Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εγω πιστευω οτι αν γινει αυτο θα δοθμε σιγουρα μια Low cost στην Αθηνα.

Οπως οταν η Αegean ηθελε να παρει την ΟΑ την ημερα που θα γινοταν αυτο θα βλεπαμε την Εasy στην Αθηνα με βασει. Αρα λογικα αν τελικα γινει η συνεργασια ειναι σιγουρο οτι θα δουμε μια απο αυτες τις και το πιο πιθανο ειναι να ειναι η Easy.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Άρα ακόμα ένας λόγος για να πετάμε με τις συνεργαζόμενες εταιρίες...
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Και όμως ο ανταγωνισμός κρίνεται με βάση των αριθμό των εταίρων και όχι τα μερίδια αγοράς.

Code:
[i]Αν και οι δύο αεροπορικές εταιρείες ελέγχουν μαζί το 95% της ελληνικής αγοράς, δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού, αφού εκτός του ότι υπάρχουν και άλλες αεροπορικές εταιρείες με τακτικά δρομολόγια, η κοινοτική νομοθεσία έχει απελευθερωμένη νομοθεσία για την αεροπορική αγορά.
Μετά τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Aegean Airlines εκτινάχθηκε μέχρι και 7%.[/i]

Για τους ποιο δύσπιστους δεν νομίζω να έχει λάθος και το Hellenic Business. http://www.hbnews.gr/permalink/25758.html
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Το είδα αυτό για τα regulations της ΕΕ όσον αφορά τις mergers(σχετικά γρήγορα το διάβασα) αλλά μάλλον για να κάνουν αυτοί συζητήσεις για να δουν πως θα διασωθούν μάλλον θα έχουν βρει κάποιο παραθυράκι, είναι αδύνατο να μην υπάρχει κάποιο, έχουν άλλωστε και νομικά τμήματα (και ο Α.Β. δικηγόρος είναι!!!). Και έστω πως δεν υπάρχει παραθυράκι: Στην ΕΕ ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά θα είναι που παρακάμπτουν τα δικά τους regulations........
Όσον αφορά την Ελληνική (ανεξάρτητη!!!!) αρχή ανταγωνισμού δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί το πολιτικό κατεστημένο της χώρας έχει interdependencies με την επιχειρηματική ελίτ του τόπου. Δεν θα ανοίξει ρουθούνι.

Η προσωπική μου άποψη τώρα είναι (όπως έχω ξαναγράψει) πως η αρχή ανταγωνισμού για πρώτη φορά θα είναι καλό να μην επέμβει μπας και έχουμε επιτέλους έναν δυνατό flag carrier.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Pashalis84":1s4e1yg9 said:
Η προσωπική μου άποψη τώρα είναι (όπως έχω ξαναγράψει) πως η αρχή ανταγωνισμού για πρώτη φορά θα είναι καλό να μην επέμβει μπας και έχουμε επιτέλους έναν δυνατό flag carrier.

Καταλαβαίνω γιατι το λες αυτο αλλά δεν θα συμφωνήσω. Όλα τα μονοπώλια, δημόσια και ιδιωτικά, είναι κακά για τους καταναλωτές (εμάς). Και αν γινει κατι τετοιο στην εσωτερική αγορά θα υπάρχει μονοπώλιο. Που απλά σημαίνει ότι η εταιρία σε κρατάει από τα @@. Θες κύριε να πετάξεις στο εσωτερικό? Θα πετάξεις όταν θέλει η εταιρία και με όσο εισιτήριο αυτή θέλει. Το να λέμε ότι άμα συνενωθούν θα έρθει και άλλος παίκτης στην αγορά είναι παρηγοριά στον άρρωστο. Το γεγονός είναι, ότι άμα γίνει η συγχώνευση θα είναι μια κακή εξέλιξη για την εσωτερική αγορά.
Βεβαία για το εξωτερικό, όπου και ο νέος "κολοσσός" θα είναι ένας μικρός, αλλά ίσως ποιο υπολογίσιμος, παίχτης, τα πράγματα μπορεί να είναι και καλύτερα. Όχι για σε ολα βέβαια (δεν φαντάζομαι να κρατήσουν όλες της πτήσεις για LHR ή CDG, αρα λιγοτερες επιλογες σε ωρες) αλλά μπορεί να έχεις περισσότερες επιλογές σε προορισμούς ή/και καλύτερες ανταποκρίσεις στα ξένα αεροδρόμια αν γινεις πραγματικος regional player κτλ.
Ιδανικό σενάριο, νομίζω, είναι να μείνουν δυο οι εταιρίες στο εσωτερικό και να συνενωθούν για το εξωτερικό δίκτυο, κατι που λύνει και το πρόβλημα με την εγχώρια και την ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού. Τρόποι υπάρχουν, ας ιδρύσουν νέα εταιρία στην οποία να εισφέρουν σαν μέτοχοι slots και αεροπλάνα, ας διαφοροποιήσουν σημαντικά τα δίκτυα εξωτερικού τους και ας μείνουν χωριστές εταιρίες, αν θελήσουν θα βρουν τρόπο. Απαραίτητο είναι να έχουν interlining μεταξύ τους ώστε να έχει όλη η Ελλάδα πρόσβαση στο δίκτυο εξωτερικού και αντίστροφα (και αν κρατήσουν δυο δίκτυα εξωτερικού ανάμεσα σε όλους τους προορισμούς τους). Το σενάριο να μείνει μόνο ένας (στο ρόλο του Χαϊλαντερ η Ολυμπιακή ή καλύτερα το brand name της?) είναι τρομακτικό.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Κατ εμέ, ήταν λογικό και έχω ξανά αναφερθεί στο forum προ καιρού, ότι από την αρχή της ιδρύσεως της νέας ΟΑ ήταν προσχεδιασμένο ότι θα συγχωνεύονταν οι εταιρείες. Η επιλογή των ίδιων αεροσκαφών, το ίδιο προσωπικό, το πανομοιότυπο δίκτυο, ήταν κινήσεις που ο μόνος λόγος φαινόταν ότι στο μέλλον θα επικρατούσε μόνον το όνομα της Ολυμπιακής. Από την άλλη πολύ λογικό στην περιοχή να υπάρχει μόνο μία εταιρεία. Ούτε η επιβατική κίνηση, ούτε οι διασυνδέσεις μεταξύ πόλεων δικαιολογούσαν την ύπαρξη δύο εταιρειών. Η μία θα κατέστρεφε την άλλη και οι δύο θα κατέληγαν να τις απορροφούσαν κάποιες μεγαλοεταιρείες συνεργασιών. Μεγαλύτερη πιθανότητα επιβίωσης έχει μία εταιρεία, περί ανταγωνισμού και φθηνών εισιτηρίων, θεωρώ ότι παντού είναι στρατηγικές marketing. Εταιρείες εισχωρούν σε νέες αγορές και αφού εδραιωθούν, οι τιμές ξανατραβούν την ανηφόρα. Σε όποια αγορά και να αναφερθούμε τα φθηνά εισιτήρια ήταν για μια περίοδο, ή για το τέλος της χρονιάς για να προσελκύσουν επιβάτες και να επιτύχουν τους στόχους καλού load factor. Τίποτα δεν μας χαρίζεται και πάντα 2+2=4 όχι 3,95 + συν κάτι. Παράδειγμα η Swiss αυτό τον καιρό προσφέρει απίθανες τιμές για Ευρώπη, μέχρι το σημείο να χαλάει την μαμά Lufthansa, το κάνουν για να εδραιωθούν σαν κόμβος και ύστερα να εξομαλύνουν τις τιμές στα επίπεδα της Lufthansa.

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1777296
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Εμένα που με ενδιαφέρει το δρομολόγιο για Λονδίνο αν η νέα εταιρία κρατήσει τα 3+2 slot για Heathrow θα έχω 5 διαφορετικές επιλογές κάθε μέρα, και λογικά με καλύτερες ανταποκρίσεις για Θεσσαλονίκη. Αν τώρα αποφασίσουν να ξεκινήσουν απευθείας πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Heathrow διαθέτοντας το ένα slot για εμάς εδώ πάνω, ευχής έργο......... γιατί δεν μπορώ να πετάξω με British που πάει Gatwick, δεν βολεύει καθόλου, άσε που πάντα ποιο φθηνά μου κόστιζε το εισιτήριο της ανταπόκρισης από Αθήνα (με την παλαιά Ολυμπιακή) παρά με British. Θα μου πεις τώρα πως υπάρχει και η easyjet με σχετικά φθηνά εισιτήρια, ναι αλλά εγώ δεν γουστάρω να πετάω σαν ζώο με τους μπαταχτσήδες των low cost, χωρίς φαγητό, να τρέχεις να επιβιβαστείς στο αεροπλάνο, να σε κατακλέψουν με τις extra αποσκευές και χειραποσκευές και να σου βγει το εισιτήριο στο τέλος τέλος στα ίδια λεφτά και να έχεις σκάσει από την αγανάκτηση........ΔΕΝ ΠΕΤΆΜΕ ΠΟΤΈ ΜΕ LOW COST ΤΖΑΜΠΑΤΖΙΔΕΣ


Α Fxxxr.Δεν νομίζω να επηρεαστεί η συχνότητα των δρομολογίων του εσωτερικού γιατί άμα το καλοσκεφτείς θα δεις ότι και οι δυο έχουν παραπλήσιες ώρες αναχωρήσεων και αυτό γιατί και οι δυο γνωρίζουν την Ελληνική αγορά. Άλλωστε στο παρελθόν να σου θυμίσω πως η Aegean κατέθετε προσφορές για την Ολυμπιακή απλά και μόνο για να έχει πρόσβαση στο data room της δεύτερης, γιατί αυτό που ήθελε να διαπιστώσει ήταν την ποιότητα των δρομολογίων και να προσαρμόσει τα δικά της δρομολόγια με το φθηνότερο κόστος (βασικά μηδενικό) για έρευνα αγοράς.
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Έχετε κάτι ουσιαστικό να προσθέσετε στη συγκεκριμένη συζήτηση; Είναι πολύ κουραστικό να λαμβάνεις ειδοποίηση για νέα δημοσίευση και να μπαίνεις και να διαβάζεις βλακώδη μηνύματα σαν το ακριβώς παραπάνω (τζαμπατζήδες... πετάω σαν το ζωό κ.λπ.).
 
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?

Αν διαφωνείς με τον χαρακτηρισμό ΤΖΑΜΠΑΤΖΙΔΕΣ δεκτό, αλλά όσον αφορά την ουσία του όρου (άποψη μου) εκφράζει σε υπερθετικό βαθμό αυτό που βιώνει ο καθένας με αυτές τις εταιρίες του τύπου. <<Χρεώνω ακόμα και την τουαλέτα, και τι γίνεται άμα δεν έχεις ψιλά μαζί σου, θα σκάσει η κύστη σου στα 35000ft!!!!!!!>>
Αυτούς τους ενδιαφέρουν μόνο δείκτες όπως το ROE (return on equity) και η ανέξοδη διαφήμιση μέσα από τρικ.
 
Top