E-Check από Aegean

Ίσως ήταν οι τελευταίοι επιβάτες της πτήσης που θα έκαναν check-in. Συμβαίνει στους τελευταίους επιβάτες πτήσεων με 100% πληρότητα.
 
Θα τους το γράψω να το γνωρίζουν.
Σε ευχαριστώ, να σαι καλά !
 
Παρατήρησα ότι με το που ανοίγει το e-check in των πτήσεων, δεν έχει περάσει 1 λεπτό και σου εμφανίζει κατειλημμένο το μισό α/φ ειδικά στις πρώτες 10 σειρές. Από ότι γνωρίζω η Α3 δεν έχει την επιλογή <αγοράζω και διαλέγω θέση> κατά την αγορά του εισιτηρίου, οπότε συμπεραίνω ότι θα είναι ιδιαίτερη – προνομιακή μεταχείριση σε τουριστικά γραφεία όπου τους δεσμεύει και τις θέσεις. Αθέμιτος ανταγωνισμός ; άντε καλέ ;….
Για κάποιο λόγο των απλών επιβατών τους προτείνει να κάτσουν στις τελευταίες σειρές από 20 και πέρα, ποιος ξέρει τι πολιτική είναι αυτή. Όλο εκπλήξεις είναι η Α3, φυσικά εις βάρος του απλού επιβάτη. :rant:
 
Κανένας δε δεσμεύει θέσεις μέσα στο αεροπλάνο, ούτε πρακτορείο φυσικά.

Μήπως ήταν πολλές θέσεις ήδη κλεισμένες?
 
Μπήκα να κάνω 2 φορές (σε 2 πτήσεις) εντός 1 λεπτού που άνοιξε το e-check in, και με το ζόρι βρήκα: 8 σειρά και στην άλλη πτήση 6 σειρά,
Στο Α320 σειρές 1-4 είναι business αλλά 5-7 πάντοτε στις βγάζει κατειλημμένες.
Στο Α321 δεν έχει προκαθορισμένο αριθμό σειρών business 1-3 μέχρι την σειρά 6 σου βγάζει κατειλημμένες.
Μέσα σε 1 λεπτό πόσοι πρόλαβαν και έκλεισαν πριν από εμένα;
 
Αγαπητέ AirZena,

α) Από τον προηγούμενο Δεκέμβριο, τα Χρυσά και Ασημένια μέλη του Miles+Bonus μπορούν να επιλέγουν τις θέσεις τους, χωρίς χρέωση, από τη στιγμή της κράτησης. Ναι, είναι προνομιακή μεταχείριση για τα μέλη που πετούν συχνότερα και προτιμούν την αεροπορική εταιρεία. Εάν είσαι κι εσύ Χρυσό ή Ασημένιο μέλος, μπορείς να κάνεις κράτηση θέσης, αμέσως μόλις κλείσεις το εισιτήριό σου, καλώντας το τηλεφωνικό κέντρο. Σημείωσε, ότι ακόμα και εάν οι συνεπιβάτες σου δεν ανήκουν σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες, αποκτούν και αυτοί το ίδιο προνόμιο, αρκεί να βρίσκονται στο ίδιο PNR με το δικό σου.

β) Δεν υφίσταται θέμα προνομιακής μεταχείρισης υπέρ των ταξιδιωτικών γραφείων. Αυτό σου το ξεκαθαρίζω, γιατί είμαι στο ticketing εδώ και 18 χρόνια και έχω εργαστεί επάνω στα 3 από τα 4 μεγαλύτερα συστήματα κρατήσεων παγκοσμίως (το ένα από αυτά είναι το ίδιο που έχει και η A3). Οι κρατήσεις από ταξιδιωτικά γραφεία πέφτουν στον ίδιο «κουβά» με τις κρατήσεις από τις ιστοσελίδες ή το call centre. Τα ταξιδιωτικά γραφεία (παραδοσιακά ή διαδικτυακά) «επιβαρύνουν» την αεροπορική εταιρεία με GDS fees ($4 - $8 για κάθε θέση που πωλείται), προμήθειες (από 1% έως 7% επί του ναύλου) και πολλές φορές αποτελούν και πρόβλημα, αφού «πειράζουν» το inventory της πτήσης με άσκοπες κρατήσεις, μη-παραγωγικές κρατήσεις και malpractices (καταστρατήγηση των δυνατοτήτων του συστήματος, που στερούν έσοδα). Προνομιακότερη μεταχείριση έχουν τα μέλη που ανήκουν στις premium κατηγορίες της Star Alliance (αποσκευές, preseating, προτεραιότητα στις λίστες), ανεξαρτήτως από το πού αγόρασαν τα εισιτήρια.

γ) πολλές φορές, προκειμένου να γίνει ίση κατανομή του βάρους (ειδικά στα ελικοφόρα), το check-in απομονώνει compartments της Οικονομικής, προκειμένου να κατευθύνει τους επιβάτες σε άλλα compartments και να γίνει ίση κατανομή των επιβατών. Στο σύστημα κρατήσεων. Για το λόγο αυτό, μπορεί να μη σου δίνει τη δυνατότητα να τσεκάρεις εκείνη τη στιγμή, αλλά να σου το ανοίξει αργότερα.

δ) εάν υπάρχει γκρουπ, αμέσως μόλις τσεκαριστεί μέσω διαδικτύου ο πρώτος επιβάτης, το σύστημα δεσμεύει τις γύρω θέσεις για το υπόλοιπο γκρουπ.

Αυτά προς το παρόν.
 
Μπράβο aakunz, είσαι ΠΟΛΥ καλά διαβασμένος ;)
 
Αυτό που γράφει ο airzena το έχω παρατηρήσει κι εγώ.Αλλά εντάξει δεν έγινε τίποτα,θέσεις υπάρχουν!Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.Αν μου έχουν πιάσει την 26Α θα πάω ή στην 26D ή στην 27Α κλπ.Δεν είναι τόσο τραγικό.Πάντως εγώ έχω δει να είναι 5-6 θέσεις διάσπαρτα δεσμευμένες,που σημαίνει ότι κάποιος πρόλαβε πριν από εμένα.Δεν μπαίνω και στο κλάσμα δευτερολέπτου,όλο και κάποιος επιβάτης θα είναι πιο γρήγορος!!

Τώρα διάβασα το ενδιαφέρον post του aakunz.Λύθηκε η απορία μου!
 
Δεν είναι καθόλου έτσι όπως το λες.
Μπορεί να θέλει κάποιος, τις θέσεις εμπρός γιατί θέλει να αποβιβάζεται γρήγορα (εάν χρησιμοποιήσουν γέφυρες αποβίβασης – που και αυτό τείνει να γίνει εξαίρεση του κανόνα)
άλλος μπορεί να θέλει θέσεις πίσω που είναι ποιο ασφαλείς σε περίπτωση ατυχήματος.
Δεν μπορείς να ξέρεις τις προτιμήσεις των επιβατών.
Σέβομαι το σαν εταιρεία να θέλεις να περιποιηθείς τους συχνά ταξιδεύοντες επιβάτες σου.
Αυτό είναι θεμιτό, :great: να μην υπάρχουν άλλες είδους παρεμβάσεις.
Θυμάστε τι γινόταν με την πΟΑ που πέταγαν έξω επιβάτες για να ταξιδεύσουν free τα κομματόσκυλα. Ίχνη αυτής της ασθένειας να φοβόμαστε γιατί μπορεί η Α3 να είναι ιδιωτική εταιρεία αλλά στην Ελλάδα βρισκόμαστε και παντού πέφτει λάδι μιας και το έχουμε άφθονο. :D
 
Εγώ κάθομαι στο τέλος πάντα.Μόνο 2 φορές είχα κάτσει μπροστά,σε ένα 737-300 της κρατικής Ο.Α και σε ένα MD82 που είχε ενοικιάσει η Ο.Α το 2009,οπότε διάλεξα μπροστά για να μην έχω τους κινητήρες στο κεφάλι μου.Έτσι και αλλιώς,και πρώτος να βγεις,τις βαλίτσες μαζί θα τις πάρουμε!!!Εκτός αν έχεις μόνο χειραποσκευή.Αλλά και πάλι,για 5 λεπτά...Άσε που οι πίσω θέσεις είναι λίγο πιο ασφαλείς,κι εκτός αυτού έχεις πρόσβαση και σε 2 τουαλέτες πιο γρήγορα.Σκέψου να έχεις φάει,να έχεις πιει αναψυκτικό,να έχεις πιει καφέ και να έρθουν οι αναταράξεις μετά...Και να σηκωθείς να πας στην τουαλέτα,και η ουρά να είναι από την 24 έως την 5 σειρά χαχαχαχα
Το είχα πάθει με το 737-300 το 2008 που πήγαινα στη Γενεύη.Από τότε,στο τέλος για καλό και για κακό :twisted: :twisted:
 
Top