AWACS
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/03/2014
- Μηνύματα
- 18
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- LGL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- ETNG
Συμφωνώ, AGV, και γι αυτό σκέφτομαι οτι είναι απίθανο να τα απενεργοποίησαν όλα σκόπιμα. Πολύ απλά, είτε ήταν οι πιλότοι είτε αεροπειρατές στο πιλοτήριο, θα ρίσκαραν πολύ να τους ντουφεκίσουν χωρίς καν προειδοποίηση, ειδικά στις βόλτες σε χαμηλό ύψος.
Το να απενεργοποιήθηκαν όλα απο βλάβη είναι πολύ δύσκολο, ειδικά για τους ασυρμάτους. Έχει 5 ασυρμάτους αυτό το σκάφος και δεν τροφοδοτούνται ποτέ απο την ίδια μπάρα ωστε να υποθέσουμε πχ οτι ένα σοβαρό βραχυκύκλωμα στην τροφοδοσία τους έκαψε όλους. Επίσης έχουν διαφορετικές κεραίες, και υποθέτω οτι η Boeing θα είχε την ελάχιστη σοβαρότητα στην σχεδίαση να μην δρομολογήσει όλες τις καθόδους των κεραιών μαζί, ωστε πχ σε φωτιά να μην καούν όλες.
Όμως υπάρχει και ένα θεματάκι με τους ασυρμάτους. Είναι πανίσχυροι, και αν για οποιονδήποτε λόγο (πχ φωτιά ή κακή σύνδεση) ανοίξει το εξωτερικό πλέγμα, η θωράκιση του καλωδίου της κεραίας, η εκπομπή μπορεί να παρεμβάλλει τα πάντα μέσα στο αεροσκάφος.
Όσο παλαβό και αν ακούγεται, γίνεται, το έχω δεί με τα μάτια μου σε δύο τελείως διαφορετικά αεροσκάφη (F-4E και Boeing 707) οι επιφάνειες ελέγχου να κάνουν ότι τους έρθει όταν εκπέμπει ο ασύρματος. Ναι, απλά απο μια ελαφρά ανοιχτή θωράκιση στο καλώδιο της κεραίας.
Αν πχ άνοιξε ελαφρά σε κάποιο σημείο το καλώδιο της VHF, απο φωτιά ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, μπορεί το αεροσκάφος να έκανε εντελώς τρελλά πράγματα όποτε πατάγανε κουμπί εκπομπής.
Παραμένει βεβαίως το θέμα του γιατί δεν δοκιμάσανε πχ σε άλλον ασύρματο, στην άλλη κεραία, αλλα αν έχεις ήδη μια μικρή φωτιά ή βραχυκύκλωμα που σου έβγαλε κάποια κρίσιμα συστήματα εκτός και το αεροσκάφος να κάνει εντελώς παλαβά πράγματα όποτε πάς να μιλήσεις στον ασύρματο, δεν έχεις και πολύ περιθώριο να σκεφτείς καθαρά.
Το να απενεργοποιήθηκαν όλα απο βλάβη είναι πολύ δύσκολο, ειδικά για τους ασυρμάτους. Έχει 5 ασυρμάτους αυτό το σκάφος και δεν τροφοδοτούνται ποτέ απο την ίδια μπάρα ωστε να υποθέσουμε πχ οτι ένα σοβαρό βραχυκύκλωμα στην τροφοδοσία τους έκαψε όλους. Επίσης έχουν διαφορετικές κεραίες, και υποθέτω οτι η Boeing θα είχε την ελάχιστη σοβαρότητα στην σχεδίαση να μην δρομολογήσει όλες τις καθόδους των κεραιών μαζί, ωστε πχ σε φωτιά να μην καούν όλες.
Όμως υπάρχει και ένα θεματάκι με τους ασυρμάτους. Είναι πανίσχυροι, και αν για οποιονδήποτε λόγο (πχ φωτιά ή κακή σύνδεση) ανοίξει το εξωτερικό πλέγμα, η θωράκιση του καλωδίου της κεραίας, η εκπομπή μπορεί να παρεμβάλλει τα πάντα μέσα στο αεροσκάφος.
Όσο παλαβό και αν ακούγεται, γίνεται, το έχω δεί με τα μάτια μου σε δύο τελείως διαφορετικά αεροσκάφη (F-4E και Boeing 707) οι επιφάνειες ελέγχου να κάνουν ότι τους έρθει όταν εκπέμπει ο ασύρματος. Ναι, απλά απο μια ελαφρά ανοιχτή θωράκιση στο καλώδιο της κεραίας.
Αν πχ άνοιξε ελαφρά σε κάποιο σημείο το καλώδιο της VHF, απο φωτιά ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, μπορεί το αεροσκάφος να έκανε εντελώς τρελλά πράγματα όποτε πατάγανε κουμπί εκπομπής.
Παραμένει βεβαίως το θέμα του γιατί δεν δοκιμάσανε πχ σε άλλον ασύρματο, στην άλλη κεραία, αλλα αν έχεις ήδη μια μικρή φωτιά ή βραχυκύκλωμα που σου έβγαλε κάποια κρίσιμα συστήματα εκτός και το αεροσκάφος να κάνει εντελώς παλαβά πράγματα όποτε πάς να μιλήσεις στον ασύρματο, δεν έχεις και πολύ περιθώριο να σκεφτείς καθαρά.