Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

1. Το οτι θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας είναι κάτι που παρατηρήθηκε σε παρόμοιες περιπτώσεις "συνεργασίας" αεροπορικών εταιρειών;

2. Σε τέτοιες συγχωνεύσεις ο στόλος παραμένει ο ίδιος {νΟΑ+Α3 μαζί} ή μειώνεται;
Διότι αν παραμένει ίδιος, δε βλέπω λόγο να γίνουν απολύσεις. Πιστεύω οτι και οι δύο εταιρίες λειτουργούν οριακά με το προσωπικό που έχουν και οτι δεν έχουν πλεόνασμα ώστε να αρχίσουν τις απολύσεις.

Τυπικά μονοπώλιο δεν πιστεύω οτι μπορεί να υπάρξει ως λόγος μη υλοποίησης της συνεργασίας. Είμαστε μια χώρα της ΕΕ και - τυπικά πάντα - δεν έχουμε εμποδίσει ξένες εταιρίες από το να έρθουν και να επιχειρήσουν από τη χώρα μας.
Τώρα αν δεν έρχονται ξένες εταιρείες να επενδύσουν, λόγω της "λαμογιάς" που μας χαρακτηρίζει, είναι άλλο θέμα.

Πάντως ακούγεται γενικώς οτι αν πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία, θα επικρατήσει εργασιακός μεσαίωνας στον αεροπορικό χώρο της χώρας μας. Αναφέρομαι ως προς τους μισθούς στην κάθε ειδικότητα.
Βεβαίως σε περίπτωση απόλυσης είναι βέβαιο οτι θα πρέπει να μεταναστεύσεις. Που αλλού να βρεις δουλειά ως πιλότος, αεροσυνοδός, μηχανικός κτλ στην Ελλάδα να υπάρχει μία και μόνο εταιρία;

Στην τελική όμως όλα αυτά είναι εικασίες. Δεν έχουν περάσει παρα μόνο λίγες ώρες που ανακοινώθηκε το γεγονός. Πρέπει να περιμένουμε την υλοποίηση για να κρίνουμε.
Προσωπικά θέλω να πιστεύω οτι θα γίνει μια κίνηση προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο για τους εργαζόμενους στον αεροπορικό χώρο & τους επιβάτες των ελληνικών προορισμών.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Πολύ σωστά... Τι καρτέλ και μ...κίες, ρε παιδιά;! Αυτά στα γάλατα και τα κρέατα που τα θέλουμε εγχώρια! Όσες συνεργασίες να γίνουν πάνω και κάτω απ'το τραπέζι κι όσο μεγάλο εθνικό αερομεταφορέα και να αποκτήσουμε μονοπώλιο δεν θα υπάρξει, η αγορά είναι πανευρωπαϊκή. Πάντα θα υπάρχει μια easyjet/ryanair με τιμές στις οποίες δεν θα μπορούν να ανταγωνιστει η Olympic-Aegean. Τώρα όσον αφορά τα εσωτερικά δρομολόγια, εγώ είμαι αισιοόδοξος. Πιστεύω πως ένας εθνικός αερομεταφορέας αδυνατεί να αναλάβει τέτοια δρομολόγια χωρίς ένα αποδοτικό και οικονομικό regional επιχειρησιακό μοντέλο. Αυτό βέβαια ίσως να σημαίνει ότι εναποτίθενται οι ελπίδες μας σε sky express, athens airways, astra airlines... Αλλά αυτό δεν είναι κατ'ανάγκη κακό.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

B737Mech":3h1tic01 said:
1.

2. Σε τέτοιες συγχωνεύσεις ο στόλος παραμένει ο ίδιος {νΟΑ+Α3 μαζί} ή μειώνεται;
Διότι αν παραμένει ίδιος, δε βλέπω λόγο να γίνουν απολύσεις. Πιστεύω οτι και οι δύο εταιρίες λειτουργούν οριακά με το προσωπικό που έχουν και οτι δεν έχουν πλεόνασμα ώστε να αρχίσουν τις απολύσεις.

.

θα αναφερω ενα πολυ απλο παραδειγμα..

στην σαμο το χειμωνα,η οα εχει 3 πτησεις ημερησιως και 2 η αε,

αν πχ η οα εχει 10 ατομα προσωπικο και η αε 8,αν συγχωνευτουν οι 2 εταιρειες και οι πτησεις να μην μειωθουν,αν οχι και οι 8 οι 5 υπαλληλοι θα θεωρηθουν υπαραριθμοι

και φυσικα καθως στα νησια δεν υπαρχουν δουλειες το χειμωνα,αυτα τα ατομα πανε σε ανεργια
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Μπορεί να χρησιμοποιούν τη λέξη συγχώνευση αλλά στην αλήθεια όπως φαίνεται πρόκειται για εξαγορά της Ολυμπιακής από την Αιγαίου. Ας περιμένουμε απολύσεις της τάξης του 30% από προσωπικό εδάφους κυρίως από πλευρά Ολυμπιακής (μιας και αυτή είναι που εξαγοράζεται) και βλέπουμε για το πτητικό προσωπικό ανάλογα με τον αεροπλάνων που θα κρατήσουν. Αν αποφασίσουν να διώξουν αεροπλάνα θα πέσει σφαγή στα πληρώματα Ολυμπιακής ειδικά αυτούς της πρωην Αιγαίου. Καλή τύχη.

Δυστηχώς για τους όλους εργαζόμενους θα πέσουν κάτω από το Βασιλάκη που σημαίνει οι δύσκολοι καιροί και απαράδεκτα μισθωλόγια και συνθήκες παραμένουν επ αόριστο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αυτή θα είναι μάλλον η σωστότερη εκδοχή αν πραγματοποιηθεί το πάντρεμα /η εξαγορά της ΟΑ από την Α3 , όχι συγχώνεση, από καιρό είναι μαγειρεμένα τα πράγματα από αμφότερους τους παίκτες , τόσο από τον κ. Α3 όσο όσο και από τον κ. Μίγκ , δηλαδή είχαν υπολογίσει όλα τα εναλλακτικά σενάρια, προ και μετά εκλογών, αναμενόμενη κυβερνητική πολιτική, οικονομική συγκυρία, το lease κι αργότερα η αγορά α/φ από νΟΑ, στημένοι δημόσιοι διάλογοι , άγονες και τρόπος συμμετοχής στο διαγωνισμό , η Α3 κάνει lease ATR , προχθές άκουσα ότι σταμάτησε την πρόσληψη /εκπαίδευση των τ.ΟΑ που είχαν πάρει για τα AVRO και να βγούν Κ1,εκ των οποίων AVRO δυο ήδη αναχωρούν από το στόλο κλπ...;Aλλωστε η συγκυρία εξυπηρετεί τις παρούσες νεοφιλελεύθερες / σοσιαλιστικού τύπου πολιτικές διεξόδους, τα περί ανταγωνισμού κλπ είναι θέματα που ξεπερνιώνται οπότε έπονται δυστυχώς αυτά που αναφέρεται ο προλαλήσας περί απολύσεων κλπ, ίδωμεν!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αν ποτέ γίνει κάτι θα είναι εξαγορά της Ολυμπιακής απο την Αιγαίου.Κάτι το οποίο είναι και λογικό.Εδώ και καιρό ο Βασιλάκης κάνει οικονομία προσδοκώντας να αυξήσει τα ταμειακά διαθέσιμα όσο πιο πολύ γίνεται.Και αυτό διότι όπως πολλοί εδώ μέσα έχετε αναφέρει κάτι ήταν προσχεδιασμένο εδώ και πολύ καιρό.
Επιπλέον , απο οικονομικής και επιχειρηματικής απόψεως είναι η καλύτερη λύση. Αν θέλουν να γίνει θα γίνει.Δεν θα τους εμποδίσει κανείς.
Η Αιγαίου τον Μάϊο εισέρχεται στην Star alliance.Αυτό σημαίνει πως οποιαδήποτε κίνηση θα έχει συζητηθεί πρώτα τόσο με την συμμαχία όσο και με την <<μαμά>> της Αιγαίου την Λούφτι. Δεν νομίζω η Αιγαίου να διακινδυνέψει την είσοδο της στην συμμαχία.Και αυτό το λέω πως μια ενδεχόμενη συγχώνευση συνεπάγεται και αυξημένο κίνδυνο ζημιών.Αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με) μια εταιρεία θα πρέπει να είναι κερδοφόρα προκειμένου να εισέλθει στην συμμαχία.
Επίσης, γίνεται λόγος για το όνομα της νέας εταιρείας. Το όνομα της Ολυμπιακής είναι αναγνωρίσιμο αλλά θα επισημάνω πως σε όλα θα παίξει ρόλο και η Λούφτι και η συμμαχία.Με λίγη δόση υπερβολής, εννοώ πως το τελευταίο λόγο θα το έχουν οι προαναφερθείσες.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Νομιζω πως εχει αναφερθει οτι αν υπαρξει ενδεχομενο μιας νεας ενιαιας εταιρειας
το ονομα και το σημα θα παραμεινουν της ΟΑ και το επιχειρηματικο σχεδιο θα στηριχτει
στα προνομια της εισοδου στην Star alliance.
Παντως η γνωμη μου ειναι πως ενα τετοιο σεναριο δεν ειναι καλογια το μελλον της αεροποριας στην χωρα μας.
Τι μελλον δλδ,που πιο δυσοιωνο δεν γινεται.
Αλλα και σαν επιβατες δεν μας συμφερει...που θα πανε οι τιμες!!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν νομίζω ότι τα είχαν προσχεδιάσει. Ο Βγεννό είχε άλλα σχέδια που δεν του βγήκαν και φυσικά τώρα αντί να χάνει λεφτά και να χτυπιέται με το Βασιλάκη είπαν να κάνουν κάποια λυκοφιλία. Εγώ ξέρω ότι η ΟΑ χάνει 2 εκ και η Αιγαίου 2,5 εκ το μήνα. Το πρόβλημα είναι για τους εργαζόμενους. Κατά τη γνώμη μου, όλοι, από Αιγαίου και από Ολυμπιακή πρέπει να ανυσηχούν μιας και ο Βασιλάκης σε εποχές μονοπώλιου πατάει τους υπαλλήλους στο λαιμό. Δύσκολοι καιροί έρχονται, καλή τύχη σ' όλους σας.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Lydia":10b1vpv0 said:
Νομιζω πως εχει αναφερθει οτι αν υπαρξει ενδεχομενο μιας νεας ενιαιας εταιρειας
το ονομα και το σημα θα παραμεινουν της ΟΑ και το επιχειρηματικο σχεδιο θα στηριχτει
στα προνομια της εισοδου στην Star alliance.
Παντως η γνωμη μου ειναι πως ενα τετοιο σεναριο δεν ειναι καλογια το μελλον της αεροποριας στην χωρα μας.
Τι μελλον δλδ,που πιο δυσοιωνο δεν γινεται.
Αλλα και σαν επιβατες δεν μας συμφερει...που θα πανε οι τιμες!!!!!!!!!!!!!!!

Σε μια online εφημερίδα σήμερα διάβαζα ότι συζητιέται το Olympic Aegean Air... Ό,τι νά'ναι...

Πολύ στο speculation το έχουμε ρίξει και εμείς και οι εφημερίδες πάντως, ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Απ οτι φαίνεται κάτι ψήνεται...



Συνάντηση Βγενόπουλου - Σηφουνάκη

Με τον υφ. Μεταφορών Νίκο Σηφουνάκη συναντήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης, ο επικεφαλής της Μarfin και ιδιοκτήτης της Olympic Air Ανδρέας Βγενόπουλος . Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση αυτή που ζήτησε ο κ. Βγενόπουλος, ο πρόεδρος της Marfin εξέφρασε τους προβληματισμούς του για την οικονομική κατάσταση της Ολυμπιακής και το μέλλον της δεδομένων των αρνητικών οικονομικών συγκυριών. Την ερχόμενη Τρίτη,16 του μηνός επίκειται συνάντηση μεταξύ του Ν. Σηφουνάκη και του προέδρου της Aegean.



Πηγή: NET, NET 105.8
 
Top