Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ακυρώνονται οι πτήσεις για Σητεία από Μιλάνο και Ναπολη..Τις αφαίρεσε και δινει πια μονο μέσω worldwide..Nα έχει να κανει με την καθήλωση των neo ?
 
Ποσα χρονια πέρασαν από τοτε που σταμάτησε το ΑΤΗ-LTN? Πετούσε ακόμα με 737..
Όχι, πετούσε με A319 στην Αθήνα πριν μετακομίσει το δρομολόγιο στο LGW.
Χοντρικά η easy άρχισε να μεταμορφώνεται από τις αρχές τους 2000.
Εκεί περίπου στο μακρινό 2002, ξεκίνησε με την αγορά της Go fly και αργότερα της GB Airways όπου η βαρύτητα έπεσε στο LGW αντί του LTN. Ένα από τα δρομολόγια που πέρασαν στο LGW ήταν και η Αθήνα.
Εκεί πάνω κάτω ξεκίνησε και η αλλαγή από 737 σε A319.
Πάνω, κάτω, εκεί έγινε και η μετάβαση από το τηλέφωνο που αναγράφονταν στην άτρακτο στο ποιο normal .com.
Εκεί άρχισε και η ουσιαστική «διαφοροποίηση» σε σχέση με την FR και από τότε οι τιμές είναι σε υψηλότερα επίπεδα.
Οι κινήσεις εκείνης της εποχής φαντάζουν ως άλμα, σε σχέση με τα επόμενα χρόνια.
 
Πριν τα Α319 πετούσε στο Ελληνικό με 737-300 (εκείνα που έγραφαν "ΟΧΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ")
 
Ακυρώνονται οι πτήσεις για Σητεία από Μιλάνο και Ναπολη..Τις αφαίρεσε και δινει πια μονο μέσω worldwide..Nα έχει να κανει με την καθήλωση των neo ?
Η ezy δεν εχει Pratt and Whitney κινητηρες οποτε δεν εχει καθηλωσει κανενα neo. Απο τις εποχες που ειχε τα 737 συνεργαζεται μονο με την CFM για κινητηρες.

Η Σητεια σταμάτησε μετά από λίγα μόνο δρομολόγια λόγω της ακαταλληλότητας του αεροδρομίου. Είχε εγκριθεί αυστηρά μόνο απογείωση από τον 05 και προσγείωση μόνο στον 23. Η εταιρεία δεν μπόρεσε να εγκρίνει το circle to land στον 05 και μετά από μερικά diversion έκοψε το δρομολόγιο. Απ ότι φαίνεται δεν πρόκειται να επανέλθει του χρόνου.
 
Top