Οι μόνες διαμαρτυρίες που διάβασα εδώ ήταν «πλήρωσα για μια υπηρεσία, δεν λαμβάνω την υπηρεσία, τα λεφτά μου πίσω», σε άλλους δεν αρέσουν τα voucher και θέλουν μετρητά, ενώ υπάρχει κι ένας που αγανάκτησε από τα πολλά rebookings. Όταν κάποιος επικαλεστεί ανεργία ή ασθένεια, θα τον σεβαστώ απολύτως. Αλλά το μόνο που βλέπω προς το παρόν στα σχόλια είναι 1st world problems όταν το θανατικό στην Ευρώπη έχει αγγίξει επίπεδα τριτοκοσμικής επιδημίας.
P.S.
Ζητώ συγγνώμη που συνεχίζω τη (σχεδόν) offtopic συζήτηση, αλλά το πώς αντιμετωπίζουμε ως πελάτες τις ακυρώσεις των ταξιδιών μας είναι ένα ζήτημα που πρέπει να συζητηθεί. Ίσως με ένα split σε κάτι πιο πελατοκεντρικό...
P.S.
Ζητώ συγγνώμη που συνεχίζω τη (σχεδόν) offtopic συζήτηση, αλλά το πώς αντιμετωπίζουμε ως πελάτες τις ακυρώσεις των ταξιδιών μας είναι ένα ζήτημα που πρέπει να συζητηθεί. Ίσως με ένα split σε κάτι πιο πελατοκεντρικό...