B737Mech
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2005
- Μηνύματα
- 243
- Likes
- 38
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
1. Το οτι θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας είναι κάτι που παρατηρήθηκε σε παρόμοιες περιπτώσεις "συνεργασίας" αεροπορικών εταιρειών;
2. Σε τέτοιες συγχωνεύσεις ο στόλος παραμένει ο ίδιος {νΟΑ+Α3 μαζί} ή μειώνεται;
Διότι αν παραμένει ίδιος, δε βλέπω λόγο να γίνουν απολύσεις. Πιστεύω οτι και οι δύο εταιρίες λειτουργούν οριακά με το προσωπικό που έχουν και οτι δεν έχουν πλεόνασμα ώστε να αρχίσουν τις απολύσεις.
Τυπικά μονοπώλιο δεν πιστεύω οτι μπορεί να υπάρξει ως λόγος μη υλοποίησης της συνεργασίας. Είμαστε μια χώρα της ΕΕ και - τυπικά πάντα - δεν έχουμε εμποδίσει ξένες εταιρίες από το να έρθουν και να επιχειρήσουν από τη χώρα μας.
Τώρα αν δεν έρχονται ξένες εταιρείες να επενδύσουν, λόγω της "λαμογιάς" που μας χαρακτηρίζει, είναι άλλο θέμα.
Πάντως ακούγεται γενικώς οτι αν πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία, θα επικρατήσει εργασιακός μεσαίωνας στον αεροπορικό χώρο της χώρας μας. Αναφέρομαι ως προς τους μισθούς στην κάθε ειδικότητα.
Βεβαίως σε περίπτωση απόλυσης είναι βέβαιο οτι θα πρέπει να μεταναστεύσεις. Που αλλού να βρεις δουλειά ως πιλότος, αεροσυνοδός, μηχανικός κτλ στην Ελλάδα να υπάρχει μία και μόνο εταιρία;
Στην τελική όμως όλα αυτά είναι εικασίες. Δεν έχουν περάσει παρα μόνο λίγες ώρες που ανακοινώθηκε το γεγονός. Πρέπει να περιμένουμε την υλοποίηση για να κρίνουμε.
Προσωπικά θέλω να πιστεύω οτι θα γίνει μια κίνηση προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο για τους εργαζόμενους στον αεροπορικό χώρο & τους επιβάτες των ελληνικών προορισμών.
1. Το οτι θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας είναι κάτι που παρατηρήθηκε σε παρόμοιες περιπτώσεις "συνεργασίας" αεροπορικών εταιρειών;
2. Σε τέτοιες συγχωνεύσεις ο στόλος παραμένει ο ίδιος {νΟΑ+Α3 μαζί} ή μειώνεται;
Διότι αν παραμένει ίδιος, δε βλέπω λόγο να γίνουν απολύσεις. Πιστεύω οτι και οι δύο εταιρίες λειτουργούν οριακά με το προσωπικό που έχουν και οτι δεν έχουν πλεόνασμα ώστε να αρχίσουν τις απολύσεις.
Τυπικά μονοπώλιο δεν πιστεύω οτι μπορεί να υπάρξει ως λόγος μη υλοποίησης της συνεργασίας. Είμαστε μια χώρα της ΕΕ και - τυπικά πάντα - δεν έχουμε εμποδίσει ξένες εταιρίες από το να έρθουν και να επιχειρήσουν από τη χώρα μας.
Τώρα αν δεν έρχονται ξένες εταιρείες να επενδύσουν, λόγω της "λαμογιάς" που μας χαρακτηρίζει, είναι άλλο θέμα.
Πάντως ακούγεται γενικώς οτι αν πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία, θα επικρατήσει εργασιακός μεσαίωνας στον αεροπορικό χώρο της χώρας μας. Αναφέρομαι ως προς τους μισθούς στην κάθε ειδικότητα.
Βεβαίως σε περίπτωση απόλυσης είναι βέβαιο οτι θα πρέπει να μεταναστεύσεις. Που αλλού να βρεις δουλειά ως πιλότος, αεροσυνοδός, μηχανικός κτλ στην Ελλάδα να υπάρχει μία και μόνο εταιρία;
Στην τελική όμως όλα αυτά είναι εικασίες. Δεν έχουν περάσει παρα μόνο λίγες ώρες που ανακοινώθηκε το γεγονός. Πρέπει να περιμένουμε την υλοποίηση για να κρίνουμε.
Προσωπικά θέλω να πιστεύω οτι θα γίνει μια κίνηση προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο για τους εργαζόμενους στον αεροπορικό χώρο & τους επιβάτες των ελληνικών προορισμών.