Angel Aviation
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/04/2009
- Μηνύματα
- 444
- Likes
- 152
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- FIN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSA
Ψυχραιμία παίδες. Νομίζω οτι μιλάτε όλοι με το τι θέλουμε να γίνει η ΟΑ, αλλά όχι με το τι μπορεί να γίνει. Η κίνηση, σχεδιασμένη/συμφωνημένη ή όχι, είναι ορθολογική. Όταν κάνεις αλλαγές σε μια εταιρία, επειδή έχεις ζημίες βάζεις κάτω αυτά που θές, αυτά που μπορείς, τους ρεαλιστικούς στόχους τους εύκολα υλοποιήσιμους, τους μεγάλου ρίσκου/μικρού ρίσκου και ένα σωρό παράμετρους.
Αν μιλήσουμε καθαρά διοικητικά, βλέπουν που έχουν το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στις πτήσεις εξωτερικού σίγουρα δεν τους έχουν, καθώς μιλάμε για μια εταιρία η οποία ενοικιάζει τα αεροπλάνα της, έναντι της Α3 που έχει ιδιόκτητα. Μια εταιρία που δεν είναι μέλος συμμαχίας, έναντι της Α3 που είναι, και όλο και κάποιους έξτρα επιβάτες τσιμπάει. Με λίγα λόγια είναι σαφές οτι στις πτήσεις εξωτερικού, δύσκολα θα προσφέρει ένα καλύτερο ή φθηνότερο επίπεδο από την Α3. Πόσο μάλλον όταν σύμφωνα με τις φήμες, το προωπικό στην ΟΑ παίρνει και κατι ψιλά παραπάνω από την Α3 (η τουλάχιστον έτσι είχε διαρεύσει αρχικά)
Από την άλλη, στο εσωτερικό, η ΟΑ έχει ιδιόκτητα κατάλληλα για την ελληνική πτητική πραγματικότητα αεροπλάνα. Μικρά, τα οποία εύκολα μπορεί να γεμίσει με καλύτερες τιμές από τα Α320 (τουλάχιστον για όλη τη χρονιά. Το καλοκαίρι μπορούμε να υποθέσουμε οτι και η Α3 δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα). Και όταν μια εταιρία δεν πάει καλά, ακόμα και αν οι ζημίες ήταν αναμενόμενες, πρέπει να τις μειώσεις. Πόσο μάλλον όταν ολόκληρος ο Ομιλος δείχνει να μην βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Το μοναδικό ατόπημα για μένα είναι η υποκρισία, του η ελλάδα ψηλά, το πάρτυ τελείωσε, η ολυμπιακή όλων μας, να ξαναγίνει των πέντε ηπείρων κτλ κτλ. Τα άλλα λίγο πολύ τα περιμέναμε, τα συζητούσαμε εδώ, και επαληθευτήκαμε στο σενάριο Β, η ΟΑ εσωτερικό η Α3 εξωτερικό. Και βλέποντας κανείς τα δρομολόγια πχ των Χανίων, βλέπει οτι Η Α3 έχει την Πρώτη πρωινή, Για feeders, και τις απογευματινή και βραδυνή, επίσης για επιστρεφόμενα feeder . Τα ενδιάμεσα, είναι της ΟΑ.
Αυτή είναι πλέον η πραγματικότητα, get used to it, και τα υπόλοιπα περι μπουκοτάζ, είναι απλά άκυρα. Και πλοίο να πάρεις και να μπουκοτάρεις το αεροπλάνο,,,θα σου λείψει ο ήχος του κινητήρα, και το συναίσθημα της προσ/απογείωσης, είτε είναι Α3, είτε ΟΑ, είτε οποιαδήποτε άλλη.
-- EDIT --
Βεβαία να πω επίσης οτι το να κάνεις στροφή αποκλειστικά στις πτήσεις εσωτερικού, σε μια περίοδο που οι πτήσεις εσωτερικού βρίσκονται σε κρίση, δεν ξέρω πόσο ορθολογικό είναι.
Δικός σας
Αν μιλήσουμε καθαρά διοικητικά, βλέπουν που έχουν το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στις πτήσεις εξωτερικού σίγουρα δεν τους έχουν, καθώς μιλάμε για μια εταιρία η οποία ενοικιάζει τα αεροπλάνα της, έναντι της Α3 που έχει ιδιόκτητα. Μια εταιρία που δεν είναι μέλος συμμαχίας, έναντι της Α3 που είναι, και όλο και κάποιους έξτρα επιβάτες τσιμπάει. Με λίγα λόγια είναι σαφές οτι στις πτήσεις εξωτερικού, δύσκολα θα προσφέρει ένα καλύτερο ή φθηνότερο επίπεδο από την Α3. Πόσο μάλλον όταν σύμφωνα με τις φήμες, το προωπικό στην ΟΑ παίρνει και κατι ψιλά παραπάνω από την Α3 (η τουλάχιστον έτσι είχε διαρεύσει αρχικά)
Από την άλλη, στο εσωτερικό, η ΟΑ έχει ιδιόκτητα κατάλληλα για την ελληνική πτητική πραγματικότητα αεροπλάνα. Μικρά, τα οποία εύκολα μπορεί να γεμίσει με καλύτερες τιμές από τα Α320 (τουλάχιστον για όλη τη χρονιά. Το καλοκαίρι μπορούμε να υποθέσουμε οτι και η Α3 δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα). Και όταν μια εταιρία δεν πάει καλά, ακόμα και αν οι ζημίες ήταν αναμενόμενες, πρέπει να τις μειώσεις. Πόσο μάλλον όταν ολόκληρος ο Ομιλος δείχνει να μην βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Το μοναδικό ατόπημα για μένα είναι η υποκρισία, του η ελλάδα ψηλά, το πάρτυ τελείωσε, η ολυμπιακή όλων μας, να ξαναγίνει των πέντε ηπείρων κτλ κτλ. Τα άλλα λίγο πολύ τα περιμέναμε, τα συζητούσαμε εδώ, και επαληθευτήκαμε στο σενάριο Β, η ΟΑ εσωτερικό η Α3 εξωτερικό. Και βλέποντας κανείς τα δρομολόγια πχ των Χανίων, βλέπει οτι Η Α3 έχει την Πρώτη πρωινή, Για feeders, και τις απογευματινή και βραδυνή, επίσης για επιστρεφόμενα feeder . Τα ενδιάμεσα, είναι της ΟΑ.
Αυτή είναι πλέον η πραγματικότητα, get used to it, και τα υπόλοιπα περι μπουκοτάζ, είναι απλά άκυρα. Και πλοίο να πάρεις και να μπουκοτάρεις το αεροπλάνο,,,θα σου λείψει ο ήχος του κινητήρα, και το συναίσθημα της προσ/απογείωσης, είτε είναι Α3, είτε ΟΑ, είτε οποιαδήποτε άλλη.
-- EDIT --
Βεβαία να πω επίσης οτι το να κάνεις στροφή αποκλειστικά στις πτήσεις εσωτερικού, σε μια περίοδο που οι πτήσεις εσωτερικού βρίσκονται σε κρίση, δεν ξέρω πόσο ορθολογικό είναι.
Δικός σας