Global Aviation Academy

H global ειδη εχει παραγγειλει flight simulator τυπου FNPT--2 SENECA TWIN ENGINE η παραλαβη του θα γινει απο μερα σε μερα, και αναμενεται να ερθει στην ελλαδα σε δυο εβδομαδες. ;) :) :)
 
Καλησπέρα !!!

Είμαι νέος στο forum και αν και καθυστεριμένα γιατ΄τ τώρα είδα το topic θέλω να πώ κάποια πράγατα για την Global μιας και είμαι νέος μαθητής της σχολής.
Μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την σχολή και από την μεριά του μαθήματος και απο το κλήμα ποθ επικρατεί. Ακόμα δεν εχς ξεκινήσει τις πτήσεις αλλα μπορώ να πω με σιγουριά απο την επαφή μου με αλλους μαθητές ότι η εκπαίδευση ειναι σε πολύ καλά επίπεδα, και θα γίνει ακόμα καλύτερα με τιν άφιξη τοθ simulator εντός ολίγου καιρού.
Τα βιβλία του Bristol είναι όντως πολύ κατανοητά και βοηθούν πολύ στο διάβασμα. Τώρα όσο για τις σχολές στην Αμερική δεν ξέρω το επίπεδο, εκτιμώ φυσικά ότι είναι πολύ υψηλό, αλλά πλέον είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις επέκταση του JAA σε FAA γιατι απ΄ ότι ξέρω είναι μόνο κάποιες ώρες να πετάξεις ενώ στο αντίστροφο πρέπει να δώσεις εξετάσεις και στα 14 μαθήματα του JAA κάτι όχι κ τόσο εύκολο... Πάντως για την Global πιστεύω ότι είναι πολύ αξιόπιστη και με αρκετά καλό ποσοστό αποκατάστασης. Αρκετοί απόφοιτοι είναι τώρα στην Aegean με την νέα προκύριξη που έκανε αλλά κ σε άλλες εταιρίες. Αν θυμάμαι καλά γύρς στο 96% είναι στον αεροπορικό τομέα. Την συνηστώ ανεπιφύλακτα και πιστεύω πως κάποιος δεν θα το μετανοιώσει....εγώ πάντως σίγουρα όχι....
 
Γεια σας παιδια..Καταρχας συγγνωμη για τα greeklish!! Κερο εχει να ακουσο νεο για την Global απο το φορουμ!!Αν υπαρχει κατι νεο παρακαλω σχετικα με την σχολη θα ηταν καλο να υποθει.Και ακομη καλητερα απο καποιο μαθητη της..
Σχετικα με το flight simulator???
Ευχαριστω.
 
Μια χαρά πάει. Εχει ένα Archer, ένα Warrior, ένα Aztec, ένα Seminole, έφερε και το simulator και έπεται συνέχεια...
Γι αυτό και παίζει μπάλα άνετα στα Μέγαρα αφού οι ανταγωνιστές της καθεύδουν!
Οπως και νάχει το πράγμα στο ground school της, της βγάζω το καπέλλο!
 
Μια μικρή διευκρίνηση όσον αφορά το στολο της σχολής. Αποτελείται από 1 Warrior II SX-ARA, 1 Warrior III SX-ARD, 1 Archer III SX-ARC, 1 Aztec SX-BDC και το Seminole IV SX-BTC .
Και η παρουσίαση του στο site της http://www.globalaviationsa.com/gr/airservices.php?m=a
To SX-AAL έχει πωληθεί εαν δεν απατώμαι και δεν ανήκει στο στόλο της Global.
 
ΣΧΟΛΗ Global Aviation(global flight academy)

πριν ξεκινησω το θεμα μια παρακλιση!!!!!Εχω σερφαρει αρκετες ωρες στο φορουμ διαβαζοντας απιστευτα παρα πολλα τοπικ ακομα και για τη σχολη στη οποια αναφερομαι παλι!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ διαπιστωνω συνεχομενη φαγομαρα....τσακωμους και επιθεσεις....το να διαφωνεις ειναι εφικτο ομως χρειαζεται και αναλογο επιχειρημα και οχι αερολογιες!!!σταματηστε να παιζετε με τα ονειρα των ανθρωπων...να γραφετε μονο εαν γνωριζεται ειτε απο προσωπικη ειτε απο καποιου κοντινου σας εμπειρια...τεκμηριομενα!!!

Θα ηθελα να ρωτησω οσους εχουν προσωπικη εμπειρια στη σχολη global aviation και μονο αυτους!!!!!!....οσον αφορα στο επιπεδο της σχολης την τεχνογνωσια που ελαβαν η λαμβανουν....και αν οι γνωσεις που τους προσφερθηκαν η προσφερονται ειναι επαρκης να τους καθιστουν ικανουν πιλοτους..αν τα μαθηματα και ο τροπος διδασκαλιας ηταν σοβαρος και κατανοητος..επισης αν καποιος αποφοιτος βρισκεται εδω στο φορουμ να μας μιλησει για το θεμα της επαγγελματικης αποκαταστασης!!

παρακλιση να γραψουν μονο οσοι εχουν εμπειρια...και ας μην καταντισει αλλο ενα τοπικ διαφωνιων και επιθεσεων,,,,δε βοηθα κανεναν!!αντιθετα δυσφημει το site.

τελος αποσο γνωριζω για να αποκτησεις τελικα το διπλωμα του επαγγελματια χειριστη δινεις καποιες εξετασεις στην υπα ...θα ηθελα να γνωριζω για το επιπεδο αυτων και το τι περιλαμβανουν..αλλα και αν εχουν κοστος.ευχαριστω εκ των προταιρων!!!
 
Re: ΣΧΟΛΗ Global Aviation(global flight academy)

παντως ειναι αισχος τα παιδια να ειναι στη συγκεκριμενη σχολη περιπου 1.5 με 2 χρονια και να εχουν μονο 60 ωρες πτησης!!!Και οχι επειδη δεν ειχαν χρονο τα παιδια αλλα γιατι μαλλον στο πτητικο κομματι ειναι για κλαμματα η σχολη!! :twisted:
 
Καλησπέρα σε όλους...

Αν κ προτιμώ να διαβάζω τις διάφορες γνώμες σχετικά με αυτό το θέμα μπήκα στον πειρασμό να γράψω κ εγώ τη γνώμη μου.
Είμαι στη Global από την αρχή της αεροπορικής μου "ζωής" κ σε λίγο καιρό τελειώνω το ATPL (frozen).Πολύ επιγραμματικά έχω δει τα εξής...

Μεγάλη τυπικότητα (απο τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτών) η οποία μεταφράζεται σε πολλές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης κ συνεχής αξιολόγηση των μαθητών πάνω σε φόρμες αξιολόγησης.
Μεγάλη υπευθυνότητα όσον αφορά τη συντήρηση των αεροπλάνων (τα technical log συμπληρώνονται με πολύ μεγάλη προσοχή, κ οι συντηρήσεις των αεροπλάνων γίνονται στην ώρα τους χωρίς να τα τραβάνε γ να καλύψουν το πρόγραμμα)
Μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στις θεωρητικές εξετάσεις (δεν μπορώ να κρίνω το επίπεδο του ground school καθώς διάβαζα μόνος μου)
Δεν μου εμφάνισαν ποτέ "κρυφά" έξοδα κ σε γενικές γραμμές ήξερα από την αρχή τι θα πληρώσω.
Δεν με κυνήγησαν ποτέ με το τουφέκι ούτε μου έκοψαν τις πτήσεις για 200-300 ευρώ που μπορεί να πήγα να πληρώσω 2-3 μέρες αργότερα
Έχω δεί (εγώ ο ίδιος, δεν έχω ακούσει από τρίτους) ανθρώπους να κάνουν τη διαδρομή: Μαθητής global-εκαπιδευτής global-airliner.Φυσικά γνωρίζω ότι αυτό δεν είναι εγγύηση για τη δική μου αποκατάσταση.Θεωρώ ότι πέραν του να σε κρατήσει εκαπιδευτή καμμία σχολή δε μπορεί να σου παρέχει σίγουρη θέση εργασίας.

Τι της καταλογίζω..

Ο μικρός αριθμός αεροπλάνων που διαθέτει έχει ώς αποτέλεσμα κάποιες φορές να υπάρχουν χρονικά "κενά" στην εκπαίδευση.Ελπίζω ότι αυτό θα λυθεί τώρα που βγαίνει ένα piper κ με την προσθήκη του sim
Ορισμένες φορές προκειμένου να "χωρέσουν" περισσότεροι μαθητές σε μία μέρα προγραμματίζοντια slots της 1,5 ώρας (συνολική διάρκεια) που σε πνίγουν χρονικά

Κλείνοντας, φυσικά κ δε μπορώ να την κατηγορήσω επειδή έχει μια ΥΠΑ πάνω από το κεφάλι της που δημιουργεί συνεχώς προβλήματα ή επειδή δεν έχουν τα Μέγαρα ILS ώστε να κάνω πρακτική.Αναγνωρίζω την πολύ μεγάλη προσπάθεια που κάνουν να λειτουργήσουν με υψηλά κριτίρια κ όχι προχειροδουλειές..
 
Να σε ρωτησω κάτι αφου εισαι εκει και θα ξέρεις..
1) Περιπου πόσους μαθητές έχει αυτη τη στιγμη, πόσους εκπαιδευτές και πόσα αεροπλάνα;
2) Ο μεσος όρος ηλικιας των εκπαιδευτων (αυτων που πετας.. οχι οσους διδασκουν στο ground school) ποιος ειναι; (περιπου..)
3) Ποσο καιρο εισαι στην σχολή και ποσες ωρες πτησης εχεις κανει;

Ευχαριστώ (αν δεν θες να απαντησεις εδω, δέχομαι και Pm :D)
 
Η σχολή αυτή τη στιγμή πετά με 3 μονοκινητήρια Piper ένα δικινητήριο κ σε λίγο καιρό (ελπίζω) θα δουλέψει κ το simulator.'Εχει περίπου 30-35 μαθητές που πετάνε σε όλα τα επίπεδα (από first flights μέχρι κ Twin engine IR k F.I.)

Ο μέσος όρος ηλικίας των εκπαιδευτών αλλάζει κάθε χρόνο σχεδόν αφού το προσωπικό ανακλυκλώνεται αρκετές φορές..Μπορεί να πετάξεις με εκπαιδευτή που έχει 300-350 ώρες αλλά κ με άλλους με πάνω από 4000-4500 ώρες.
Στη σχολή είμαι από το 2005 (γραμμένος απλά πέταγα σπάνια λόγω σπουδών εκτός Αθήνας κ στρατού) κ έχω βάλει 150 ώρες περίπου. Κάποιος που θέλει να πετάει εντατικά συνήθως τελειώνει το επαγγελματικό πτυχίο σε 13-14 μήνες...
 
Top