E-Check από Aegean

Μόνο της Star Alliance;
Εγώ την τελευταία φορά που πέταξα με KLM από Αθήνα υποχρέωναν όλους τους επιβάτες να κάνουν check-in στο μηχάνημα πριν πάνε στο counter.
Και έτσι εγώ που είχα κάνει check-in από το σπίτι δε γλίτωσα χρόνο... στην ουρά με όλους... :evil:

Άρα είναι γενικό το φαινόμενο.
 
Πτήση Α3 337 18/11/2011 CHQ - ATH


Μια ευγενική κυρία μας πλησιάζει και μας δείχνει τον νέο τρόπο που θα κάνουμε check in από εδώ και πέρα καθώς κάποια στιγμή θα καταργηθούν τα check in counters.... :( (όπως μας είπε)

Κρίμα στο βωμό των καινοτόμων υπηρεσιών προς την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού απαξιώνεται ανεπίτρεπτος το αεροπορικό επάγγελμα.......


Κρίμα και πάλι κρίμα :( :( :(
 
Εγω νομίζω ότι όλα σχετίζονται με το κόστος. Προτιμούν να σου βάλουν ένα μηχάνημα να κάνεις μόνος σου τη δουλειά, παρά να πληρώνουν εργατικό κόστος γι'αυτό.Και δεν αφορά μόνο τις αεροπορικές εταιρίες. Συναντάται αυτή η λογική όπου μπορεί να αντικατασταθεί η εξυπηρέτηση με την αυτο-εξυπηρέτηση.Εντελώς απρόσωπο αλλά δυστυχώς πραγματικότητα.
 
Greg.CHQ":72rk0y04 said:
Κρίμα στο βωμό των καινοτόμων υπηρεσιών προς την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού απαξιώνεται ανεπίτρεπτος το αεροπορικό επάγγελμα.......
Το θεμα δεν ειναι αυτο... Αλλα αυτο που ειπε ο προηγουμενος απο μενα. Δεν απαξιωνεται το αεροπορικο επαγγελμα αν εγω σαν επιβατης μπορω να κανω check-in μονος μου. Ειναι καλο να προσφερεις νεες υπηρεσιες. Αλλα δυστυχως αυτο συνεπαγεται με το να διωξεις προσωπικο. Αυτο ειναι το λυπηρο της καταστασης.

Βεβαια, αυτο ειναι θεμα γενικοτερης νοοτροπιας,γιατι αν σου πουν εσενα οτι θα τσεκαρεις μονος/μονη σου και θα εχεις 10EUR λιγοτερα να πληρωσεις θα τσεκαρεις στο μηχανημα. Τον κοσμο δεν τον νοιαζει αν απελυσε η Α3 (η η Χ εταιρια στη θεση της γιατι δεν ειναι η μονη) προσωπικο, αρκει να εχει φθηνο εισιτηριο... :wall:
 
Αγαπητέ NFEEFE,

Συμφωνώ ότι είναι καλό να προσφέρεις νέες υπηρεσίες αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να επηρεάζονται άμεσα επαγγέλματα.........

Απαξιώνεται πάνω από όλα ο άνθρωπος η νοημοσύνη του και απομακρυνόμαστε συνεχώς από την ανθρώπινη επαφή - επικοινωνία.

anyway αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα και ίσως off topic
 
Μαζι σου ειμαι κι εγω! Αλλα οπως και να το κανεις, ετσι εδειξαν οι ξενες εταιριες πρωτες οτι θα γινει, και ετσι θα γινει... :(
Εχεις πεταξει απο Αθηνα με AF? Ετσι ειναι εδω και μηνες τα πραγματα. Μια κοπελα στο Drop off και μια στα μηχανηματα για το self check-in.

Οντως ειναι μεγαλο θεμα η αντικατασταση του προσωπικου εξυπηρετησης απο μηχανηματα, αν εχει κανενας ορεξη να το συζητησουμε θα ηταν ωραιο να ανοιξει σε ξεχωριστο τοπικ, ωστε να εχουμε και τις γνωμες αλλων!
 
Στις 4/12 ταξιδευα με την Aegean ATH-FRA. Ειχα κανει web check-in και εκτυπωση Boarding Pass. Πεταγα 08:15 αλλα εφτασα στο αεροδρομιο καθυστερημενα 07:35 και αντικρισα στα drop off της Α3 ενα χαμο και τεραστιες ουρες και μια αισθηση αναστατωσης στο κοσμο... Στην αρχη πανικοβληθηκα και λεω θα χασω την πτηση κι ετσι μιλησα με μια υπαλληλο η οποια με εστειλε και παρεδωσα αποσκευες στο bussines γκισε της luftansa που ειμουν 2ος. Απ οτι καταλαβα η υπαλληλος της luftansa δεν με αντιμετωπισε με απορεια οποτε ισως το συνηθιζουν τωρα που το μετρο ειναι καινουριο...
 
Για δώσε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό που λες.
Πετάω με την ίδια πτήση στις 03/01/12 κ θα φτάσω στο Βενιζέλο στις 07:15 με τον προαστιακό. Να πάω κατευθείαν στην LH αν δω κόσμο στο baggage drop της Α3;
 
Παιδιά, εδώ και καιρό η Aegean και η Lufthansa έχουν κοινά γκισέ για τις πτήσεις προς Γερμανία. Αμά ελέγξετε τον αριθμό της πτήσης σας στους πίνακες του αεροδρομίου, θα δείτε προς σε παραπέμπουν στα γκισέ της Lufthansa. Οπότε, την επόμενη φορά κατευθείαν εκεί.
 
Είχα χάσει την εξέλιξη ότι το web check-in είναι διαθέσιμο 48 ώρες έως 30 λεπτά πριν την πτήση. Έχει προαναφερθεί, όμως επανάληψη μήτηρ μαθήσεως...
 
Top