Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Καλα δεν θελω και παρασημο αλλα εδω και 4 μερες το γνωριζαν αρκετος κοσμος και ειδικα οι περι του χρηματιστηρίου .
Αληθεια πια τραπεζα αραγε εχε ισχεση με το Deal.

Αυτο που ενδιαφερει εμας ειναι οτι μαζι ειναι καλυτερα .
Καλες πτησεις σε ολους μας.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ελπιζω να μην την πληρωσουν οι εργαζομενοι σε οποια εταιρια και αν ειναι.
σε τετοιους χαλεπους καιρους το job security ειναι πολυ σημαντικο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Θεωρεί κανείς πιθανό αυτή η εξαγγελία να έχει γίνει για "εκφοβισμό" τρίτων? που θέουν να εισέλθουν στην εγχώρια αγορά, η θα ήταν πολύ αθώα κίνηση? Ας πούμε οτι μια χαμηλού κόστους θέλει να εισέλθει στην εγχώρια αγορά σκεφτόμενη οτι έχουμε 2 εταιρίες, που δεν μπορούν να κονταροχτυπιούντε με προσφορές, γιατι έχουν και ένα κόστος να καλύψουν, ενώ με αντίπαλο, μια μεγάλη εταιρία, που γενικά θα έχει την αποδοχή του κόσμου, και θα γεμίζει αεροπλάνα, είναι πιο δύσκολο να την αντιμετωπίσει.
Στην τελική θα μάθουμε αργά η γρήγορα
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Οι εργαζόμενοι???

Μα οχι φυσικά... τι και αν έχεις 200 υπαλλήλους callcenter, 75 λογιστές κλπ κλπ...

Ε μα φυσικά μια ενδεχόμενη συγχώνευση των 2 εταιριών θα έχει ως αντίκτυπο την απόλυση/απομάκρυνση προσωπικού... το πόσα άτομα δεν είμαι μάντης...

ας είναι καλά οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου που υπέγραψαν με την νΟΑ... :evil:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Θεωρεί κανείς πιθανό αυτή η εξαγγελία να έχει γίνει για "εκφοβισμό" τρίτων? που θέουν να εισέλθουν στην εγχώρια αγορά, η θα ήταν πολύ αθώα κίνηση? Ας πούμε οτι μια χαμηλού κόστους θέλει να εισέλθει στην εγχώρια αγορά σκεφτόμενη οτι έχουμε 2 εταιρίες, που δεν μπορούν να κονταροχτυπιούντε με προσφορές, γιατι έχουν και ένα κόστος να καλύψουν, ενώ με αντίπαλο, μια μεγάλη εταιρία, που γενικά θα έχει την αποδοχή του κόσμου, και θα γεμίζει αεροπλάνα, είναι πιο δύσκολο να την αντιμετωπίσει.
Στην τελική θα μάθουμε αργά η γρήγορα


ισα ισα που θα το εκλαμβαναν διαφορετικα! μια τετοια κινηση σαφως και ανοιγει τις "πορτες" σε τριτους να ερθουν στην Ελληνικη αγορα! γιατι δεν μπορουμε να περιμενουμε να αντιμετωπιστει το διδυμο OA-A3 απο τις πολυ μικρες (εως ανυρπακτες) αεροπορικες... ειναι "ανταγωνισμος" (για τα δεδομενα της Επιτροπης) σε πτησεις εσωτερικου, αλλα κακα τα ψεματα, δεν ειναι "υγιης".

Απο την αλλη, θα πρεπει να "προσεξουμε" (αν οντως ενδιαφερομαστε) για το ποιους θα θελαμε ως ανταγωνιστριες εταιριες στα Ελληνικα "λημερια"...


αν τελικα γινει η συγχωνευση των OA - Α3 θα πρεπει να δουμε και με τις συμμαχιες τι θα γινει... και τι αντικτυπο θα εχει γενικοτερα στον Ευρωπαϊκο χωρο.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

aas59":rlu6ljdh said:
M!ke":rlu6ljdh said:
Δεν φαντάζομαι να μη μείνει ευχαριστημένη η οικογένεια Βασιλάκη με 67-75% ποσοστά μετοχών.
Στην ουσία "ξεπουλά"την ΟΑ ο Βγενόπουλος πριν κλείσει εξάμηνο !!!
Τυχαίο που πήγε εκεί αρκετοί πρώην της Α3?
Πολλές οι συμπτώσεις.
εισαι σίγουρος οτι ξεπουλά την ΟΑ,η οποία ειναι πρώτη στους επιβάτες εσωτερικού πρίν κλείσει εξάμηνο
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Τιμή στο προφητικό τίτλο:
Έξι κύκλοι και δύο γλάροι: μικρές domestic ιστορίες'

'Όταν τ'ακουσα σκέφτηκα αν έχει σχέση με την 'φήμη' που θέλει την Εύκολη να κάνει εσωτερικά. Νομίζω θα διέλυε κ τους 2. Κατά τα άλλα κανείς δεν θέλει να πληρώνει 2 διαφημίσεις, 2 νυχτοφύλακες κ 2 Α320 όταν μπορεί να το κάνει με τα μισά κ να τσεπώνει τα ίδια..

Μερικές σκέψεις ακόμα: ο Βασιλάκης έδειξε να χει φτάσει στο όρια του το όραμα του για τον χώρο, η Α3 δείχνει να μην προοριζόταν για το βήμα παραπάνω (για μένα long haults) κ απλά θα αύξανε τις συχνότητες προς τα τσιφλίκια της LH MUC & FRA κ ίσως κανένα Λονδίνο, παραμένοντας για πάντα η 'καλύτερη εταιρεία στην ΝΑ Ευρώπη' .

Υποθέτω επίσης ότι δεν υπήρξε προσχεδιασμένη συμφωνία κατά το νταραβέρι με την ΝΔ. Εκτός αν ο Βγενό είναι πιόνι ή συνεργάτης ή συνδετημόνας του Θόδωρα κ έδρασε για να γίνει σκόντο στην τιμή. Αν τόσο σύντομα κ οι δύο είδαν ότι θα φάνε τα μούτρα τους κ άρχισαν τις συζητήσεις (φυσικά δεν έγινε τώρα), τότε υποθέτω ότι ισχύει στο μέγιστο για αυτούς το ελληνοαμερικανικό σλόγκαν 'ή αλλάζουμε μαζί ή βουλιάζουμε μαζί' .

ΥΓ τελικά το γεύμα στην Κέρκυρα μεταξύ των 2 πλευρών κατά το παζάρεμα της ΟΑ, έλαβε πραγματικά χώρα ή παραμένει στη διάσταση του θρύλου;
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Θα ήθελα απλά να αναφέρω ότι το "έπρεπε να κάνουμε ότι έκανε ο Μπερλουσκόνι στην Ιταλία με την ένωση AP & AZ" είναι απλά εμετικό. Ο Μπερλουσκόνι έπαιξε ένα παιχνίδι, κέρδισε τις εκλογές χάρη στην AZ, απορόφησε τον όμιλο AP που ήταν ζημιογόνος, μετέφερε το έλλειμα και των δυο ομίλων στους Ιταλούς εργαζόμενους, ξεπούλησε την εταιρεία σε βιομηχάνους και στην AF (όταν η AF επί κυβέρνηση Πρόντι είχε πει ότι θα αναλάμβανε και το χρέος της ΑΖ). Για όσους γνωρίζουν την Ιταλική, ψάξτε στο YouTube τη σειρά Report που προβλήθηκε στις 12/10/2008. Αρκετά διαφωτιστική...

ΥΓ Η AP μόλις ξαναλανσαρίστηκε ως ψευδο-loco με βάση το MXP.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Άρα αν μείνει το brand της ολυμπιακής στη συγχωνευμένη εταιρεία, θα γίνει η Α3 μια λόκο του βορρά κατα τα ΑΖ-ΑΡ πρότυπα..? Δεν ξέρω πόσο καλά θα κάτσει στην αγορά η πιθανότητα να εξαφανιστεί το brand της Α3 το οποίο έχει πολύ μεγάλη απήχηση επιχειρηματικώς(δείτε σε πόσες εκπομπές, σήριαλ,events μπαίνει σπόνσορας αντί της νΟΑ)και να μείνει μόνο η ΟΑ και δη χωρίς να έχουν οι επιβάτες εναλλακτική στα δρομολόγια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού..και μη μου πείτε για Athens, sky Express,Astra και άλλες τέτοιες "ισχυρές και αξιόπιστες" εταιρείες γιατί θα...τρελαθώ, θα πηδηχτώ απτο παράθυρο! :D

Ας ενωθουν, συγχωνευθούν,παντρευτούν,ας κάνουν ό,τι θέλουν..αλλά τουλάχιστον δώστε μας μια Easyjet και μια Ryanair να έχουν βάσεις στην Ελλάδα και να μη βλέπουμε α-Star-κια στις τιμές των εισιτηρίων.. :rant:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Predator":1yi8npez said:
ισα ισα που θα το εκλαμβαναν διαφορετικα! μια τετοια κινηση σαφως και ανοιγει τις "πορτες" σε τριτους να ερθουν στην Ελληνικη αγορα! γιατι δεν μπορουμε να περιμενουμε να αντιμετωπιστει το διδυμο OA-A3 απο τις πολυ μικρες (εως ανυρπακτες) αεροπορικες... ειναι "ανταγωνισμος" (για τα δεδομενα της Επιτροπης) σε πτησεις εσωτερικου, αλλα κακα τα ψεματα, δεν ειναι "υγιης".

Απο την αλλη, θα πρεπει να "προσεξουμε" (αν οντως ενδιαφερομαστε) για το ποιους θα θελαμε ως ανταγωνιστριες εταιριες στα Ελληνικα "λημερια"...


αν τελικα γινει η συγχωνευση των OA - Α3 θα πρεπει να δουμε και με τις συμμαχιες τι θα γινει... και τι αντικτυπο θα εχει γενικοτερα στον Ευρωπαϊκο χωρο.

Μέγα λάθος αυτό που λες ως ανταγωνισμός... το 95% των επιβατών εσωτερικού σε μια εταιρία δεν αποτελεί ανταγωνισμό ακόμα και αν υπάρχουν 10 μικρότερες εταιρίες....

Ανταγωνισμός μετράει όχι στο πλήθος στον ανταγωνιστών αλλά στο market share!!!
 
Top