Αγαπητοί κύριοι/ κυρίες
Είμαι 30 ετών και έχω την ανάγκη να επικοινωνήσω με ανθρώπους που έχουν τις ίδιες ανησυχίες μ’ μένα όσον αφορά στην επαγγελματική τους εξέλιξη. Παρ’ όλες τις προσπάθειές μου δεν κατέστη δυνατό να βρω απαντήσεις στις ερωτήσεις που με κάνουν να χάνω τον ύπνο μου, αν και το παρών forum βοήθησε αρκετά.
Εργάζομαι από τα φοιτητικά μου χρόνια και πλέον διανύω την τέταρτη δεκαετία της ζωής μου. Έτσι πλέον δεν υπάρχει περιθώριο για αναίμακτες ονειροπολήσεις και γενικές συζητήσεις χωρίς νόημα. -Αυτά τα λέω και από την εμπειρία μου στον χώρο της ΑΝΛΑ όπου έχω δει πάρα πολύ κόσμο που μιλάει εκ του ασφαλούς για τα αεροπορικά θέματα χωρίς προσωπικό ρίσκο- Δεν θα ήταν αγενές εκ μέρους μου αν εξέφραζα την άποψη ότι από όλους όσοι υποστηρίζουν ότι θα ήθελαν να ακολουθήσουν καριέρα πιλότου, ένα ελάχιστο μονάχα ποσοστό θα πάρει έστω ppl ή ακόμα χειρότερα θα κάνει ποτέ του μια πτήση εθισμού. Προσωπική μου εντύπωση είναι ότι από τους εκατοντάδες που γράφουν σε αυτό το forum ελάχιστοι έχουν την παραμικρή έμπρακτη σχέση με την αεροπορία. Γι’ αυτό και πολλές φορές τα forum πέφτουν θύματα της επιτυχίας τους, μιας και δεν είναι δυνατό να ξέρεις αν οι απαντήσεις δίνονται από έγκυρες πηγές (ή εξ απαλών ονύχων-δεν έχω τίποτα με τα παιδιά, μην παρεξηγούμαι).
Τα παραπάνω αποτελούν και την αποτύπωση της σκέψης μου όταν προσπαθώ να διαπιστώσω ποια σχολή στην Ελλάδα είναι κατάλληλη για εμένα και κατά πόσο αποτελεί καλή επένδυση η απόκτηση επαγγελματικού πτυχίου. Διατηρώντας το σεβασμό και την πίστη μου στους κανόνες αυτού αλλά και όλων των forum στο internet, θα ήθελα να μου απαντήσουν μόνο αυτοί που συμφωνούν ότι όταν θέλεις να πάρεις δίπλωμα αυτοκινήτου και κάποιος προσπαθεί να σε πείσει ότι πρέπει να αγοράσεις δυο Ferrari και τέσσερα lada, τότε κάτι δεν είναι ακριβώς όπως θα έπρεπε.
Μεγάλωσα και δουλεύω στην Αθήνα οπότε δεν μπορώ να μετακομίσω ούτε στην Καβάλα ούτε στο Κολοράντο και δεν ανήκω στους ανθρώπους που έχουν 200.000 με 300.000 € για ξόδεμα (όπως φαίνεται οι περισσότεροι αυτής της κατηγορίας postάρουν σε αυτό το forum). Από τις ελάχιστες δεκάδες των Ελλήνων χειριστών που βγαίνουν κάθε χρόνο φαίνεται ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο, αλλά και καθόλου δημοφιλές, να γίνει κάποιος επαγγελματίας πιλότος. Με τα ρεαλιστικά δεδομένα της ζωής μου μπορώ να πάω μόνο σε μια σχολή που εδράζεται στην πρωτεύουσα και μάλιστα στην φτηνότερη που αυτή τη στιγμή φαίνεται να είναι η global aviation. Δεν δύναμαι ούτε να μεταναστεύσω αλλά ούτε και να σταματήσω να δουλεύω. Έτσι βρίσκομαι στην κυριολεξία με τη πέννα στο χέρι και είμαι έτοιμος να υπογράψω προκειμένου να δανειστώ ,από τις τόσο προσφιλής για μας τους Έλληνες τράπεζες, ένα τέτοιο ποσό που μέχρι τα σαράντα μου θα πρέπει να πληρώνω περί τα 800€ δόση αποπληρωμής. Τα νούμερα είναι πραγματικά και έχει γίνει ενδελεχής έρευνα αγοράς με υπολογισμένα όλα τα κρυφά κόστη που θα προκύψουν. Από την περιγραφή των παραπάνω και με βάσει τους μισθούς στην χώρα μας είναι φανερό ότι αν δεν βρω δουλειά σχεδόν την επόμενη μέρα απόκτησης του πτυχίου-που ελπίζω να είναι το πολύ σε 18 μήνες- τότε θα βρεθώ αντιμέτωπος με ιδιαίτερα άβολες καταστάσεις. Παραδόξως το πάθος μου για τον αέρα με έχει φέρει στην θέση αυτή και είμαι πρόθυμος να ρισκάρω για να βρω μια θέση χειριστού τόσο στην Ελλάδα όσο και (ακόμα καλύτερα) στο εξωτερικό.
Υπάρχει κανείς που να έχει επιχειρήσει το ίδιο και δεν βρίσκεται σε κάποια πτέρυγα φυλακής ή ψυχιατρείου; Αν ναι, θα είναι παραπάνω από χαρά μου να μοιραστεί την προσωπική εμπειρία του και να απαντήσει, κατά πόσο για τον ίδιο-και όχι από σχετικές συζητήσεις με γνωστούς και φίλους- αποτέλεσε σωστή επιλογή η συγκεκριμένη σχολή, υπήρξε γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση, έμεινε ικανοποιημένος από τις ενέργειες της global για την αποκατάσταση αυτή και τι θεωρεί πώς θα πρέπει να ξέρω πριν υπογράψω.
Ιδανικά θα ήθελα να πάρω και απάντηση από κάποιον που είχε την ατυχία να συναντήσει προβλήματα με την επιλογή του αυτή.
Εύχομαι σε όλους καλές προσγειώσεις και θα ήθελα να ήμουν σε θέση να σας καλέσω για πτήσεις με την ΑΝΛΑ στο Τατόι, αλλά αυτή την στιγμή η λέσχη έχει καθηλωθεί...
Ευχαριστώ