Emirates interview

  • Thread starter 121.5
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
airbus-320sx":g0i4nvdi said:
καλησπερα παιδια,
το οτι ερχεται η EMIRATES εδω συνεχεια για OD ειναι πολυ καλο διοτι προσφερουν δουλεια σπιτι και ολο το πακετο.
Γνωριζουμε τι αρχικο μισθο δινουν στην ΕΚ?
 
Αγαπητη Fanula,
απο οτι γνωριζω ο βασικος μισθος τους ειναι 4020AED δηλαδη γυρω στα 838ευρω.
και επιπλεον παιρνεις για καθε πτητικη ωρα (chocks off-chocks on:δηλαδη απο την στιγμη που θα κουνηθει το αεροπλανο για απογειωση μεχρι την στιγμη που σβηνουν οι κινητηρες.):55.00ΑED δηλαδη 11.47ευρω.
αν υπολογισουμε οτι πετανε 70-80 ωρες το μηνα(περιπου λεω οτι ειχα διαβασει στο χαρτι που δινουν στο OD)
συνολικα παιρνουν 1600-1800 ευρω.
 
νομιζω πως ειναι ΠΟΛΥ καλα λεφτα αν σκεφτεις οτι δεν θα εχεις ενοικια, λογαριασμους κτλ.
Ευχαριστω για τις απαντησεις! :)
 
πολλά λέτε.
Αυτα ειναι λεφτα μετα απο 2-3 χρόνια και μετά απο αναβάθμιση σε Business ή κατι παραπλήσιο.

Ξεκινάς με 1200 - 1300 τα οποια ειναι καθαρα βεβαια μιας και δε πληρωνεις ενοικιο και μεταφορικα.
 
Όλα αυτά εξαρτώνται και από την ισοτιμία EUR/USD γιατί μην ξεχνάμε ότι η ισοτιμία AED/USD είναι fixed. Αυτό σημαίνει ότι όσο ''ανεβαίνει'' το δολλάριο, τόσο ανεβαίνει και ο μισθός.

Το κόστος ζωής στο Λονδίνο είναι πολύ ψηλό, αλλά ο κατάλληλος να μας πει για αυτό θα ήταν ο DLTKIR που ζει εκεί και δουλεύει στην ΒΑ(με τα δεδομένα που ξέραμε τουλάχιστον, δε ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι), ή κάποιος άλλος που μας διαβάζει και γνωρίζει περισσότερα. Και πάλι όμως εξαρτάται πόσα ξοδεύει ο καθένας και με πόσα αισθάνεται ότι μπορεί να ''περάσει''. Υπάρχουν κι άλλες, για παράδειγμα Easyjet που παίρνει εποχιακούς συχνά και διάφορες charter εταιρείες. Και όσο εξελίσσεσαι τόσο ανεβαίνει ο μισθός..Τα πρώτα χρόνια είναι αναπόφευκτα δύσκολα, όπως σε όλες τις δουλειές ;)
 
πολλά λέτε.
Αυτα ειναι λεφτα μετα απο 2-3 χρόνια και μετά απο αναβάθμιση σε Business ή κατι παραπλήσιο.

Ξεκινάς με 1200 - 1300 τα οποια ειναι καθαρα βεβαια μιας και δε πληρωνεις ενοικιο και μεταφορικα.
καλα, οχι οτι τα 1200-1300 καθαρα ειναι λιγα στις μερες μας...
 
Καλησπέρα! Ακόμα εδώ είμαι Δημήτρη και μέχρι τα 65 που θα βγω σε σύνταξη ( αυτή τη λέξη δεν την ξέρουν στην emirates) , εδώ θα είμαι. ΒΑ είναι αυτή, δεν είναι ούτε emirates ούτε etihad...

Πρόσφατα αυξήθηκαν οι μισθοί των cabin crew και έχω δει payslips που φτάνουν μέχρι και 1600 λίρες.( με πολύ busy rosters) Tο ότι η ζωή στο Λονδίνο είναι ακριβή αποτελεί πλέον μύθο, μιας και η ελλαδα έχει γίνει πλέον απλησιαστη. Το μόνο ακριβότερο εδώ, είναι τα ενοίκια και τα εισιτήρια μετρό η λεωφορείου. Η βενζίνη φτηνότερα εδώ όπως και τα ρούχα παπούτσια ψώνια super market διασκεδαση, φαγητο εξω κτλ κτλ.

Τζελλα, να μου στείλεις πμ με το όνομα του φίλου/ φίλης σου να πάω να τους βρω. Έχουμε αρκετούς νέοφερμενους εξ´ελλαδος.

Όλα αυτά περί συνθηκών στην ΕΚ είναι αλήθεια, ρωτήστε τους γνωστούς σας να σας περιγράψουν πτήση για Dhaka, Delhi, Bombay κτλ...όπως και αυτό που λέει η Τζελλα περι εμφάνισης.. Νούμερο ένα, μετά το μέσον.γι αυτο και πετσοκοβουν με το καλημέρα. Και δε μιλάω για χαρακτηριστικά. Μπορεί πχ να μην έκανε την πρέπουσα εντύπωση στη γνωστή πλέον super recruiter η γραβάτα σας.

Και τέλος και ζητώ συγνώμη που θα φανώ σκληρός, αν πραγματικά θέλετε να δουλεύετε ως ιπταμενοι, επιτέλους κάντε κάτι και κουνηθειτε λίγο ρε παιδιά.. Έχει καταντήσει λίγο βαρετό αυτό το νήμα..με προβλέψιμη πλοκή.. Ανακοίνωση open day, και μετά μαυρίλα γιατί δε σας πήρανε.. Δε σας πήρε η ΕΚ? Πηγαίνετε κάπου αλλού..
 
Χτύπα αλύπητα DLTKIR. Τι να κάνω που είμαι 1.92 και η ΒΑ έχει όριο 1.85? Και όλες οι βρετανικές απ' ότι παρατήρησα(η Monarch 1.87 και η easy 1.90) έχουν ανώτατο όριο. Τελοσπάντων 1-2 πόντοι δεν παίζει πολύ ρόλο(στο ύψος) αλλά γιατί οι υπόλοιπες έχουν απλά μόνο ένα κατώτατο όριο? Δηλαδή η ΒΑ θέλει κοντούς?(ρητορική ερώτηση)
Και συγνώμη που βγαίνω εκτός, αλλά μιας και το θυμήθηκα..
Να μας λες τα νέα και μπαίνε να βάζεις καμιά τάξη ως senior γιατί εμένα δε μ' ακούνε!
 
Απαντώντας στο θέμα ύψους αναφέρω τα εξής. Εταιρείες σαν την ΕΚ κ τις υπόλοιπες μεσάνατολικες, δε δεσμεύονται νομοθετικά απο κανέναν όσον αφορά health and safety rules. Επίσης αν θεωρείς ότι η ΕΚ αδίκως σε απέρριψε, δεν μπορείς να τους πας σε δικαστήριο. Γι αυτο κ κάνουν ότι θέλουν κ σας πετσοκοβουν. Στη ΒΑ αντίθετα αν ένας υποψήφιος θεωρηθεί αδικημένος, έχει δικαίωμα πρόσβασης στο φάκελο του όπου δίνονται σαφής λόγοι απόρριψης. Γι αυτο το λόγο όταν κάνουμε τη διαδικασία πρόσληψης, δίνουμε στον υποψήφιο δυνατότητα να περάσει απο όλα τα στάδια προκειμένου να λάβουμε μια εικόνα συνολική της επίδοσης του και μετα να κρίνουμε.

Στην Ευρώπη έχει παρατηρηθεί ότι άτομα ψηλά, παρουσιάζουν προβλήματα με τη μέση λόγω της δουλειάς απο διαρκές σκυψιμο και λάθος θέση σώματος. Οπότε απο duty of care προς τον εργαζόμενο, δε σου επιτρέπουν να εργαστεις στην καμπίνα. Η ΕΚ δεν έχει τέτοια κόλληματα μιας κ αν πάθεις κάτι, σε απολυει χωρίς τύψεις κ δεσμεύσεις απέναντι σου.επίσης το ότι η ΕΚ δεν αναφέρει όριο ύψους, δε σημαίνει ότι δεν έχει κ όριο ύψους. Απλά δεν είναι υποχρεωμένοι να στο πουν.

Θυμάμαι περιστατικό όπου συνάδελφος σε πτήση απο Doha Dubai, το Trash compactor της έκοψε το δάχτυλο. Ακατάσχετη αιμορραγία, βρήκαμε κάπου το δάχτυλο, το βάλαμε στον πάγο, φτάνουμε Dubai στην πόρτα ήταν γιατροί κ ένας διευθυντής της ΕΚ. Πρώτα τη βάλανε να υπογράψει παραίτηση κ μετα της προσέφεραν πρώτες βοήθειες.
 
Αυτο με το δαχτυλο δεν επρεπε να μου το πεις.
Αυτα με κομμενα μερη του σωματος ειναι ικανα να με ταραξουν.

Επισης δε θα σχολιασω ΚΑΝ τη συμπεριφορα της ΕΚ. Παραιτηση? Για ποιο λογο?
Εχω μεινει αναυδη.

Πραγματικα μια αυτη την εταιρια πανω που παω να πω "ελα μωρε, υπερβολές", ακούω κάτι τέτοια και σφίγγεται η καρδιά μου!

ΥΓ>αληθεια σας ηρθαν στη ΒΑ ελληνες? Αρκετοι? Αξιολογα παιδια?
Νιωθω περηφανη που καποιοι αναγνωρίζονται σε μια εταιρια - σταθμο!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top