Δρομολόγια Olympic Air

Ψυχραιμία παίδες. Νομίζω οτι μιλάτε όλοι με το τι θέλουμε να γίνει η ΟΑ, αλλά όχι με το τι μπορεί να γίνει. Η κίνηση, σχεδιασμένη/συμφωνημένη ή όχι, είναι ορθολογική. Όταν κάνεις αλλαγές σε μια εταιρία, επειδή έχεις ζημίες βάζεις κάτω αυτά που θές, αυτά που μπορείς, τους ρεαλιστικούς στόχους τους εύκολα υλοποιήσιμους, τους μεγάλου ρίσκου/μικρού ρίσκου και ένα σωρό παράμετρους.

Αν μιλήσουμε καθαρά διοικητικά, βλέπουν που έχουν το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στις πτήσεις εξωτερικού σίγουρα δεν τους έχουν, καθώς μιλάμε για μια εταιρία η οποία ενοικιάζει τα αεροπλάνα της, έναντι της Α3 που έχει ιδιόκτητα. Μια εταιρία που δεν είναι μέλος συμμαχίας, έναντι της Α3 που είναι, και όλο και κάποιους έξτρα επιβάτες τσιμπάει. Με λίγα λόγια είναι σαφές οτι στις πτήσεις εξωτερικού, δύσκολα θα προσφέρει ένα καλύτερο ή φθηνότερο επίπεδο από την Α3. Πόσο μάλλον όταν σύμφωνα με τις φήμες, το προωπικό στην ΟΑ παίρνει και κατι ψιλά παραπάνω από την Α3 (η τουλάχιστον έτσι είχε διαρεύσει αρχικά)

Από την άλλη, στο εσωτερικό, η ΟΑ έχει ιδιόκτητα κατάλληλα για την ελληνική πτητική πραγματικότητα αεροπλάνα. Μικρά, τα οποία εύκολα μπορεί να γεμίσει με καλύτερες τιμές από τα Α320 (τουλάχιστον για όλη τη χρονιά. Το καλοκαίρι μπορούμε να υποθέσουμε οτι και η Α3 δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα). Και όταν μια εταιρία δεν πάει καλά, ακόμα και αν οι ζημίες ήταν αναμενόμενες, πρέπει να τις μειώσεις. Πόσο μάλλον όταν ολόκληρος ο Ομιλος δείχνει να μην βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

Το μοναδικό ατόπημα για μένα είναι η υποκρισία, του η ελλάδα ψηλά, το πάρτυ τελείωσε, η ολυμπιακή όλων μας, να ξαναγίνει των πέντε ηπείρων κτλ κτλ. Τα άλλα λίγο πολύ τα περιμέναμε, τα συζητούσαμε εδώ, και επαληθευτήκαμε στο σενάριο Β, η ΟΑ εσωτερικό η Α3 εξωτερικό. Και βλέποντας κανείς τα δρομολόγια πχ των Χανίων, βλέπει οτι Η Α3 έχει την Πρώτη πρωινή, Για feeders, και τις απογευματινή και βραδυνή, επίσης για επιστρεφόμενα feeder . Τα ενδιάμεσα, είναι της ΟΑ.

Αυτή είναι πλέον η πραγματικότητα, get used to it, και τα υπόλοιπα περι μπουκοτάζ, είναι απλά άκυρα. Και πλοίο να πάρεις και να μπουκοτάρεις το αεροπλάνο,,,θα σου λείψει ο ήχος του κινητήρα, και το συναίσθημα της προσ/απογείωσης, είτε είναι Α3, είτε ΟΑ, είτε οποιαδήποτε άλλη.

-- EDIT --

Βεβαία να πω επίσης οτι το να κάνεις στροφή αποκλειστικά στις πτήσεις εσωτερικού, σε μια περίοδο που οι πτήσεις εσωτερικού βρίσκονται σε κρίση, δεν ξέρω πόσο ορθολογικό είναι.

Δικός σας
 
Για να κάνω και το δικηγόρο του διαβόλου:
Τοσο καιρό λεμε ότι είναι ένα (κακέκτυπο?) αντίγραφο της Aegean και ότι εχουν ιδιο στόλο, και copy-paste πληρώματα, και νοοτροπία κτλ.
Τωρα μοιάζει να διαφοροποιούνται, και για πρώτη φορά να υπάρχει ένα σχέδιο (καλό/ κακό θα το δείξει ο χρόνος ) αλήθεια δεν μπορεί με ένα στόλο από Q400 να γίνει αυτό που λέει; μια regional των βαλκάνιων; Και μεσοπρόθεσμα να είναι κερδοφόρα. Δεν ξερω αν μπορεί, αλλα δεν μου ακούγεται παράλογο, ετσι αλλιώς πιο είναι το πλεονέκτημα της σε σχέση με την Aegean? Ίσως (μεγάλο ίσως) τα καινούργια ελικοφόρα της. Αλλά εδώ υπάρχει άλλο πρόβλημα, δεν θέλουμε την Ολυμπιακή έτσι, την θελουμε να πετά στης 5 ηπείρους… από την μια παινεύουμε την άστρα ή τη sky express για τα μετρημένα βήματα τους και όταν η ολυμπιακή κάνει downsize και πλησιάζει το πραγματικό της μέγεθος φωνάζουμε. Ποδόσφαιροσυζήτηση μου θυμίζει, να τα χώνει ο πρόεδρος να παίρνουμε παίκτες και τι μας νοιάζει αν δεν βγαίνουν τα νούμερα, το καλοκαίρι θα φέρει και άλλους παικταράδες και θα πάρουμε το champions league που είναι τα πολλά λεφτά. Το ίδιο και εδώ να τα χώνουν οι μέτοχοι να βλέπουμε τα airbus.
Συμφωνούμε ότι η εταιρία δεν έβγαινε, και συμφωνούμε ότι βάση της ανακοίνωσης αλλάζει, μπορεί να μην μας αρέσει (ούτε έμενα) που μικραίνει, που το «Η Ελλάδα ψηλά» μοιάζει αστείο αλλά προσωπικά για πρώτη φορά μπορώ να πω ότι ΙΣΩΣ και να υπάρχει λογική πίσω από αυτό.

Το περι εφεσης το αφηνω ασχολιαστο, κατι τετοια κανουν και ενω προσπαθω να τους παρω στα σοβαρα μετα αμφοιβαλω για οτι γραφω παραπανω.

[Αν η αλλαγή είναι προσπάθεια μοιράσματος της αγοράς είναι θέμα των εποπτικών αρχών να ασχοληθούν, και αφού οι δικοί μας αποδεικνύονται άχρηστοι μόνο οι κουτόφραγκοι μένουν, αλλά καλοπροαίρετα πιστεύω ότι είναι μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσουν τα λίγα πλεονεκτήματα τους]

ΕDIT: τα ιδια λεμε Angel Aviation, με προλαβες...
 
Νομίζω πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί σε καταστροφολογικά σενάρια.Η ΟΑ είναι κερδοσκοπική εταιρία και θέλει να περιορίσει τις ζημίες της.Τώρα, μπορεί το Παρίσι και το Λόνδίνο να είναι glamorous για ορισμένους, μάλλον όμως λεφτά στην εταιρία δε φέρνουν. Μας χαλαέι που θα αυξήσει τις θέσεις για Τίρανα, σε βάρος του χλιδάτου Λονδίνου για παράδειγμα όμως τα Τίρανα είναι που πιθανώς φέρουν λεφτά στην εταιρία.Μικρή χρονικά διαδρομή με λιγότερες απαιτήσεις σε καύσιμα και με roundtrip εισιτήρια 200 ευρώ όσο και το ATH-LHR, για να να μην πω και για τις παράλογες οικονομικές απαιτήσεις του Heathrow.
Αυτό που σίγουρα λείπει από την εταιρία είναι ένα ξεκάθαρο business plan. Εδώ και δύο χρόνια μου δίνει τη λογική ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε και ό,τι αρπάξει ξέρετε ποιος. Τώρα θέλει να το πάιξει αρχόντισσα των Βαλκανίων. Ελπίζω να μη φάνε και δω τα μούτρα τους γιατί τα Βαλκάνια και γενικά οι κοντινοί προορισμοί έχουν ψωμί.
 
Το μεγαλύτερο λάθος που έγινε ήταν ότι αντί να την συρρικνώσουν από την αρχή κα μετά να αποφασίσουν τι και πως θα το κάνουν την άφησαν να πετάει όπου ήθελαν με ζημίες. Θα μπορούσε να αποφθεχθεί όλη αυτή η σύγχυση.
 
Οι άνθρωποι είναι άσχετοι, αλλαγή επαγγέλματος επειγόντως...........!
OLYMPIC AVIATION OF AEGEAN AIRLINES.........................!
 
Angel Aviation":2pcaj34w said:
Στις πτήσεις εξωτερικού σίγουρα δεν τους έχουν, καθώς μιλάμε για μια εταιρία η οποία ενοικιάζει τα αεροπλάνα της, έναντι της Α3 που έχει ιδιόκτητα.

Μια διόρθωση μόνο. Σύμφωνα με το αρχείο της ΥΠΑ, τα ιδιόκτητα αεροσκάφη της Α3 είναι το SX-BNR (learjet) και το SX-DVD. Άντε και το SX-DGB που ανήκει στην SAKIS AVIATION LEASING. Τα υπόλοιπα είναι leased [εκτός εάν κάποια από τις leasing εταιρείες είναι "φτιαχτή"]
 
Αν δεν πάνε καλά τα δρομολόγιά τους ας κρατήσουν έστω μία καθημερινή πτήση (από τις 2-3 που είναι) προς Λονδίνο και Παρίσι, είναι κρίμα να τα κόβουν έτσι απότομα αυτούς τους προορισμούς και θα το μετανιώσουν... Όσο για τη Θεσσαλονίκη, καλά έκαναν και έβαλαν σύνδεση με τα νησιά γιατί ο στόλος της ενδείκνυται ως ο πλέον κατάλληλος έναντι αυτού της Aegean...
 
"Εκτός απο κάποιες πτήσεις εξωτερικού, δε νομίζω να μπορείς να μποικοτάρεις τις εταιρείες. Εκτος αν θέλεις να πάρεις καράβι,τρένο ή ΚΤΕΛ. "

Φιλε μου IATA/Tasos δυστηχως εκει θα καταληξω για να πηγαινω στο εξοχικο μου στην Κεφαλλονια....Δεν ειναι δυνατον εν μεσω οικονομικης κρισεως να δινεισ 300 ευρω Αθηνα/Αργοστολι/αθηνα οταν υπαρχει κοσμος που δεν εχει λεφτα...
Αναγκαστηκα με ΚΤΕΛ θα παω οταν εχει 40 ευρω..ναι μεν επιλογη μου αλλα δεν δινω τα λεφτα μου σε αυτους τους ανθρωπους που μονο εντυπωσεις θελουνε να κανουνε και να μην πουνε την αληθεια...
 
panos81c":2zo5exqa said:
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που Ελληνική εταιρεία γυρίζει την πλάτη στο Λονδίνο. Στο παρελθόν αρκετές Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες που εκτελούσαν διεθνείς πτήσεις, δεν εξυπηρέτησαν ποτέ το Λονδίνο (Venus, Axon, Cretan) ή το εξυπηρέτησαν βραχύβια (Cronus, Apollo). Ακόμα και η Aegean (διέκοψε λίγο πριν την συγχώνευση με την Cronus) μόλις πρόπερσι επανήλθε και μάλιστα αρχικά πήγαινε Stansted και όχι Heathrow. Μόνο η Hellas Jet όσο εκτελούσε τακτικές πτήσεις είχε το Λονδίνο σε καθημερινή βάση.


Αν δεν κάνω λάθος η ΟΑ πετάει Λονδίνο απο το 1959... τουλάχιστον αυτό που μετέφεραν παλαιότεροι απο μένα στο χώρο.
Οι τύποι ξεπουλάνε τα slots του για cash....
 
Κρίμα…….
Όχι τόσο για την διακοπή των δρομολογίων αλλά για την κοροϊδία ………
OLYMPIC AIR η εταιρεία:
Που πετάει σε όλη την Ελλάδα και είναι ολυμπιακή όλων μας
Με την Θυγατρική Μακεδονικές Αερογραμμές
Που θα γίνει ξανά των πέντε ηπείρων
Που φωνάζει ότι το πάρτυ τελείωσε

Κρίμα πάντα στήριζα την Olympic Airlines και με την αλλαγή σε Olympic Air χάρηκα με ποιότητα και το on time στις πτήσεις της …. Πίστευα ότι μπορεί ξανά να κερδίσει το στοίχημα και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε πολλά….
Φυσικά για να είμαστε ρεαλιστές σίγουρα για να αποχωρεί οριστικά από αυτούς τους σημαντικούς προορισμούς κάτι δεν πήγαινε καλά……
Δυστυχώς δεν είναι φερέγγυα. Oύτε τα στελέχη της δεν ξέρουν το business plan της εταιρείας ….

Πχ. ΟΑ 880 / 881 SKG CHQ SKG
Το έκοψε η Olympic air το ξαναέβαλε το κόβει πάλι και ξανά πάλι το βάζει……… για περισσότερες πληροφορίες βλέπε Athens…
Κρίμα για το προσωπικό που καθημερινά ζει στο φόβο της ανεργίας
Κρίμα για όλους εμάς που ταξιδεύαμε με περηφάνια από το Καστελόριζο μέχρι το Λονδίνο….
Η παλιά εταιρία ήταν πραγματική Oλυμπιακη από την Πρέβεζα μέχρι Τορόντο και Ντουμπάι …..

Τώρα….. μέχρι Θεσσαλονίκη και όχι για πολύ ακόμα………..


Ας θυμηθούμε τα υπέροχα spot της Olympic Air που μας έδιναν ελπίδες για την νέα εποχή ……….
http://www.youtube.com/watch?v=Rz_6GsFkbuo
http://www.youtube.com/watch?v=r7T434Gj ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=oOz8Uxvu ... re=related
Olympic Air
Η Ελλάδα Χαμηλά….. :wall: :wall: :wall: :wall:
 
Top