sotisdiv
Economy-Class-Member
Αν αναλογιστούμε το άνοιγμα της κυβέρνησης προς τους απανταχού ξένους επενδυτές, δεν αποκλείεται να δούμε σύντομα και την easy επι domestic δρομολογίων.
flesland":23sr6uj6 said:Αλλιώς η Α3 θα φύγει από το Ελ.Βεν; Είναι σαν να απειλεί ότι θα κρατήσει την αναπνοή της...Βέβαια σαν μεγαλοπελάτης (λέμε τώρα) η Α3 θα είχε δίκιο να ζητήσει μεγαλύτερη έκπτωση. Η ΕΖΥ από την άλλη θα την βρει την φόρμουλα πιστεύω, είτε με μειωμένη χρήση υπηρεσιών, με καμιά διαφήμιση-επιδότηση κτλ όλοι οι καλοί χωράν αρκεί να υπάρχει θέληση...
Νομίζω λύνεται η απορία σου. Για τις βάσεις που πολύ ωραία μας παρέθεσες τα α/φη, σε όλα τα κύρια α/δ έχουν πάνω απο 5-6 και συμπληρωματικά, I suppose, έχουν και α/φη σε μικρότερα α/δ. Ίσως σε φάση πλήρους ανάπτυξης στην Ελλάδα να μπορούσαμε να δούμε κάτι παρόμοιο, με 5-6 α/φη σε ATH και μερικά ακόμη διασκορπισμένα, πχ απο 2 σε SKG, HER...«Πρέπει να υπάρχουν περισσότερα από έξι αεροσκάφη σε μία αγορά, προκειμένου η δραστηριότητα να είναι κερδοφόρα», σημείωσαν χθες οι επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής της easyJet.
Πηγή:www.capital.gr
NFEEFE":2svafnfi said:Δεν θα φυγει, απλα θα μηνυσει Ελ. Βενιζελος και θα τους παρει και τα σωβρακα! Γιατι δεν ειναι δυνατον στο ιδιο δρομολογιο να εχει πχ 50% εκπτωση ο ενας και στον αλλον να χρεωνεις τα κανονικα!Η θα του χρεωσεις τα ιδια, η θα σε συρει στην επιτροπη ανταγωνισμου και θα φας πιο πολλα προστιμα απο τα χρηματα που θα βγαλεις απο την Easyjet. Ετσι ειναι... Η σε ολους τα ιδια, η....
Είναι 5 positions; 10;100; Θα ορίζεται σαφώς στην συμφωνία και το συμβόλαιο. Αλλά καμιά Α3 δεν μπορεί να μηνύσει την εταιρεία του ΑΤΗ γιατί αποφάσισε να δώσει 10 positions στη μία και 100 στην άλλη.Exterior positions at the Airport site, for a 2-month period free of charge, (i.e. super-sites 12m x 3m)
Το να κατέβει η Easyjet για πτήσεις εσωτερικού στη χώρα μας θα είναι ευτυχής συγκυρία.Πόσοι όμως πιστεύουν ότι μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές;
Όταν οι φόροι αεροδρομίου για πτήσεις μετ΄ επιστροφής είναι 48,31 ευρώ (ή 42,31 χωρίς το επασφάλιστρο), η χρέωση βαλιτσών είναι 22 ευρώ και το transaction fee κάπου πιο πάνω από 10 ευρω; Είναι δυνατόν να χτυπήσει τα 80 ευρώ που αυτή τη στιγμή προσφέρει η Αιγαίου και λίγο πριν η Ολυμπιακή(έστω 84 με το service fee);
Ναι αλλα τον χρεωνει...STAVROS_ATH":1utb8qo3 said:Η Α3 μπορεί να χρεώνει επίναυο καυσίμων αλλά τον ενσωματωνει στην τιμή του εισιτηρίου και όχι στους φόρους.
Φυσικα και μπορει να το κανει. Και σιγα την εντυπωση. Ωραια και πηγες με 55 ευρω (δηλαδη με 48EUR φορους δε ξερω τι ναυλο πηρες), εσυ πες μου ποιος πιστευεις οτι ειναι φθηνοτερος. Γιατι τα 170EUR απλη μεταβαση 2-3 μερες πριν βαρανε ασχημα..STAVROS_ATH":1utb8qo3 said:Έχεις δίκιο ότι στο μέσο όρο η U2 μπορεί να πετύχει χαμηλότερες τιμές, αλλά στον τομέα των προσφορών, εκεί δηλαδή όπου παίζεται το παιχνίδι των εντυπώσεων, δεν έχει τύχη. Τον Ιούνιο πήγα και ήρθα SKG με 55 ευρώ με την Α3.Μπορεί η U2 να το προσφέρει αυτό; Και αν ναι, χωρίς βαλίτσες και σερβις.
Με τις ηλ. κρατησεις νομιζω οτι λιγο πολυ πλεον ειμαστε καλυτερα...Αυτο που δε θελω να φανταστω ειναι η επιβιβαση...Ειμαστε λιγο περιεργοι σε αυτα... :twisted:STAVROS_ATH":1utb8qo3 said:Να δω πόσοι θα εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές κρατήσεις της U2, θα τρέξουν να βγάλουν electron για να γλυτώσουν το transaction fee και θα μπούν στη διαδικασία να ζυγίζουν τις βαλίτσες τους ή να μετρούν διαστάσεις πριν ταξιδέψουν.Να μη μιλήσουμε δε για υπέρβαρα ή boarding groups, φαντάζομαι σκηνές απείρου κάλλους στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας.