Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
φίλε μ ΟΑ, μέχρι και πέρσι εκει που βλέπεις 6-9 αεροπλάνα υπήρχαν 2-4.

Ας έρθουν να κάνουν έστω και 1 μικρό hub στην Αθήνα με 2-3 αεροπλάνα, και αν τους βγει πάμε παρακάτω.
Πάντως κατα μέσο όρο τα αφη βάζουν 9,52 κύκλους και πέριπου 14 ώρες ημερησίως, ελπίζω να βοηθά στους υπολογισμούς σας για τα δρομολογια που θα ανοιξει.
 
@dimitris@swiss
Τα νούμερα που αναφέρεις είναι λογικά, το ερώτημα είναι από που προκύπτουν οι 22 ώρες που αναφέρθηκαν προηγουμένως.
Διάβασε λίγο τι γράφουμε πριν σχολιάσεις. :)
 
Mα αυτό είχα πεί απ' την αρχή Δημήτρη. Ότι ο αριθμός των α/φών (και επακόλουθα οι προσφερόμενες θέσεις) είναι μεγάλος για αρχικό deployment.
OA701":2srwaknz said:
Επίσης, κάτι που είπε και δεν αναφέρθηκε είναι ότι απαιτούνται minimum 6 α/φη για να καταστεί κερδοφόρο το εγχείρημα όταν αλλού στήνουν βάσεις (όχι απαραίτητα η U2) με ένα και δύο α/φη. Αν μιλάει για τέτοιο deployment απ' την αρχή, δύσκολα τα πράγματα και για αυτούς αλλά και για όποιον εγχώριο παίκτη απομείνει...
Ωστόσο, το νούμερο δίνεται μεν αλλά δεν αποσαφηνίζεται δε αν αφορά τα αρχικά operations ή σε βάθος χρόνου οπότε εικασίες κάνουμε.

Για τα σκέλη που βγάζουν τα α/φη, η Ελλάδα έχει γενικά ένα μειονέκτημα. Είναι στην άκρη της Ευρώπης οπότε και οι χρόνοι πτήσης μεγαλώνουν ειδικά αν μιλάμε για HER, RHO, KGS. Γι' αυτό υποθέτω οι 9,5 κύκλοι των 14 ωρών γίνονται 22ώροι, που πάλι μου φαίνονται υπερβολικοί. Απο εκεί και πέρα, το μοντέλο ανάπτυξης δεν νομίζω ότι θα διαφέρει απ' το κλασσικό εγχώριο, δλδ πρωινές εσωτερικού feeder για τις 2ες πρωινές προς Ευρώπας και τούμπαλιν.

Τέλος, η U2 έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα που θα το δούμε καλύτερα στην πράξη. Είναι ήδη γνωστό και καταξιωμένο brand, δεν ξεκινάει πχ σαν την Α3 που σιγά σιγά αναπτύχθηκε κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών της με αυτονόητα πράγματα (καινούρια α/φη, φιλικό προσωπικό, ontime performance) που μας ήταν σπάνια λόγω πΟΑ ενώ στα ατού της είναι και ο ιδιοκτήτης της (άσχετα που δεν ασχολείται, οι περισσότεροι Έλληνες δεν νομίζω να το γνωρίζουν αυτό).

Για να δούμε...
 
Εγώ θέλω να ρωτήσω με τη σειρά μου κάτι άλλο.Υπάρχει η πιθανότητα, αν έρθει η U2 στην Ελλάδα, να προωθηθεί σε διακρατικές συμφωνίες?Το ρωτάω με αφορμή την υπενθύμιση του ΟΑ701 ότι είμαστε στην άκρη της Ευρώπης και από βορειοανατολικά μέχρι νοτιοδυτικά οι αερομεταφορές από και προς την Ελλάδα ελέγχονται διακρατικά και αυστηρά επίσης, με εξαίρεση μόνο την Κύπρο.
 
@ lewton ,
τα νούμερα που αναφέρω δεν εχει σημασία αμα ειναι λογικα ή οχι. ειναι πραγματικά figures.
δεν νομιζω να σχολίασα κάποιον. :(
 
Απόλυτα κατανοητό. :great:
Μιας και έχει όμως μια κάποια επαφή, μπορείς να μας εξηγήσεις τι στο καλό είναι οι 22 ώρες που αναφέρει αυτό το άρθρο;
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1061476
Αυτό μας έχει μπερδέψει εδώ και μια σελίδα, γιατί αναρωτιόμαστε αν είναι typo, αν βγήκε από το μυαλό του αρθογράφου, ή αν υπάρχει περίπτωση να στέκει.
 
Μήπως γνωρίζετε πότε περίπου θα είναι διαθέσιμο το θερινό πρόγραμμα της Easyjet (πτήσεις για μετά τον Μάρτιο 2011);
 
Αν δεν κάνω λάθος ήδη είναι διαθέσιμο.
 
Δεν είναι. Μπορεί να γίνει κράτηση μέχρι το Μάρτιο.
 
Eν αναμονή της αποψινής συνάντησης αεροπορικών-υφυπουργού-φορέων, η U2 Ελλάδας δήλωσε ότι η κατάργηση του σπατόσημου θα ήταν επιθυμητή για τις αεροπορικές που εκτελούν πτήσεις όλο το χρόνο ώστε να τονωθεί η χειμερινή κίνηση.
Απ' το υπόλοιπο ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, ξεχωρίζω
...ενδιαφέρεται να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα αλλά δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις βάσης για την Αθήνα, ενώ δεν σχεδιάζει την είσοδό της στις πτήσεις εσωτερικού.

Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Βακιρτζής μίλησε για το ενδιαφέρον ενίσχυσης της θέσης της easyJet με συνδέσεις στο «Μακεδονία»

:arrow: http://www.traveltimes.gr/content/article/001/001004/609.html
 
Top