Easyjet στην Ελλάδα

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Λόγω της γενικής απεργίας στις 5/5/2010, θα ακυρωθούν όλες οι πτήσεις, μεταξύ αυτών και η δική μου από Αθήνα για Ρώμη.
Με την easyjet τι ισχύει; Θα χάσω το εισητήριο μου ή θα πετάξω με πτήση άλλης μέρας;
 
Αν ακυρωθεί η πτήση σου έχεις την δυνατότητα μέσα από την σελίδα της easyjet να αλλάξεις χωρίς χρέωση την πτήση σου ή να ζητήσεις επιστροφή των χρημάτων σου.
 
Ξερει κανείς γιατί χθες η πτήση από Θεσ/νίκη για Λονδίνο είχε μισή ώρα καθυστέρηση να έρθει και άλλη μισή να φύγει;Από τις 1150 πήγε 1220 και μέσα στο αεροπλάνο μας είπαν άλλη μισή ώρα..φύγαμε μαζί με την πτήση για Μιλάνο στις 1250..Δεν είχε κίνηση ιδιαίτερη και ο πιλότος είπε κάτι στα γρήγορα για restrictions από το Μακεδονία αλλά δεν κατάλαβα..
 
Όχι και τόσο καλό ποδαρικό σήμερα για την Easyjet κατά την πρώτη άφιξη της στην Κω.Και αυτό γιατί ενώ έτυχε θερμής υποδοχής από τους τοπικούς παράγοντες έπειτα διαπιστώθηκε κατά τον εξωτερικό έλεγχο ότι είχε birdstrike στο Νο2 κινητήρα το οποίο δεν είχε αντιληφθεί πιο μπροστά ο κυβερνήτης.Αποτέλεσμα να καθηλωθεί και αυτή τη στιγμή άγνωστο πότε θα επιστρέψει Gatwick μιας και αναμένονται τεχνικοί από την Αγγλία για να εκτιμήσουν το μέγεθος της ζημιάς.
 
http://troktiko.blogspot.com/2010/06/easyjet.html

Απίστευτη κοροϊδία της EasyJet!!!

"Θα θέλαμε να καταγγείλουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά προσώπικου της εταιρείας EasyJet και συγκεκριμένα του Αεροδρομίου του Μάντσεστερ. Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη 09/06, 7:15 πμ με δρομολόγιο απο Μάντσεστερ προς Αθήνα (ΕΖΥ1945). Μόλις φτάσαμε (2 άτομα) στο Αεροδρόμιο, το προσωπικό της EasyJet αρνήθηκε κατηγορηματικά να τσεκάρει τις χειραποσκεύες μας παρόλο που χώρεσαν στην δοκιμαστική θήκη που έχουν ορίσει, διότι τοποθετήθηκαν με δύο κινήσεις αντί για μία ...
Στην προσπάθεια μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο, κατέφυγαν αμέσως στον εκβιασμό του οτι πρέπει να τις δώσουμε μαζί με τις κύριες αποσκεύες και να τις πληρώσουμε ως υπέρβαρο αποκλείοντας κάθε άλλο ενδεχόμενο. Αρχικά υποπέσαμε στον εκβιασμό τους , προσπαθώντας να βρούμε κάποιο κατάστημα να αγοράσουμε καινούργιες χειραποσκεύες (μικρότερες) αλλά άδικα αφού ήταν 6:00 τα ξημερώματα.
Επίσης αρνήθηκαν επανηλλημένως να μας δώσουν το όνομα του υπεύθυνου υπαλλήλου. Μετά απο έντονη αντιπαράθεση αποσπάσαμε το όνομα “Leanne Woods” η οποία μας διαβεβαίωσε οτι δεν πρόκειται να βρεθεί άκρη όσο και να ζητάμε ονόματα.
Τελικά χάσαμε την πτήση και μήν έχοντας άλλη επιλογή, κλείσαμε εκ νέου άλλα εισητήρια σε διαφορετική αεροπορική εταιρία η οποία και δέχθηκε τις χειραποσκευές μας φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για την αποφύγη οποιασδήποτε δικαιολογίας εκ μέρους της EasyJet περί λασπολογίας, η καταγγελία δεν είναι ανώνυμη και οι υπέυθυνοι μπορούν να πιστοποιήσουν ότι 2 επιβάτες απο το check list της πτήσης τους δεν επιβιβάστηκαν"
 
Από τους όρους μεταφοράς αποσκευών της Easyjet αντιγράφω:
Εκτός από τις περιπτώσεις όπου τα όρια που καθορίζονται τοπικά είναι πιο αυστηρά, σε κάθε επιβάτη επιτρέπεται συνήθως η μεταφορά ενός τεμαχίου κανονικής χειραποσκευής με διαστάσεις έως 56 x 45 x 25 εκατοστά (συμπεριλαμβάνονται ρόδες και εξωτερικές θήκες) («Κανονική Χειραποσκευή»). Θα πρέπει να χωράει άνετα στις ειδικές θήκες που υπάρχουν στα σημεία παράδοσης αποσκευών και παραλαβής της κάρτας επιβίβασης ή τις θύρες αναχώρησης.
Εάν υπερβείτε τα επιτρεπόμενα όρια που περιγράφονται παραπάνω, θα σας ζητηθεί να παραδώσετε την(τις) επιπρόσθετη(-ες) και / ή υπερμεγέθη(-εις) αποσκευή(-ές) ως παραδοτέα(-ες) αποσκευή(ές) κατά την παραλαβή της κάρτας επιβίβασης ή στη θύρα αναχώρησης. Θα χρεωθείτε τέλος αποσκευής, το οποίο θα σας γνωστοποιηθεί κατά την παράδοση των αποσκευών.
Βάσει νόμου ίσως η εταιρεία να έχει δίκιο. Μην ξεχνάμε πως εκτός Ελλάδας τα πράγματα λειτουργούν πιο αυστηρά!
 
Δυο παρατηρήσεις:

Α. Τι εννοει ο ποιητης με το "διότι τοποθετήθηκαν με δύο κινήσεις αντί για μία" ???
Β. Αφου λεει οτι χωρεσε στην ειδικη θηκη, γιατι δεν δέχτηκαν την χειραποσκευη τοτε?

Μηπως καπου τα μπερδευει ο επιβατης?
 
Προφανώς λόγω μεγέθους, η χειραποσκευή δεν έμπαινε εύκολα στη θήκη και μάλλον έπρεπε να την πατήσουν/ζουλήξουν/σπρώξουν/καθήσουν επάνω της για να χωρέσει ;) Με άλλα λόγια, η χειραποσκευή μάλλον δε χώραγε και τόσο "άνετα" μέσα στην ειδική θήκη.
 
Η επίγεια εξυπηρέτηση της εταιρείας στην Αθήνα ανατέθηκε στη SwissPort.
 
Εκλογές πλησιάζουν, μαχαίρια βγήκαν στη Κω. Αφορμή, η Easyjet και οι παροχές της απ' τους τοπικούς φορείς. Στο ένα δημοσίευμα υπάρχει ενδιαφέρουσα συνέντευξη του regional operations manager Κου Βακιρτζή που εξηγεί την επιλογή (και τις όποιες υποχρεώσεις) της Κώ ως προορισμού ενώ στο άλλο κράζουν την χρηματοδότηση της U2 αλλά και την εν γένει συμπεριφορά της...
 
Top