Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Τι πιο λογικό, από το να ακολουθήσουν οι δυο εταιρείες τα βήματα προσαρμογής του κλάδου ανά την υφήλιο, ερωτώ :?: :!:

Βλέπω όμως πάραυτα πάλι πήραν φωτιά οι γνωστές κάφρικες θεωρίες συνωμοσίας και τα χιλιοειπωμένα κλισέ περί "εργασιακού μεσαίωνα" και "μονοπωλίων" (τα ίδια Παντελάκη μου... -ή μάλλον Βασιλάκη μου :mrgreen: )

Παίδες, πάρτε χαμπάρι ότι η Ελλάς ως χώρα του υπαρκτού Σοσιαλισμού παίρνει σιγά σιγά τέλος, το πανηγύρι με το "τζάμπα χρήμα" τελείωσε και συνεπώς από δω και πέρα θα ισχύσει όχι ο νόμος της ρεμούλας αλλά της αγοράς=προσφοράς και ζήτησης (όπως είναι και το ορθολογικό και θα έπρεπε να γίνεται εδώ και χρόνια) για να μην ξαναπάει η Ελλαδίτσα και οι οικονομία της για φούντο. Η λύση ακούει στο όνομα ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ (λέξη που θα ακούγεται πολύ από δω και πέρα) και συνεπάγεται ευέλικτες εργασιακές σχέσεις (δηλ. και να πληρώνεται κάθε νοματαίος αντίστοιχα με τις συνθήκες και το τελικό προϊόν ...τρέμε Παπαρήγα μάου-μάου!) και συνεπώς δυνατότητα να μπουν επιτέλους οι low cost παίκτες (που τόσο έχουν δαιμονοποιήσει οι κρατικοδίαιτοι κηφήνες).

Και επειδή πολλοί "μετά Χριστόν προφήτες" θα ξαναρχίσουν τα λούμπεν-δακρύβρεχτα "φιλεργατικά" μανιφέστα, να θυμίσω απλά ένα post μου από το Μάρτη του 2009:


από Cyverius την 15 Μαρ 2009, 21:23

Επιφυλακτικοί οι αναλυτές για την επιτυχία του εγχειρήματος
ΤΟ ΒΗΜΑ - Κυριακή 8 Μαρτίου 2009



Oι αναλυτές πάντως εξακολουθούν να θεωρούν ότι το εγχείρημα της ΜΙG να «τρέξει» την Ολυμπιακή και να βγάλει κέρδη είναι πολύ δύσκολο να στεφθεί με επιτυχία. Η ανυπαρξία προσφορών πριν από την πρόταση της ΜΙG καταδεικνύει, σύμφωνα με τους αναλυτές, ότι η Ολυμπιακή είναι πολύ δύσκολο να πατήσει στα πόδια της, ιδίως τώρα με την αρνητική συγκυρία λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Εκτιμούν μάλιστα ότι η προσφορά Βασιλάκη έγινε από ανάγκη της Αegean να μην αποκτήσει ξαφνικά αντίπαλο και όχι από επιχειρηματική λογική. Η μείωση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια και η επικείμενη πτώση της τουριστικής κίνησης είναι δύο σοβαρά προσκόμματα για οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία, πόσο μάλλον για την «ταλαιπωρημένη» Ολυμπιακή. Το μόνο θετικό στοιχείο για ένα turn around story είναι η πτώση της τιμής των καυσίμων, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό, αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Επισημαίνουν ότι ο ανταγωνισμός από την Αegean είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπισθεί, αφού η εταιρεία έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις και έχει δρομολογήσει πτήσεις εξωτερικού σε μια ακτίνα 3-4 ωρών. Το ατού της Αegean, όπως χαρακτηριστικά τονίζουν, είναι η επιτυχημένη ως τώρα τήρηση των αφίξεων και των αναχωρήσεων, αφού δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Αναφέρουν μάλιστα ότι η πρόταση της ΜΙG να επιστρέψει σε ένα με δύο χρόνια (όποτε γίνουν εκλογές) την Ολυμπιακή στο Δημόσιο- αν λάβει όσα έχει ξοδέψει ως τότε- είναι μια έμμεση παραδοχή ότι είναι αδύνατον να επιτευχθούν κέρδη. Εκτιμούν μάλιστα ότι με 200 εκατ. ευρώ που είναι διατεθειμένη η ΜΙG να επενδύσει για την Ολυμπιακή θα μπορούσε, δεδομένης της συγκυρίας, να αποκτήσει κερδοφόρα assets με καλύτερες προοπτικές απ΄ ό,τι η αεροπορική εταιρεία. Εκτιμούν ότι με την κίνηση αυτή ο κ. Βγενόπουλος έριξε σωσίβιο στην κυβέρνηση, η οποία είχε επενδύσει πολλά στο project «απεμπλοκή του κράτους από την Ολυμπιακή» με αντάλλαγμα τη θετική αντιμετώπιση της ΜΙG στο επικείμενο consolidation των τραπεζών. Οι αιτιάσεις των ειδικών δεν στερούνται λογικής, αλλά ο κ. Βγενόπουλος έχει αποδείξει ότι βρίσκει τον τρόπο να βγάζει λαγούς από το καπέλο του, ακόμη και αν η εταιρεία λέγεται Ολυμπιακή και σήμερα χάνει 1 εκατ. ευρώ την ημέρα.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mark my words: αργά ή γρήγορα θα υπάρξει συγχώνευση των δύο παικτών... Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες.


ΥΓ: Και πιστεύω ότι μόνο με τη δημιουργία βάσης και εσωτερικά δρομολόγια από low-cost παίκτη θα δούμε άσπρη μέρα στους ναύλους. Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρξει απελευθέρωση των αεροδρομίων... πού τέτοιες καινοτομίες στο μπανανιστάν
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Cyverius":2ull5nhb said:
και συνεπάγεται ευέλικτες εργασιακές σχέσεις (δηλ. και να πληρώνεται κάθε νοματαίος αντίστοιχα με τις συνθήκες και το τελικό προϊόν ...τρέμε Παπαρήγα μάου-μάου!) και συνεπώς δυνατότητα να μπουν επιτέλους οι low cost παίκτες (που τόσο έχουν δαιμονοποιήσει οι κρατικοδίαιτοι κηφήνες).

συγνωμη με ολο το σεβασμο,αλλα υπονοειτε οτι οι βασικοι μισθοι που περνουν οι εργαζομενοι ειναι πολλα λεφτα και θα επρεπε να μειωθουν κι αλλο οι μισθοι???? :wall:

με συγχωρειτε πολυ αλλα αν ειναι ετσι τοτε καλυτερα να πτωχευσει το κρατος ναι και να πανε ολοι στα σπιτια τους!


υγ.η παπαρηγα μια χαρα τα λεει!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Cyverius":197tup37 said:
Τι πιο λογικό, από το να ακολουθήσουν οι δυο εταιρείες τα βήματα προσαρμογής του κλάδου ανά την υφήλιο, ερωτώ :?: :!:

Βλέπω όμως πάραυτα πάλι πήραν φωτιά οι γνωστές κάφρικες θεωρίες συνωμοσίας και τα χιλιοειπωμένα κλισέ περί "εργασιακού μεσαίωνα" και "μονοπωλίων" (τα ίδια Παντελάκη μου... -ή μάλλον Βασιλάκη μου :mrgreen: )

Παίδες, πάρτε χαμπάρι ότι η Ελλάς ως χώρα του υπαρκτού Σοσιαλισμού παίρνει σιγά σιγά τέλος, το πανηγύρι με το "τζάμπα χρήμα" τελείωσε και συνεπώς από δω και πέρα θα ισχύσει όχι ο νόμος της ρεμούλας αλλά της αγοράς=προσφοράς και ζήτησης (όπως είναι και το ορθολογικό και θα έπρεπε να γίνεται εδώ και χρόνια) για να μην ξαναπάει η Ελλαδίτσα και οι οικονομία της για φούντο. Η λύση ακούει στο όνομα ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ (λέξη που θα ακούγεται πολύ από δω και πέρα) και συνεπάγεται ευέλικτες εργασιακές σχέσεις (δηλ. και να πληρώνεται κάθε νοματαίος αντίστοιχα με τις συνθήκες και το τελικό προϊόν ...τρέμε Παπαρήγα μάου-μάου!) και συνεπώς δυνατότητα να μπουν επιτέλους οι low cost παίκτες (που τόσο έχουν δαιμονοποιήσει οι κρατικοδίαιτοι κηφήνες).


Χμ... Αυτό που περιγράφεις λέγεται νεοφιλελευθερισμός και όχι υπαρκτός σοσιαλισμός... αν δεν με πιστεύεις τότε googl-αρε το...
Ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης έχει τα μέγιστα αποτελέσματα όταν η αγορά είναι πλήρως ανταγωνιστική. Στην Ελλάδα λόγω διαφόρων στρεβλώσεων (βλέπε γραφιοκρατεία, κονέ, λαμογιές κλπ) αυτό δεν ισχύει... Δεν θα ισχύει ακόμα περισσότερο αν οι 2 εταιρίες συγχωνευτούν και αποκτήσουν δεσπόζουσα θέση στην αγορα.

Να σου φέρω ενα απλό παράδειγμα...
ATH-SKG πετάνε τακτικά 3 ελληνικές εταιρίες. Η Α με ποσοστό 50% της αγοράς, η Β με 45% και η Γ με 5%.

Έστω οτι η Α και η Β συγχωνεύονται.. τότε αν κρατήσουν τον αριθμό των δρομολογίων με μικρές διαφοροποιήσεις των ωρών θα κατέχουν ποσοστό της αγοράς περίπου 95%.
Η ΑΒ αποφασίζει την αύξηση της τιμής απο 100ε σε 200... Κατά συνέπεια η Γ λόγω του μικρού μεγέθους της δεν μπορεί να κρατήσει χαμηλά τις τιμές και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους δυσαρεστημένους πελάτες. Παρόλα αυτά δεν πρόκειται να συνεχίσει να πετάει με τιμή 100ε... θα ανεβάσει τη τιμή της κοντά στα 200... όχι 200 αλλά εκεί κοντά...

Πες μου που είναι το όφελος σου σαν κοινωνία???

Καλά για τις ελαστικές σχέσεις εργασίας δεν σχολιάζω.... μάλλον δεν έχει τύχει να είσαι εργαζόμενος και αν σου ζητάνε να δουλέψεις έτσι!! Πως θα προγραμματίσεις τη ζωή σου?? Πως θα κάνεις οικογένεια?? Με το να δουλεύεις μια βδομάδα 40 ώρες και την άλλη καθόλου?? Αυτό λέγεται εργασιακός μεσαίωνας. Αν νομίζεις οτι το 8ωρο είναι οπισθοδρομικό τότε να σε ενημερώσω οτι υπάρχουν παιδιά που δουλεύουν μήνες απλήρωτα. Η ανεργία στους νέους είναι κοντά στο 27,8-30% για τις ηλικίες εως 24....

Σταματάω εδω γιατί έχω βγεί off topic...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

samorc":358c6igf said:
συγνωμη με ολο το σεβασμο,αλλα υπονοειτε οτι οι βασικοι μισθοι που περνουν οι εργαζομενοι ειναι πολλα λεφτα και θα επρεπε να μειωθουν κι αλλο οι μισθοι???? :wall:
με συγχωρειτε πολυ αλλα αν ειναι ετσι τοτε καλυτερα να πτωχευσει το κρατος ναι και να πανε ολοι στα σπιτια τους!
υγ.η παπαρηγα μια χαρα τα λεει!

Σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, το Κράτος πτώχευσε. Και ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης το έχουν και οι χρυσοπληρωμένοι αντιπαραγωγικοί υπάλληλοι του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ (όπως η πρώην ΟΑ και ο ΟΣΕ κλπ) που μόνο φτωχούς δεν μπορώ να τους πω. Ένα εκατομμύριο βολεμένοι τσαμπουκάδες, που τόσα χρόνια έπαιρναν αυξήσεις με το έτσι θέλω, αφού είναι κυριολεκτικά κράτος εν κράτει και υπάρχουν για να αναπαράγουν τη γραφειοκρατεία. Αλλά και όλοι οι άλλοι κακομαθημένοι, όπως οι αγρότες, που κάναν τις επιδοτήσεις μερσεντέ και προίκες, αντί να προσαρμόσουν την παραγωγή στις ανάγκες της αγοράς.

Αλλά τι να λέμε, όταν κινείσαι στο ίδιο μήκος κύματος με διάνοιες όπως η Παπαρήγα? Που να κατανοήσω εγώ τα επιτυχημένα συστήματα της Βόρειας Κορέας? :wall:


Jet Setter":358c6igf said:
Χμ... Αυτό που περιγράφεις λέγεται νεοφιλελευθερισμός και όχι υπαρκτός σοσιαλισμός... αν δεν με πιστεύεις τότε googl-αρε το...
Ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης έχει τα μέγιστα αποτελέσματα όταν η αγορά είναι πλήρως ανταγωνιστική. Στην Ελλάδα λόγω διαφόρων στρεβλώσεων (βλέπε γραφιοκρατεία, κονέ, λαμογιές κλπ) αυτό δεν ισχύει... Δεν θα ισχύει ακόμα περισσότερο αν οι 2 εταιρίες συγχωνευτούν και αποκτήσουν δεσπόζουσα θέση στην αγορα

Αυτό που περιγράφω λέγεται καπιταλιστική οικονομία και ισχύει σε όλες τις χώρες της Δύσης. "Υπαρκτό σοσιαλισμό" επιμένουμε να συντηρούμε εμείς ως τώρα, με το σαθρό κράτος να ελέγχει την πλειοψηφία της οικονομικής δράσης στη χώρα, ενώ άλλο ένα σημαντικό μέρος καταλαμβάνουν τα λεγόμενα "κλειστά επαγγέλματα" που ελέγχουν τις τιμές. Αυτές είναι οι στρεβλώσεις αγαπητέ: παρακμιακές καταστάσεις, που τις πληρώνουμε τώρα με τρελό κόστος μετά από χρόνιες καθυστερήσεις στην εφαρμογή των συμβατικών μας υποχρεώσεων προς την ΕΕ (ενώ τα πακετάκια τα τσεπώναμε αδιαμαρτύρητα). Αλλά μάλλον αυτά σου φαίνονται εξωγήινα. Δε σε παρεξηγώ, τόσα έμαθες στα παραθύρια του ALTER κλπ, τόσα λες.

Jet Setter":358c6igf said:
Να σου φέρω ενα απλό παράδειγμα...
ATH-SKG πετάνε τακτικά 3 ελληνικές εταιρίες. Η Α με ποσοστό 50% της αγοράς, η Β με 45% και η Γ με 5%.
Έστω οτι η Α και η Β συγχωνεύονται.. τότε αν κρατήσουν τον αριθμό των δρομολογίων με μικρές διαφοροποιήσεις των ωρών θα κατέχουν ποσοστό της αγοράς περίπου 95%.
Η ΑΒ αποφασίζει την αύξηση της τιμής απο 100ε σε 200... Κατά συνέπεια η Γ λόγω του μικρού μεγέθους της δεν μπορεί να κρατήσει χαμηλά τις τιμές και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους δυσαρεστημένους πελάτες. Παρόλα αυτά δεν πρόκειται να συνεχίσει να πετάει με τιμή 100ε... θα ανεβάσει τη τιμή της κοντά στα 200... όχι 200 αλλά εκεί κοντά...
Πες μου που είναι το όφελος σου σαν κοινωνία???

Μάλλον τα μπέρδεψες: Η Γ θα είχε πρόβλημα αν η ΑΒ αποφάσιζε μείωση της τιμής και όχι το αντίθετο που υποστηρίζεις. Σε κάθε περίπτωση, το όφελος μου σαν κοινωνία είναι να έχω ελεύθερα ιδιωτικά αεροδρόμια χωρίς κηφήνες αλλά με εργαζόμενους που έχουν κίνητρο απόδοσης.

Jet Setter":358c6igf said:
Καλά για τις ελαστικές σχέσεις εργασίας δεν σχολιάζω.... μάλλον δεν έχει τύχει να είσαι εργαζόμενος και αν σου ζητάνε να δουλέψεις έτσι!! Πως θα προγραμματίσεις τη ζωή σου?? Πως θα κάνεις οικογένεια?? Με το να δουλεύεις μια βδομάδα 40 ώρες και την άλλη καθόλου?? Αυτό λέγεται εργασιακός μεσαίωνας. Αν νομίζεις οτι το 8ωρο είναι οπισθοδρομικό τότε να σε ενημερώσω οτι υπάρχουν παιδιά που δουλεύουν μήνες απλήρωτα. Η ανεργία στους νέους είναι κοντά στο 27,8-30% για τις ηλικίες εως 24....

Δε σχολιάζεις είπες,αλλά σχολίασες. Οπότε συνεχίζω ελαφρώς off topic. Προφανώς είσαι αλλεργικός στον όρο "ευέλικτες σχέσεις εργασίας". Όμως είδαμε τα αποτελέσματα των "σταθερών σχέσεων εργασίας" 1.000.000 δημοσίων υπαλλήλων. Τα πληρώνουμε σήμερα και θα τα πληρώνουμε για πολλά χρόνια τα φέσια που δημιούργησαν. Όταν έχεις έναν τόσο ελκυστικό (σταθερή εργασία, μηδέν έλεγχος, παχυλή αμοιβή) δημόσιο τομέα και ένα κράτος μου κάνει κουμάντο παντού, λογικό είναι ο υγιής ιδιωτικός τομέας να υποφέρει. Πόσο μάλιστα όταν αφήνεις χιλιάδες σαραντάρηδες (κάτι κουρασμένα παλληκάρια) να συνταξιοδοτηθούν πλουσιοπάροχα. Εκτός ότι τους πληρώνεις για άλλη μια ζωή σχεδόν, αυτοί βρίσκουν άλλη δουλειά, στερώντας θέσεις εργασίας από νέους. Να λοιπόν η ανεργία. Ετοιμάσου για μεγαλύτερη αλλεργία: Άρση της μονιμότητας στο δημόσιο και αυστηρή αξιολόγηση. Και αυτά στα λέει ένας δημόσιος υπάλληλος, υπόψιν.

Τελικά, και ο Έλληνας θέλει το Γερμανό του.

========
Στο δια ταύτα, επί του θέματος, ο χρόνος θα δείξει. Μιλάμε για δύο ιδιωτικές εταιρείες και θα κάνουν ότι τους συμφέρει για να επιβιώσουν και να έχουν κέρδη. Δεν είναι η παλιά ΟΑ να ρουφάει το χρήμα των φορολογουμένων, πετάνε δεν πετάνε.

Υ.Γ: Μάλλον αμφότεροι δεν κάματε τον κόπο να διαβάσετε προσεκτικά το αρχικό μου μήνυμα, απότι φαίνεται. Κρίμας :mrgreen:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δηλαδή από ότι άκουσα το όνομα της Ολυμπιακής θα υπάρχει στο νέο σχήμα. Φοβερό. :wall:

Edit: Και το σχετικό άρθρο….
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1777802
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αρχικα και με βαση τις μεχρι τωρα πληροφοριες, η Α3 θα κατεχει το 51% και τον ελεγχο μιας και ειναι αυτη που ειναι πιο παλια εταιρια αλλα και σαν εισηγμενη στο χρηματιστηριο, ενω το ονομα θα ειναι OlympicAegean Airlines με σταδιακη επικρατηση του Olympic Airlines (γιατι σαν brand name ειναι πιο γνωστο). Τονιζω οτι αυτο ειναι ενα απο τα σεναρια που ακουγονται τωρα, και δε σημαινει οτι ετσι θα ειναι και στο τελος! Μια ιδεα μονο για τον σκελετο της συμφωνιας..


Παρα το γεγονος του οτι το Olympic Airlines ειναι πιο γνωστο brand name απο τα 2, ειναι με αρκετα αρνητικα του παρελθοντος συνυφασμενο ειδικα στο εξωτερικο, οποτε δεν εξρω αν θα ειναι μια ορθολογικη κινηση... ΙΜΗΟ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

M!ke":320lp5uv said:
Πολύ σωστά... Τι καρτέλ και μ...κίες, ρε παιδιά;! Αυτά στα γάλατα και τα κρέατα που τα θέλουμε εγχώρια!

Η 'τουλάχιστον ετσι έχεις καταλάβει από το MEGA

M!ke":320lp5uv said:
Όσες συνεργασίες να γίνουν πάνω και κάτω απ'το τραπέζι κι όσο μεγάλο εθνικό αερομεταφορέα και να αποκτήσουμε μονοπώλιο δεν θα υπάρξει, η αγορά είναι πανευρωπαϊκή. Πάντα θα υπάρχει μια easyjet/ryanair με τιμές στις οποίες δεν θα μπορούν να ανταγωνιστει η Olympic-Aegean.

Όπως τώρα για Γερμανία σωστά; :wall:

M!ke":320lp5uv said:
Τώρα όσον αφορά τα εσωτερικά δρομολόγια, εγώ είμαι αισιοόδοξος. Πιστεύω πως ένας εθνικός αερομεταφορέας αδυνατεί να αναλάβει τέτοια δρομολόγια χωρίς ένα αποδοτικό και οικονομικό regional επιχειρησιακό μοντέλο. Αυτό βέβαια ίσως να σημαίνει ότι εναποτίθενται οι ελπίδες μας σε sky express, athens airways, astra airlines... Αλλά αυτό δεν είναι κατ'ανάγκη κακό.

Ιδιαίτερα αν σκεφτείς τον άνετο στόλο της sky express κ astra κ την αξιοπιστία της Αthens στο πρόγραμμα της , τότε ναι είναι κακό. Γιατί όχι κ για την ΗΙΑ :with:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Cyverius":1j7bie66 said:
Σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, το Κράτος πτώχευσε. Και ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης το έχουν και οι χρυσοπληρωμένοι αντιπαραγωγικοί υπάλληλοι του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ (όπως η πρώην ΟΑ και ο ΟΣΕ κλπ) που μόνο φτωχούς δεν μπορώ να τους πω.

Και όμως δεν είσαι απόλυτα σωστός! Ναι τα υψηλά διοικητικά στελέχη όντως έπαιρναν παχυλούς μισθούς. Συγκεκριμένα στην ΟΑ αυτοί που έπαιρναν τις αυξήσεις με το έτσι θέλω είναι οι πιλότοι και οι μηχανικοί... Οι υπόλοιποι δεν είχαν τρόπο να το καταφέρουν. Στο λεω απο προσωπική πείρα λόγω οτι μέλος τησ οικογενείας μου ήταν στην πΟΑ.

Cyverius":1j7bie66 said:
Αυτό που περιγράφω λέγεται καπιταλιστική οικονομία και ισχύει σε όλες τις χώρες της Δύσης. "Υπαρκτό σοσιαλισμό" επιμένουμε να συντηρούμε εμείς ως τώρα, με το σαθρό κράτος να ελέγχει την πλειοψηφία της οικονομικής δράσης στη χώρα, ενώ άλλο ένα σημαντικό μέρος καταλαμβάνουν τα λεγόμενα "κλειστά επαγγέλματα" που ελέγχουν τις τιμές. Αυτές είναι οι στρεβλώσεις αγαπητέ: παρακμιακές καταστάσεις, που τις πληρώνουμε τώρα με τρελό κόστος μετά από χρόνιες καθυστερήσεις στην εφαρμογή των συμβατικών μας υποχρεώσεων προς την ΕΕ (ενώ τα πακετάκια τα τσεπώναμε αδιαμαρτύρητα). Αλλά μάλλον αυτά σου φαίνονται εξωγήινα. Δε σε παρεξηγώ, τόσα έμαθες στα παραθύρια του ALTER κλπ, τόσα λες.

α) Η Ελλάδα δεν είχε ποτέ Σοσιαλισμό... ούτε καν στα πρώτα χρόνια του ΠΑΣΟΚ...
β) Νομίζω οτι οι σπουδές μου στα οικονομικά μου έχουν δώσει παραπάνω γνώσεις απ'οτι εσυ νομίζεις
γ) Μάθε τη σημαίνει Σοσιαλισμός...
δ) Ο άκρατος καπιταλισμός μας έφερε σε αυτό το σημείο... Ξέρεις ποια είναι η νεα μέθοδος στρατολόγησης των αμερικάνικων χρηματιστηριακών κ funds?? Προσέλκυση καλών παιχτών poker.... γιατί ξέρουν να αναλαμβάνουν ρίσκα...! FYI... τα λεγόμενα golden boys έπαιρναν bonus βασιζόμενα στα βραχυχρόνια κέρδη τους με αποτέλεσμα το σχηματισμό της φούσκας...

Cyverius":1j7bie66 said:
Μάλλον τα μπέρδεψες: Η Γ θα είχε πρόβλημα αν η ΑΒ αποφάσιζε μείωση της τιμής και όχι το αντίθετο που υποστηρίζεις. Σε κάθε περίπτωση, το όφελος μου σαν κοινωνία είναι να έχω ελεύθερα ιδιωτικά αεροδρόμια χωρίς κηφήνες αλλά με εργαζόμενους που έχουν κίνητρο απόδοσης.

Γιατί η ΑΒ να προχωρήσει σε μείωση της τιμής αφού ελέγχει το 95% της αγοράς???
Η εταιρίες προχωρούν σε μείωση τιμών κ προσφορών για να αυξήσουν το μερίδιο της αγοράς που κατέχουν... όταν έχει το 95% δεν σε νοιάζει το 5%...
Αντιθέτως με την αύξηση μπορεί να χάσει 5-10% της αγοράς (εκ των πραγμάτων η Γ δεν μπορεί να βρεί σε βραχυχρόνια περίοδο κεφάλαια κ αεροπλάνα ώστε να καλύψει μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς) αλλά θα έχει αυξήσει πολλαπλάσια τα έσοδα!!!

Read page 13/16

Cyverius":1j7bie66 said:
Όμως είδαμε τα αποτελέσματα των "σταθερών σχέσεων εργασίας" 1.000.000 δημοσίων υπαλλήλων. Τα πληρώνουμε σήμερα και θα τα πληρώνουμε για πολλά χρόνια τα φέσια που δημιούργησαν. Όταν έχεις έναν τόσο ελκυστικό (σταθερή εργασία, μηδέν έλεγχος, παχυλή αμοιβή) δημόσιο τομέα και ένα κράτος μου κάνει κουμάντο παντού, λογικό είναι ο υγιής ιδιωτικός τομέας να υποφέρει. Πόσο μάλιστα όταν αφήνεις χιλιάδες σαραντάρηδες (κάτι κουρασμένα παλληκάρια) να συνταξιοδοτηθούν πλουσιοπάροχα. Εκτός ότι τους πληρώνεις για άλλη μια ζωή σχεδόν, αυτοί βρίσκουν άλλη δουλειά, στερώντας θέσεις εργασίας από νέους. Να λοιπόν η ανεργία. Ετοιμάσου για μεγαλύτερη αλλεργία: Άρση της μονιμότητας στο δημόσιο και αυστηρή αξιολόγηση. Και αυτά στα λέει ένας δημόσιος υπάλληλος, υπόψιν.

α) Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι υγιής.... όχι όλα τα μέλη του, υπάρχουν ιδιωτικές εταιρίες με απλήρωτους υπαλλήλους 10-12 μήνες...
β) Είδαμε και τις τράπεζες πόσο βοήθησαν τη χώρα...
γ) Φταίει η νοοτροπία του Έλληνα κ αυτούς που ψηφίζει.



BTW... μια τέτοια συγχώνευση θα πρέπει να περάσει απο την επιτροπή ανταγωνισμού όπως έγινε με Aegean κ Cronus (βλέπε εδώ ) καθώς και η Ευρωπαική επιτροπή ανταγωνισμού
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και στο δια ταυτα? Αντι να πιανεστε για την "ηθικοτητα" μιας συνενωσης, εχετε να προσφερετε Cyverius και Jet Setter (κυριως) κατι νεο, η θα παραμεινετε να ποσταρετε τις πανεπιστημιακες διατριβες σας επι του θεματος? :doubt: :|
 
Top