Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Ποιές;
 
Αν δεν είστε από αυτούς που θέλετε να πάρετε το βραβείο της Aegean και να γίνετε χρηματοδότης της διαβάστε παρακάτω

Εγώ λοιπόν επειδή δεν θυμάμαι όταν οι μέτοχοι μοιράζονταν το μέρισμα να μου είπαν "πάρε και εσύ 100 ευρώ και μας τα επιστρέφεις σε 1,5 χρόνο όταν θα μπορείς" και θεωρώ απαράδεκτη την ΠΝΠ της κυβέρνησης σας δίνω τον τρόπο πώς να προστατευτείτε.

Πληρώνετε πάντοντε με paypal. Το δοκίμασα με τη volotea η οποία δεν αρνήθηκε μεν να μου επιστρέψει μετρητά απλά μου έκανε τη ζωή δύσκολη. Έπρεπε να περιμένω 3 μέρες πριν την ακυρωθείσα πτήση (δηλαδή 20 μέρες) και μετά αφού έκανα την αίτηση 4-6 εβδομάδες. Παράλληλα άνοιξα case στο paypal για 2 εισιτήρια (γιατί έληγε το περιθώριο 6 μηνών που σου δίναι ). Το paypal αποφάσισε υπέρ μου και μου επέστρεψε τα χρήματα για την πρώτη πτήση σε 4 μέρες για τη δεύτερη σε 10.

Αφήστε λοιπόν το ελληνικό κράτος να αυθαιρετεί και προστατέψτε τους εαυτούς σας. Λέμε ναι στις ξένες αεροπορικές, όχι στις ελληνικές τράπεζες, ναι στο paypal

και 2 σκέψεις:
*Θα πρότεινα στο μέλλον όταν αγοράζεις αεροπορικό να γίνεται απλά δέσμευση στην κάρτα σου. Η αεροπορική να πληρώνεται την επόμενη μέρα της πτήσης. Έτσι δεν θα ανησυχούσαν μην τους συμβεί ξανά στο μέλλον αυτό που τους συνέβη αυτή τη φορά. Τι λέτε θα συμφωνούσαν οι αεροπορικές;
*επειδή θέλω να είμαι δίκαιος. Αυτό που έπρεπε να κάνουν όλες οι αεροπορικές - και νομίζω το κάνει μόνο η aegean (δεν το κάνουν Ryanair, Wizz, Volotea) είναι να μπορείς να αλλάξεις για οποιαδήποτε ημερομηνία χωρίς κόστος αλλαγής αλλά και χωρίς κόστος διαφοράς εισιτηρίου. Αν ήθέλαν ας εξαιρούσαν Ιούλιο, Αύγουστο (η aegean δεν τους εξαίρεσε και μπράβο της)
 
Έτσι είναι, πολλές αεροπορικές ζητάνε τη διαφορά ναύλου, εάν θέλεις να αλλάξεις το ταξίδι σου στις ίδιες πτήσεις σε άλλη ημερομηνία.

Το προσπάθησα με κάποια εισιτήρια της LH group, αλλά για να αλλάξω ακυρωμένα εισιτήρια των 350 ή 400 Ευρώ από Μάρτιο/ Απρίλιο ακόμα στον Οκτώβριο θα έπρεπε να πληρώσω αλλά τέτοια για fare difference. Ενώ στη περίπτωση που το καινούργιο εισιτήριο θα ήτανε πιο φθηνό, φυσικά δεν υπάρχει επιστροφή.

Και τέτοια πράγματα είναι που με ενοχλούν. Εάν θέλουν οι αεροπορικές να μην εμμένω στην επιστροφή των χρημάτων και να δεχτώ εναλλακτικές λύσεις (rebooking, vouchers κλπ.) πρέπει να προσφέρουν εναλλακτικές που δεν πληρώσει κι άλλα λεφτά ο πελάτης ή χάσει τα λεφτά που πλήρωσε.

Αλλά όπως έγραψα και πριν: οι εναλλακτικές δυνατότητες που προσφέρει η Α3 είναι σχετικά καλές.
 
Συμφωνώ με την τελευταία πρόταση: η πολιτική της Aegean είναι σχετικά καλή.
Η διαφωνία υπάρχει επειδή εγώ πιστεύω ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, ενώ κάποιοι λένε να λέμε και ευχαριστώ που υπάρχει η Aegean και μας κάνει υπερήφανους.
 
Εντάξει μας ζαλίσατε λίγο όμως με το όλο θέμα... Καταλάβαμε την οπτική και των 2 πλευρών, συμφωνείτε οτι διαφωνείτε και τελος!
 
Μόνο οι moderators ευθύνονται στο αλαλούμ που επικρατεί στην εκτός θέματος συζήτηση εδώ και βδομάδες.
 
Υπάρχει περίπτωση η Κύπρος να χρησιμοποιεί την Aegean για την μεταφόρα υγειονομικού υλικού από την Κίνα;
βλέπω τελευταία στις πτήσεις επιστροφής από Κίνα να πηγαίνουν Λάρνακα τα αεροσκαφοί.
 
Πάντα φταίνε οι άλλοι, έτσι δεν είναι; :shock: Δεν είδα κανέναν, ούτε και σένα aviation passiοnate, όμως να κάνει κλικ στο κουμπάκι αναφορά. Αλλά και σε αυτό οι moderators φταίνε πάλι, έτσι δεν είναι; ;)

Παρόλα αυτά, lewton και flesland όντως ο καθένας σας έκανε μια ανάλυση και είπε την γνώμη του. Πλέον έχετε μπλεχτεί όμως σε ανούσια πράγματα, σε σημείο που κάναμε και μάθημα γεωγραφίας της Γερμανίας σε αυτό το θέμα. Ας κλείσει λοιπόν η σχετική παρένθεση. :great:
 
Πιστεύω ότι η συζήτηση στο παρόν νήμα θα έπρεπε να είχε σταματήσει χωρίς τις περαιτέρω ανούσιες συνεχιζόμενες απόψεις των τριών περίπου μελών, μετά την χθεσινή συγκροτημένη και ουσιαστική τοποθέτηση του κ. Ovelix, τον οποίο ειρήσθω εν παρόδω συγχαίρω απεριόριστα.
 
OveLix":1qc0tyq4 said:
Αλλά το θεωρώ μικροπρεπές και μεγάλη γαϊδουριά να τα ζητάω όλα πίσω (ή να τα ζητάω σε μορφή που με βολεύει επειδή έτσι γουστάρω) την ίδια στιγμή που τα καμιόνια μεταφέρουν νεκρούς.

Με όλο το σεβασμό το επιχείρημα σου και η σύνδεση των 2 καταστάσεων είναι παντελώς άσχετη και εκτός από επίκληση στο συναίσθημα δεν προσφέρει κάποιο αντικειμενικό επιχείρημα.

Πολλοί άνθρωποι αυτό το διάστημα έχουν μειωμένο η μηδενικό εισόδημα και έχουν απόλυτη ανάγκη αυτά τα χρήματα για να βγάλουν τον μήνα.

Κάποιος που χάνει τη δουλειά του εκτός κρίσης όπως αυτή που ζούμε, πολύ πιθανόν να ακυρώσει προγραμματισμένο ταξίδι ώστε με την μερική έστω επιστροφή χρημάτων να προσφέρει στην οικογένεια του τα απαραίτητα μέχρι να ξαναβρεί δουλειά.

Σκέψου ότι κάποιοι εκτός από τα χρήματα που έχασαν μπορεί να έχουν νοσήσει η να έχουν κοντινό τους άτομο που να έχει νοσήσει.

Σε παρακαλώ τους χαρακτηρισμούς περί γαϊδουριάς να παραδεχτείς ότι αφορούν την δικιά σου περίπτωση και όχι τον κόσμο που προσπαθεί να βγάλει 45 μέρες με 800€.

Ακόμη και αν όλοι χαρίζανε τα ποσά των κρατήσεων στις αεροπορικές, τον ίδιο αριθμό θανάτων θα είχαμε δυστυχώς (αν θες να συνδέσουμε τις 2 καταστάσεις σύμφωνα με τον συλλογισμό σου).

Πολλοί επιβάτες θα εκτιμήσουν την «σωστή» αντιμετώπιση κάποιων εταιριών και πιθανόν να μετρήσει θετικά σε μελλοντική αγορά εισιτηρίου όταν βρουνε κοντινή τιμή ναύλων ανάμεσα σε 2-3 εταιρείες.

Οι γιατροί ανησυχούν ότι οι θάνατοι από την οικονομική κρίση(καρδιοπάθειες και άλλες καταστάσεις που συνδέονται με το στρες) μπορούν να υπερβούν τα θύματα από τον Covid-19.
 
Top