Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Συμφωνώ, AGV, και γι αυτό σκέφτομαι οτι είναι απίθανο να τα απενεργοποίησαν όλα σκόπιμα. Πολύ απλά, είτε ήταν οι πιλότοι είτε αεροπειρατές στο πιλοτήριο, θα ρίσκαραν πολύ να τους ντουφεκίσουν χωρίς καν προειδοποίηση, ειδικά στις βόλτες σε χαμηλό ύψος.
Το να απενεργοποιήθηκαν όλα απο βλάβη είναι πολύ δύσκολο, ειδικά για τους ασυρμάτους. Έχει 5 ασυρμάτους αυτό το σκάφος και δεν τροφοδοτούνται ποτέ απο την ίδια μπάρα ωστε να υποθέσουμε πχ οτι ένα σοβαρό βραχυκύκλωμα στην τροφοδοσία τους έκαψε όλους. Επίσης έχουν διαφορετικές κεραίες, και υποθέτω οτι η Boeing θα είχε την ελάχιστη σοβαρότητα στην σχεδίαση να μην δρομολογήσει όλες τις καθόδους των κεραιών μαζί, ωστε πχ σε φωτιά να μην καούν όλες.
Όμως υπάρχει και ένα θεματάκι με τους ασυρμάτους. Είναι πανίσχυροι, και αν για οποιονδήποτε λόγο (πχ φωτιά ή κακή σύνδεση) ανοίξει το εξωτερικό πλέγμα, η θωράκιση του καλωδίου της κεραίας, η εκπομπή μπορεί να παρεμβάλλει τα πάντα μέσα στο αεροσκάφος.
Όσο παλαβό και αν ακούγεται, γίνεται, το έχω δεί με τα μάτια μου σε δύο τελείως διαφορετικά αεροσκάφη (F-4E και Boeing 707) οι επιφάνειες ελέγχου να κάνουν ότι τους έρθει όταν εκπέμπει ο ασύρματος. Ναι, απλά απο μια ελαφρά ανοιχτή θωράκιση στο καλώδιο της κεραίας.
Αν πχ άνοιξε ελαφρά σε κάποιο σημείο το καλώδιο της VHF, απο φωτιά ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, μπορεί το αεροσκάφος να έκανε εντελώς τρελλά πράγματα όποτε πατάγανε κουμπί εκπομπής.
Παραμένει βεβαίως το θέμα του γιατί δεν δοκιμάσανε πχ σε άλλον ασύρματο, στην άλλη κεραία, αλλα αν έχεις ήδη μια μικρή φωτιά ή βραχυκύκλωμα που σου έβγαλε κάποια κρίσιμα συστήματα εκτός και το αεροσκάφος να κάνει εντελώς παλαβά πράγματα όποτε πάς να μιλήσεις στον ασύρματο, δεν έχεις και πολύ περιθώριο να σκεφτείς καθαρά.
 
Επιτέλους, φτάνει ποια όλη αυτή η φιλολογία και τα σενάρια για την εξαφάνιση του α/φους. Από την στιγμή που δεν δίνονται τα αληθή στοιχεία ή δίνονται αντιφατικά ,η φαντασία του καθενός οργιάζει. Όταν τελικά ανακοινωθούν τα αίτια τα οποία θα είναι πολύ καλά μαγειρεμένα, θα εκπλαγούν πάρα πολλοί και ιδιαίτερα όλοι αυτοί οι αστέρες που αυτοπροβάλλονται στα κανάλια με τις καθημερινές τους αντιφάσεις. Τι δεν ακούσαμε αυτές τις μέρες , είδαμε ανθρώπους που νομίζαμε νεκρούς, άλλους εξαφανισμένους, άλλους που δεν έχουν ποτέ πλησιάσει ατύχημα, που ποτέ δεν διερεύνησαν ατύχημα, ειδικούς και σχεδιαστές συστημάτων, όλοι κατέθεσαν το σενάριό τους για να τους χειροκροτήσουν στο καφενείο ή στην εκλογική τους περιφέρεια. Ένα είναι σίγουρο ότι δεν ψάχνουν στη σωστή θέση και επίσης υπάρχουν άνθρωποι και υπηρεσίες που γνωρίζουν την αλήθεια και δεν την λένε. Επειδή το κόστος της έρευνας είναι υπερβολικό και δεν θα εκτιμηθεί ποτέ, ας ανακοινώσουνε μια αποζημίωση της τάξης των 5 εκ. σε όποιον δώσει πληροφορίες και τότε αμέσως θα έχουμε την αλήθεια.
 
Καταρχήν σχετικά με τους "αστέρες που εμφανίζονται στα κανάλια" ελπίζω να μην υπονοείς τον αγαπητό μου "Expensive" (εννοώ ότι και εγώ πετάω καντήλες όταν ακούω το όνομά του γιαυτό αναφέρομαι με κωδικό).
Όσο για τα 5 εκ., δεν νομίζω ότι εξασφαλίζουν το αποτέλεσμα, αφού η επιχείρηση με τα ρομποτικά βαθυσκάφη που χρησιμοποιήθηκαν στην AF447 κόστισε αρκετά παραπάνω.
 
Επειδή έχουμε μπερδευτεί αρκετοί και για να βοηθήσω όσους δεν έχουν παρακολουθήσει από την αρχή τα δεδομένα, παραθέτω ξανά ό,τι είναι γνωστό σχετικά με τις επικοινωνίες και τι έκανε το αεροσκάφος τουλάχιστον όσο καιρό ήταν ορατό μόνο στα primary radars.
To αεροσκάφος από τα 35.000ft στο σημείο της τελευταίας επικοινωνίας,αρχικά ανεβαίνει στα 45.000. Στη συνέχεια κάνει στροφή δυτικά. Σε κάποιο σημείο σύμφωνα με τα δεδομένα της RR γίνεται 'βουτιά' στα 5.000 σε ένα λεπτό (οι εμπειρογνώμονες αμφισβήτησαν αυτά τα δεδομένα,γιατί σε ένα λεπτό δε γίνεται να καλυφθεί αυτή η κάθετη απόσταση. Συνεπώς, το ότι το αεροσκάφος πέταξε στα 5000ft δεν είναι δεδομένο που καταγράφηκε από radar, αλλά η ορθότητά του ελέγχεται). Το αεροσκάφος φτάνοντας στα δυτικά παράλια πια της Μαλαισίας και πάνω από την περιοχή Penang βρίσκεται σε alt 23.000. Αλλαγή σε κατεύθυνση βoρειοδυτική και στο σημείο του τελευταίου στίγματος (200 μίλια από την Penang) στα primary βρίσκεται σε alt 29.500. Από τη στιγμή που ξεκίνησαν όλα μέχρι αυτό το σημείο μεσολαβεί χρονικό διάστημα 54min.
To δημοσίευμα στις 14/3
http://www.nytimes.com/2014/03/15/world ... ticle&_r=0
Αυτό είναι το μοναδικό δημοσίευμα που βρήκα για τις αλλαγές alt όσο φαινόταν μόνο στα primary. Για τις αλλαγές κατεύθυνσης το μόνο σημαντικό φαίνεται σε ένα δημοσίευμα, στο οποίο αναφέρεται ότι οι ερευνητές βρήκαν ένα waypoint (μακριά από το flight path για Πεκίνο) το οποίο προστέθηκε στο flight management system πριν την τελευταία εκπομπή του ACARS και έστρεψε το αεροσκάφος δυτικά. Δεν δημοσιεύθηκαν άλλα στοιχεία για την πορεία του πάνω από τη Μαλαισία.
http://www.nytimes.com/2014/03/18/world ... light.html
To έχω παραθέσει ξανά, αλλά καλό είναι να ανατρέχουμε στα δεδομένα, γιατί πολλοί δεν έχουν παρακολουθήσει από την αρχή τι έχει γίνει και ποια δεδομένα υπάρχουν. (Φυσικά και δε μπορώ να ξέρω αν αληθεύουν, όπως και δε μπορώ να εγγυηθώ για αυτά που λένε ακόμα και τα επίσημα χείλη των Μαλαισιανών).
Τα δεδομένα για τα χρονικά σημεία απώλειας επικοινωνίας κτλ, στη ιστοσελίδα της wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... Flight_370
Με βάση αυτά τα δεδομένα (που επαναλαμβάνω μακάρι να μπορούσα να διαπιστώσω την εγκυρότητά τους, αλλά δεν έχω πρόσβαση στα δεδομένα τους) νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε στο για ποιό λόγο και πώς ανεβαίνει ένα αεροσκάφος στα 45.000ft και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει αυτό. Έχουμε πάρει σα δεδομένο ότι το αεροσκάφος κατέβηκε στα 5000ft. Η ορθότητα κάτι τέτοιου ελέγχεται. Αυτό που έχουν καταγράψει στα radar είναι 23500ft. Για δέκατη ίσως φορά θα αναφέρω ξανά τη φράση (για την οποία δεν έχω ακούσει να υπάρξει κάποια διευκρίνηση ), 'it's not clear how much fuel the aircraft was carrying'. Αν υπάρχει διευκρίνηση και δεν την έχω βρει, θα το εκτιμούσα να αναφερθεί. Πηγή:
http://www.reuters.com/article/2014/03/ ... 1720140315
Και ένα τελευταίο και πολύ σημαντικό στοιχείο, το τελευταίο handshake των ACARS στις 08.11 τοπική ώρα. Το επόμενο προγραμματισμένο handshake ήταν για τις 09.11. Σε περίπτωση που κάπου έχω κάνει λάθος οπουδήποτε παρακαλώ διορθώστε με, θα μας βοηθήσει όλους στη συζήτηση .

Ιστορικό αεροσκάφους: Δεξιά πτέρυγα είχε υποστεί ζημιά στο έδαφος το 2012, όταν το 777 ενώ τροχοδρομούσε ήρθε σε επαφή με ένα Α340 της China Eastern
Επιβάτες: 2 Ιρανοί με κλεμμένα ευρωπαικά διαβατήρια, ένας εν ενεργεία μηχανικός αεροσκαφών. 'Ολοι οι επιβάτες δεν εγείρουν υποψίες,μετά από έλεγχο από υπηρεσίες των κρατών από τα οποία προέρχονται.
Κυβερνήτες: Ελέγχεται ο FS στο σπίτι του Κ1. Έμπειρος. Ελέγχεται και ο Κ2
Φορτίο: Μπαταρίες λιθίου


Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.
 
Φίλε AGV και φυσικά δεν υπονοώ τον συγκεκριμένο Κύριο, για τον λόγο ότι είναι από τους ελάχιστους Έλληνες που γνωρίζουν πολύ καλά πώς να προσεγγίσουν και να διερευνήσουν ένα ατύχημα. Μιλάω για κάποιους που αυτοαποκαλούνται Διερευνητές χωρίς να έχουν προσεγγίσει ποτέ τόπο ατυχήματος, για κάποιον που κάνει προεκλογικό αγώνα στο όνομα των νεκρών καθώς και για εκείνους που θέλουν να πάρουν τα μπράβο στο καφενείο ότι βγήκαν στην Τηλεόραση. Όσον αφορά τα 5 εκ. εννοώ για την πληροφορία. Φίλε aris 79 μακάρι τα υπάρχοντα στοιχεία να έχουν δοθεί στην ομάδα διερεύνησης για να κάνει την δουλειά της και ας μάθουμε την αλήθεια αργότερα. Κάποια στοιχεία θα πρέπει να παραμένουν αδημοσίευτα για κάποιους λόγους. Το θέμα είναι ότι και εσύ δηλώνεις πως δεν είσαι σίγουρος και δεν εμπιστεύεσαι κάποια δημοσιεύματα. Ας αφήσουμε λοιπόν τις εικασίες και ας μελετήσουμε το αποτέλεσμα όταν προκύψει. Σίγουρα θα εντοπισθούν κάποιες ατέλειες, κενά και παραλήψεις και μετά από τις δέουσες εισηγήσεις θα διορθωθούν. Αυτό πρέπει να μας ενδιαφέρει. Με λίγα λόγια πετάμε με το κάθε αεροπλάνο ως επιβάτες ή ως πλήρωμα και δεν είμαστε σίγουροι αν θα βρουν τα πτώματά μας και δεν ασχολήθηκε κανείς με αυτό. Αυτό είναι το βασικό που θα έπρεπε να αφορά την Αεροπορική οικογένεια και όχι τα σενάρια.
 
Ακριβώς για το λόγο αυτό είπα να κάνω μια ανακεφαλαίωση όσων έχουν δημοσιευθεί μέχρι τώρα, χρησιμοποιώντας μόνο πηγές από wikipedia και διεθνή ειδησιογραφικά πρακτορεία και όχι blogs κτλ κτλ. Και απέφυγα να κάνω εκτίμηση ή να εκθέσω προσωπική άποψη. Και πάντα έχω υπόψη ότι πρέπει να μιλάμε για αυτά που μας αφήνουν να γνωρίζουμε και αν τα αλλάξουν-πολύ πιθανό :? - να προσαρμόσουμε ανάλογα τη συζήτησή μας
 
AGV":3oc0dk1q said:
Απαγορεύεται η απενεργοποίηση των συστημάτων αυτών κατά την πτήση. Το ATC Transponder, το ACARS το VHF-Communications κλπ. εξασφαλίζουν το ότι η πτήση θα είναι ελεγχόμενη μέσα στον εθνικό εναέριο χώρο κάθε χώρας. Είναι σαν να πετάς χωρίς να έχεις υποβάλει σχέδιο πτήσης. Κάθε τέτοια πτήση, όπως περιγράφεται στους διεθνείς κανονισμούς "Μπορεί να καταρριφθεί χωρίς προειδοποίηση, σαν εχθρική".
1. Το ACARS τι σχέση έχει με αυτά? Από όσο ξέρω αφορά μόνο την εκμετάλλευση και όχι τον έλεγχο εναερίου κυκλοφορίας.
2. Αλλοίμονο αν καταρρίπταμε κάθε αεροπλάνο χωρίς προειδοποίηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις το αεροπλάνο παρακολουθείται από μαχητικά αεροσκάφη αλλά δεν καταρρίπτεται εκτός αν συνυπάρχουν και άλλα στοιχεία. Εντάξει, κάποιες χώρες που θαυμάζει/θαύμαζε ιδιαίτερα ο ελληνικός λαός, όπως Βόρειος Κορέα, Σοβιετική Ένωση, Ιράν, δεν διστάζουν να το κάνουν, αλλά αναφέρομαι στις υπόλοιπες.
 
Σύμφωνα με τα τελευταία και πιο σύγχρονα συστήματα, τα περισσότερο εξελιγμένα σήματα του ATC μεταδίδονται μέσω ACARS (η AIRBUS το ονομάζει ATSU - Air Traffic Services Unit).
(Παρεπιπτόντως, το JUMBO το κατέρριψαν πράγματι οι Ρώσοι αλλά το Airbus A300B4 το κατέρριψε το ναυτικό των ΗΠΑ.)
 
Το ATSU δεν είναι το ACARS - απλώς χρησιμοποιεί ανάλογη τεχνολογία. Μην τα κάνουμε όλα σούπα όπως τα κανάλια.

Και οι δυο καταρρίψεις που αναφέρεις έγιναν υπό ιδιάζουσες συνθήκες όχι σε αυστηρή εφαρμογή κανονισμού.
 
Τα Airbus δεν έχουν ξεχωριστές μονάδες ACARS. Έχουν μόνον ATSU, που είναι το γνωστό ACARS το οποίο όμως ικανοποιεί και το ARINC Specification 622 "ATS Data Link Applications Over ACARS Air-Ground Network".

Όσον αφορά τις καταρρίψεις που ανέφερα σίγουρα είναι ιδιάζουσες περιπτώσεις αφού πολιτικά αεροσκάφη δημοσίων αερομεταφορών βρέθηκαν εντός απαγορευμένων περιοχών (αν και επιμένω ότι το A300B4 ήταν κανονικά εντός αεροδιαδρόμου.)
 
Top