Global Aviation Academy

Ήμουν στο Aviation Career Day, μίλησα με τους ανθρώπους της σχολής και πήρα πολλές πληροφορίες. Οι άνθρωποι μου φάνηκαν πραγματικά ειλικρινείς και γνώστες. Τείνω να διαλέξω το ATPL Integrated λόγω Ground School και κόστους. Το κόστος είναι πάνω κάτω το ίδιο με όλες τις άλλες σχολές της Ελλάδας, 48,000 ευρώ ενώ άκουσα ότι από τον Ιούλιο θα προσφέρει και Type Rating στο 737 με 12,000 ευρώ.

Έχει κάποιος προσωπική άποψη για την σχολή αλλά και κάποιον λόγο να μην ακολουθήσω το ATPL Integrated αλλά το Modular?
 
Το μόνο που θέλω να σχολιάσω εδώ είναι αυτό σχετικά με το type rating... Μου φαίνεται οτι θέλετε να βάλετε μόνοι σας τα χεράκια σας και να βγάλετε τα ματάκια σας... Γιατί να πας να κάνεις type rating και να το πληρώσεις αδρά, από την στιγμή που οι εταιρία που θα σε προσλάβει θα στο κάνει αυτή; Και αν σε προσλάβουν σε μια εταιρία που δεν έχει 737 (π.χ.); Τσάμπα τα μπικικίνια; Και τι να το κάνεις το type rating αν δεν έχεις ώρες jet; Θα λες δλδ στο βιογραφικό σου έχω συνολικά 150 ώρες, εκ των οποίων οι 130 ώρες SEP και οι 20 ώρες MEP. Εχω όμως type rating σε 737... WOW!!!!
Καλό είναι αν καταφέρει να το κάνει η global αλλά όχι για να πας μόνος σου να το κάνεις.. Να κάνει συμφωνία με κάποια αεροπορική εταιρία να στέλνει εκεί τους πιλότους τις να το κάνουν, ναι.
 
Γεια σας,βρεθηκα και εγω στο aviation career day και μιλησα με τους ανθρωπους τησ global (με μαθητες της παρακαλω!!! αυτο μου αρεσε πολυ,γιατι εκεινοι δεν εχουν λογο να διαφημισουν την σχολη τους) τεσπα το θεμα τωρα για μενα ειναι..modular?? ή itergrated?? αν επιλεξω modular λογικα θα ερθει πιο οικονομικα και θα εχω και ανεση χρονου να ολοκληρωσω την εκπαιδευση,σκεφτομαι(αν επιλεξω αυτο) να γραφτω σε μια αερολεσχη να παρω το PPL και στην συνεχεια να συνεχισω στην global με τα υπολοιπα,η αλλη περιπτωση ειναι το intergrated οπου σκεφτομαι αφου εχω τελειωσει με την σχολη(τεχλονολος αεροσκαφων ΤΕΙ χαλκιδας πιθανοτερο) και στρατο και εχοντας κανει καποια οικονομια συν ενα δανειακι να ξεκινισω εκει τα μαθηματα γυρω στα 25/6 μου (18 ειμαι τωρα).Οποιος γνωριζει η εχει την ορεξη να με βοηθησει τον εκτημω απεριοριστα.. :) Καλημερα!!! 5΄20 τα χαραματα δεν περιμενα ποτε να γραψω ....
 
gpilot":vipszi7o said:
Ήμουν στο Aviation Career Day, μίλησα με τους ανθρώπους της σχολής και πήρα πολλές πληροφορίες. Οι άνθρωποι μου φάνηκαν πραγματικά ειλικρινείς και γνώστες. Τείνω να διαλέξω το ATPL Integrated λόγω Ground School και κόστους. Το κόστος είναι πάνω κάτω το ίδιο με όλες τις άλλες σχολές της Ελλάδας, 48,000 ευρώ ενώ άκουσα ότι από τον Ιούλιο θα προσφέρει και Type Rating στο 737 με 12,000 ευρώ.

Έχει κάποιος προσωπική άποψη για την σχολή αλλά και κάποιον λόγο να μην ακολουθήσω το ATPL Integrated αλλά το Modular?

Θα σου περιγράψω απλά την εμπειρία ενός φίλου μου όσο το δυνατό αντικειμενικότερα και χωρίς δικούς μου σχολιασμούς.

Ο εν λόγω λοιπόν φίλος, όταν ήμασταν ακόμα στην τρίτη λυκείου έβγαλε το PPL (σε άλλη σχολή) και μετά το λύκειο (2004) έψαξε για σχολές και κατέληξε στην global όπου και ακολούθησε το Integrated course. Όσο φοιτούσε εκεί έτυχε να τον επισκεφθώ αρκετές φορές. Θυμάμαι να σχολιάζει το γεγονός ότι υπήρχαν κάποιες ελλείψεις στην οργάνωση... καθώς επίσης και να σχολιάζει αρνητικά την κατάσταση στην οποία βρισκόντουσαν τα αεροπλάνα της αρχικής εκπαίδευσης. Τελείωσε σε λίγο λιγότερο από 2 χρόνια και το συνολικό κόστος ανήλθε στα 60000 Ευρώ (Αυτό που δεν θυμάμαι είναι εάν ήταν και τα ενοίκια σε αυτά τα λεφτά...). Μετά από 2 χρόνια (έχοντας 1 χρόνο σαν εκπαιδευτής) έπιασε δουλειά στην SkyExpress και φέτος προσελήφθη στην Olympic Air και πετάει τα Dash 8-400Q.

Ο ίδιος θεωρεί τον εαυτό του πολύ τυχερό σε σχέση με άλλους της σειράς του. Τέλος, επιμένει όταν κι εγώ με το καλό ξεκινήσω την αεροπορική μου εκπαίδευση να πάω σε κάποια σχολή του εξωτερικού.

Αυτά...

Φιλικά
Δημήτρης
 
Φίλε Δημήτρη έχω αποφοιτήσει από την Global πριν 3-4 μήνες και το κόστος ήταν 48.600 ακριβώς.
Ακολούθησα το ATPL integrated course και τελείωσα σε 14 μήνες. Διοίκηση και εκπαιδευτές μου φέρθηκαν άψογα και το κλίμα ήταν υπέροχο. Η κατάσταση των αεροπλάνων και αυτή πολύ καλή. 60.000ευρώ σίγουρα είναι πολλά αλλά μάλλον κάτι λάθος θα σου είπανε. Εξ άλλου αν μιλάς για 2004 ναι, σίγουρα μια σχολή στην πορεία γίνεται καλή όχι ab initio και φίλικα σου λέω πως η αναλογία είναι 80% το έμψυχο δυναμικό (εκπαιδευτές κτλ) και 20% το άψυχο. Αν και τα αεροπλάνα της Global είναι σε άριστη κατάσταση. Μην κοιτάς το εξωτερικό σαν πρώτη λύση θα σου έλεγα με την λίγη εμπειρία που έχω και γω σαν νέος στον χώρο να περάσεις μια βόλτα από τις Ελληνικές σχολές. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Σκέψου ο πατέρας μου είναι κυβερνήτης στην Ολυμπιακή και TRE-TRI και με έστειλε χωρίς 2η σκέψη στην Global αφού έκανε μια έρευνα αγοράς και όχι τόσο για τιμή αλλά για ποιότητα.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
 
Βρέθηκα και εγώ στο 1st Aviation Career Day ήταν μια πολύ ωραία κίνηση για όσους βρίσκονται ήδη στο αεροπορικό χώρο καθώς και για όσους δεν βρισκόνται αλλά αναζητούν πληροφορίες. Αυτό που θα ήθελα να πω είναι πως οι άνθρωποι στην Global Flight Academy είναι απόλυτα ειλικρινείς κυρίως μιλάω για το οικονομικό κομμάτι όπου είδα παραπάνω ένα σχόλιο.Ήμουνα μαθητής στην Global από το 2009 μέχρι το 2010. Ακολούθησα το ATPL INTEGRATED COURSE. Το κόστος ήτανε 48.714 euro ακριβώς. τώρα αν κάποιος ξεκινήσει και τελικά του κοστίσει + ή - 100 euro είναι απόλυτα λογικό διότι αν ξεπεράσεις λίγα λεπτά στον αέρα δεν μπορείς να σβήσεις τον κινητήρα! Πέρα από το οικονομικό κομμάτι,στο θέμα εκπαίδευσης έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από το σχολείο εδάφους όσο και από την πτητική μου εκπαίδευση.Οι Καθηγητές (σχολείο εδάφους) αλλά και οι εκπαιδευτές αέρους προσπάθουν να σου μεταφέρουν τις γνώσεις τους με το σωστό τρόπο. Αυστηρά και πειθαρχημένα, παραλλήλα όμως χωρίς να τους φοβάσαι,έτσι όπως ακριβώς πρέπει να είναι διότι θα έχουμε υπ'ευθύνη μας τόσες ζωές.Επίσης σε θέμα κατάρτισης από όσο είδα στη Γερμανία που πήγα για το MCC δεν υπάρχουν διαφορές με μαθητές από εκεί. Τέλος θα ήθελα να ΤΟΝΙΣΩ πως μιλάω μόνο για την GLOBAL όπου ήμουνα και μαθητής δεν μπορώ να συγρίνω με τις άλλες σχολές διότι δεν ήμουνα εκεί οπότε δεν μπορώ να μιλήσω για αυτές. Ταπεινή συμβουλή για όσους πραγματικά θέλουν να ασχοληθούν με το θέμα "χειριστής" είναι να πηγαίνουν στις σχολές και να συλλέγουν πληροφορίες οι ίδιοι και να μην προσπαθούν να αποφασίσουν μέσα απο ένα forum. Και γενικά θετική ενέργεια σε ότι κάνουν διαφορετικά τίποτε δεν θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα!
 
Οι παραπάνω τιμές είναι με το χαρτί στο χέρι?

Δηλαδή skill tests, παράβολα, εξέταστρα κλπ. καί τα θεωρητικά εδάφους όλα μέσα?
 
όχι φίλε μου, όσο πετάς πληρώνεις..
 
Α μάλιστα... Αρα που είναι τα 48.600; Πήγαν βόλτα στα 50.000... Και να δω που θα πάνε με το ΦΠΑ που άλλαξε πρόσφατα.
Επίσης θα ήθελα να μας πει κάποιος και πόσο περίπου του πήγαινε η βενζίνη μέχρι τα Μέγαρα κάθε μέρα (ας μην βάλω την αττική οδό για όσους μένουν ανατολικά, βόρεια προάστεια και προς Μεσόγεια) που έχει φτάσει 1.5 ευρώ το λίτρο... Αρα μην γελιόμαστε, ποια 48.000 ευρώ; Τουλάχιστον 50-52 θες απλά απλά!
Ολοι εσείς οι μαθητές που λέτε οτι τελειώσατε με 48.600τοσα ευρώ, έχετε κάτσει ποτέ να υπολογίσετε πόσα πραγματικά έχετε χαλάσει στην αεροπορική εκπαίδευση; Εννοώ ΟΛΑ μαζί! Γιατί βλέπετε τα 49.000 που έχετε καταθέση στον λογαριασμό της σχολής και ξεχνάτε τα άλλα 5000 που έχουν πάει έτσι από εδώ και απο εκεί....
 
ATPL INTEGRATED COURSE € 47,790

750 hrs ATPL THEORETICAL TRAINING 9000e
Including Residential Ground School
Including Bristol GS Training Material


200 hrs ATPL FLYING TRAINING € 38,790
Including 136 hrs Single Engine Aircraft Training
Including 38 hrs Simulator FNPT II Training
Including 11 hrs Multi Engine Aircraft Training
Including MCC 25 hrs Theoretical & 15 hrs Simulator Training

CPL/ME and IR Skill Tests (approximately €590)
HCAA fees (approximately €100)
Examiner’s fees (approximately €300/skill test)

συνολο 48.780


ATPL MODULAR COURSE € 47,240
PPL COURSE
Including 80 hrs Residential PPL Ground School
Including Trevor Thom Training Material
Including 41 hrs Single Engine Aircraft Training
Including 4 hrs Simulator FNPT II Training
€ 9,955

BUILD-UP TIME
Including 90 hrs Single Engine Aircraft Rental
Including the use of Safety Pilot
€ 17,550

100 hrs ATPL THEORETICAL TRAINING
Including Brush-up Ground School & Sample Exams
Including Bristol GS Training Material
€ 4,200

6 hrs ME INITIAL COURSE
Including 10 hrs Ground School
Including 6 hrs Multi Engine Aircraft Training
€ 2,700

55 hrs IR COURSE
Including 38 hrs Simulator FNPT II
Including 12 hrs Single Engine Aircraft Training
Including 5 hrs Multi Engine Aircraft Training
Including Night Qualification Training
€ 9,910

15 hrs CPL MODULAR COURSE
Including 15 hrs Single Engine Aircraft Training
€ 2,925

CPL/ME and IR Skill Tests (approximately €590)
HCAA fees (approximately €100)
Examiner’s fees (approximately €300/skill test)

συννολο 48,230
 
Top