E-Check από Aegean

H LH είναι γαλατάδικη, ενώ η Α3 ξεκινάει 08:15 (Φρανκφούρτη) ή 08:30 (Μόναχο) και προλαβαίνεις να πας με προαστιακό...
 
vassdel":11mlhn7y said:
Κρίμα, θα μου λείψουν οι ανήλικες αεροσυνοδοί.


Εγώ την τελευταία φορά με Α3 είχα μια αεροσυνοδό η οποία όταν ένας νεαρός παραπονέθηκε για το κρύο στο SKG απάντησε
<<Ας έπαιρνες και καμμιά ζακέτα>>

Για να πει αυτό μάλλον δεν ήταν και πολύ ανήλικη.
 
Εντάξει, δεν είναι γενικός κανόνας, αλλά δεν μπορείς να παραβλέψεις το γεγονός πως οι νεοπροσληφθείσες χαμηλόμισθες κοπέλες στην Α3 είναι πλειοψηφία...
απλά, σήμερα είχα τα νεύρα μου, είδα και τις 4 κοπέλες με ακμή, ήρθε κι έδεσε (δεν κάνω πλάκα, στην εφηβία τις έκοβα όλες). Τέλος πάντων, σταματάω το σπαμάρισμα (και την Α3).
 
Η δική μου εμπειρία είναι ότι αυτά τα A3 / LH Codeshares συχνά δημιουργούν προβλήματα. Στο παρελθόν μου είχε τύχει ότι στο Check in στη Θεσσαλονίκη ή στις Βρυξέλλες δεν μπορούσαν να μου δώσουν την κάρτα επιβίβασης για την ανταπόκριση, αλλά έπρεπε στο Μόναχο να περάσω από το Transfer Desk. Αν και τουλάχιστον αυτό φαίνεται ότι έχει βελτιωθεί. Να μην μιλάμε όμως για web check in…. Πραγματικά δεν ξέρω πώς το φαντάζεται η Aegean με την κατάργηση των Check in Counters, δεδομένου ότι σε κάποιες περιπτώσεις προφανώς δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα…
 
Υπάρχει ένα θέμα στο φόρουμ με τίτλο "Τι πήρα από την Α3". Το ερώτημα μπορεί να γίνει και "τι θα πάρει
από εμένα η Α3
". Τώρα, με την νέα τακτική check-in όπου η ανταμοιβή σου για το ότι κάνεις τα πάντα
μόνος σου είναι να περιμένεις σαν τον κον (που λέει κι ο Πάγκαλος) στην ουρά, αποφάσισα ότι θα διαλέγω την
Aegean μόνο όταν δεν έχω απολύτως καμιά άλλη επιλογή. Χτες άφησα την κοπελιά στο αεροδρόμιο κι έπαθα σοκ.
Είχα πολύ καιρό να στριφογυρίσω τόσο πολύ μόνο για να μπω στο αεροπλάνο. Το θέαμα με δεκάδες κόσμο να προσπαθεί
να βγάλει άκρη στα μηχανήματα, διάφορους να βαζο-βγάζουν τους ιμάντες και να περνάνε από όπου θέλουν, τους υπαλλήλους των γκισέ να ουρλιάζουν "ΕΠΟΜΕΝΟΟΟΣΣ" και την μοναδική υπάλληλο που ήταν έξω να τρέχει σαν
τον Βέγγο για να βγάλει άκρη και να φωνάζει "επιβάτες για Χαννιάααα, περάστε μπροστάααα", αποκάλυψε τι
εννοούν οι οικονομολόγοι όταν λένε ότι η χώρα γυρίζει δεκαετίες πίσω. Νομίζω ότι η εταιρία ξεφτιλίζει το προϊόν που
με τόσο κόπο φτιασιδώνει για να γλιτώσει κάποια ευρώ, που με τον αριθμό των γκισέ παράδοσης αποσκευών αμφιβάλλω
αν είναι πολλά. Αναρωτιέμαι αν έχει κάνει κάποιον απολογισμό με την ως τώρα απόδοση της νέας τακτικής της και ποια είναι τα αποτελέσματα...

Δεν είναι ότι μ' αρέσει να γκρινιάζω. Απλά βλέπω ότι ένα μέτρο που σκοπό είχε την ανταμοιβή των πελατών που κάνουν
την δουλειά μόνοι τους, ξαφνικά γίνεται ο μοναδικός τρόπος διεκπεραίωσης μιας εργασίας που κάποιοι εκπαιδεύονται ειδικά για να κάνουν 8 ώρες την μέρα. Οι υπάλληλοι που βοηθάνε είναι μια αστεία δικαιολογία, μιας που τα μάτια μου είδαν ότι αυτό είναι αδύνατο. Μια υπάλληλος δεν μπορεί να επιβληθεί στο χάος και στην πατροπαράδοτη ελληνική κουτοπονηριά.
 
Έχεις απόλυτα δίκιο φίλε Diakon

Στις 5/1 πάω στο αεροδρόμιο των Χανίων για την πτήση Α3 342 CHQ – ATH 17:20 γινόταν πανικός καθώς με τα από 15 λεπτά αναχωρούσε και η Α3 729 CHQ – SKG.
Λέω δεν κάνω check in από το σπίτι για να μην περιμένω στην ουρά ;
Ε και που το έκανα ; χειρότερα ήταν

Όπως και παραπάνω προανέφερα απλά πανικός 1 μόνο μηχάνημα για web check in και μια κοπέλα να τρέχει να βοηθήσει όλους και να φωνάζει άλλος για check inn να έχει κωδικό κράτησης και αριθμό εισιτηρίου ; Σαν την λαϊκή ήταν και φυσικά όλα αυτά στα Ελληνικά ένα ζευγάρι ξένων στα χαμένα δεν ήξεραν οι άνθρωποι τη φώναζε συνεχώς η κατά τα άλλα πανέμορφη κοπέλα που εργάζεται στην Α3 μέλος της star alliance. 5 Counter υπήρχαν και ότι να ναι άλλος περίμενε να τσεκάρει άλλος να δώσει αποσκευές και οι υπάλληλοι είχαν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια η ίδια κοπέλα που φώναζε αργότερα περνούσε τα tags στις αποσκευές μετά έκοψε στα gates τα boarding pass και συνόδεψε στο αεροπλάνο όλα αυτά σίγουρα για 750,00€ και αν (καθώς απ’ότι την έκοψα και νέα στο αντικείμενο).

Αλήθεια ο Βασιλάκης τα έχει δει αυτά ;Πώς μια αεροπορική εταιρία τέτοιου βεληνεκούς εξυπηρετεί το προσωπικό της ;


Μπράβο μας………… :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
 
Ειχα κανει κρατηση μεσω ΑΤΗ για Χανιά για αυριο με επιστροφη την παρασκευη με το απευθείας για Θεσ/νικη.Το εκανα αλλαγή για επιστροφή την Κυριακή 16/9, μεσω πρακτορείου.Μπαινω σημερα για τσεκ-ιν και μου λεει "περιορισμενο τσεκ-ιν,προβλημα με το εισιτηριο.."..Τι παιζει και δεν μπορω να κανω το web checkin? Δεν μου αναγνωριζει ουτε το reservation code oυτε το eticket number
 
Παιδια καλημερα σας,
Την Τριτη 23 Οκτωβριου πεταω για Νεα Υορκη μεσω Χιθροου και μεχρι Λονδινο πεταω με Α3... Ροδο-Αθηνα-Λονδινο. Πηγα να κανω τσεκ ιν (βασικα για θεση θελω πιο πολυ) σημερα και μου λεει οτι δεν ειναι διαθεσιμο για αυτη την κρατηση. Να τονισω πως απο Αθηνα για Λονδινο πεταω με codeshare BMI. Aν παιζει ρολο. :(
 
Αν δεν κάνω λάθος μπορείς να κάνεις Check in από το ίντερνετ 48 ώρες πριν την πτήση σου.Αν π.χ η πτήση σου είναι στις 09:00 μπορείς να κάνεις από τις 09:00 σήμερα και μετά.Πιο πριν δεν είναι ανοιχτό το σύστημα.
 
Tο γνωριζω φιλε αυτο. Η πτηση μου αναχωρει απο Ροδο 6.50
 
Top