Υπάρχει ένα θέμα στο φόρουμ με τίτλο "Τι πήρα από την Α3". Το ερώτημα μπορεί να γίνει και "τι θα πάρει
από εμένα η Α3". Τώρα, με την νέα τακτική check-in όπου η ανταμοιβή σου για το ότι κάνεις τα πάντα
μόνος σου είναι να περιμένεις σαν τον κον (που λέει κι ο Πάγκαλος) στην ουρά, αποφάσισα ότι θα διαλέγω την
Aegean μόνο όταν δεν έχω απολύτως καμιά άλλη επιλογή. Χτες άφησα την κοπελιά στο αεροδρόμιο κι έπαθα σοκ.
Είχα πολύ καιρό να στριφογυρίσω τόσο πολύ μόνο για να μπω στο αεροπλάνο. Το θέαμα με δεκάδες κόσμο να προσπαθεί
να βγάλει άκρη στα μηχανήματα, διάφορους να βαζο-βγάζουν τους ιμάντες και να περνάνε από όπου θέλουν, τους υπαλλήλους των γκισέ να ουρλιάζουν "ΕΠΟΜΕΝΟΟΟΣΣ" και την μοναδική υπάλληλο που ήταν έξω να τρέχει σαν
τον Βέγγο για να βγάλει άκρη και να φωνάζει "επιβάτες για Χαννιάααα, περάστε μπροστάααα", αποκάλυψε τι
εννοούν οι οικονομολόγοι όταν λένε ότι η χώρα γυρίζει δεκαετίες πίσω. Νομίζω ότι η εταιρία ξεφτιλίζει το προϊόν που
με τόσο κόπο φτιασιδώνει για να γλιτώσει κάποια ευρώ, που με τον αριθμό των γκισέ παράδοσης αποσκευών αμφιβάλλω
αν είναι πολλά. Αναρωτιέμαι αν έχει κάνει κάποιον απολογισμό με την ως τώρα απόδοση της νέας τακτικής της και ποια είναι τα αποτελέσματα...
Δεν είναι ότι μ' αρέσει να γκρινιάζω. Απλά βλέπω ότι ένα μέτρο που σκοπό είχε την ανταμοιβή των πελατών που κάνουν
την δουλειά μόνοι τους, ξαφνικά γίνεται ο μοναδικός τρόπος διεκπεραίωσης μιας εργασίας που κάποιοι εκπαιδεύονται ειδικά για να κάνουν 8 ώρες την μέρα. Οι υπάλληλοι που βοηθάνε είναι μια αστεία δικαιολογία, μιας που τα μάτια μου είδαν ότι αυτό είναι αδύνατο. Μια υπάλληλος δεν μπορεί να επιβληθεί στο χάος και στην πατροπαράδοτη ελληνική κουτοπονηριά.