Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Sneak peek ;)

 
χμ παράξενο γιατί το δρομολόγιο τραβούσε. Μάλλον απο τη στιγμή που μπήκαν τα Κύθηρα, οι αεροπορικές δεν το καλοβλέπουν.
 
Μάλλον γιατί τα Κύθηρα από Θεσσαλονίκη είναι ωραιότατος μη-επιδοτούμενος (χωρίς πλαφόν) προορισμός για μια καλοκαιρινή «αρπαχτή», όχι για όλο το χρόνο.
 
Λίγο έλεος με τα PSOs. Κύθηρα από Θεσσαλονίκη year-round.
Σαράφης και στα τρίκαλα! :eek:
 
'Ελα ντε, γιατί είναι αναγκαίο αυτό το δρομολόγιο πχ τον Φλεβάρη εφόσον υπάρχει σύνδεση με Αθήνα;
 
Μάλλον ο δήμαρχος του νησιου εκανε τα δικά του <<σας εφερα αεροπορικώς τη Θεσσαλονίκη και τη Καλαμάτα>>
 
Α ναι, ειναι και αυτά τα stand ups :thx:
Καλά για την Καλαμάτα, τεράστια επιτυχία. Ποτε έχει πάλι παράσταση είπαμε :mrgreen:
Τέτοιο καλλιτεχνικό πόνημα, αξίζει να το δεις
 
Last edited:
Εδω ακομα υπαρχει το Κοζανη-Καστορια που με το ΚΤΕΛ ειναι 45 λεπτα διαδρομη. Τα PSO ισως πρεπει ξανα οργανωθουν
 
Το οποίο είναι τόσο περιβαλλοντικά όσο και οικονομικά ασύμφορο. Σε άλλες χώρες θα είχε κοπεί εδώ και χρόνια. Ας αποφασίσουν όμως οι πρόεδροι των τοπικών κοινοτήτων, συνεταιρισμών κλπ. :mrgreen:
Εδώ θα σκεφτόταν κάποιος π.χ. αν αξίζει να κάνει αεροπορικώς το δρομολόγιο Παρίσι-Μασσαλία (775 χλμ.) ή με το τρένο (διάρκεια ταξιδιού 3:30)
 
Εδω ακομα υπαρχει το Κοζανη-Καστορια που με το ΚΤΕΛ ειναι 45 λεπτα διαδρομη. Τα PSO ισως πρεπει ξανα οργανωθουν
Το KZI-KSO γίνεται, ώστε να μη χρειάζεται να υπάρξουν ξεχωριστά δρομολόγια ATH-KZI-ATH και ATH-KSO-ATH, με ξεχωριστή επιδότηση.

Από κει και πέρα, συμφωνώ, ότι ειδικά το καλοκαίρι, κανένας προορισμός από ATH δε θα μπορούσε να χαρακτηρίζεται ως «άγονος». Το μόνο όφελος (αν θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε έτσι) είναι το ότι δεν επιτρέπεται στους αερομεταφορείς να καταφύγουν στην κοροϊδία της Business Domestic ή να αγγίξουν τις εξωφρενικά υψηλές τιμές επιπέδου «αρπαχτής» των μη-Άγονων Μυκόνου, Θήρας, Χίου, Κέρκυρας κλπ.
 
Top