Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

ο κ. Ρέππας είπε ότι «όταν έρθει η ώρα, η κυβέρνηση θα πει τον δικό της πολιτικό λόγο». Aντε να δουμε τι θα γινει και με την επιτροπη ανταγωνισμου
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=131795
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έτσι-έτσι!
Τι θέλει δηλαδή ο Τσίπρας;Να αναστήσουμε το πτώμα;Ή να μη συγχωνευθούν οι εταιρίες;
Όσο για τον Ρέππα,ενα έχω να πω:Φιρουλι-φιρουλα-τριαλαριλαρο.
Ο πολιτικός λόγος έχει αποδείξει την αξία του σε οτι αφορά την Ολυμπιακή.....και τη συνέπειά του...... :banana:
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Σε λίγο θα ακούσουμε πως φταίνε οι μισθοί των 600€ για τη πτώχευση της χώρας και χρειάζεται και άλλη ελαστικοποίση και απελευθέρωση ( πόσο άλλο δλδ ) . Λες και στον ιδιωτικό τομέα δεν υπαρχει εδώ και χροοοοοόνια απελευθερωση με ωράρια εκαντλητικά-ανασφάλιστα και υπερωρίες απλήρωτες. Αλλά δούλεψε κανένας από όσους αμπελοφιλοσοφούν περί "απελευθέρωσης" , δεν δούλεψε σίγουρα. Και εγώ αν είχα λύσει τα προβληματα μου και είχα 2-3 επιχειρήσεις τύπου aegean θα ήθελα ακόμα πιο χαμηλούς μισθούς και πιο ελαστικές σχέσεις εργασίας. Είμαι από την άλλη μερια όμως και θα συνεχίσω να υπερσπίζομαι να συμφέροντα της "τάξης " μου όπως έχει πει σοφά ο ΜΑρξ και όχι η Παπαρήγα.


Προσωπική άποψη είναι πως η συγχώνευση στα δρομολόγια εσωτερικού θα δημιουργήσει μονοπώλιο και αύξηση τιμών ειδικά στα routes με μεγάλο κοινό. Τώρα στα εξωτερικού νομίζω πως ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος σε πολλούς προορισμούς και πως δεν υπάρξουν μεγάλες αλλαγές σε επίπεδο τιμών.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η διαδικασια συγχωνευσης 2 εταιρειων του μεγεθους της ΟΑ και της Α3
παροτι γινεται(οπως λενε) για την υγιη παραμονη μιας αεροπορικης εταιρειας στο παιχνιδι
του ανταγωνισμου και της βιωσιμοτητας της....δυστυχως αλλα μονο μεγαλα προβληματα
δημιουργει στον απλο κοσμο.
Θεσεις εργασιας που καταργουνται (που θα ειναι απιστευτα πολλες),ενα μπαχαλο(ας μου επιτραπει η εκφραση)
σε δρομολογια,εισητηρια ,προσφορες ..κλπ...κλπ κυριως στα εσωτερικα και μια δυσπιστια για τα λεγομενα
μεγαλων αντρων,ιδιοκτητων οπως οι 2 κυριοι που φαγωνονταν μεχρι προτεινος για τα δικαιωματα στα κομματια της πιτας
που μοιραζε η πρωην κραταια-κρατικη ΟΑ.
Και οσον αφορα στην δυσπιστια μας για τους 2 αυτους κυριους...δεν εγινε και κατι ...αλλα για τα τοσα ατομα που θα μεινουν ανεργα ...λυπαμαι αλλα δεν μπορω να το χωνεψω.
Ευχαριστω που διαβασατε τις σκεψεις μου.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Η Aegean θα κατέχει το 75% της νέας εταιρείας και οχι το 51%.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Με τα όποια πιθανά εν δυνάμει σενάρια συγχώνευσης /εξαγοράς για Α3+νΟΑ , θα συμπεριληφθούν και οι υπόλοιπες δραστηριότητες ? / η τεχνική βάση, το handling κλπ
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

flesland":2iw6xnx6 said:
Ιδιαίτερα αν σκεφτείς τον άνετο στόλο της sky express κ astra κ την αξιοπιστία της Αthens στο πρόγραμμα της , τότε ναι είναι κακό. Γιατί όχι κ για την ΗΙΑ :with:

Δεν νομίζεις ότι είσαι λίγο αρνητικός;... Για την Athens εν μέρει έχεις δίκιο (λέω εν μέρει γιατί κάποια αεροδρόμια έχουν ως τώρα εξυπηρετηθεί άψογα από αυτήν). Ο στόλος των sky express & astra, τί έχει; Η τελευταία μάλιστα είναι νέα εταιρία... δεν νομίζεις ότι είναι νωρίς να την κατακρίνουμε; Η HIA τί σχέση έχει με τις υπόλοιπες;

Έγω απλά πιστεύω ότι τα εσωτερικά δρομολόγια, όπως γίνεται και με άλλα ανάλογα δρομολόγια σε άλλες χώρες, εξυπηρετούνται αποτελεσματικότερα, αποδοτικότερα και πιο οικονομικά όταν εξυπηρετούνται από εταιρίες αφοσιωμένες στο επιχειρησιακό μοντέλο.

Όσο για τις low cost, πιστεύω ότι σιγά σιγά θα τις δούμε και στην Ελλάδα (αν και ήδη έχουν αργήσει). Τα γραφειοκρατικά εμπόδια δεν θα μπορούν να τις κρατούν για πάντα μακριά από ελληνικά αεροδρόμια.

Κι εδώ ένα link για να θυμηθούμε πως είχαν τα πράγματα πριν δυο δεκαετίες:
http://www.flightglobal.com/pdfarchive/view/1992/1992 - 1633.html

Υ.Γ.1: Φίλε flesland, είμαι κάτοικος εξωτερικού εδώ και 5 χρόνια και ως εκ τούτου δεν παρακολουθώ ελληνική τηλεόραση, αν και δεν νομίζω ότι χάνω και πολλά ...ειδικά απ'το Mega, όπου δεν ξέρουν τη διαφορά μεταξύ δελτίου ειδήσεων και talk show! Τέλως πάντων δεν ξέρω τι λες ότι θα έπρεπε να είχα καταλάβει απ'το Mega.

Υ.Γ.2: Θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση προς τους υπόλοιπους συμφορουμίτες, με καθόλα φιλική διάθεση: Έχουμε κάθε δικαίωμα να απαιτούμε ο ένας απ'τον άλλον τεκμηριωμένα επιχειρήματα προκειμένου να κάνουμε υγιή διάλογο και να μη λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Αυτοαναιρούμαστε όμως όταν καταλήγουμε να υπονομεύουμε τις θέσεις και τα επιχειρήματα των άλλων αμφισβητώντας τις σχετικές γνώσεις που κατέχουν. Όταν πια αρχίζετε να "βγάζετε έξω" τα πτυχία σας (λέω "σας" γιατί εγώ δυστυχώς ακόμη δεν έχω) και να "μετράτε" ποιος έχει το "μακρύτερο" σημαίνει ότι ότι η συζήτηση έχει εκτροχιαστεί για τα καλά.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

M!ke συμφωνώ μαζί σου στο θέμα των πτυχίων..

Σχετικά με την πιθανή συνένωση Α3 κ ΟΑ τώρα..θα έβλεπα πολύ αρνητικά αν η άλλη επιλογή για τα εγχώρια είναι η skyexpress κ η astra.. η δυναμικότητα κ των 2 μαζί είναι όσο ένα Airbus των άλλων. Δεν έχω πετάξει με καμιά τους κ δεν θα χα πρόβλημα να το κάνω, αλλά έκαστος στο είδος του, η μια είναι domestic regional κ με τα Jetstream δεν μπορείς να κάνεις SKG-ATH κ η άλλη είναι charter με 1 AVRO. Αν έρθει η ΕΖΥ κ κάνει εσωτερικά να δω αυτούς που σκούζουν για τις low cost αν θα την προτιμήσουν σε περίπτωση που θα υπάρχει μία από τις δύο 'μεγάλες'...

Τώρα για τα εργασιακά: είναι πολύ άσχημο να χάνει κάποιος την δουλειά του αλλά αυτό δεν μπορεί να αλλάξει πολλά στο πώς αντιλαμβάνονται οι μεγάλοι την περιουσία τους. Γιατί είτε είναι ηθικό είτε όχι η πρώτη προτεραιότητα είναι το κέρδος κ αυτό κοιτάν ο Βγενό κ ο Βασιλάκης. Επίσης οι ευέλικτες μορφές εργασίες εξ ορισμού είναι κ προς το συμφέρον του εργαζόμενου, αρκεί να υπάρχει μια ανοιχτόμυαλη κοινωνία. Flexicurity είναι αυτό που εφαρμόζεται στη Δανία κ την Ολλανδία κ όχι στο ΗΒ. Γνώμη μου είναι πως δεν μπορεί να πετύχει στην Ελλάδα με όλους τους καρεκλοκένταυρους να κρατάν τους πτυχιούχους στα 650Ε. Ας μην βιαζόμαστε να κρίνουμε όμως καθώς μια μεγάλη εταιρεία με μεγάλη ανάπτυξη είναι πιθανότερο να φέρει περισσότερες θέσεις εργασίας από 2 μεσαίες
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

flesland":2ce8kh3c said:

Δε λεω οτι δε σε δινω δικιο για τους ενδοιασμους σου, αλλα ακομα εχουν 2.. Αποσο ξερω..
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Δεν ξέρω, αλλά όσοι είστε υπέρμαχοι των ευέλικτων εργασιακών σχέσεων 1.Ή είστε εργοδότες ή 2.Δεν έχετε δουλέψει ποτέ στη ζωή σας. Η Ελλάδα απέχει από τη Δανία σε νοοτροπία όσο και τα χιλιόμετρα που χωρίζουν τις δύο χώρες.

Όσο δε για το παραμύθι της ανάπτυξης,των νέων (μελλοντικών) θέσεων εργασίας κλπ μόλις πριν λίγους μήνες αρκετοί εν δυνάμει "κακόμοιροι" το είχαν ακούσει ακριβώς στην ίδια παραλλαγή από τον κ.Βγενόπουλο. Ειδικά δε τώρα που θα έχει το πάνω χέρι ο Βασιλάκης και με δεδομένη την (υπερ)προσφορά υπαλλήλων που θα υπάρχει στην αγορά, το πάρτι αρχίζει...Ρωτήστε γνωστούς που δούλευαν στην Aegean για τους μισθούς τους...
 
Top