Emirates interview

  • Thread starter 121.5
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Thanasis_U2":r8elnixg said:
...το κάνανε για να δούνε τις αντιδράσεις σας. Θέλουν να δουν πως θα αντιδρούσατε σε πτήση, όταν ο Γερμανός, ο Γάλλος κι ο κάθε λογής Καραγκιόζης άρχιζε και σας έκραζε που είστε ελληνίδα/ελλήνας ότι τρώτε τα λεφτά....


Σωστός...το ψυχολογικό προφίλ παίζει πολύ σε τέτοιες δουλειές! οι ελληνες/-ιδες ευτυχώς παρά τη θερμή ιδιοσυγκρασία τους προσαρμόζονται γρήγορα..
 
Προσωπικά ήμουν σαφής:Δε δικαιολογείται βίαιη αντίδραση.Η αντίδραση θα έπρεπε να είναι η ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗ τέτοιων συμπεριφορών από οποιονδήποτε (επιβάτη) και η υπόδειξη από το πλήρωμα να σταματήσει.Σε αυτό όμως που ρώτησα,για την αντίδραση ενός "μειωμένου" μέλους πληρώματος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης δεν είδα απόψεις.Και μη μου πείτε ό,τι δε θα νευρίαζε κάποιος όσο και αν δε το έδειχνε,ε;
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ-"ΠΕΛΑΤΗΣ":0-1;
Υ.Γ.:Η emirates εμένα ως "πελάτη" με έχασε οριστικά.Νομίζω και άλλους Έλληνες που θα έβλεπαν ένα συμπατριώτη τους,μέλος πληρώματος,να μένει ακάλυπτος από την εταιρεία αυτή.
 
@alex96

Έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι μη-"δυτικοί" επιβάτες της EK, έχουν κουλτούρα διαφορετική από τη δική σου και τη δική μου. Αν πετάς προς Ινδία ή Αραβία, θα δεις ότι δεν υπάρχει χώρος για αβρότητες και ευγένειες. Εκεί, ο πελάτης δε ζητάει, αλλά απαιτεί, επειδή πληρώνει και επειδή έμαθε να τον υπηρετούν. Όταν λοιπόν και ο εργοδότης ανήκει σε αυτήν την κουλτούρα, δε σε παίρνει και δεν αξίζει να το παίξεις ευπατρίδης. Εκείνη τη στιγμή δουλεύεις για μία αραβική εταιρεία, με αραβική κουλτούρα. Πρώτα είσαι υπάλληλος της εταιρείας και κάπου στο βάθος είσαι από μία χώρα της Νότιας Ευρώπης, το οποίο θα σου χρησιμεύσει μόνο για να εξυπηρετήσεις επιβάτες που ενδεχομένως να μιλούν τη γλώσσα σου. Συζητήσεις ή αντιπαραθέσεις για παρθενώνες, ορθοδοξίες, Περικλήδες και Βυζαντινές Αυτοκρατορίες δεν έχουν θέση στην καμπίνα.

Το παράδειγμα της "σημαίας" είναι τελείως προσχηματικό. Θα μπορούσαν να πουν "οι μη-έλληνες υποψήφιοι θα περάσουν πρώτοι από το interview" ή "αν υπάρχουν υποψήφιοι από τη Νότια Κύπρο, να το διευκρινήσουν και να μη γράψουν απλά Κύπρος" ή "οι άνεργοι υποψήφιοι θα επιδοτηθούν με επιπλέον μόρια" ή "ζωγραφίστε το χάρτη της χώρας σας μετά από πόλεμο με γειτονική χώρα". Δεν έχει τόσο σημασία τι θα σχεδιάσεις, όσο το πόσο υπάκουος θα είσαι σε αυτό που θα σου ζητήσουν να κάνεις. Όπως είπε και ο ΘανάσηςU2, το θέμα είναι να δουν πόσο biased είναι οι αντιδράσεις σου σε προκλήσεις ή καταστάσεις όπου η υποκειμενική θεώρηση των πραγμάτων δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα δεδομένα όρια και κώδικα συμπεριφοράς σου που είσαι υποχρεωμένος να ακολουθείς εντός του εργασιακού σου περιβάλλοντος.
 
aakunz":1b5mcuae said:
@alex96
... αντιπαραθέσεις για παρθενώνες, ορθοδοξίες, Περικλήδες και Βυζαντινές Αυτοκρατορίες δεν έχουν θέση στην καμπίνα.....


σωστοοός....(εδώ στους ευρωπαίους την λέμε ότι ήταν πίθηκοι στα δέντρα ενώ εμείς αγορεύαμε...)

στο κάτω κάτω, αν νιώθει κανείς και πολύ "μειωμένος" μπορεί να τον περιλάβει και εκτός αεροδρομίου εκτός υπηρεσίας... :cool:

έχουμε χάσει το χιούμορ μας και τον αυτοσαρκασμό (μας) νομίζω.

αν πάλι γίνουμε Αμερικάνοι (talk to my lawyer) το χάσαμε το παιχνίδι..

ετυτυχώς είμαστε άνθρωποι και δεν είναι όλα καταγεγραμμένα σε εγχειρίδια για να ανατρέχουμε μόνο...κρίνε, πράξε, άλλαξε
 
Έχω αίσθηση ό,τι δε διαβάσατε τη δική μου εκδοχή για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων.Ούτε αντιπαραθέσεις πρότεινα ούτε αντεγκλήσεις ούτε οποιαδήποτε "βίαιη" αντίδραση.Κάτι άλλο πρότεινα.Αν θέλετε,το διαβάζετε και καταλαβαίνετε.Όπως δεν είναι αποδεκτές αυτές οι αντιδράσεις από μέλη πληρώματος στα 39.000 πόδια έτσι μπορούν και πρέπει κάποιες συμπεριφορές επιβατών να μην είναι.Και δε μιλάμε για αυτο-σαρκασμό που,προσωπικά,μου αρέσει πολύ.Μιλάμε για κακή συμπεριφορά επιβάτη,με κακή πρόθεση.Είναι αυτή αποδεκτή στα 39.000 πόδια;
Είμαι σαφής και τα εγχειρίδια δεν επιδέχονται παρερμηνείες.Δε συνεχίζω γιατί εκτιμώ ό,τι αλλάζουμε θέμα.
Υ.Γ.:To τι αξιολόγηση κάνει κάθε ένας στη ζωή του και τι θέτει σε προτεραιότητα είναι ένα σαφώς προσωπικό θέμα.
Για εμένα,emirates τέλος.Μου απέδειξαν ό,τι δε μπορούν να χειριστούν καταστάσεις με αξιοπρέπεια.
 
alex96":1py3ovcj said:
Είναι αυτή αποδεκτή στα 39.000 πόδια;
Είμαι σαφής και τα εγχειρίδια δεν επιδέχονται παρερμηνείες.Δε συνεχίζω γιατί εκτιμώ ό,τι αλλάζουμε θέμα.
Υ.Γ.:To τι αξιολόγηση κάνει κάθε ένας στη ζωή του και τι θέτει σε προτεραιότητα είναι ένα σαφώς προσωπικό θέμα.
Για εμένα,emirates τέλος.Μου απέδειξαν ό,τι δε μπορούν να χειριστούν καταστάσεις με αξιοπρέπεια.

Ναι αγαπητέ. Αν θες να συνεχίσεις να δουλεύεις στιες εταιρείες που ανήκουν σε αυτήν την κουλτούρα, κάνεις το μαλ@κα και κοιτάς να κάνεις σωστά τη δουλειά για την οποία είσαι εκεί πάνω: εξυπηρέτηση και ασφάλεια των επιβατών σου (το 2ο ενικό είναι γενικό). Πειθαρχία και υπακοή θέλουν, όχι "επαναστάτες" και διάλογο. Όποιος θέλει ή έχει ανάγκη, πάει να δουλέψει. Όποιος δε θέλει, βρίσκει άλλη δουλειά, όπου θα μπορεί να λέει ελεύθερα τη γνώμη του και να μη σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Το ίδιο ισχύει και αν είναι επιβάτης. Αν κάποιος θέλει να πάει στο Νέο Δελχί ή Πεκίνο και δε θέλει να πετάξει με την ΕΚ, την QR, την ΕΥ ή τη GF κλπ., μπορεί να πάει με την ωραιότατη Aeroflot ή Aerosvit, όπου οι ρόλοι αντιστρέφονται και ο νοών νοείτο...
 
Πάλι μιλάς για "επαναστάτες" και "διάλογο" και είναι ολοφάνερο ό,τι δε κατανοείς αυτά που γράφω.Σε καμιά περίπτωση δε προτείνω κάτι τέτοιο εκτός και αν μπορείς να μου το υποδείξεις. Υπάρχει και άλλος τρόπος.
Στα υπόλοιπα,συμφωνώ.
emirates,ΤΕΛΟΣ
 
.....Τρόπος που ,παραδόξως,ταιριάζει περισσότερο στα γερμανικά πρότυπα.
 
3 ερωτήσεις αν θες:
-Ποιος τρόπος ταιριάζει στα Γερμανικά πρότυπα ακριβώς; Συνέντευξης, εκπαίδευσης της LH, γενικά κοινωνικής συμπεριφοράς ή τι (και ποια εικόνα έχεις στο νου σου για τους Γερμανούς, αυτή του Mega ή ίδια άποψη);
-ΕΚ τέλος για σένα επειδή κάποιο μέλος είπε ότι τους βάλανε να ζωγραφίσουν την ελληνική σημαία σαν άσκηση;
-Έκλεισα χτες ένα εισιτήριο ATH-DXB-BAH-DXB-ATH με ΕΚ και μου κόστισε 301Ε (το οποίο είναι ότι πιο φτηνό έχω βρει τα τελευταία 5 χρόνια που κλείνω εισιτήρια για ΒΑΗ). Το επόμενο σε τιμή ήταν η Etihad με 520Ε. Η πρώτη ευρωπαϊκή ήταν η ΒΑ με 1500Ε, καμιά 10αρια ώρες παραπάνω. Πραγματικά θα πλήρωνες 70% πάνω σε ένα εισιτήριο επειδή κάνει το recruitment με τρόπο που διαφωνείς και θα πήγαινες με την Etihad που δεν ξέρεις καν αν κάνει τα ίδια;
 
-Ο τρόπος που δεν αφήνει το κάθε ένα να κάνει ό,τι θέλει μέσα σε ένα αεροπλάνο επειδή φοβάται,ζηλεύει,βαριέται,έχει νεύρα κ.α..
-Ακόμα καλύτερος από το γερμανικό,όσο το αναλογίζομαι,είναι ο βρετανικός.Αυτά όμως δε τα αποκτάς με εκπαιδεύσεις,πρέπει να το έχεις λίγο και από πριν.Όσο για την άποψη που έχω για τους Γερμανούς,είναι δική μου.Το Mega που "κολλάει";
Μπορώ με τους Γερμανούς (LH) και τους Βρετανούς (BA) λοιπόν να σου βάλω και τους Ολλανδούς (KL) συγκριτικά πάντα με την ΕΚ (όχι τους Άραβες γενικά).
Αν ωστόσο διάβασες καλά όσα γράφτηκαν,δε ζητήθηκε "να ζωγραφίσουν" την ελληνική σημαία οι υποψήφιοι.Θέλεις να το ξαναδιαβάσεις;
-Υπάρχουν και πράγματα ή έννοιες με μεγαλύτερη αξία από τα χρήματα.Θα δοκίμαζα επίσης την ΤΚ,τις Ιορδανικές κλπ.
Ή να έμπαινα στη κάθε ΕΚ και να άρχιζα να προσπαθώ να τους θίξω όλους;Θα με κρατούσαν εύκολα στο αεροπλάνο;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top