Δρομολόγια Olympic Air

Η ΟΑ κόβει Λονδίνο, Παρίσι, Βιέννη και Βρυξέλλες... δηλαδή με εξαίρεση το Άμστερνταμ γίνετε μια εταιρία των Βαλκανίων...

Φαντάζομαι οτι κατα διαβολική τύχη η Α3 θα αυξήσει τις συχνότητες στα παραπάνω δρομολόγια και ίσως προχωρήσει σε κόψιμο πτήσεων προς Κων/πόλη και γιατί όχι Λάρνακα (που η ΟΑ αύξησε τις συχνότητες).

Και προσπαθούν να μας πείσουν οτι δεν φτιάχνουν ενα καλά εκτελέσιμο καρτέλ.... α ρε μηνύσεις που χρειάζονται!!!
 
:arrow: BRU, VIE, LHR άμεση διακοπή από 27/3 (θερινό πρόγραμμα)
:arrow: CDG φαίνεται έως 1/5
 
Αίσχος που έλεγε και ο Λεβέντης...

Ρε παιδιά τι να συζητάμε; Αν το LHR/CDG/BRU δεν βγαίνει σαν δρομολόγιο, όσο ανταγωνισμό και να έχει από άλλες, τότε δεν βγαίνει κανένα δρομολόγιο στον κόσμο...Τους έυχομαι να τα βρουν μπροστά τους με τους Ο'Λίρι αυτού του κόσμου.

Επίσης για CAI τα σχόλια περιττεύουν...
viewtopic.php?f=14&t=4957&st=0&sk=t&sd=a&start=720#p127809
 
Τα νέα σχέδια της εταιρείας, μάλλον είναι να την ενισχύσουν στα Βαλκάνια και στο εσωτερικό.

<…..διατήρηση ή και επέκταση των πτήσεων προς Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Σόφια και Τίρανα, ενώ θα διακοπούν τα δρομολόγια προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο και Παρίσι…..>

Η απορία μου είναι γιατί επιλέχθηκε να κρατηθεί ο μόνος Ευρωπαϊκός προορισμός το Άμστερνταμ;
Αφού πούλησαν τα slots του Λονδίνου και του Παρισιού στην Α3 γιατί δεν πούλαγαν και του Άμστερνταμ. Μάλλον δεν θα άξιζαν τίποτα και δεν θα έπαιρναν €. Το σλόγκαν τους έχει πλάκα. Η Ελλάδα ψηλά. Ας βάλουν και τα Βαλκάνια μέσα και θα είναι όνομα και πράγμα.
Από την άλλη ευχάριστη έκπληξη ότι ανοίγει πάλι το Βελιγράδι.


Το ανέκδοτο με τον Τοτό το ξέρετε; Η νΟΑ και η Α3 δεν έχουν δημιουργήσει καρτέλ…… :rant:
Κάποτε η ΟΑ ήταν μια εταιρεία των Πέντε Ηπείρων , τώρα η νΟΑ έγινε των Πέντε χωρών. Άντε και των Πέντε…….Ντροπή
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231081648
 
Τουλάχιστον ας ενώσουν και τα προγράμματα πόντων που έχουν ώστε να παίρνουμε πόντους με όποια εταιρεία και αν ταξιδέψουμε στο εξωτερικό!
 
οι ανθρωποι ειναι για γελια...παλι δουλειες του Πασχαλη βλεπω(βλεπε ΤΕΧΝΙΚΗ)...οταν καιγεται ολη η βορεια αφρικη και αρκετοι τουριστες θα ερθουν Ελλαδα,κοβεις τα LHR,CDG,BRU,VIE(που φερνεις και πιο πολλους επιβατες απο AUSTRIAN)??????αλλα τι περιμενεις απο διοικησεις που περιλαμβανουν γαλαταδες,χαμπουργκεραδες και μουτσους....χεχεχε....
 
Belavia":6tbrq90y said:
Τα νέα σχέδια της εταιρείας, μάλλον είναι να την ενισχύσουν στα Βαλκάνια και στο εσωτερικό.

<…..διατήρηση ή και επέκταση των πτήσεων προς Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Σόφια και Τίρανα, ενώ θα διακοπούν τα δρομολόγια προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο και Παρίσι…..>

Η απορία μου είναι γιατί επιλέχθηκε να κρατηθεί ο μόνος Ευρωπαϊκός προορισμός το Άμστερνταμ;
Αφού πούλησαν τα slots του Λονδίνου και του Παρισιού στην Α3 γιατί δεν πούλαγαν και του Άμστερνταμ. Μάλλον δεν θα άξιζαν τίποτα και δεν θα έπαιρναν €. Το σλόγκαν τους έχει πλάκα. Η Ελλάδα ψηλά. Ας βάλουν και τα Βαλκάνια μέσα και θα είναι όνομα και πράγμα.
Από την άλλη ευχάριστη έκπληξη ότι ανοίγει πάλι το Βελιγράδι.


Το ανέκδοτο με τον Τοτό το ξέρετε; Η νΟΑ και η Α3 δεν έχουν δημιουργήσει καρτέλ…… :rant:
Κάποτε η ΟΑ ήταν μια εταιρεία των Πέντε Ηπείρων , τώρα η νΟΑ έγινε των Πέντε χωρών. Άντε και των Πέντε…….Ντροπή
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231081648

Γιατί η Α3 δεν πετούσε στο AMS και επειδή για να ανοίξεις προορισμό είναι πολυ-έξοδο, αναγκαστικά παραμένει η ΟΑ. Στα υπόλοιπα ήδη πετάει και ΟΑ και Α3 και να βγει απο το παιχνίδι η μία εταιρεία είναι εύκολο. Κατά τη γνώμη μου, η Λάρνκα θα παραμείνει και απο τους δύο, η Κων/Πόλη ίσως κοπεί απο Α3 μελλοντικά.

Αυτό που είναι σίγουρο, οι δυο τους τα έβαλαν κάτω απο το τραπέζη, αφου η κομισιον δεν τους αφήνει. Είναι λογικό. Αν είναι να κλείσει η μία και να μείνουμε με μονοπώλιο, ε καλύτερα να τα συμφωνήσουν που θα πετάει η καθεμία να τελειώνουμε.
 
Μου αρέσει που πανηγύριζαν και το Gatwick.... πανάθεμα τους!! Η ΟΑ γίνεται regional και η A3 o παίχτης για την κεντρική ευρώπη. Λίγο ακόμα και η ΟΑ θα πετάει Ελλάδα και Βαλκάνια ενώ η Α3 μόνο εξωτερικό... μετά είναι εύκολη η συγχώνευση...

Κατά την γνώμη μου, η Α3 θα κόψει IST κατά 98%. Πιθανό και το κόψιμο της LCA
 
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που Ελληνική εταιρεία γυρίζει την πλάτη στο Λονδίνο. Στο παρελθόν αρκετές Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες που εκτελούσαν διεθνείς πτήσεις, δεν εξυπηρέτησαν ποτέ το Λονδίνο (Venus, Axon, Cretan) ή το εξυπηρέτησαν βραχύβια (Cronus, Apollo). Ακόμα και η Aegean (διέκοψε λίγο πριν την συγχώνευση με την Cronus) μόλις πρόπερσι επανήλθε και μάλιστα αρχικά πήγαινε Stansted και όχι Heathrow. Μόνο η Hellas Jet όσο εκτελούσε τακτικές πτήσεις είχε το Λονδίνο σε καθημερινή βάση.

Βεβαίως τώρα η σύνδεση Αθήνας-Λονδίνου, ειδικά τις περιόδους υψηλής ζήτησης, θα είναι ανεπαρκής, μόνο με την Aegean (που δεν ξέρω αν θα επιχειρήσει να ενισχύσει τις πτήσεις της προς την Βρετανική πρωτεύουσα, είτε με 3η πτήση προς Heathrow - που είναι δύσκολο - είτε με επαναφορά του Stansted, είτε με πτήσεις για Gatwick), συν την British Airways.

Η Θεσσαλονίκη συνδέεται με το Λονδίνο και με την Ryanair που πάει Stansted.

Η έλλειψη αεροδρομίων με φθηνές χρεώσεις κοντά στην Αθήνα δεν επιτρέπει και σε εταιρείες charter να επανέλθουν, όπως γινόταν επί Ελληνικού.
 
Top