Δρομολόγια Olympic Air

To νέο πρόγραμμα της ΟΑ δεν έχει καμία λογική (όχι ότι το παλιό είχε αλλά υπήρχε η δικαιολογία του startup) αφού ουσιαστικά μετρατρέπεται σε regional p2p full frill δλδ συνδυασμό του θανατά.

Αν ομως λάβουμε υπ' όψιν
Την απόφαση για προσφυγή στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, από κοινού με την Aegean, κατά της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δεν ενέκρινε τη συγχώνευση των δύο εταιρειών, ανακοίνωσε η Olympic Air.
τότε ίσως και να έχουμε την αρχή ενός perfect merger (κατά το perfect murder :twisted: ). Σαν να έχουν κάνει το homework τους αυτή τη φορά. Οι επόμενες κινήσεις θα δείξουν...
 
Πάντως είτε ορθολογικό είτε όχι, εγώ έχω τη μεγάλη απορία κατά πόσον τελικά θα έχει νόημα να κρατάνε το σήμα και το όνομα. Δηλαδή είναι από ένα σημείο και μετά γελοίο να κόβεις τους προορισμιούς τον έναν μετά τον άλλον και να καταλήγεις ψιλικατζίδικο. Δηλαδή τι νόημα θα είχε να κρατήσει η Lufthansa το όνομά της αν άρχιζε από σήμερα να μειώνει προορισμούς για να γίνει στο τέλος domestic; Δε λέω ότι δεν υπάρχουν λόγοι, αλλά από ένα σημείο και μετά περισσότερο μιζέρια και απογοήτευση βγάζει στο κοινό παρά ασφάλεια και σιγουριά το να κρατήσεις το όνομα μετά από τέτοια αλλαγή.
 
menelaos":37osm0bf said:
τι νόημα θα είχε να κρατήσει η Lufthansa το όνομά της αν άρχιζε από σήμερα να μειώνει προορισμούς για να γίνει στο τέλος domestic;

Μία πολυ καλή επιλογή θα ήταν να μετονομαστει σε " Merger Air " γιατί τον τελευταίο χρόνο όλο merger και merger και merger είναι και μας έφαγε με αυτή την συγχώνευση ...

ΌΜΩΣ αφού δεν ξέρουν τι να την κανουν και ΕΠΕΙΔΗ έχει φαγωθεί τόσο πολύ με το θέμα της συγχώνευσης της έχω την καλυτερη πρόταση για τα μέτρα της :
Μπορεί πια επάξια να συγχωνευθεί με την άλλη μας μεγάλη εθνική εταιρεία που μας κάνει τόσο υπερήφανους, την Hellenic Imperial Airways ... σε Hellenic Olympic Imperial Air... οι κυκλοι της ΟΑ θα κρατήθουν βεβαίως μόνο που από κάθε κύκλο θα βγαινει και από ενα πουλί (αλλα ΗΙΑ) ... και έτσι θα φανταζομαστε οτι ζούμε και τις παλιές καλές στιγμές της παλιάς ΟΑ με τα Β742 και τα δήθεν Τζέντα, Μπανγκόκ, Σίδνεϋ, Μελβούρνη, Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ, Τορόντο, Σικάγο κτλ της ΗΙΑ ... Τόσο χαμηλά έφτασες ΟΑ ... :deadthread: :wall: :wall: :wall:
 
Jet Setter ...Αν δεν κάνω λάθος η ΟΑ πετάει Λονδίνο απο το 1959...Οι τύποι ξεπουλάνε τα slots του για cash....[/quote said:
Από τις 6 Απριλίου 1957 που ιδρύθηκε από τον Ωνάση, η ΟΑ πετούσε στο Λονδίνο καθώς και σε άλλες 9 διεθνείς προορισμούς. (Παρίσι, Νίκαια, Ρώμη, Μπρίντιζι, Λευκωσία, Κωνσταντινούπολη, Βυρηττό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια.)
Ο νέος τύπος από την αρχή ήταν για αρπαχτή, κάποτε η δουλειά γινόταν με κούτες από μωροβρακάκια, τώρα γίναμε ποιο επαγγελματίες η δουλειά γίνεται με εταιρείες που στο ΔΣ συμμετέχει και η γυναίκα σου. Μωρέ σε λίγο και το Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι δύσκολο να εκτελέσουν γιατί από την αρχή ο στόχος ήταν η μεταφορά χρημάτων και όχι επιβατών.
Κρίμα, ντροπή ……[attachment=0]oa57.jpg

Aπό το http://www.timetableimages.com
 

Attachments

  • oa57.jpg
    oa57.jpg
    50,4 KB · Προβολές: 1.321
Ελπίζω ο Ωνάσης από εκεί που βρίσκεται να κοιτάει αλλού και όχι προς τα κάτω και βλέπει τα χάλια αυτών που κατάντησαν έτσι εκείνο που αυτός είχε στήσει με κόπο αλλά πραγματικά εκπροσωπούσε επάξια την Ελλάδα. Τότε. Αυτά όμως ήταν παλιά...

Βεβαίως τα πράγματα έχουν αλλάξει σε σχέση με τότε για όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Π.Χ. ποια Ευρωπαϊκή εταιρεία θα τολμήσει σήμερα να πετάξει στην Αυστραλία, την στιγμή που έχει μείνει μόνο η ΒΑ και αυτή ρεφάρει λόγω του ότι συμψηφίζει τα αρνητικότατα οικονομικά αποτελέσματα της Αυστραλίας με θετικά άλλων long haul προορισμών; Την στιγμή μάλιστα που υπάρχουν η Emirates και η Etihad με ιδιόκτητες πετρελαιοπηγές που έχουν το προνόμιο του να πληρώνουν κηροζίνη στην τιμή που οι άλλοι αγοράζουν λεμονάδα;

Και καλά οι πτήσεις της βόρειας Αμερικής, εκεί όντως τα πράγματα είναι δύσκολα για μια νέα εταιρεία. Όμως προορισμούς όπως το Λονδίνο ή το Παρίσι δεν τους κόβεις ελαφρά τη καρδία, ειδικά όταν λες πως στοχεύεις ένταξη στην SkyTeam της οποίας ηγείται η Air France, κόβοντας πτήσεις προς την έδρα αυτής της εταιρείας και αποκόπτοντας δεκάδες υπερατλαντικές συνδέσεις που είχες. Όσο για το Λονδίνο υπάρχει μια παροικία με 10.000 Έλληνες περίπου που ζουν εκεί μόνιμα, συν τους χιλιάδες φοιτητές, χώρια τους επισκέπτες.

Τεσπα, ό,τι και να λέμε τώρα η απόφαση έχει ήδη ληφθεί.
 
helsingforg":2grb0exy said:
ΌΜΩΣ αφού δεν ξέρουν τι να την κανουν και ΕΠΕΙΔΗ έχει φαγωθεί τόσο πολύ με το θέμα της συγχώνευσης της έχω την καλυτερη πρόταση για τα μέτρα της :
Μπορεί πια επάξια να συγχωνευθεί με την άλλη μας μεγάλη εθνική εταιρεία που μας κάνει τόσο υπερήφανους, την Hellenic Imperial Airways ... σε Hellenic Olympic Imperial Air... οι κυκλοι της ΟΑ θα κρατήθουν βεβαίως μόνο που από κάθε κύκλο θα βγαινει και από ενα πουλί (αλλα ΗΙΑ) ... και έτσι θα φανταζομαστε οτι ζούμε και τις παλιές καλές στιγμές της παλιάς ΟΑ με τα Β742 και τα δήθεν Τζέντα, Μπανγκόκ, Σίδνεϋ, Μελβούρνη, Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ, Τορόντο, Σικάγο κτλ της ΗΙΑ ... Τόσο χαμηλά έφτασες ΟΑ ... :deadthread: :wall: :wall: :wall:

Μα δε νομίζω ότι θα τους το επιτρέψουν. Θα γίνει μονοπώλιο σε τόσα routes, Αφρικές, Αμερικές, Αυστραλίες! :banana:
 
Αύξηση δρομολογίων από ATH-ΑΜS OA151 10:15-12:55 x4 & OA153 17:55-20:35 -4,5,7
Μείωση δρομολογίων προς Βουκουρέστι & Σόφια από 12 την εβδομάδα σε 9 & Τίρανα από 12 την εβδομάδα σε 10.

Ένταξη στην SkyTeam θα γίνει μέσω KLM και από το Άμστερνταμ…… :D Τώρα που η KLM ανοίγει την γραμμή προς Αβάνα θα πηγαίνουμε φτηνά για μπάνια στο Βαραδέρο. :D :D
 
Ξέρει κανείς να μας πει χοντρικά πόσο περίπου κοστίζουν τα slots της Ολυμπιακής στο Λονδίνο?
 
Belavia":2j5pgazw said:
Αύξηση δρομολογίων από ATH-ΑΜS OA151 10:15-12:55 x4 & OA153 17:55-20:35 -4,5,7
Μείωση δρομολογίων προς Βουκουρέστι & Σόφια από 12 την εβδομάδα σε 9 & Τίρανα από 12 την εβδομάδα σε 10.

Τα συγκεκριμένα δρομολόγια αφορούν την περίοδο προ της ανακοίνωσης-όλα-τα-κόβουμε-όλα-τα-μαχαιρώνουμε, οπότε θεωρώ πιθανό έως βέβαια ότι θα αλλάξουν, χωρίς να σημαίνει πως θα αυξηθούν οι πτήσεις..
Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού, όπως το ίδιο ισχύει και για τα δρομολόγια της Α3. Λογικά στις επόμενες μέρες θα πάρουν την τελική τους μορφή.

Τα μόνα σίγουρα είναι τα ανακοινωθέντα για CFU/AXD. (Επίσης, η μόνη διαφορά στην Α3 είναι πως έχει προσθέσει 2η πτήση για CDG από 15/6 έως 15/9 στις 18.30 από Αθήνα).
 
jerry":340y5w8c said:
(Επίσης, η μόνη διαφορά στην Α3 είναι πως έχει προσθέσει 2η πτήση για CDG από 15/6 έως 15/9 στις 18.30 από Αθήνα).

Είναι πλέον βέβαιο ότι ήταν συμφωνημένες οι αλλαγές με την Α3. Όλως τυχαίως το είχε προβλέψει και αυτό η Α3 και ήταν παν-έτοιμη για να αλλάξει το πρόγραμμα της!!!

ΜΕ δεδομένο ότι τόσο η Α3 όσο και ΟΑ είχαν-έχουν το ίδιο μοντέλο λειτουργίας, δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι πτήσεις προς Λονδίνο και Παρίσι ήταν ζημιογόνες, τη στιγμή που η Α3 ΑΥΞΑΝΕΙ τις συχνότητες δρομολογίων στους ίδιους προορισμούς. Προφανώς κόπηκαν για να βοηθηθεί η "φίλια" Α3 ....

Λυπάμαι πάρα πολύ για την κατάντια της ΟΑ. Ίσως θα έρθει μια μέρα που θα αναπολούμε την παλιά - κρατική ΟΑ ...
 
Top