Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το ότι θα συνεργαστούν δεν σημαίνει αναγκαστικά και συγχώνευση μπορούν απλά να καταλήξουν σε συμφωνία σε τιμές στις πτήσης εσωτερικού για να μπορούν να επιβιώσουν και να χρεώνουν ακριβός τις ίδιες τιμές οπότε να εξαρτάτε από τον καθένα με ποια θέλει να πετάξει. Άμα συγχωνευτούν και ακολουθήσουν τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς θα πρέπει να εγκαταλείψουν slots στα hub airport όπως έγινε και με SAS Lufthansa και όπως αναγκάζουν να γίνει με British Iberia.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αν τελικά ολοκληρωθεί η συγχώνευση,νομίζω ότι θα ανοίξει ο δρόμος για την είσοδο κάποιας λόκο στην Ελλάδα.
Με την άνοδο των τιμών στα εισητήρια θα υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο ανταγωνισμού στις τιμές από την Easyjet(λέμε τώρα).
Τον τελευταίο χρόνο ουσιαστικά μπορούσες να βρεις με την Αιγαίου (και έπειτα και με την Ολυμπιακή,ακόμα και την Athens)
φθηνά εισητήρια για όλο το χρόνο πλην των εορτών,με μόνο περιορισμό βέβαια το early booking.Επομένως ακόμα και μια λόκο δε θα είχε μεγάλα περιθώρια κέρδους.
Πιστεύω στην αυτορύθμιση της αγοράς.Κι αυτό γιατι παρουσιάζουμε σαν χώρα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στις μεταφορές(διασπορά πληθυσμού στα νησιά,μη αξιόπιστες χερσαίες μεταφορές κλπ) τα οποία δε νομίζω να αφεθούν ανεκμετάλλευτα.Δε νομίζω δηλαδή ότι ο Stelios θα άνοιγε βάση στην Αθήνα από πόνο που οι Συνέλληνες πληρώνουν 150 ευρώ για απλή μετάβαση..
Εξάλλου θεωρώ το προϊόν που έχει να προσφέρει μια full service εταιρία(transit,business travelling) δεν είναι άμεσα ανταγωνίσιμο με αυτό μιας χαμηλού κόστους(p2p,leisure travelling).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών είναι - δυστυχώς ή ευτυχώς - μια αναπόφευκτη εξέλιξη. Ο ανταγωνισμός προφανώς είναι καλός για όλους εμάς τους
καταναλωτές, αλλά τι όφελος θα έχουμε αν αυτός ο "αλληλοσπαραγμός" καταστρέψει και τις δύο εταιρείες; Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι
ακτοπλοϊκές γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας. Δεν πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που η Superfast Ferries μπήκε στη γραμμή με ολοκαίνουργια πλοία και
παρέσυρε και όλες τις άλλες εταιρείες (Μινωϊκές, ΑΝΕΚ κα) σε ένα "χορό" ναυπηγήσεων νέων και πολυτελέστατων πλοίων χωρίς η επιβατική κίνηση της
γραμμής να δικαιολογεί κάτι τέτοιο. Και ποια είναι η σημερινή κατάσταση; Ο Στρίτζης γονάτισε από τον ανταγωνισμό και παράτησε το δρομολόγιο, οι
Μινωικές πωλήθηκαν στον Ιταλό Grimaldi ο οποίος εκποιεί πλοία για να καλύψει το τεράστιο χρέος που δημιούργησαν οι αλλεπάλληλες ναυπηγήσεις νέων
πλοίων και η Superfast ανεβοκατεβαίνει με άδεια πλοία... Δυστυχώς μια τέτοια εξέλιξη θα είναι αναπόφευκτη και στην περίπτωση OA και Aegean
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ακομα και στη wikipedia στη σελιδα για την Olympic Air "ενημερωθηκε" με το ενδεχωμενο της συγχωνευσης με την Aegean... μολις χθες το απογευμα!
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Pashalis84":22gwdh8y said:
Αν διαφωνείς με τον χαρακτηρισμό ΤΖΑΜΠΑΤΖΙΔΕΣ δεκτό, αλλά όσον αφορά την ουσία του όρου (άποψη μου) εκφράζει σε υπερθετικό βαθμό αυτό που βιώνει ο καθένας με αυτές τις εταιρίες του τύπου. <<Χρεώνω ακόμα και την τουαλέτα, και τι γίνεται άμα δεν έχεις ψιλά μαζί σου, θα σκάσει η κύστη σου στα 35000ft!!!!!!!>>
Αυτούς τους ενδιαφέρουν μόνο δείκτες όπως το ROE (return on equity) και η ανέξοδη διαφήμιση μέσα από τρικ.

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την ενδεχόμενη συνεργασία Αιγαίου-Ολυμπιακής; Αυτό απλά ρωτάω. Από τότε που κυκλοφόρησε η φήμη, οι περισσότεροι εδώ μέσα καταθέτουν και μάλιστα επιτακτικά, διάφορα master plans και υποδεικνύουν τι πρέπει να γίνει, τι στόλος πρέπει να υπάρχει κλπ. Αυτό διαφέρει από την απλή διαπίστωση και σχολιασμό ενός γεγονότος. Έχω την εντύπωση πως αυτοί που αυτή τη στιγμή στις δύο εταιρείες γνωρίζουν πολύ περισσότερα από όσα γνωρίζουμε εμείς. Για αυτό το λόγο και θα παρακαλούσα να επικεντρωθούμε στην παράθεση και την ουσία των γεγονότων. Η σεναριολογία θα δημιουργήσει ανεπιθύμητες εντάσεις και εσφαλμένες εντυπώσεις που δε βοηθούν περισσότερο από το να οδηγήσουν σε κλείδωμα του topic.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η αλήθεια είναι ότι αυτή η φήμη (γιατί περί φήμης πρόκειται) ήταν ότι χειρότερο για την ομαλή λειτουργία του φόρουμ αυτού, δεδομένου και της ύπαρξης των υπέρμαχων της μια ή της άλλης εταιρίας αλλά και δεδομένου των πολλών άχρηστων posts που θα εμφανιστούν ως "ειδήμονες" των κινήσεων (πτητικών ή μη).
Προσέχετε τι γράφετε και πως το γράφετε γιατί αν φτάσει το topic στο αμήν και κλειδωθεί, θα διαβάζετε τα νέα από τα "τρωκτικά" και τις εφημερίδες.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Ο καθένας με τον πόνο του θα μου πείτε, δικαιολογημένα, αλλά εμένα με απασχολεί να μη χάσω για άλλη μια φορά τα προνόμια του FFP. Κατά τη μετάβαση από την ΟΑ στη νΟΑ έχασα πάνω από 60000 μίλια στο Icarus. Αν και τώρα λόγω συγχώνευσης/εξαγοράς/... χάσω την Travelair Gold δεν ασχολούμαι ξανά με ελληνικές αερογραμμές.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

GP707":18dhoaqu said:
Η αλήθεια είναι ότι αυτή η φήμη (γιατί περί φήμης πρόκειται) ήταν ότι χειρότερο για την ομαλή λειτουργία του φόρουμ αυτού, δεδομένου και της ύπαρξης των υπέρμαχων της μια ή της άλλης εταιρίας αλλά και δεδομένου των πολλών άχρηστων posts που θα εμφανιστούν ως "ειδήμονες" των κινήσεων (πτητικών ή μη).
Προσέχετε τι γράφετε και πως το γράφετε γιατί αν φτάσει το topic στο αμήν και κλειδωθεί, θα διαβάζετε τα νέα από τα "τρωκτικά" και τις εφημερίδες.

μπορει να ειναι φημη... αλλα αυτη η "φημη" δεν διαψευδεται απο καμια απο τις δυο αεροπορικες... ισα ισα που "προχωρει" με σταθερα βηματα προς υλοποιηση.

Κακα τα ψεματα... στο αεροπορικο στερεωμα με τα χιλιαδες οικονομικα προβληματα, οι αεροπορικες εταιριες κανουν αυτο που ΠΡΕΠΕΙ για τη σωτηρια τυς... και αυτο ειναι η συγχωνευση... ειτε σε μοντελο Air France/KLM ειτε αλλα μοντελα (οπως πληρες συγχωνευση σε ΜΙΑ εταιρια)... Οποτε δεν ειμαστε εμεις αυτοι που μπορουμε να πουμε οτιδηποτε "αντιθετο" για αυτο!

δεν πιστευω οτι καποιος προσπαθει να το "παιξει" ειδημων... απλα κοιταμε ολοι μας τι θα μπορουσε να γινει, ή απο οτι γνωριζουμε τι ειναι προτιμητεο... γιατι μην νομιζεις οτι αυτοι που θα ασχοληθουν με την συγχωνευση (οι ανθρωποι των εταιριων) θα εχουν ΣΙΓΟΥΡΟ αποτελεσμα... εχουμε δει πολλα να συμβαινουν σε παλιοτερες συγχωνευσεις, που απετυχαν κυριολεκτικα, επειδη "ηταν γνωστες"...


Και κατι ακομα... πρεπει να φοβομαστε για αυτα που γραφουμε? ενταξει... αλλο να προσεχουμε τι λεμε και πως το τεκμηριωνουμε, αλλα μεχρι αυτη τη στιγμη, δεν πιστευω οτι εχει παρεκτραπει το θεμα.

Η ουσια ειναι οτι μεχρι στιγμης, παμε για τη συγχωνευση...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Kiwi Jumbo":1t6a6xhh said:
Το ότι θα συνεργαστούν δεν σημαίνει αναγκαστικά και συγχώνευση μπορούν απλά να καταλήξουν σε συμφωνία σε τιμές στις πτήσης εσωτερικού για να μπορούν να επιβιώσουν και να χρεώνουν ακριβός τις ίδιες τιμές οπότε να εξαρτάτε από τον καθένα με ποια θέλει να πετάξει.

Αυτό που γράφεις είναι ο ορισμός του καρτέλ. Η ''απλή'' συμφωνία μπορεί να λέει 500Ε ακατέβατα για SKG-ATH...

Ας επικεντρωθούμε στο θέμα που δεν είναι οι low cost - για τους ανταγωνισμούς κτλ ας γράψει όποιος πραγματικά μπορεί να δώσει επιβεβαίωμένες κ σίγουρες πληροφορίες. Το οτι πάνε για συγχώνευση είναι ένα επιβεβαιωμένο ενδεχόμενο κ τίποτα άλλο..
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

μια συγχωνευση των 2 εταιρειων μονο καλο δεν ειναι

απο την στιγμη που χανετε ο ανταγωνισμος
θα ανεβουν οι τιμες
θα χειροτερεψει η εξυπηρετηση

και φυσικα θα χαθουν πολλες θεσεις εργασιας
 
Top