Δεν θελουν την EASY JET στην Ελλαδα. Εαν τα καταφερει και αποκτησει βαση στο ΕΛΕΥΘ. ΒΕΝΙΖΕΛ. τοτε αντιο ΟΑ , και αντιο ΑΕΕ.
Θα εινα μια σοβαρη προκληση και για τους δυο ( η τον εναν, εαν ( και θα) ενωθουν, αλλα εχουν μαθει να επιβειωνουν μονον μονοπωλιακα. Το ΔΑΑ δεν εχει και πολλες επιλογες παρα να δεχθει την μειωση τιμων. Ειναι ανοητο να ζητα οτι ζητα μεσα σε ενα οικονομικο περιβαλλον σαν το σημερινο. Απο την αλλη, σημερα εχει δυο βασικους πελατες, οι οποιοι μπορει να γινουν ενας ομως .
Ειναι και αυτο ενας αλλος λογος για το τι πρεπει να κανει το ΔΑΑ να παραμεινει ανταγωνιστικο ( που δεν ειναι καθολου σημερα).
Μια καθοδος της EASY JET βαζει σε μεγαλο κινδυνο τα περι πρωταθλητη κλπ που ακουγαμε, δε ηταν παρα κολοκυθια τουμπανα.
Θα ειναι καλο επισης γιατι εχει εκδηλωθει τεραστεια αλαζονεια απο τους μεγαλους των δυο μεγαλων , και να πεις οτι το κατεχουν το σπορ? οχι βεβαια, κοιταξτε τους τελοευταιους αριθμους τους ( ΑΕΕ), και κοιταξτε τα χαλια της καινουργιας ΟΑ, χειροτερα και απο της ΠΑΛΙΑΣ εαν ειναι δυνατον. Αναρωτιεται κανεις γιατι η MIG και ο Κος Βγενοπουλος δεν αλλαζει την διοικηση απο πανω μεχρι κατω και ειδικα τους ειδημονες" που πηγαν απο την ΑΕΕ.
Αποδειχθηκαν ισΑξιοι της ΠΑΛΙΑΣ ΟΑ και με ολα τα λεφτα που τους υποστηριζαν ολον αυτο τον καιρο.
Αυτο το λενε οι αριθμοι, δεν το λεω εγω, και οι αριθμοι λενε οτι χανουν οτι εχανε η ΠΑΛΙΑ ΟΑ ημηρεσιως, και χωρις να λειτουργουν την βαση ( εχουν αραγε ιδεα πως?) και την αεροπλοια κλπ. Μιλαμε και για το φιασκο του αιωνα οπως την κατηντησαν την ΟΑ.
Οι της ΑΕΕ, μπορουν να ζησουν μονο μονοπωλειακα και θα κανουν τα παντα να το κατορθωσουν, αλλα εχει και η EASY JET τα ατου της και τις συμπαθειες της και εσωτερικα και διεθνως, και ενα πραγματικα θελει να κανει βαση θα την κανει και συντομα.
Το ευχομαι.