Δρομολόγια Olympic Air

Εκει μπερδευτηκα. Για την ακριβεια ειναι μονο στις 14 Αυγουστου 2011...!
 
Έλαβα και το email για τους προορισμούς του τρέχοντος Σ-Κ και έχει μέσα και Βιέννη!!! :banana: :banana: :banana:
 
Λογικό αφού ακόμα εκτελούνται τα δρομολόγια. Από το να τα εγκαταλείψουν εντελώς από τώρα τουλάχιστον ας πετύχουν καλές πληρότητες αν όχι να βγάλουν και κέρδος
 
Συνοπτικά, τα δρομολόγια εξωτερικού τη θερινή σεζόν 2010-11

Code:
ATH-AMS 9xweek  7x320, 2x319
ATH-IST 14xweek 13x320, 1x319
ATH-LCA 18xweek 320
ATH-CAI 6xweek  319
ATH-BEG 7xweek  DH4
ATH-OTP 10xweek 319 (8xweek μεταξύ 28/07-09/09)
ATH-SOF 10xweek DH4 (9xweek μεταξύ 28/07-09/09)
ATH-TIA 12xweek DH4 (10xweek μεταξύ 28/07-09/09)
 
η πτήση ΟΑ0154 από AMS-->ATH αναχωρεί πλέον στις 22:00 αντι για τις 21:25.
(ωραίο το πρώτο μου ποστ ε? welcome me.)
 
Καλά πάντως με τα πολλά εγώ μόλις φτάσω επαρκή αριθμό μιλίων θα χτυπήσω ένα ταξιδάκι "δωρεάν¨ γιατί δεν έχω και πολλή εμπιστοσύνη στο μέλλον τους.... :rant: Τίποτα δεν έμεινε :rant:
 
Δεν είχα παρακολουθήσει αυτό το thread και μόλις αντιλήφθηκα ότι κόβεται το Λονδίνο. Δεν με εκπλήσει καθόλου, μιάς και η ΟΑ ήταν ανταγωνιστικότατη στο συγκεκριμμένο δρομολόγιο, πρίν την ανακοίνωση πρόθεσης συγχώνευσης μα την Α3. Από εκεί και μετά, αναμένοντας την απόφαση της ΕΕ, η ΟΑ εναρμόνησε στο σέντ τα τιμολόγιά της νε την Α3 και......έχασε.

Όποιος είχε πετάξει με την ΟΑ το Λονδίνο, ξέρει πολύ καλά γιατί δεν τραβάει.

Όποιος δεν ξέρει τί σημαίνει μονοπώλιο, αρκεί να ρίξει μιά ματιά στις τιμές των ΒΑ-ΕΖ-Α3, μετά την 1η Απριλίου. Τα 80άρια και 90άρια, γίνανε 125άρια και 150άρια σε ένα βράδυ, σε νεκρή περίοδο (αρχές Απριλίου). Αν κοιτάμε για Πάσχα, 250άρια και 300άρια (πάντα για one way μιλάμε).
 
Επίσης να αναφέρω ότι πλήρωσα 330 ευρώ το ναύλο για AMS (16/4 αναχώρηση και 21/4 άφιξη) με ΟΑ. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι το μόνο που δεν ''έκοψε'' η Olympic. H Aegean δεν είχε καν δρομολόγιο. Είναι εμφανές ότι πλέον μιλάμε για συγχώνευση κάτω από το τραπέζι.
 
gonso":261bluqt said:
Όποιος είχε πετάξει με την ΟΑ το Λονδίνο, ξέρει πολύ καλά γιατί δεν τραβάει.

Πέσμας κ εμας γιατι δεν τραβάει και τραβάει η Αιγαίου δλδ..
 
spotterakis":3m8u7gdl said:
Πέσμας κ εμας γιατι δεν τραβάει και τραβάει η Αιγαίου δλδ..

Δεν είπα ότι "τραβάει" η Αιγαίου. Για την ΟΑ μίλησα. Η ΟΑ "έφαγε" όλο το χειμώνα με πληρότητες που αμφιβάλλω αν ποτέ έκανε έστω break even. Μή ανταγωνιστικές τιμές συνήθως (πλέον), σε μία κορεσμένη αγορά, ειδικά το χειμώνα.

Και η Α3 μία από τα ίδια. Απλά η Α3 θα αναπνεύσει κάπως τώρα, ειδικά με έλληνες επιβάτες που θα αυξηθούν. Αλλα με κάνει να απορώ ότι σε τέτοιους καιρούς που ζούνε οι αεροπορικές, η Α3 βάζει καλή "χεριά" για τα σλότς. Ανεξάρτητα τι θα τα κάνει, είναι να απορεί κανείς.

Επίσης είναι να απορεί κανείς με το κόψιμο των δρομολογίων, πρίν από το high season. Αυτές οι κινήσεις γίνονται συνήθως Νοέμβριο, όχι ...Απρίλη. Αυτό δείχνει και πανικό και έλλειψη προγραμματισμού πέρα του ...τριμήνου και διάθεση για "μάζεμα" της χασούρας.

Η τιμολογιακή πολιτική της ΟΑ ξεκίνησε πάρα πολύ καλά, ήταν επιθετική και ικανή να κάνει πολλές ζημιές. Θα έφτιαχνε σε λίγο διάστημα "όνομα" στην αγορά πέρα της Ελλάδας και αυτό είναι πάντα το ζητούμενο. Η Α3 πχ, έχει δείξει από την αρχή ότι επενδύει στο Έλληνα επιβάτη, που για μένα είναι λάθος. Δεν φτάνουν οι Έλληνες. Θές οπωσδήποτε και τους ξένους για να γίνει προκοπή. Στην Α3, δεν βλέπεις ξένο μέσα στην καμπίνα ούτε με το κυάλι.

Όλα άλλαξαν για την ΟΑ μετά την περιβόητη ανακοίνωση της πρόθεσης για τη συγχώνευση. Αύξηση των ναύλων για να μήν κτυπάει την Α3 και μετά ...αντίο ζωή.

Παρασκηνικά, όλα αυτά που γίνονται μπορεί να έχουν κάποια λογική. Όπως γράφτηκε και πρίν, η συγχώνευση ....χωρίς συγχώνευση, πάιζει σαν σενάριο. ΚΚΕ εξωτερικού και ΚΚΕ εσωτερικού. Αυτό όμως, δεν είναι λύση για την ΟΑ, εκτός και αν υπάρχει οικονομική ένεση από την Α3 στην ΟΑ με πλάγιους τρόπους (βλέπε αγορά σλότς, θέσεων που δεν χρειάζονται και άλλα ωραία κόλπα). Αλλά η Α3, έχει και θα έχει χασούρα, όσο και αν συρικνωθεί η ΟΑ. Η ΟΑ για την Α3 ήταν αγκάθι. Ο ξένος ανταγωνισμός δεν είναι αγκάθι, είναι ρόπαλο. Πώς θα μπορεί από πάνω, να ενισχύει οικονομικά την ΟΑ?

Θα κάνω την πρόβλεψη ότι η ΟΑ δεν θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα δυστυχώς (για τους εργαζομένους). Ήμουν της ιδίας άποψης όταν "πανυγήριζε" το σύμπαν για την "τρομακτική" επένδυση του Βγενό, και έλεγα ότι τα κουκιά δεν βγαίνουν και ότι τα λεφτά του δεν θα τα πάρει ποτέ, και ότι άλλοι ήταν οι λόγοι της αγοράς-επένδυσης, που δεν είχαν την απλή λογική μιάς επένδυσης αλλά εξυπηρετούσαν και σκοπούς που δε διδάσκονται στην Ανωτάτη Βιομηχανική Πειραιώς.
 
Top