Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Δυστυχώς η σεναριολογία συνεχίζεται. Περαστικά μας αν έτσι εκτονωνόμαστε ή παριστάνουμε τους ειδικούς. Η συνομιλία του α/φους με τον ΠΕ που δημοσιεύθηκε είναι μια κάκιστη μετάφραση διότι δεν βασίζεται στις αρχές της αεροπορικής επικοινωνίας. Να συμπληρώσω τον φίλο ΑΟΑ ότι οι εμφανιζόμενοι στα κανάλια δεν προσκαλούνται αλλά οι ίδιοι παρακαλάνε να εμφανιστούν και αυτορεζιλεύονται.
 
Το FMC μπορεί να επαναπρογραμματιστεί εν πτήση, με διάφορους τρόπους. Μπορεί να βάλεις καινούρια σημεία, που δεν υπήρχαν στο αρχικό σχεδιο πτήσης . Ο μονος περιορισμός είναι να υπάρχουν στη βάση δεδομένων του συστήματος. Η ενημέρωση του συστήματος με νέα σημεία, νέες διαδικασίες STAR,SID κλπ, πιστεύω οτι γίνεται στο έδαφος από μηχανικούς, κάτι σαν update της βάσης δεδομένων δηλαδή.
Αυτή την... online επέμβαση στο FMC εν πτήση, από το έδαφος, ομολογώ πρώτη φορά την ακούω...

Αν κρίνω από το flight sim ( χρησιμοποιώ το FMC τόσο των Boeing όσο και των Airbus), είναι δυνατή η αποθήκευση ολόκληρων flight plan (εταιρικών δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση), οπότε ανά πάσα στιγμή αυτά είναι διαθέσιμα ( δεν απαιτείται δηλαδή να περάσεις ξανά με το χέρι όλα τα σημεία/αεροδιαδρόμους). Το σύστημα εμπεριέχει και ορισμένες δικλείδες ασφαλείας, αλλά η πρωτοβουλία των κινήσεων ανήκει στον χειριστή. Βέβαια, τα Airbus σε σχέση με τα Boeing, έχουν ορισμένες δικλείδες ασφαλείας περισσότερες σε ότι αφορά την επέμβαση τους, οταν επιχειρουνται επικίνδυνες μανούβρες από τον χειριστή. Ένα Airbus για παράδειγμα, με τον κεντρικό διακόπτη του αυτόματου πιλότου στο OFF, δεν θα αφήσει το αεροπλάνο να στολάρει, ούτε να βάλει μεγάλο bank angle, ούτε να κάνει overspeed.

Αν ήταν Airbus δηλαδή, θα μπορούσε να βγει ο αυτόματος πιλότος στα 35000 πόδια, να μπει σε κάθοδο, να βγουν εκτός οι χειριστες κάποια στιγμή, αλλά επειδή μετά ανιχνευθηκε overspeed, να οριζοντίωσε από μονο του ξανα. Στα boeing, από οσο ξέρω τέτοιες επεμβάσεις δεν γίνονται. Απαξ και βγει ο αυτοματος, ειναι στο χέρι μετά αυστηρά ( πλην autothrotle). An βγει και... το χέρι εκτός, είναι εντελώς ανεξέλεγκτο...
 
CHRISTOS55":30x133ak said:
Δυστυχώς η σεναριολογία συνεχίζεται. Περαστικά μας αν έτσι εκτονωνόμαστε ή παριστάνουμε τους ειδικούς. Η συνομιλία του α/φους με τον ΠΕ που δημοσιεύθηκε είναι μια κάκιστη μετάφραση διότι δεν βασίζεται στις αρχές της αεροπορικής επικοινωνίας. Να συμπληρώσω τον φίλο ΑΟΑ ότι οι εμφανιζόμενοι στα κανάλια δεν προσκαλούνται αλλά οι ίδιοι παρακαλάνε να εμφανιστούν και αυτορεζιλεύονται.

Πραγματικά άθλια η μετάφραση αλλά και γενικά η επιμέλεια των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών. Σε κάποια απο αυτές το ATC δηλώνει: "climbing to FL350"... :?

Παρόλαυτά, από την τελευταία συνομιλία, προκύπτει οτι όλα αυτά τα σχετικα με την τελευταία εκπομπή του αεροσκάφους, για τα οποία μας έχουν πρήξει τόσες μέρες οι δημοσιογραφάρες είναι για άλλη μια φορά εντελώς λανθασμένα ( ήπια έκφραση ).
Η τελευταία εντολή του ATC είναι " καλέστε το Hu chi ming στη συχνότα τάδε..."
Και απάντησαν " all right, goodnight", δηλαδή "εντάξει, καληνύχτα", όχι : " ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ" , με το οποίο μας βομβαρδίζουν κάθε μέρα τα κανάλια...
 
Το συγκεκριμένο άρθρο στην Telegraf το οποίο δημοσιεύθηκε χθες και δυστυχώς τώρα δε βρίσκω το link ανέφερε πως είναι δύσκολη η ακριβής μετάφραση από τα Mantarin στα αγγλικά. Στη συνέχεια ακολουθεί και η μετάφρασή μας στα ελληνικά. All right μπορεί κάποιος να πει ότι σημαίνει 'όλα καλα','εντάξει','όλα σωστά' κτλ κτλ.
Οι δημοσιογράφοι, αναφέρεται στο άρθρο, όταν στην συνέντευξη τύπου είπαν πως έχουν τον συγκεκριμένο διάλογο, η κυβέρνηση απάντησε από τη μεριά της ότι δεν πρόκειται να δημοσιευθεί από αυτήν ο διάλογος. Συνεπώς, πρόκειται για δημοσιογραφική 'μετάφραση'.

Άκουσα κάτι από εχθές για τα καύσιμα. Έχει κανείς υπόψη του κάποια δήλωση ή ενημέρωση αν τελικά έχει γίνει 'clear how much fuel the aircraft was carrying'? :rant:
 
Μια ακόμη πληροφορία που βγήκε στη δημοσιότητα. Ο κυβερνήτης δέχθηκε μια κλήση στο κινητό του λίγο πριν την απογείωση από καρτοκινητό τηλέφωνο. Η SIM κάρτα αγοράστηκε λίγες μέρες πριν το συμβάν με ψεύτικη γυναικεία ταυτότητα.
 
Πιο ενδιαφερουσα θα χαρακτηριζα την πληροφορια οτι ως σημερα η γυναικα του πιλοτου δεν εκληθη για να δωσει καταθεση λογω "σεβασμου" ( ; )... Ειτε δεν την χρειαστηκαν (με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται), ειτε μιλαμε για μια ακομα οληγορια-προχειροτητα στις ερευνες.

Σε οτι αφορα την κληση απο κινητο με ψευτικα στοιχεια στην SIM, στην Μαλαισια ειναι κατι που συνηθιζεται απ'οτι διαβαζω, ιδιαιτερα απο υποστηρικτες της αντιπολιτευσης για να αποφευγουν την παρακολουθηση απο το καθεστως.
 
Ωστόσο,άν όντως έγινε μιά τέτοια κλήση πρός τον Κ1,δέν θα έπρεπε να ερευνηθή;Πολύ περισσότερο μάλιστα που η κλήση έγινε λίγο πρίν την απογείωση (πόσο λίγο πρίν,άραγε;την ώρα τής τροχοδρόμησης;),ενώ όλοι γνωρίζουμε πως στην φάση αυτή η χρήση τού κινητού απαγορεύεται.
Επίσης είναι πολύ περίεργη η ασάφεια που περιβάλλει την ποσότητα καυσίμων που είχε πάρει το αεροπλάνο.Το στοιχείο αυτό αφ'ενός δέν είναι απόρρητο και αφ'ετέρου μπορεί να ληφθή ακόμη κι'απ΄τον οδηγό τού bowser που έκανε τον ανεφοδιασμό-γιά να μήν πούμε πως είναι κάτι που καταγράφεται υποχρεωτικώς σε κάποιο έντυπο,αφού θα πρέπη η εταιρία καυσίμων να πληρωθή γι'αυτό απ'τον αερομεταφορέα.Επομένως είναι πάρα πολύ περίεργο να μήν ξέρη κανείς απ'τους εμπλεκόμενους στον ανεφοδιασμό αυτό πόσα καύσιμα έβαλε στο αεροπλάνο.Ποιός άραγε είναι ο λόγος τής απόκρυψης;
Το ότι δέν κλήθηκε να καταθέση η σύζυγος τού Κ1 μού φαίνεται κι'εμένα περίεργο-άν μή τι άλλο,τουλάχιστον γιά να διαψευστούν τα όποια σενάρια περί αεροπειρατείας με συμμετοχή τού Κ1.
 
Νομίζω δεν έχει αναφερθεί σε προηγούμενο post. Αναφορά λοιπόν τον περασμένο Νοέμβριο ότι σε άλλο 777 έχει βρεθεί ρωγμή στην άτρακτο κάτω από μία satelite antenna. Πρόταση της FAA να ελεγχούν όλα τα αεροσκάφη. Το αεροσκάφος της Malaysia πέρασε A check στις 23/2/2014
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... -spot.html
 
Διευκρινίστηκε την επόμενη μέρα (δηλαδή πριν από 10 μέρες) πως το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν ήταν μέσα σε αυτά με εγκατεστημένη την εν λόγω κεραία.

Boeing says Malaysia jet not subject to FAA inspection order
 
Κυκλοφορεί εδώ και καιρό σε διάφορα αμφιβόλου προέλευσης blogς οτι ο κυβερνήτης είχε γκόμενα τη γυναίκα του συγκυβερνήτη ή τούμπαλιν και το γεγονός αυτό μαθεύτηκε λίγο πριν την πτήση(ίσως το τηλεφώνημα αυτό να σχετίζεται μαυτή την περίπτωση).οπότε ο μουσουλμάνος συγκυβερνήτης/κυβερνήτης,γνώστος για τις δρακόντειες αρχές που τον διέπουν,να θεώρησε οτι πρέπει ο συναδελφος του να την πληρώσει με το ίδιο νόμισμα,σκοτώνοντας τον με κάποιο τρόπο και στη συνέχεια αυτοκτονώντας για την τιμή και αξιοπρέπεια του.
Άλλη μια θεωρία για αγρίους :|
 
Top