Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το 10 διαδρομές είναι πως εννοεί 10 σκέλη, δηλαδή 5 αλλέ-ρετούρ πτήσεις, το οποίο είναι παραπάνω από εφικτό (με airbus/boeing). Εδώ κάποια εταιρεία του παρελθόντος έκανε 12 σκέλη με κάτι ελικοφόρα 20ετίας...
 
Επίσης, κάτι που είπε και δεν αναφέρθηκε είναι ότι απαιτούνται minimum 6 α/φη για να καταστεί κερδοφόρο το εγχείρημα όταν αλλού στήνουν βάσεις (όχι απαραίτητα η U2) με ένα και δύο α/φη. Αν μιλάει για τέτοιο deployment απ' την αρχή, δύσκολα τα πράγματα και για αυτούς αλλά και για όποιον εγχώριο παίκτη απομείνει...
 
Χμμ..Θα κάνει το team του Βενιζέλος τις παραχωρήσεις στις τιμές των τελών που ζητάει η easy για να ανοίξει βάση ή θα τους δείξουν την πόρτα; Η Μαδρίτη, η Βαρκελώνη, η Ρώμη, το Παρίσι τους καλοδέχτηκαν..Η Αθήνα; θα το παίξει "άμα θελετε αυτες τις τιμές δίνουμε άμα δεν θέλετε δεν πειράζει εχουμε την ΟΑ3 για τα εσωτερικού.."; Αν η U2 είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ευρ.εταιρεία από το Βενιζέλος τότε σκεφτούν καλύτερα τις προτάσεις της U2 και της FR πριν βιαστούν να πουν όχι..(ένα ρημαδι λόκο satellite terminal τόσο δύσκολο είναι;)..Τα 10 σκέλη δεν είναι πολλά..Μονο το ATH-SKG να υπολογίσεις βγαίνουν τσακ τσακ..
 
OA701":1w6qpq59 said:
Επίσης, κάτι που είπε και δεν αναφέρθηκε είναι ότι απαιτούνται minimum 6 α/φη για να καταστεί κερδοφόρο το εγχείρημα όταν αλλού στήνουν βάσεις (όχι απαραίτητα η U2) με ένα και δύο α/φη. Αν μιλάει για τέτοιο deployment απ' την αρχή, δύσκολα τα πράγματα και για αυτούς αλλά και για όποιον εγχώριο παίκτη απομείνει...
Άρα μιλάμε για 50 σκέλη τη μέρα (βάζοντας 5 αεροσκάφη να πετάνε και ένα να κάθεται κάθε μέρα, που σιγά μη γίνει);
 
spotterakis":gd2o1p4n said:
Θα κάνει το team του Βενιζέλος τις παραχωρήσεις στις τιμές των τελών που ζητάει η easy για να ανοίξει βάση ή θα τους δείξουν την πόρτα;
Το ειχα ξαναγραψει και παλια. ΑΝ το Ελ. Βενιζελος κανει εκπτωση στην Easy, τοτε η ΟΑ3 θα τους κυνηγησει ολους (και το "Βενιζελος team" :rolleyes: και την Easy) και θα μειωσει και για εκεινη τα τελη. Και το ιδιο για ολες τις εταιριες βεβαια. Αρα, η θα γινει μειωση για ολους, η για κανεναν. Δημιουργειται αθεμιτος ανταγωνισμος αν στο ιδιο δρομολογιο (Πχ ATH-SKG) η Easy δινει λιγοτερα ειτε σε φορους ειτε σε τελη αεροδρομιων απο την ΟΑ3...
 
Αλλιώς η Α3 θα φύγει από το Ελ.Βεν; Είναι σαν να απειλεί ότι θα κρατήσει την αναπνοή της...Βέβαια σαν μεγαλοπελάτης (λέμε τώρα) η Α3 θα είχε δίκιο να ζητήσει μεγαλύτερη έκπτωση. Η ΕΖΥ από την άλλη θα την βρει την φόρμουλα πιστεύω, είτε με μειωμένη χρήση υπηρεσιών, με καμιά διαφήμιση-επιδότηση κτλ όλοι οι καλοί χωράν αρκεί να υπάρχει θέληση...

Το να δίωχνεις πελάτες είναι ότι χειρότερο, o sir Alan Sugar θα τους έδιωχνε όλους στο ΑΤΗ αν δουλεύαν για αυτόν :twisted:

ΥΓ: για τις 10 διαδρομές από την στιγμή που κάθε πτήση είναι max 1 ώρα στο εσωτερικό, συν turnaround των λίγων λεπτών (20-30?), αν το αεροσκάφος θέλουν να πετάει 22 ώρες τότε θα κάνει 15 σκέλη. Αυτό αν πετάει μόνο εσωτερικό. Αλλά μπορεί να μου πει κάποιος που θα πετάει στις 12 τα μεσάνυκτα από το ΑΤΗ; Στο διανυκτερέυον Κρήτης;
 
Δεν θελουν την EASY JET στην Ελλαδα. Εαν τα καταφερει και αποκτησει βαση στο ΕΛΕΥΘ. ΒΕΝΙΖΕΛ. τοτε αντιο ΟΑ , και αντιο ΑΕΕ.
Θα εινα μια σοβαρη προκληση και για τους δυο ( η τον εναν, εαν ( και θα) ενωθουν, αλλα εχουν μαθει να επιβειωνουν μονον μονοπωλιακα. Το ΔΑΑ δεν εχει και πολλες επιλογες παρα να δεχθει την μειωση τιμων. Ειναι ανοητο να ζητα οτι ζητα μεσα σε ενα οικονομικο περιβαλλον σαν το σημερινο. Απο την αλλη, σημερα εχει δυο βασικους πελατες, οι οποιοι μπορει να γινουν ενας ομως .
Ειναι και αυτο ενας αλλος λογος για το τι πρεπει να κανει το ΔΑΑ να παραμεινει ανταγωνιστικο ( που δεν ειναι καθολου σημερα).

Μια καθοδος της EASY JET βαζει σε μεγαλο κινδυνο τα περι πρωταθλητη κλπ που ακουγαμε, δε ηταν παρα κολοκυθια τουμπανα.

Θα ειναι καλο επισης γιατι εχει εκδηλωθει τεραστεια αλαζονεια απο τους μεγαλους των δυο μεγαλων , και να πεις οτι το κατεχουν το σπορ? οχι βεβαια, κοιταξτε τους τελοευταιους αριθμους τους ( ΑΕΕ), και κοιταξτε τα χαλια της καινουργιας ΟΑ, χειροτερα και απο της ΠΑΛΙΑΣ εαν ειναι δυνατον. Αναρωτιεται κανεις γιατι η MIG και ο Κος Βγενοπουλος δεν αλλαζει την διοικηση απο πανω μεχρι κατω και ειδικα τους ειδημονες" που πηγαν απο την ΑΕΕ.
Αποδειχθηκαν ισΑξιοι της ΠΑΛΙΑΣ ΟΑ και με ολα τα λεφτα που τους υποστηριζαν ολον αυτο τον καιρο.
Αυτο το λενε οι αριθμοι, δεν το λεω εγω, και οι αριθμοι λενε οτι χανουν οτι εχανε η ΠΑΛΙΑ ΟΑ ημηρεσιως, και χωρις να λειτουργουν την βαση ( εχουν αραγε ιδεα πως?) και την αεροπλοια κλπ. Μιλαμε και για το φιασκο του αιωνα οπως την κατηντησαν την ΟΑ.

Οι της ΑΕΕ, μπορουν να ζησουν μονο μονοπωλειακα και θα κανουν τα παντα να το κατορθωσουν, αλλα εχει και η EASY JET τα ατου της και τις συμπαθειες της και εσωτερικα και διεθνως, και ενα πραγματικα θελει να κανει βαση θα την κανει και συντομα.

Το ευχομαι.
 
Να τολμήσω κάποιους πρώτους υπολογισμούς επί του θέματος με τα όσα έχω ακούσει και διαβάσει μέχρι στιγμής.
Η εταιρία θέλει να τοποθετήσει 6 αεροπλάνα στην ελληνική βάση. Αν πετάει 6 σκέλη την ημέρα ανά αεροσκάφος, μας κάνει σύνολο 36 σκέλη.
Αν πάρουμε πχ την Αθήνα ως βάση, αυτή τη στιγμή γίνονται 6 πτήσεις σε προορισμούς εξωτερικού. Δηλαδή 12 σκέλη.
Αν ξεκινήσει και 10 διαδρομές ( μετάφραση του routes υποθέτω) προστίθενται άλλα 20 σκέλη! Σύνολο μέχρι τώρα 32 σκέλη.
Σιγά σιγά πλησιάζουμε το "maximum" των 36 σκελών ημερησίως :cool:
 
Πάντως η EASY είναι κερδόφορα και σε αεροδρόμια που έχουν σαν βάση 3-5 αεροπλάνα της με nightstop απο 23:00-05:30. Σε μερικά επισής έχει και nightflights.
Δεν ξέρω πως ο συμφουρομιτης απο πάνω έκρινε οτι χρειάζεται 6....
 
και πιο συγκεκριμένα οι βάσεις έχουν ως εξης:

BFS 6
LTN 10
LGW 45
GVA 9
BSL 5
MAN 5
SXF 9
GLA 4
STN 14
MXP 18
BRS 11
ORY 6
FCO 5
LYS 2
MAD 7
LPL 9
NCL 4
CDG 9
TLS 2
NCE 1
EDI 4
LIS 1
 
Top