http://troktiko.blogspot.com/2010/06/easyjet.html
Απίστευτη κοροϊδία της EasyJet!!!
"Θα θέλαμε να καταγγείλουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά προσώπικου της εταιρείας EasyJet και συγκεκριμένα του Αεροδρομίου του Μάντσεστερ. Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη 09/06, 7:15 πμ με δρομολόγιο απο Μάντσεστερ προς Αθήνα (ΕΖΥ1945). Μόλις φτάσαμε (2 άτομα) στο Αεροδρόμιο, το προσωπικό της EasyJet αρνήθηκε κατηγορηματικά να τσεκάρει τις χειραποσκεύες μας παρόλο που χώρεσαν στην δοκιμαστική θήκη που έχουν ορίσει, διότι τοποθετήθηκαν με δύο κινήσεις αντί για μία ...
Στην προσπάθεια μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο, κατέφυγαν αμέσως στον εκβιασμό του οτι πρέπει να τις δώσουμε μαζί με τις κύριες αποσκεύες και να τις πληρώσουμε ως υπέρβαρο αποκλείοντας κάθε άλλο ενδεχόμενο. Αρχικά υποπέσαμε στον εκβιασμό τους , προσπαθώντας να βρούμε κάποιο κατάστημα να αγοράσουμε καινούργιες χειραποσκεύες (μικρότερες) αλλά άδικα αφού ήταν 6:00 τα ξημερώματα.
Επίσης αρνήθηκαν επανηλλημένως να μας δώσουν το όνομα του υπεύθυνου υπαλλήλου. Μετά απο έντονη αντιπαράθεση αποσπάσαμε το όνομα “Leanne Woods” η οποία μας διαβεβαίωσε οτι δεν πρόκειται να βρεθεί άκρη όσο και να ζητάμε ονόματα.
Τελικά χάσαμε την πτήση και μήν έχοντας άλλη επιλογή, κλείσαμε εκ νέου άλλα εισητήρια σε διαφορετική αεροπορική εταιρία η οποία και δέχθηκε τις χειραποσκευές μας φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα.
Για την αποφύγη οποιασδήποτε δικαιολογίας εκ μέρους της EasyJet περί λασπολογίας, η καταγγελία δεν είναι ανώνυμη και οι υπέυθυνοι μπορούν να πιστοποιήσουν ότι 2 επιβάτες απο το check list της πτήσης τους δεν επιβιβάστηκαν"