Στο τριμηνιαίο περιοδικό της εταιρείας "on air" στη σελίδα 131, διαφημίζει το νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Gatwick που εγκαινίασε η εταιρεία στις 31/10/10. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η αγορά της Β. Ελλάδος είναι στρατηγικής σημασίας για την ενίσχυση της οικονομίας και του τουρισμού και γι' αυτό το λόγο έχει αποσπάσει ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό των δρομολογίων!
Μακάρι οι κινήσεις αυτές να τη βοηθήσουν να γίνει μια βιώσιμη εταιρεία αλλά είναι λυπηρό το ότι εδώ και 1,5 χρόνο διαφημίζουν με υπερβολή την κάθε επιπόλαιη κίνηση τους και οι ίδιες οι πράξεις τους το διαψεύδουν. Έδωσαν μεγάλη σημασία στην προβολή της εταιρείας με στόχο να αλλάξουν την εικόνα της παλιάς ΟΑ, το κατάφεραν στα μάτια του κόσμου που δεν τα ψάχνει και πολύ, έδωσαν αρκετά προνόμια στους τακτικούς επιβάτες ειδικά από εταιρείες του ομίλου MIG, gourmet φαγητά στις πτήσεις, διαφημίσεις και νομίζω πως χάθηκε ο πραγματικός στόχος. Πήραν αρκετά βραβεία όλο αυτό τον καιρό, Χρυσό Ερμή για το περιοδικό, Καλύτερη δημιουργία για το περίπτερο τους, πρωτιά στο call center, βραβείο εταιρικής επικοινωνίας, 1ο βραβείο famous brands, βραβείο στην handling αλλά τελικά δεν κατάφεραν να αντεπεξέλθουν και συρρικνώνονται. Μπορεί να είναι και σωστή η κίνηση τους αλλά δυστυχώς επιβεβαιώνονται αυτά που έλεγαν αρκετοί εδώ μέσα από την αρχή, ότι όλο αυτό ήταν ένα στημένο παιχνίδι που απλά δεν τους έκατσε λόγω και της οικονομικής κατάστασης. Ας πετάξουν λίγο πιο χαμηλά τώρα και μπορεί να τους βγει και σε καλό.