Global Aviation Academy

Re: ΣΧΟΛΗ Global Aviation(global flight academy)

θα συμφωνησω με την gfa.Αν και δεν ειμαι στην global πετανε πολυ και νομιζω οτι αλλα σχολια περισευουν.
 
Re:

tasaras":2k7ry9l9 said:
εχεισ δικιο φιλε μπαμπη αλλα εγω θα πρεπει να παρω 40.000 δανειο και ευτυχως ειμαι πλυτεκνος και θα μπω στο δημο σε λιγους μηνες ετσι θα μπορω να πάρω δάνειο και να μου κρατανε λιγα απο το μισθο μου


Τάσο καλημέρα! Είμαι και εγώ πολύτεκνος με 2 αδέρφια και θα ηθελα να μου πεις τι συμβαίνει σχετικά με το δάνειο των τραπεζων.Γίνεται να σου κρατάνε ενα μεριδιο των χρημάτων κάθε μήνα κατά την διάρκεια της εργασίας σου;
 
Σαν μαθητης της Global S.A. και με 120 ωρες (ναι κραχτες του airliners ειναι οντως λιγες) πιστευω πως η δουλεια που γινεται ειναι παρα πολυ καλη. zero findings σε 2 επιθεωρησεις απο Ευρωπη και Ελλαδα σε 2 χρόνια και ειναι μια απο τις καλύτερες της Ευρωπης. Η πιο παλια στην Ελλάδα. Ειναι ολοι πρόθυμοι και το επίπεδο πολύ ψηλα. Το simulator ειναι απιστευτο το seminole που πεταω τώρα απλα υπεροχο. Ο πατέρας μου (Κ1 737-400 στην Olympic Airlines) με εστειλε Global και με 22.000 ωρες πτησης κατι παραπάνω θα ξερει. Αν θες Ελλάδα η Global ειναι top.

Τα παααααμε :great:
 
Λοιπον γιατι πολλά ακουσα το θέμα παει καπως έτσι:

Piper Seminole IV Glass Cockpit Avidyne 2x180hp lycoming 4 seats SX-BTC
Piper Aztec 2x250hp injection 6 seats (Alexander Onasis plane) SX-BDL
Piper Warrior III 160hp 4 seats new model SX-ARD
Piper Archer 180hp 4 seats SX-ARC
Piper Warrior II 160hp 4 seats SX-ARA
Elite FNPT II simulator

2 Cessna στους επόμενους μήνες θα ενταχθούν στην σχολή και στο μελλον ισώς και το Piper Jet

65 Active Μαθητές και είμαι ενας απο αυτους :p
 
Καλή η διαφήμηση αλλά παρόλο που και δικοί μου φίλοι έχουν πάρει το ATPL εκεί, πιστεύω οτι έχουν ακόμα μέλλον για να γίνουν μια απο τις καλύτερες της Ευρώπης..
Και για την αποκατάσταση της Ιστορίας, απλά ΔΕΝ ειναι η πιο παλιά στην Ελλάδα.. Ξεχνάς την ΣΕΧΟΑ..
Στο τέλος το λες καλά.. Για Ελλάδα, καλά είναι.. (μπορεί και καλύτερα)
 
φίλε μου costandin μια μικρή διόρθωση η global είδη έχει παραγγήλει to piper jet. Αναμένεται να εντάχθει στην σχολή το 2011η το 2012 αν θυμάμαι καλά, με σκοπό την εκτέλεση VIP πτήσεων. :) :great:
 
Ένα γενικό μήνυμα προς όλους εκείνους που σκέφτονται τελείως αρνητικά γ την αεροπορική εκπαίδευση στην Ελλάδα...

εδώ κ δύο μήνες έχω τελειώσει την global κ πριν λίγο καιρό επέστρεψα απο τη Γερμανία όπου έκανα το MCC μαζί με ένα συνάδελφο ( κ αυτός απο global) κ παράλληλα με τις καινούριες εμπηρείες, έβγαλα μερικά πολύ χρήσιμα συμπεράσματα...

Μπορώ να πώ, χωρίς καμμία αμφιβολία, ότι το επίπεδο μας (των 2 Ελλήνων) σε σχέση με τους άλλους ευρωπαίους μαθητές είναι το ίδιο , αν όχι κ καλύτερο. Δε μπορώ να γνωρίζω αν οι Ελβετοί, Ιταλοί, Γερμανοί που είχαμε μαζί μας μπορούν να "γλέιφουν" πάνω στο διάδρομο με 30kt πλάγιο άνεμο αλλά τελικά αυτό έχει πολύ μικρότερη σημασία, για μια σταδιοδρομία, σε σχέση με την αντήληψη, τη δυνατότητα μάθησης κ αφομοίωσης καινούριων πραγμάτων κ με τις γενικές γνώσεις.

Κ στα προαναφερθέντα δεν υστερούσαμε, πράγμα που σημαίνει ότι κάποια σχολή (στην προκειμένη περίπτωση global) μας τα έμαθε καλά ,κ ακόμη περισσότερο μας έμαθε να διαβάζουμε γ να έχουμε γνώσεις κ όχι απλά γ να περάσουμε τις εξετάσεις της Υ.Π.Α.
Προφανώς αυτά θεωρούν δεδομένο το γεγονός ότι ο κάθε μαθητής έχει την αυτογνωσία κ θα διαβάσει από μόνος του, δίνοντας έμφαση εκεί που έχει αδυναμίες κ δε θα περιορίσει τη μελέτη στη database του bristol κ του aviation exam...

Η αεροπορική νοοτροπία που επικρατεί στην Ελλάδα είναι απο τις χειρότερες (αφιλόξενα αεροδρόμια, χρονοβόρες διαδικασίες για το παραμικρό) αλλά δε πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα μηδενίζοντας κάθε προσπάθεια που πάει να γίνει προς μία σωστή κατεύθυνση.

Εκεί είναι που πρέπει να υπάρξει η ουσιαστική πρόοδος (νοοτροπία κ γενικότερη παιδεία) ώστε να μπορούμε να χτίσουμε καριέρες οποδήποτε, χωρίς να λέμε ενδόμυχα "είμαι απο Ελληνική σχολή, δεν τα ξέρω καλά-Ο ανταγωνιστής μου (γερμανός-Ιταλός-Ισπανός-Αγγλος) τα ξέρει σίγουρα καλύτερα"

Υ.Γ. Όποιος νομίζει ότι αυτό είναι διαφήμιση στη global απλά έχει χάσει τό νόημα αυτών που ήθελα να γράψω...Αν ήξερα κ άλλες σχολές πως λειτουργούν, θα έγραφα το ίδιο. Απλά εγώ στη global ήμουν κ αυτή μου έδωσε την ώθηση κ τη γνώση. Δε θα έγραφα ποτέ κάτι ξεκινώντας με τη φράση ("άκουσα"..."μου είπε ο φίλος που του είπε ένας άλλος φίλος"), πράγμα που δυστυχώς το βλέπω πολύ συχνά.
 
ναι φιλε μου ειναι η 2η πιο παλια και απο την στιγμη που η ΣΕΧΟΑ εκλεισε μας έμεινε μονο η Global. Δεν ειναι διαφήμιση ουτε λεω πως ειναι η τοπ σχολη. Ειναι πολυ καλή απλα και δεν την ενδοιαφερει μονο το κερδος αλλα και το εργο
 
Αγαπητέ jesusnavas, καλά όλα αυτά που λες και συμφωνώ πως η global είναι μία αξιόλογη πρόταση στην Ελλάδα. Σε συνδυασμό και με το ground school του Bristol το οποίο είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν. Επειδή μπήκες στον κόπο να γράψεις και ίσως να πείσεις τον κόσμο για την σχολή σου, θα σε παρακαλούσα να μας κρατάς ενήμερους για τη δυσκολότερη φάση ενός νέου (σε κάθε επαγγελματικό κλάδο). Την επαγγελματική αποκατάσταση! Πιστεύω πως αν η επαγγελματική σου αποκατάσταση είναι ανάλογη της εκπαίδευσης που σου παρείχε η σχολή, πολλοί θα πεισθούν. Διότι αυτό είναι που "καίει" τους περισσότερους...
Δεν λέω να γράψεις προσωπικά θέματα. Απλά, πόσες εταιρίες σου πρόσφεραν μια συνέντευξη, πόσο "σπρώχνει" η global τους αποφοίτους της, μιλώντας ίσως και με εταιρίες και ποιό είναι το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την αποφοίτηση μέχρι την εύρεση εργασίας.

Τέλος, ένα σχόλιο.
jesusnavas":22xfr6o4 said:
...Η αεροπορική νοοτροπία που επικρατεί στην Ελλάδα είναι απο τις χειρότερες (αφιλόξενα αεροδρόμια, χρονοβόρες διαδικασίες για το παραμικρό)...
Αφού λοιπόν τα πράγματα είναι όπως παραδέχεσαι πως είναι, μήπως η Ελλάδα είναι no-go για υψηλού επιπέδου πρακτική αεροπορική εκπαίδευση;
Που είναι εξίσου σημαντική με την θεωρία (σημαντικότερη θα έλεγα)...



Υ.Γ. Τους Ιταλούς και Ισπανούς που ανέφερες, ξέχασέ τους ;)
 
Αγαπητέ φίλε nikos_k.,

Γενικά βλέπω πολύ σωστούς προβληματισμούς, σχετικά με το τι παρέχει η σχολή μετά την αποφοίτηση αλλά δυστυχώς χάθηκε λίγο το νόημα αυτών που ήθελα να πώ.Πιθανων να μη τα διατύπωσα κ εγώ πολύ σωστα...anyway
Στο πρακτικό της συζήτησης, η σχολή έχει ανθρώπους που είναι χρόνια στο χώρο κ προωθούν τους "πρώην" μαθητές της με όποιο τρόπο μπορούν...Άλλωστε, καθαρά επιχειρηματικά να το δεί κάποιος δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση για μια σχολή απο το να λέει ότι "οι μαθητές μας δουλέυουν τώρα σε 10 εταιρίες".Αυτό που μπορώ να πώ είναι ότι όποιος παλιος μαθητής θέλησε να δουλέψει, βρήκε τελικά μια αεροπορική στέγη.Παραδείγματα προσωπικά γνωρίζω πολλά (επαναλαμβάνω, δε μου αρέσει να γράφω "άκουσα" "μου είπαν" κλπ) που αποκαταστάθηκαν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα (2-8 μήνες)

Σε αυτό το σημείο όμως υπάρχει μια λεπτή ισορροπία.Υπάρχουν χειριστές που λένε "εγώ θέλω μόνο airbus" ή "δε θέλω να πάω σε εταιρία με δύσκολο operation".Προφανώς όταν απο μόνος σου κλείνεις πόρτες κ περιμένεις μια aegean κ μόνο περιορίζονται οι πιθανότητες για άμεση αποκατάσταση.Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι όλα είναι σχετικά κ πρέπει να λαμβάνονται υπ όψιν πολλοί παράγοντες.

Από τα λίγα που ξέρω καμμία σχολή στην Ελλάδα δε χρησιμοποιεί ως διαφημηστικό μέσο την επαγγελματική αποκατάσταση..(αν κάνω λάθος δέχομαι ευχαρίστως διορθώσεις)

Κ πάλι κλείνοντας επισημαίνω ότι το νόημα δεν είναι η διαφήμηση της global.'Αλλωστε δεν έχω κ κανένα συμφέρον απο το αν η global θα έχει 10 ή 2000 μαθητές.Το νόημα για μένα είναι να μπορούμε εμείς σαν Έλληνες χειριστες να σταθούμε όρθιοι κ σε μεγάλες εταιρίες, χωρίς να νιώθουμε εκ των πρωταίρων κατώτεροι κ να μην έχουμε μια Aegean σα ταβάνι κ μοναδική διέξοδο.

Υ.Γ. Δεν είμαι ειδικός, δεν είμαι Ο πιλότος, είμαι νέος στο επάγγελμα απλά θέλω να τα βλέπω αισιόδοξα
 
Top