Hellenic Imperial Airways

OA701":yut2yake said:
Και ο ισολογισμός του '09 της ΗΙΑ απ' το 11aviation. Πτώση 25% στον τζίρο, ακόμη μεγαλύτερη πτώση στο κόστος ~50% και κέρδη 2.500.000. Παρακαλείται ο αρχιλογιστής του φόρουμ :mrgreen: , όπως προβεί σε διεξοδικότερον σχολιασμό - αν το επιθυμεί βεβαίως :D .

:arrow: Ισολογισμός '09 Ελλενικ Ιμπιριαλ

σε καθε ισολογισμο πολυ σημαντικα ειναι τα ψιλα γραμματα κατω απο τα νουμερα... δεν τον εχω δει ακομα τον ισολογισμο οποτε δεν μπορω να σχολιασω αλλα οποιος μπορει να "κατσει" να διαβασει τα "κατεβατα" στα ψιλα γραμματα λογικα θα καταλαβει πολλα...

υποψην τονιζω δεν τον εχω δει ακομα
 
Σ' εμένα τα ποσά των πωλήσεων εξακολουθούν να φαίνονται μεγάλα παρά την κατά 25% μείωση. Θετικό όμως είναι η σημαντική μείωση του κόστους πωλήσεων που τη βοήθησαν να κλείσει με μικτά κέρδη αντί για ζημιές. Μειώθηκαν και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας αρκετά και κατάφερε να κλείσει τη χρήση με κέρδη €2,5 εκατ. !!! Πολύ θετικό για μια εταιρεία που δεν έχει σταθερή δραστηριότητα!

mxnk":3qqz47k2 said:
Το κεφάλαιο ήταν €4 εκατ. με οφειλόμενο €1 εκατ. (το οποίο καταβλήθηκε εντός του 2009) και σύμφωνα με ένα ΦΕΚ αυξήθηκε ακόμα €5 εκατ. το 2009 και έφτασε συνολικά τα €10 εκατ. Λόγω των ζημιών βέβαια μιλάμε για καθαρή θέση γύρω στα €6 εκατ. εκτός πια αν έβγαλε τόοοσα κέρδη το 2009 και τα κάλυψε
Εδώ ήμουν λίγο κακός αφού κατάφερε να κλείσει με κέρδη... άρα η καθαρή θέση είναι γύρω στα €8,5 εκατ. :)

Οι υποχρεώσεις της μειώθηκαν αισθητά κυρίως λόγω μείωσης των προμηθευτών της. Έχουν αυξηθεί όμως οι προκαταβολές που είχε πάρει (ποιος τις έδωσε ήθελα να ξερα) και οι υποχρεώσεις προς ασφαλιστικούς οργανισμούς.... Και αυτή σε ρύθμιση με το ΙΚΑ;;;;

Αυτό που δεν θεωρώ και τόσο θετικό είναι το γεγονός ότι το 2008 με μεγαλύτερο τζίρο είχε ανείσπρακτες απαιτήσεις γύρω στο €1 εκατ. Φέτος με χαμηλότερο τζίρο της χρωστάνε περίπου €5 εκατ. Με την πίστωση στην Ελλάδα να ξεπερνά το 6μηνο, δεν είναι τραγικό αν βέβαια αυτά τα χρήματα είναι σίγουρο ότι θα τα εισπράξει. Σαν αναλογία όμως συγκριτικά έχει χειροτερέψει. (Ελπίζω να μην της χρωστάει το Δημόσιο.... :D )

Στα ψιλά γράμματα αναφέρει ότι:
:arrow: δεν έχει διενεργήσει αποσβέσεις συνολικά €440 χλδ (οι €140 χλδ αφορούσαν τη χρήση του 2009)
:arrow: στις απαιτήσεις το ποσό των €1,4 εκατ. είναι απαιτήσεις σε καθυστέρηση από την προηγούμενη χρήση και θα έπρεπε να πάρει πρόβλεψη τουλάχιστον €1 εκατ. (καλά τα έλεγα πιο πάνω)
:arrow: Στις υποχρεώσεις από φόρους - τέλη και ασφαλιστικούς οργανισμούς το ποσό των €709 χλδ είναι ληξιπρόθεσμο και έχει προβεί σε ρύθμιση (και αυτά τα έλεγα πιο πάνω... εδώ τώρα τι φταίει το κράτος και δεν το πληρώνει;;;;)
:arrow: Κατά της εταιρείας έχουν ασκηθεί αγωγές από πρώην εργαζομένους που διεκδηκούν ποσό €215 χλδ. Η εκτίμηση των ορκωτών είναι ότι στο τέλος οι αγωγές θα ευδοκιμήσουν υπέρ των εργαζομένων και θα αναγκαστεί να πληρώσει το ποσό των €125 χλδ.
:arrow: Η εταιρεία δεν έχει ελεγχθεί φορολογικά από τη σύσταση της και ενδέχεται να προκύψουν πρόσθετοι φόροι για τις ανέλεγκτες χρήσεις.

Με όλα αυτά, αν η εταιρεία πάρει τις προβλέψεις που λένε οι ορκωτοί, η καθαρή της θέση θα έπρεπε να ήταν μειωμένη ακόμα €1,7 εκατ. (Άρα καλά έκανα και ήμουν κακός τότε :D )

Εγώ όμως ακόμα ελπίζω αφού και οι μέτοχοι συνεχίζουν να "επενδύουν" τα κεφάλαια τους σε αυτή την εταιρεία. (Τα ίδια έλεγα και για τη Sky Europe βέβαια....)
 
Απορίες και σκέψεις ενός μή λογιστού:
1.Αυτοί οι μέτοχοι δέν παίρνουν κάποιο μέρισμα από τά κέρδη;Γιατί καλό είναι να επενδύης,αλλά ουδείς επενδύει γιά την χαρά τής επένδυσης,ars gratia artis που λέγανε και οι Ρωμαίοι μονομάχοι.

2.Εχω την εντύπωση ότι μιά εταιρεία που τά αεροπλάνα της είναι ανενεργά (άρα δέν καίνε καύσιμα,δέν απασχολούν πληρώματα και δέν μεταφέρουν επιβάτες που πληρώνουν μέν αλλά επίσης καταναλώνουν φαγητά και ποτά,τά οποία δέν γεννώνται εκ τού μηδενός) γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα,είναι λογικό να έχη μειωμένα διοικητικά (και λειτουργικά) έξοδα.Οσα και να πληρώνη γιά parking fees,πάλι λιγώτερα είναι από τά κόστη τών πτήσεων που κάνει.

3.Τό ότι φέτος με χαμηλότερο τζίρο έχει περισσότερες ανείσπρακτες απαιτήσεις δέν το βρίσκω και τόσο παράξενο.Απλώς φέτος η εταιρεία είχε περισσότερους "μπατακτσήδες" πελάτες,ενώ πέρυσι είχε περισσότερους καλοπληρωτές πελάτες.

4.Κι'εγώ ήθελα να'ξερα ποιός τής έδωσε προκαταβολές.

5.Αν τής χρωστάη το Δημόσιο,δέν την βλέπω καλά την εταιρεία.Θά μπή κι'αυτή στό τριπάκι τών ομολόγων.

Εν γένει με την ματιά τού απλού ανθρώπου που δέν είναι μέν λογιστής αλλά δέν είναι και τελείως ανίδεος,πιστεύω ότι η HIA από οικονομικής άποψης βρίσκεται κάπως "οριακά".Καλό είναι μέν ότι έκλεισε την χρήση με κέρδη,αλλά το θέμα είναι σε τί θα χρησιμοποιηθούν αυτά τά κέρδη.Και επίσης σε τέτοια περίοδο κρίσης χρειάζονται προσεκτικοί σχεδιασμοί από τούς "αρμοδίους" της γιά να μήν καταλήξη σάν κάποιες άλλες,που άλλαξαν κατηγορία συζήτησης στο φόρουμ μας......
 
Ούτε κι εγώ είμαι λογιστής και έχω κι εγώ πολλές απορίες αλλά...

1. Στις υποχρεώσεις της δείχνει να χρωστάει και μερίσματα περίπου €145χλδ αν θυμάμαι καλά από το 2008 που είχε ζημιές! :? Τι να το κάνεις όμως... από τη μια βάζεις €5 εκατ και από την άλλη παίρνεις €145χλδ; Άκυρο!!!

2. Στα έξοδα διοικητικής λειτουργίας μπαίνουν κυρίως μισθοί και άλλα έξοδα διοικητικά. Το σημείωσα γιατί προφανώς υπονοεί μειωμένο προσωπικό ή μειωμένες αμοιβές των στελεχών. Τα λειτουργικά έξοδα ήταν όντως αυξημένα.

3. Γι' αυτό το λόγο δεν το θεωρώ θετικό στοιχείο. Εδώ γίνεται συνήθως το μεγαλύτερο λάθος, όταν προσπαθείς να αναπτυχθείς ποσοτικά και όχι ποιοτικά. Όταν καταλήγεις να μειώνεις πωλήσεις και με κακής ποιότητας πελατολόγιο ε τότε τι να πω;;; Good Luck!

Πολύ θα ήθελα να δω το Business Plan της εταιρείας (αν υπάρχει) και κατά πόσο υλοποιείται!

Hurricane":2yydsgav said:
Πολύ ωραίο το βιντεάκι αλλά σε ποιους απεθύνεται και για ποιους προορισμούς; Αυτή την απορία ποιος θα μας τη λύσει;
 
Πολύ καλό το βιντεάκι τους! Έχει πεξει στην TV αυτό ποτέ γιατί εγώ δεν το θυμαμε. Παντός, ψάχνοντας στο youtube βρήκα ένα αλο βιντεάκι, όχι της HIA αλλά έχει πολύ πλάκα και θυμίζει κάτι από ΗΙΑ! :D http://www.youtube.com/watch?v=-6hoMe06PJQ
 
Ωραίο ρε φίλε το videaki πραγματικά σατιρίζει την τραγική Imperial. :banana:
Άντε γιατί πολλές μακακιες έχουν πει για τις επεκτάσεις τους στις 5 ηπείρους, και άλλες μπούρδες που σε κάποια φάση νόμιζα ότι ήταν η TK.
Προσγειώθηκαν απότομα και το κακό είναι ότι το απλήρωτο προσωπικό και τα χρέη στο ΙΚΑ θα παραμείνουν ΧΡΕΗ. :wall:
 
[OFF TOPIC ON]
Sorry που θα το πω, αλλά αυτό που μας έχει φάει στην Ελλάδα είναι η εξυπνάδα. Ένα βίντεο με εικόνες από αντίστοιχα ξένα, ένα χαζό τραγουδάκι και 2-3 χοντράδες για εντυπωσιασμό. Προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου ως βίντεο και πραγματικά περίμενα από κάτω συγκλονιστικά σχόλια και συγκροτημένες απόψεις του στυλ: "Φιλαράκι το βίντεο τα σπάει!". Υπομονή, θα 'ρθουν κι αυτά.
[OFF TOPIC OFF]

Για την ΗΙΑ δεν μπορώ να κάνω σχόλιο γιατί δεν γνωρίζω που βρίσκεται αυτή τη στιγμή. Τους υπαλλήλους της λυπάμαι, ωστόσο μην ξεχνάμε και το μερίδιο της ατομικής ευθύνης του καθενός, ειδικότερα σε ότι αφορά στη ζωή του.
 
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ η εφημερίδα «Εθνικός Κύρηκας»η εταιρία «Hellenic Imperial Airways» εξασφάλισε στις αρχές Μαΐου από την Αρχή Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών (US Aviation Authority) την άδεια ως ξένου αερομεταφορέα και την ίδια περίπου χρονική στιγμή άρχισε και τις συνομιλίες με τον 1ο Τερματικό Σταθμό του Διεθνούς Αεροδρομίου Κένεντι για την έναρξη των απ’ ευθείας πτήσεων Αθήνα - Νέα Υόρκη.

http://www.ekirikas.com/
 
Το καλύτερο δεν μας το έγραψες. Χριστούγεννα ξεκινάνε οι πτήσεις σύμφωνα με τον national herald. Tα υπόλοιπα είναι γνωστά εδώ και καιρό...

Άρα, η ΝΥ που ήταν να αρχίσει τον περασμένο Ιούλη πάει 6 μήνες πίσω. Το υπόλοιπο μεγαλεπήβολο σχέδιο σε τι στάδιο βρίσκεται άραγες? Αεροσκάφη βρήκαν?
 
Top