spotterakis":3m8u7gdl said:
Πέσμας κ εμας γιατι δεν τραβάει και τραβάει η Αιγαίου δλδ..
Δεν είπα ότι "τραβάει" η Αιγαίου. Για την ΟΑ μίλησα. Η ΟΑ "έφαγε" όλο το χειμώνα με πληρότητες που αμφιβάλλω αν ποτέ έκανε έστω break even. Μή ανταγωνιστικές τιμές συνήθως (πλέον), σε μία κορεσμένη αγορά, ειδικά το χειμώνα.
Και η Α3 μία από τα ίδια. Απλά η Α3 θα αναπνεύσει κάπως τώρα, ειδικά με έλληνες επιβάτες που θα αυξηθούν. Αλλα με κάνει να απορώ ότι σε τέτοιους καιρούς που ζούνε οι αεροπορικές, η Α3 βάζει καλή "χεριά" για τα σλότς. Ανεξάρτητα τι θα τα κάνει, είναι να απορεί κανείς.
Επίσης είναι να απορεί κανείς με το κόψιμο των δρομολογίων, πρίν από το high season. Αυτές οι κινήσεις γίνονται συνήθως Νοέμβριο, όχι ...Απρίλη. Αυτό δείχνει και πανικό και έλλειψη προγραμματισμού πέρα του ...τριμήνου και διάθεση για "μάζεμα" της χασούρας.
Η τιμολογιακή πολιτική της ΟΑ ξεκίνησε πάρα πολύ καλά, ήταν επιθετική και ικανή να κάνει πολλές ζημιές. Θα έφτιαχνε σε λίγο διάστημα "όνομα" στην αγορά πέρα της Ελλάδας και αυτό είναι πάντα το ζητούμενο. Η Α3 πχ, έχει δείξει από την αρχή ότι επενδύει στο Έλληνα επιβάτη, που για μένα είναι λάθος. Δεν φτάνουν οι Έλληνες. Θές οπωσδήποτε και τους ξένους για να γίνει προκοπή. Στην Α3, δεν βλέπεις ξένο μέσα στην καμπίνα ούτε με το κυάλι.
Όλα άλλαξαν για την ΟΑ μετά την περιβόητη ανακοίνωση της πρόθεσης για τη συγχώνευση. Αύξηση των ναύλων για να μήν κτυπάει την Α3 και μετά ...αντίο ζωή.
Παρασκηνικά, όλα αυτά που γίνονται μπορεί να έχουν κάποια λογική. Όπως γράφτηκε και πρίν, η συγχώνευση ....χωρίς συγχώνευση, πάιζει σαν σενάριο. ΚΚΕ εξωτερικού και ΚΚΕ εσωτερικού. Αυτό όμως, δεν είναι λύση για την ΟΑ, εκτός και αν υπάρχει οικονομική ένεση από την Α3 στην ΟΑ με πλάγιους τρόπους (βλέπε αγορά σλότς, θέσεων που δεν χρειάζονται και άλλα ωραία κόλπα). Αλλά η Α3, έχει και θα έχει χασούρα, όσο και αν συρικνωθεί η ΟΑ. Η ΟΑ για την Α3 ήταν αγκάθι. Ο ξένος ανταγωνισμός δεν είναι αγκάθι, είναι ρόπαλο. Πώς θα μπορεί από πάνω, να ενισχύει οικονομικά την ΟΑ?
Θα κάνω την πρόβλεψη ότι η ΟΑ δεν θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα δυστυχώς (για τους εργαζομένους). Ήμουν της ιδίας άποψης όταν "πανυγήριζε" το σύμπαν για την "τρομακτική" επένδυση του Βγενό, και έλεγα ότι τα κουκιά δεν βγαίνουν και ότι τα λεφτά του δεν θα τα πάρει ποτέ, και ότι άλλοι ήταν οι λόγοι της αγοράς-επένδυσης, που δεν είχαν την απλή λογική μιάς επένδυσης αλλά εξυπηρετούσαν και σκοπούς που δε διδάσκονται στην Ανωτάτη Βιομηχανική Πειραιώς.