Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αν αναλογιστούμε το άνοιγμα της κυβέρνησης προς τους απανταχού ξένους επενδυτές, δεν αποκλείεται να δούμε σύντομα και την easy επι domestic δρομολογίων.
 
flesland":23sr6uj6 said:
Αλλιώς η Α3 θα φύγει από το Ελ.Βεν; Είναι σαν να απειλεί ότι θα κρατήσει την αναπνοή της...Βέβαια σαν μεγαλοπελάτης (λέμε τώρα) η Α3 θα είχε δίκιο να ζητήσει μεγαλύτερη έκπτωση. Η ΕΖΥ από την άλλη θα την βρει την φόρμουλα πιστεύω, είτε με μειωμένη χρήση υπηρεσιών, με καμιά διαφήμιση-επιδότηση κτλ όλοι οι καλοί χωράν αρκεί να υπάρχει θέληση...

Δεν θα φυγει, απλα θα μηνυσει Ελ. Βενιζελος και θα τους παρει και τα σωβρακα! Γιατι δεν ειναι δυνατον στο ιδιο δρομολογιο να εχει πχ 50% εκπτωση ο ενας και στον αλλον να χρεωνεις τα κανονικα!Η θα του χρεωσεις τα ιδια, η θα σε συρει στην επιτροπη ανταγωνισμου και θα φας πιο πολλα προστιμα απο τα χρηματα που θα βγαλεις απο την Easyjet. Ετσι ειναι... Η σε ολους τα ιδια, η.... ;)
 
Πολύ σωστός ο NFEEFΕ και απορώ πώς τέθηκε θέμα διαφορετικών χρεώσεων.
 
@Δημήτρη@Swiss
«Πρέπει να υπάρχουν περισσότερα από έξι αεροσκάφη σε μία αγορά, προκειμένου η δραστηριότητα να είναι κερδοφόρα», σημείωσαν χθες οι επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής της easyJet.
Πηγή:www.capital.gr
Νομίζω λύνεται η απορία σου. :D Για τις βάσεις που πολύ ωραία μας παρέθεσες τα α/φη, σε όλα τα κύρια α/δ έχουν πάνω απο 5-6 και συμπληρωματικά, I suppose, έχουν και α/φη σε μικρότερα α/δ. Ίσως σε φάση πλήρους ανάπτυξης στην Ελλάδα να μπορούσαμε να δούμε κάτι παρόμοιο, με 5-6 α/φη σε ATH και μερικά ακόμη διασκορπισμένα, πχ απο 2 σε SKG, HER...

Για τον αριθμό των πτήσεων, δεν διευκρινίζεται αν αφορά τον αρχικό σχεδιασμό ή πάει σε βάθος χρόνου. Αν πάντως αφορούν μόνο εσωτερικές πτήσεις, με έναν μετρημένο υπολογισμό και χρησιμοποιώντας μόνο Α319, προσθέτουν αρκετές θέσεις. 10 πτήσεις/day/aircraft x 6 α/φη χ 156 θέσεις, μας κάνουν 9.360 available seats όσες περίπου προσφέρουν αυτή τη στιγμή ΟΑ και Α3 μαζί. Εκεί ήταν και η ένσταση μου καθώς το νούμερο είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ για τα σημερινά οικονομικά δεδομένα όσο φθηνότερα και να τις πουλάνε. Πιό πιθανό θεωρώ αυτό που ανέφερε παραπάνω ο Nikos K., ότι μάλλον συμεριλαμβάνονται και οι τωρινές πτήσεις της U2 σύν ίσως και το άνοιγμα επιπλέον προορισμών εξωτερικού.

Για το θέμα του ΑΙΑ και τις χρεώσεις του, πραγματικά είναι δύσκολη απόφαση. Το να χρεώνεις άλλα στις ΟΑ3 και άλλα σε loco όταν τους έχεις κάτω απ΄την ίδια στέγη δεν νομίζω ότι είναι και πολύ έξυπνο αφού χτυπάς τον ημιθανή στο δόξα πατρί. Το κακό για τις δικές μας είναι ότι δεν έχουν διαπραγματευτικό χαρτί αφού δεν μπορούν να σηκωθούν να φύγουν απο τον Μπένυ ένα ωραίο πρωί γιατί πολύ απλά δεν έχουν που να πάνε. Νομίζω ότι οι Γερμανοί θα τη βρούν τη λύση, αν μη τι άλλο για κέρδη ήρθαν κι όχι για να θάβουν αεροπορικές...

εδιτ
NFEEFE, τα ίδια, πάνω-κάτω γράψαμε για τις χρεώσεις του ΑΙΑ. Welcome to the menttttalists club! :cool:
 
Το να κατέβει η Easyjet για πτήσεις εσωτερικού στη χώρα μας θα είναι ευτυχής συγκυρία.Πόσοι όμως πιστεύουν ότι μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές;
Όταν οι φόροι αεροδρομίου για πτήσεις μετ΄ επιστροφής είναι 48,31 ευρώ (ή 42,31 χωρίς το επασφάλιστρο), η χρέωση βαλιτσών είναι 22 ευρώ και το transaction fee κάπου πιο πάνω από 10 ευρω; Είναι δυνατόν να χτυπήσει τα 80 ευρώ που αυτή τη στιγμή προσφέρει η Αιγαίου και λίγο πριν η Ολυμπιακή(έστω 84 με το service fee);
 
NFEEFE":2svafnfi said:
Δεν θα φυγει, απλα θα μηνυσει Ελ. Βενιζελος και θα τους παρει και τα σωβρακα! Γιατι δεν ειναι δυνατον στο ιδιο δρομολογιο να εχει πχ 50% εκπτωση ο ενας και στον αλλον να χρεωνεις τα κανονικα!Η θα του χρεωσεις τα ιδια, η θα σε συρει στην επιτροπη ανταγωνισμου και θα φας πιο πολλα προστιμα απο τα χρηματα που θα βγαλεις απο την Easyjet. Ετσι ειναι... Η σε ολους τα ιδια, η.... ;)

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Το Ελ.Βεν όπως και κάθε επιχείρηση έχει τις τιμές λίστας ή καταλόγου και από εκεί και πέρα έχει κάποιο περιθώριο ευελιξίας. Όταν έγραψα για μεγαλοπελάτη πιο πάνω έβαζα και αυτό μέσα, δεν νομίζω κανείς να πιστεύει ότι η Α3 πληρώνει όσο πχ η ΒΑ για μια πτήση/στάθμευσή όταν ο ένας είναι πελάτης ''χονδρικής''.

Έτσι και για νέους πελάτες υπάρχουν incentive plans δηλαδή τα κίνητρα που δίνει σε κάθε επιχείρηση (τα περσινά):
http://www.aia.gr/UserFiles/File/busine ... UG2009.pdf

Ένα παράδειγμα για να διευκολύνω το πνεύμα της συζήτησης : τα ίδια θα πάρει η ΕΖΥ και τα ίδια πήρε και η Α3. Αλλά πχ
Exterior positions at the Airport site, for a 2-month period free of charge, (i.e. super-sites 12m x 3m)
Είναι 5 positions; 10;100; Θα ορίζεται σαφώς στην συμφωνία και το συμβόλαιο. Αλλά καμιά Α3 δεν μπορεί να μηνύσει την εταιρεία του ΑΤΗ γιατί αποφάσισε να δώσει 10 positions στη μία και 100 στην άλλη.
 
Το να κατέβει η Easyjet για πτήσεις εσωτερικού στη χώρα μας θα είναι ευτυχής συγκυρία.Πόσοι όμως πιστεύουν ότι μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές;
Όταν οι φόροι αεροδρομίου για πτήσεις μετ΄ επιστροφής είναι 48,31 ευρώ (ή 42,31 χωρίς το επασφάλιστρο), η χρέωση βαλιτσών είναι 22 ευρώ και το transaction fee κάπου πιο πάνω από 10 ευρω; Είναι δυνατόν να χτυπήσει τα 80 ευρώ που αυτή τη στιγμή προσφέρει η Αιγαίου και λίγο πριν η Ολυμπιακή(έστω 84 με το service fee);

Χμμμ...Αυτο που εγραψες θελει λιγο σκεψη. Γιατι αν η U2 "βγαινει" με χαμηλοτερο μεσο ορο θα πρεπει η νεα εταιρια να ριξει και τον δικο της.
Αν το δεις αναλυτικα θα δεις οτι η Easy δε χρεωνει επιναυλο καυσιμων. Βασικη διαφορα. Η ΟΑ και η Α3 χρεωνουν 7 ευρω ανα σκελος στο εσωτερικο. Η U2 χΧρεωνει καποια αλλα πραγματα, ομως τα χρεωνει optional. Αν δε τα θες, δε θα τα πληρωσεις. Στις αλλες 2 τα πληρωνεις θες δε θες.

Αν παρουμε τα εισιτηρια Semi Flex των εταιριων αυτων βλεπουμε τιμες που ειναι σε ενα μεσο ορο 187,31EUR με επιστροφη. Απο αυτα τα 50,31 η τα 48,31 (η Α3 χρεωνει 3 ευρω το επασφαλιστρο) ειναι οι φοροι και τα τελη. Αυτα τα 130 ευρω περιπου η Easyjet νομιζω οτι ηδη μπορει και τα προσφερει ανετα στο εξωτερικο. Ακομα και στα ισια δηλαδη, αν η ΟΑ3 δε ριξει το μεσο ορο της τοτε ολοι θα προτιμουν τη U2. Δε πρεπει να βλεπεις τις ακραιες τιμες, αλλα το μεσο ορο... Εκει κρινεται το παιχνιδι...

edit
Flesland, κυριως αναφερομαι στα τελη που προστιθενται στα εισιτηρια τα οποια ειναι υπερβολικα για την Easyjet. Απο εκει και περα οταν κανεις διευκολυνση σε μια εταιρια, εννοειται οτι εγω που πεταω εδω δεν θα κατσω ετσι, και η θα απαιτησω ισονομια, η θα σε μηνυσω. Ετσι ειναι, και ετσι πρεπει να γινει..Γιατι δημιουργειται αθεμιτος ανταγωνισμος. Εκτος αν εννοεις το να μη χρησιμοποιει φυσουνα κλπ κλπ, τα οποια ομως ειναι αλλο θεμα και δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου. Οσο για τη BA που αναφερεις, το παραδειγμα ειναι αλλο πραγμα, γιατι εδω μιλαμε για αλλο τυπο αεροσκαφους, αλλες αναγκες, δε ξερω αν και τι χρησιμοποιει απο τις υπηρεσιες του ΔΑΑ, αλλα παντα η επιβαρυνση στο εισιτηριο ειναι ιδια με της ΟΑ και της Α3!

edit2
OA701: mentalists παιδι μου..Τα μεγαλα μυαλα συναντιουνται! ;)
 
Η Α3 μπορεί να χρεώνει επίναυο καυσίμων αλλά τον ενσωματωνει στην τιμή του εισιτηρίου και όχι στους φόρους. Έχεις δίκιο ότι στο μέσο όρο η U2 μπορεί να πετύχει χαμηλότερες τιμές, αλλά στον τομέα των προσφορών, εκεί δηλαδή όπου παίζεται το παιχνίδι των εντυπώσεων, δεν έχει τύχη. Τον Ιούνιο πήγα και ήρθα SKG με 55 ευρώ με την Α3.Μπορεί η U2 να το προσφέρει αυτό; Και αν ναι, χωρίς βαλίτσες και σερβις.
Στο εξωτερικό τα πράγματα διαφέρουν και εκεί ασφαλώς η U2 έχει και θα έχει πολλούς υποστηρικτές.
Να δω πόσοι θα εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές κρατήσεις της U2, θα τρέξουν να βγάλουν electron για να γλυτώσουν το transaction fee και θα μπούν στη διαδικασία να ζυγίζουν τις βαλίτσες τους ή να μετρούν διαστάσεις πριν ταξιδέψουν.Να μη μιλήσουμε δε για υπέρβαρα ή boarding groups, φαντάζομαι σκηνές απείρου κάλλους στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας.
 
STAVROS_ATH":1utb8qo3 said:
Η Α3 μπορεί να χρεώνει επίναυο καυσίμων αλλά τον ενσωματωνει στην τιμή του εισιτηρίου και όχι στους φόρους.
Ναι αλλα τον χρεωνει...
STAVROS_ATH":1utb8qo3 said:
Έχεις δίκιο ότι στο μέσο όρο η U2 μπορεί να πετύχει χαμηλότερες τιμές, αλλά στον τομέα των προσφορών, εκεί δηλαδή όπου παίζεται το παιχνίδι των εντυπώσεων, δεν έχει τύχη. Τον Ιούνιο πήγα και ήρθα SKG με 55 ευρώ με την Α3.Μπορεί η U2 να το προσφέρει αυτό; Και αν ναι, χωρίς βαλίτσες και σερβις.
Φυσικα και μπορει να το κανει. Και σιγα την εντυπωση. Ωραια και πηγες με 55 ευρω (δηλαδη με 48EUR φορους δε ξερω τι ναυλο πηρες), εσυ πες μου ποιος πιστευεις οτι ειναι φθηνοτερος. Γιατι τα 170EUR απλη μεταβαση 2-3 μερες πριν βαρανε ασχημα..
STAVROS_ATH":1utb8qo3 said:
Να δω πόσοι θα εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές κρατήσεις της U2, θα τρέξουν να βγάλουν electron για να γλυτώσουν το transaction fee και θα μπούν στη διαδικασία να ζυγίζουν τις βαλίτσες τους ή να μετρούν διαστάσεις πριν ταξιδέψουν.Να μη μιλήσουμε δε για υπέρβαρα ή boarding groups, φαντάζομαι σκηνές απείρου κάλλους στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μας.
Με τις ηλ. κρατησεις νομιζω οτι λιγο πολυ πλεον ειμαστε καλυτερα...Αυτο που δε θελω να φανταστω ειναι η επιβιβαση...Ειμαστε λιγο περιεργοι σε αυτα... :twisted:
 
...Παντως με την U2 θα πεταξω Θεσσαλονικη σε μερικες βδομαδες με 70 Ευρώ rtn...αλλά απο Λονδινο ;) Δεν μπηκα ουτε καν στον κοπο να κοιταξω BA και λοιπες
 
Top