Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

speeke":1szgyf57 said:
μάγκες στο ασεπ / υπα παίζει να βρουμε παλια θεματα;
τοχει ψαξει κανενας;

Το link http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Me ... &lcmenuId=
έχει τα τελευταία θέματα του 1ου Σταδίου.
Για το 2ο στάδιο υπήρχε ένα υπόδειγμα στο site http://www.eeeke.gr από παλαιότερη δοκιμασία αλλά μάλλον το έβγαλαν.
 
Επειδη αρκετοι μου στελνουν μυνηματα με ερωτησεις σχετικα με τον ελεγχο ΕΚ πιστευω οτι ειναι καλυτερα να απαντησω εδω παρα στον καθενα ξεχωριστα. Λοιπον τα πραγματα ειναι οπως τα εχω ξαναγραψει και εχουν γραψει βεβαια πολλοι, με αρκετη ακριβεια οπως ο xristos. Τα δεδομενα ειναι τα παρακατω:
1. Δεν χωραει μεσο, αν στηριζεστε σε κατι τετοιο καλυτερα καθιστε σπιτι σε μελλοντικες εξετασεις.
2. Θεωρητικα εξετασεις θα αργησουν να γινουν μιας και η τελευταια φουρνια μολις ηρθε στα αεροδρομια και μιας και η προιστορια δειχνει αποστασεις χρονικες αναμεσα σε μεγαλους διαγωνισμους της ταξης των 8-9 ετων και με δεδομενο τον ηλικιακο περιορισμο θα προτεινα να μην στηριζεστε μονο σε ενα τετοιο διαγωνισμο. Αν ειναι να γινει θα το μαθουν απαντες.!!
3. Οι εξετασεις δεν εχουν να κανουν με διαβασμα ιδιαιτερο αλλα γενικες γνωσεις (κατανοηση κειμενου, γλωσσικα θεματα) και ικανοτητες (μνημη, αντιληψη χωρου - χρονου, προσοχη,πιεση χρονου).
4. Δουλευεις μεχρι την ηλικια που θα δουλευουν οι υπαλληλοι του δημοσιου οταν ειναι να συνταξιοδοτηθεις.
5. Δεν νομιζω οτι καποια ειδικοτητα πανεπιστημιου εχει καποιο πλεονεκτημα ειτε στις εξετασεις ειτε στην δουλεια καθ'αυτη!

Αυτα!!! :D
 
ωραίος ο LG :cool:
πήρα τηλέφωνο και μου είπε ένας ελεγκτής ότι παλιά θέματα μπορώ να βρω στο
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΠΛΙΩΝΑΣ (πλιωνας κάπως έτσι) αλλά τόσο στο internet όσο και αυτόν
που ρώτησα, μου είπε ότι δεν βρίσκει το τηλέφωνο του φροντιστηριου και μου είπε ότι
'σιγα μη σου δώσουν στον ασεπ'.

Το συγκεκριμενο φροντιστήριο το ξέρει κανεις;

Τώρα μου ειπε οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση, εχουν αναγκη για 50 ατομα ,
δηλαδη αν γινοταν διαγωνισμος τωρα θα υπηρχε αναγκη για 50 ατομα.
Ωστοσο το κρατος δεν εχει 'σαλιο' και δεν κανει....

Οσο για τις εξετασεις ναι μου ειπε οτι δε χρειαζεται να εχεις διαβασει κατι.
Πρεπει να εχεις μαξιμουμ προσοχη, αντιληψη, αρα καθαρο μυαλο απο γκομενες,
καθαρο μυαλο απο αλκοολ, αγχη, κτλ πριν δωσουμε εξετασεις.
1. no gomenes 2. no masturbation 3. no passions 4. no life before exams.

Και εβγαλα λαβρακι μια ειδηση. Εντος της επομενης δεκαετιας θα γινει κατα 99% η εξεταση!
Περαστικά στο κρατος μας! :D


Αλλες δουλειές που να αξίζουν στην υπα γνωρίζετε μάγκες;
 
Δουλειες που να αξιζουν στην ΥΠΑ.. Απο τους αλλους επιχειρησιακους κλαδους (πλην ΕΕΚ) οι ηλεκτρονικοι (ΠΕ κ ΤΕ). Οι τηλεπικοινωνιακοι (ΔΕ )ειναι πλεον ειδος προς εξαφανιση αφου το αντικειμενο της δουλειας τους εχει αυτοματοποιηθει σε μεγαλο βαθμο και στην ουσια δεν κανουν και πολλα πραγματα περα απο το να στελνουν σχεδια πτησης και αναφορες στο AFTN, να προωθουν φαξ επιστολογραφια κ.ο.κ. Απο μη επιχειρησιακους, εξαρταται απο το τι θες να κανεις.. Αερολιμενικος (ΠΕ) αξιζει, εισαι διοικητικος υπαλληλος με προοπτικες ανελιξης, χωρις την ευθυνη των προηγουμενων, μειωμενο ωραριο και επιδοματα. (Ολοι οι υπαλληλοι εχουν μειωμενο ωραριο, το εχουν υιοθετησει ,ενω θα επρεπε να το εχουν μονο οι επιχειρησιακοι κλαδοι .Και επιδοματα, τσιμπανε ολοι το μεριδιο τους απο τα τελη υπερπτησης, κακως, χωρις να συνεισφερουν τιποτα στη διαχειριση της Εναεριας Κυκλοφοριας. (Μιλαμε οτι επιδοματα παιρνουν απο τους οδηγους μεχρι τους κηπουρους,)). Απο αλλους κλαδους, γενικα ειναι μια υπηρεσια που εχει.. ειτε οικονομικος εισαι ειτε διοικητικος ειτε οτιδηποτε, μπονους + τα οφελη + τα κακα του δημοσιου. Εγω ειμαι ΕΕΚ, νομιζω οτι απο τους αλλους κλαδους μονο ηλεκτρονικος θα γινομουν..
ΥΓ Υπαρχει αναγκη σημαντικη προσωπικου ΕΕΚ, τα 70 ατομα που προσληφθηκαν δεν καλυπτουν την ελλειψη και θα ειναι πληρως εκμεταλλευσιμοι επιχειρησιακα ΕΕΚ σε 2-3 χρονια οταν αποκτησουν εμπειρια και ειδικοτητες. Κανονικα απ οτι λενε χρειαζομαστε καθε χρονο 20 ατομα περιπου. Τωρα ποτε θα γινει διαγωνισμος δεν ξερω. Οταν με το καλο γινει, δειτε τα θεματα του πρωτου σταδιου, προετοιμαστειτε ,υπαρχει η δυνατοτητα γι αυτο. Για το δευτερο, πρεπει να το χεις γενικα, και ειδικοτερα εκεινη τη συγκεκριμενη μερα να σαι στα καλυτερα σου.. Απο προετοιμασια, ρωτηστε κανεναν που εχει δωσει, γιατι τα περισσοτερα φροντιστηρια ειναι μεγαλη απατη. Ενα τεστ μνημης κ συγκεντρωσης απο το ιντερνετ με αυστηρη τηρηση του χρονου βοηθαει. Φωνητικα αλφαβητα κ *%$#@κιες και αεροναυτιλια ειναι αχρηστα. Βασικες γνωσεις γεωγραφιας, συντεταγμενων ,προσανατολισμου χρειαζονται.
 
Για το αντικείμενο ΕΕΚ, νομίζω ότι ο LGIR27 πιο πάνω το κάλυψε το θέμα πληρέστατα. Στην εξέταση για ΕΕΚ μπορεί να διαπρέψει π.χ. ένας απόφοιτος της καλών τεχνών και να πατώσει π.χ. κάποιος του Πολυτεχνείου. Το αν κάποιος είναι κατάλληλος ή όχι για τη δουλειά, φαίνεται άλλωστε στη συνέχεια και όχι μόνο απ' το τεστ.

Σε σχέση με τους άλλους κλάδους της ΥΠΑ, η δουλειά και το ωράριο (σε πολλές περιπτώσεις και το αν είσαι "επιχειρησιακός" ή όχι) εξαρτώνται από το αεροδρόμιο που δουλεύεις. Π.χ. άλλα τα καθήκοντα του τηλεπικοινωνιακού σε αεροδρόμια AFIS και άλλα σε αεροδρόμιο με ΕΕΚ. Ομοίως, η δουλειά του αερολιμενικού είναι πολύ διαφορετική στο LGAV από ότι στα κρατικά αεροδρόμια. Το θέμα είναι όμως πολύ μεγάλο για να το συζητήσουμε εδώ, σε ένα τόπικ αποκλειστικά για το αντικείμενο των ελεγκτών.

Μία φιλική συμβουλή: πολλοί μπήκαν στην ΥΠΑ μόνο και μόνο επειδή είχαν ακούσει ότι "τα λεφτά είναι καλά". Πάρα πολλοί από αυτούς απλώς απογοητεύτηκαν. Μην ξεχνάτε ότι -ιδίως όσοι βρίσκονται σε αεροδρόμιο- ξεχνούν τι θα πει Σαββατοκύριακο, γιορτές και αργίες, ξεχνούν τι θα πει "κλείνω το κινητό μου γιατί δε θέλω να με βρει κανένας απόψε", αγνοούν τι θα πει "αραχτός δημόσιος υπάλληλος" και "χαλαρή βάρδια χωρίς άγχος". Κάθε μέρα είναι διαφορετική, και αυτό έχει προφανή καλά και προφανή άσχημα. Επίσης, τα χρήματα δεν είναι τόσα πολλά όσο νομίζετε. Σε αντίστοιχες θέσεις του ιδιωτικού τομέα, τα ποσά φτάνουν σε νούμερα που δε θα δει κανείς και ποτέ στην ΥΠΑ.

Πάντως, αν αποφασίσετε σοβαρά να διεκδικήσετε μια θέση στον αεροπορικό χώρο γενικότερα (ή στην ΥΠΑ ειδικότερα), φροντίστε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να σας ιντριγκάρει το αντικείμενο. Ο χώρος έχει πολλές ιδιαιτερότητες και πολλές φορές το μόνο που σε κρατάει είναι αυτό ακριβώς το προϋπάρχον ενδιαφέρον.
 
Ναι, έχεις δίκιο... Ξέχασα να θίξω το θέμα των υποδομών... Που σε πάμπολλες περιπτώσεις απλώς δεν υπάρχουν... Και που οι άνθρωποι που εργάζονται χωρίς τις υποδομές που αλλού θεωρούνται δεδομένες έχουν να ξεπεράσουν και αυτό το θέμα... Αλλά θα προτιμήσω να μη γίνω γκρινιάρης, γιατί τότε η συζήτηση θα πάει ακόόόμα πιο μακριά...
 
Εγώ μετά το επάγγελμα του αεροναυπηγού με το οποίο σκοπεύω να ασχοληθώ βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρον και αυτό του ελεγκτή.Απ'ότι βλέπω είναι σχετικά δύσκολο να το ακολουθήσει κανείς εδώ στην Ελλάδα,να περιμένει τοσο καιρό μπας και βγει προκύρηξη από τον ΑΣΕΠ και αν είναι τυχερός και περάσει τις εξετάσεις!

Όσοι θέλετε να γίνετε ελεγκτές τόσο πολύ μπορείτε να ξεκινήσετε ως εικονικοί ελεγκτές στη Hellenic Virtual.Προσωπικά το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον αν και δεν το έχω ξεκινήσει ακόμα.Σκοπεύω όμως ;)

Έτσι από περιέργεια,η NATS έχει κάποιο όριο ηλικίας για τους υποψήφιους?Απ'ότι είδα ζητάνε από 18 και πάνω αλλά δεν είδα κάπου να λέει μέχρι πόσο μπορείς να είσαι :rolleyes:
 
Ρε παιδιά,επειδή τα αγγλικά μου έχω καιρό να τα φρεσκάρω μήπως μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τί σημαίνει αυτό:
You must have normal colour vision and your visual acuity must be 6/9 or better in each eye. This visual acuity can be achieved using correction but there are limits on the amount of correction required.

Correction shall not exceed + 5 or - 6 dioptres equivalent spherical error in each eye. Cylindrical correction shall not exceed 2 dioptres in each eye. The difference between the amount of correction required for each eye shall not exceed 2 dioptres.

If you have had any form of eye surgery including squint correction or laser visual correction, then please be aware of the following:

Even if the pre-operative correction is within the acceptable range, applicants will be referred to a specialist appointed by the CAA for further examination.

However, if the pre-operative correction is outside of the CAA limits of + 5 or - 6 dioptres, then a Class 1 certificate will not be granted even if the post-operative correction is normal.


Δηλαδή εννοεί ότι δέχονται άτομα με διορθωμένη μυωπία αρκεί η μυωπία πριν διορθωθεί να μην υπερέβαινε τους 5 βαθμούς?Μα καλά τί σημασία έχει αν έχεις 5 ή 8 βαθμούς πριν κάνεις λέιζερ?Αφού το ίδιο είναι μετά.Είναι δυνατόν να έχουν τέτοιες ανόητες απαιτήσεις στην Αγγλία ή κατάλαβα λάθος?Ας διαφωτίσει κάποιος παρακαλώ.
 
Παιδια, καταρχας καλησπερα σας.Αν και μολις γραφτηκα στο φορουμ, σας διαβαζω εδω και περιπου δυο χρονια.Μιας και δεν εχω ενα πιο καταλληλο topic και επειδη ενδιαφερομαι για εεκ θα απευθυνθω στο συγκεκριμενο θεμα.Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορει κανεις να μου για την βαθμολογικη κλιμακα των εεκ.Επισης αν καποιος εχει(το πολυποθητο για μενα )Π.Δ 56/1989<<περι οργανισμου της υπηρεσιας πολιτικης αεροποριας>> να μου στειλει καποιο link.Το ψαχνω διακαως!!!!!!!!!!!!!


Σας ευχαριστω εκ των προτερων....
 
Top