Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν θυμάμαι αν αναφέραμε το πρόσθετο PSO, οπότε το παραθέτω με πάσα επιφύλαξη:


Επιτέλους μια νέα εποποιία.:laola:
Δόξα τον Θεό το ΠΑΣΟΚ είναι πάλι στην κυβέρνηση και ο λαός στην εξουσία :mrgreen:
Γιατί;
 
Τι ακριβώς εννοείτε με την ανάρτηση αυτή; Το δρομολόγιο όντως ισχύει και ήταν πρόθεση χρόνων η απευθείας σύνδεση της Ηπείρου με την Κρήτη (σορρυ το Ακτιο-Σητεία δεν το θεωρώ σύνδεση Ηπείρου).

Ωστόσο προς τι η ειρωνεία;
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: SK
Δεν θυμάμαι αν αναφέραμε το πρόσθετο PSO, οπότε το παραθέτω με πάσα επιφύλαξη:


Επιτέλους μια νέα εποποιία.:laola:
Δόξα τον Θεό το ΠΑΣΟΚ είναι πάλι στην κυβέρνηση και ο λαός στην εξουσία :mrgreen:
Γιατί;
Κάνεις λάθος. Αν κ Λευκάδιος, το δρομολόγιο για Σητεία απο Ακτιο, ειναι οτι πιο άκυρο υπάρχει (το Ηράκλειο χιλιες φορες)!! υπάρχει κίνηση για Γιαννινα, ειδικα φοιτητές!!
 
Και εδώ η ανακοίνωση της ΥΠΑ με τη μορφή διαβούλευσης.

"Κατόπιν των ανωτέρω, η ΑΠΑ καλεί τους ενδιαφερόμενους αερομεταφορείς να υποβάλλουν τις προτάσεις τους, το αργότερο μέχρι τις 28-12-2022 στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: pso@hcaa.gov.gr"

Τύπου θα βγουν να πουν οι εταιρείες "εμείς δε βγαίνουμε με τόσα, δώστε κάτι παραπάνω, να τσιμπήσουμε και λίγο τους ναύλους και νάτο"
 
Τι ακριβώς εννοείτε με την ανάρτηση αυτή; Το δρομολόγιο όντως ισχύει και ήταν πρόθεση χρόνων η απευθείας σύνδεση της Ηπείρου με την Κρήτη (σορρυ το Ακτιο-Σητεία δεν το θεωρώ σύνδεση Ηπείρου).

Ωστόσο προς τι η ειρωνεία;
όντως; θέλεις διευκρίνηση στα αλήθεια;
εδώ οι πυργιωτες παραμιλούν που δεν έχει μεριμνήσει αυτό το ανάλγητο κράτος να έχει πτήση από Αράξο για Μαϊάμι απευθείας με ενα Dreamliner. με την Ηπείρο θα ασχοληθούμε. Οι άνθρωποι πρέπει να ταξιδεύουν με την κάθε λινατσα από την Φρανκφούρτη. λίγο συμπόνια δηλαδή.
 
Πέρα από το παρασκήνιο, ο διαγωνισμός των άγονων γραμμών θα έπρεπε να γίνεται γύρω στο καλοκαίρι έτσι ώστε να έχει ολοκληρωθεί (με τις πιθανές ενστάσεις) το φθινόπωρο και να βγουν προς πώληση τα εισιτήρια 4-6 μήνες πριν την επόμενη τουριστική περίοδο. Προφανώς και υπάρχουν αρκετοί κάτοικοι εσωτερικού που θα ήθελαν να προγραμματίσουν εγκαίρως τις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές διακοπές τους και να μη χρειαστεί να πετάξουν μέσω Αθήνας ή να αγοράσουν τα εισιτήρια 1 μήνα πριν με τις όποιες αυξημένες τιμές διαμονής την τελευταία στιγμή.
 
Ας ξεκινήσουν ένα χρόνο πριν την λήξη της “σύμβασης’’! Αφού θα ξεμαλλιαστούν και το ξέρουν. Αλλά μπορεί να το κάνουν για την αναμονή του κοινού :mrgreen:
Σου δίνω ένα sneak peek έτσι για να γουστάρεις παραπάνω.
 
Ξέρουμε πότε θα ανοίξουν-ανακοινωθούν τα καλοκαιρινά δρομολόγια?
 
Εναλλακτικός τίτλος: "Να χαμε να λέγαμε". Αναρτήθηκε στη Διαύγεια το αποτέλεσμα για τις 10 γραμμές (από τις 29) για τις οποίες τελικά τελέστηκε ο διαγωνισμός. Για την ακρίβεια, η κάθε εταιρεία κράτησε τις γραμμές που ήδη είχε οπότε μπορεί να συνεχίσει να τις εξυπηρετεί από 1/2/2023 έως και 31/1/2027.

Πιο συγκεκριμένα, στη Sky Express κατακυρώνονται (εκ νέου) οι εξής 6 γραμμές: ATH-JTY, ATH-JKL, ATH-JSY, SKG-SKU, AXD-JSH, JSH-PVK και στην ΟΑ οι εξής 4 γραμμές ATH-LRS, ATH-JSH, ATH-SKU, SKG-LXS-JIK.

Οι προσφορές που κατατέθηκαν ήταν αρκετά κοντά στη μέγιστη τιμή που τέθηκε από την ΑΠΑ. Συνολικά, η GQ θα λάβει για την 4ετία 2023-2027 κάτι πάνω από 12 μύρια, ενώ η ΟΑ περίπου 10.7 μύρια. Σε καλή μεριά!

Να θυμίσουμε πως:
:arrow: Οι 10 γραμμές (ATH-MLO, JNX, PAS, KIT, JIK, AOK, JSI, ZTH καθώς και SKG-SMI, JKH) έχουν αποχαρακτηριστεί από άγονα και θα πετάνε και οι δύο (GQ/OA)
:arrow: Με ενδιαφέρον αναμένονται οι ανάδοχοι για τις 9 γραμμές που αναφέρθηκαν εδώ. Για τα ATH-KZI-SKO και SKG-KLX-KIT δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον, οπότε μένει να δούμε πως θα το χειριστεί η ΑΠΑ στη νεά προκήρυξη. Το παζλ συμπληρώνουν τα αγαπημένα τρενάκια RHO-AOK-KSJ-JSH, RHO-KGS-JKL-LRS-JTY, RHO-SMI-JKH-MJT-LXS και CFU-PVK-EFL-ZTH καθώς και τα RHO-KZS, SKG-CFU όπως και το νεο-ανακηρυχθέν άγονο HER-IOA.
 
Και ενώ αναμένεται η προκήρυξη για τις εναπομείνασες 9 γραμμές και επειδή (guess what) δε θα προλάβει να βγει ανάδοχος την 1/2, φαίνεται πως δόθηκε παράταση έως τέλη Μαρτίου ώστε να συνεχίσουν να εκτελούνται οι τρέχουσες γραμμές από τις τρέχουσες εταιρείες, ήτοι τη GQ για 6 γραμμές (ATH-KZI-KSO, RHO-AOK-KSJ, RHO-KGS-JKL-LRS-JTY, RHO-SMI-JKH-MJT-LXS, CFU-PVK-EFL-ZTH, SKG-CFU) και την ΟΑ για 2 γραμμές (SKG-KLX, RHO-KZS). Υπενθυμίζεται πως το HER-IOA είναι νέα γραμμή που συμπληρώνει την 9άδα.

Fun facts:
:arrow: Τα συγκεκριμένα δρομολόγια έχουν φορτωθεί έως τέλη Μαρτίου, με εξαίρεση το RHO-KZS που η ΟΑ έχει φορτώσει για όλη τη σεζόν (μάλλον είναι σίγουροι ότι η GQ δε θα πάριε κανένα Ντορνιέ για να την εκτελέσει)
:arrow: Κάποιος πρέπει να πει στη FR πως ενδεχόμενα να μη μπορούν να πετάξουν το SKG-CFU κατά πως τους βολεύει... Οι πτήσεις εμφανίζονται φορτωμένες από 1/6.
 
Top