Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Οι μόνες διαμαρτυρίες που διάβασα εδώ ήταν «πλήρωσα για μια υπηρεσία, δεν λαμβάνω την υπηρεσία, τα λεφτά μου πίσω», σε άλλους δεν αρέσουν τα voucher και θέλουν μετρητά, ενώ υπάρχει κι ένας που αγανάκτησε από τα πολλά rebookings. Όταν κάποιος επικαλεστεί ανεργία ή ασθένεια, θα τον σεβαστώ απολύτως. Αλλά το μόνο που βλέπω προς το παρόν στα σχόλια είναι 1st world problems όταν το θανατικό στην Ευρώπη έχει αγγίξει επίπεδα τριτοκοσμικής επιδημίας.

P.S.
Ζητώ συγγνώμη που συνεχίζω τη (σχεδόν) offtopic συζήτηση, αλλά το πώς αντιμετωπίζουμε ως πελάτες τις ακυρώσεις των ταξιδιών μας είναι ένα ζήτημα που πρέπει να συζητηθεί. Ίσως με ένα split σε κάτι πιο πελατοκεντρικό...
 
Δε χρειάζεται να επικαλεστεί τίποτα κανείς για να δικαιολογήσει την υποχρέωση της εταιρείας να του επιστρέψει τα χρήματα.Δε λαμβάνει υπηρεσία,πρέπει να πάρει τα λεφτά του πίσω.Τι θα τα κάνει,αν πλήττεται ή όχι από ανεργία,ασθένεια ή όποιο άλλο λόγο,δεν αφορά κανέναν.Δυστυχώς αυτή η τακτική θα δυσαρεστήσει και τους τακτικούς πελάτες της.
Αν εσύ έχεις όφελος να υποστηρίζεις την εταιρεία,δε σημαίνει ότι πρέπει όλοι να υποστηρίζουν αποφάσεις που θίγουν τα συμφέροντά τους.
 
Ovelix επειδή ακριβώς είναι ένα αεροπορικό forum, το επίκεντρο της κουβέντας είναι η σχέση που έχει ο καθένας με τις αεροπορικές. Το για ποιον λόγο θέλει ο καθένας τα χρήματα όπως καταλαβαίνεις δεν είναι κάτι που πρέπει να γραφτεί δημόσια και δεν αφορά και κανέναν σε αυτό το forum όπως και να χει.
Όλοι θελουμε να επιζήσουν οι αεροπορικές γιατί το μονοπώλιο δεν συμφέρει κανέναν και πόσο μάλλον αυτούς που έχουν άμεση ανάγκη να επιστρέφουν τα χρήματα σήμερα και θα μπορούν να ταξιδέψουν μόνο με φτηνούς ναύλους στο μέλλον.
Πάνω από όλα ανθρωπιά και σεβασμός στον άλλον .... ακόμη και στα χρήματα του που πιθανώς να τα έβγαλε με κόπο και να τα μάζευε αρκετό καιρό ώστε να πάει ένα ταξίδι αναψυχής.

Η εντύπωση που έχω είναι ότι η Αιγαίου (και μια άλλη Ελληνική αεροπορική εταιρία), είναι από τις εταιρίες με τους ευνοϊκότερους όρους όσον αφορά τα ευρωπαϊκά δεδομένα και αυτό είναι θετικό διότι πρώτον δείχνει ότι έχει την δυνατότητα να παρέχει αυτούς τους όρους (φανερώνει ίσως ασφάλεια για το προσωπικό της) και δεύτερον λαμβάνει υπόψιν τις οικονομικές δυσκολίες που περνάνε η πρόκειται να περάσουν κάποιοι που την εμπιστεύτηκαν ως τώρα.
 
OveLix":fl2rwps0 said:
Οι μόνες διαμαρτυρίες που διάβασα εδώ ήταν «πλήρωσα για μια υπηρεσία, δεν λαμβάνω την υπηρεσία, τα λεφτά μου πίσω», σε άλλους δεν αρέσουν τα voucher και θέλουν μετρητά, ενώ υπάρχει κι ένας που αγανάκτησε από τα πολλά rebookings. Όταν κάποιος επικαλεστεί ανεργία ή ασθένεια, θα τον σεβαστώ απολύτως.
Είσαι σίγουρος ότι αυτό που γράφεις εδώ ισχύει και είναι συνεπές με τα προηγούμενα posts σου;
Εγώ έγραψα συγκεκριμένα για τον γνωστό μου μακροχρόνια άνεργο που έχει αποκλειστεί στο Αμβούργο, και δεν είδα να τον σέβεσαι. Το μόνο που έγραψες ήταν ένα μηδενιστικό περι γαϊδουριάς και τώρα γράφεις «οι μόνες διαμαρτυρίες που διάβασα εδώ ήταν...».
Επομένως μη μου λες ότι σέβεσαι τον άνεργο.
 
Αν αναφέρεσαι σε αυτό
lewton":3t7af6ix said:
Όμως δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον που είναι μακροχρόνια άνεργος, ήρθε στη Γερμανία να ψάξει για δουλειά λίγο πριν ξεσπάσει ο ιός και είναι τώρα αποκλεισμένος στη Γερμανία, να πληρώσει και άλλα για να επιστρέψει ενώ η Aegean έχει τα λεφτά του.
δεν ήταν καθόλου συγκεκριμένο, και το σχόλιό σου τώρα δείχνει ότι μάλλον ψάχνεσαι για αντιπαράθεση, όπως το έκανες και με μεγάλη όρεξη λίγα μηνύματα πριν. Από μένα σταματάει εδώ διότι διάλογοι «είπα-είπες-εννοούσες-δεν απάντησες» δεν εξυπηρετούν κανέναν.
-----
Ως γενικότερο σχόλιο προς όλους για τις επιστροφές και τις κρατήσεις, ως πελάτης θεωρώ ότι καλό είναι να σταματήσουμε να θεωρούμε τον εαυτό μας το κέντρο του κόσμου και να πάψουμε να παριστάνουμε ότι οι συνθήκες είναι φυσιολογικές ώστε να απαιτούμε αντιμετώπιση λες και δεν έχει γονατίσει η παγκόσμια οικονομία. Το διακύβευμα εδώ είναι πολύ μεγαλύτερο και ο κίνδυνος είναι χάσουμε πολλά περισσότερα από τα 100 και 200 ευρώ για τα οποία γκρινιάζουν ορισμένοι.

Και όλα αυτά σας τα λέει κάποιος που και ταξίδι και χρήματα έχασε, και την ενίσχυση των 800€ για 45 μέρες περιμένει.
 
Ο κοσμος θα εξακολουθει να θεωρει το δικο του προβλημα πρωτευον -κατι που υποτασσει η ανθρωπινη φυση, και θα συνεχισει να κρινει με τα δικα του μετρα και σταθμα.

Το οτι εσυ εχασες 800 ευρω και δεν μιλας, δεν κανει απαραδεκτο αυτον που εχασε 200 να παραπονιεται για τον εαυτο του.

Οσο για την προσηλωση στην μεγαλυτερη ιδεα, στο κοινο συμφερον και οχι ατομικο και στο να βαλουμε τα προσωπικα μας ευτελή συμγεροντα κατω μπροστα στο συνολικο που προτεινεις, τσεκαρε παλι σε τι πλανητη και τι λαο ανηκεις.

Μη μου πεις οτι πριν 3 βδομαδες εσυ δεν ετρεχες να προλαβεις να παρεις χαρτι υγειας. :D
 
Προτείνω στους admins να βρουν ένα emoji, που θα χρησιμοποιείται για τις παρακάτω περιπτώσεις:

#yeah_right
#whatever
#ο_γιατρός_είπε_να_λέμε_«ναι»
 
Προτιμώ να βάλω λουκέτο εδώ, μιας και ο συγκεκριμένος διάλογος δεν βοηθάει κανέναν, αλλά μάλλον κουράζει.
 
Ξεκλείδωμα το παρόν θέμα έχοντας ελπίδα ότι αυτήν την φορά τα πράγματα θα πάνε καλά.
 
Ας κάνω την πρώτη ερώτηση.
Σε τηλεοπτική εκπομπή αναφέρθηκε ότι τα αεροπλάνα πετάνε χωρίς κλιματισμό;
Ισχύει;
 
Top