Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Παραδέχομαι πρώτος ότι έχω εξελιχθεί εμμονικός με τον Παλαιοντολογίξ των διερευνήσεων. Πάντα του είχα "αδυναμία" (οι παλαιότεροι θα θυμούνται τί έσουρνα κατά τη διάρκεια της διερεύνησης του Helios).

Ασχέτως εμμονής, ήμουν ο πρώτος που αναγνώρισα ότι ανεξάρτητα των διαφόρων τραγελαφικών κατά τη διάρκεια της διερεύνησης, το πόρισμα ήταν πάρα πολύ καλό και ιδιαίτερα εμπεριστατωμένο.

Όμως χθές, ο ίδιος άνθρωπος μου έδωσε να καταλάβω ότι εκτός από τα δημοσιοσχεςήτικα και την υπογραφή από κάτω από το πόρισμα, ουδεμία σχέση είχε με το άθλημα.

Λαμβάνοντας υπόψιν το πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε το FMS στη όλη πορεία του α/φους της Helios, θα περίμενε κανείς ότι ο υπεύθυνος της διερεύνησης θα είχε πολύ καλή γνώση για το πώς δουλεύει. Έστω και χοντρικά, μιάς που ποτέ δεν το έχει χειριστεί στην πράξη. Όμως εχθές, 3-4 φορές (δεν ήταν ούτε παραδρομή ούτε το "έκανε λιανά στον κοσμάκη), είπε ότι το πλήρωμα εισήγαγε το σχέδιο πτήσης για Πεκίνο με ...δισκέτα!!!!

Δεν γνωρίζει (από την ενασχόλησή του με το Helios) ότι το πλήρωμα δεν χρησιμοποιεί καμμία δισκέτα;

Στην αρχή νόμιζα ότι μπερδεύτηκε και μίλαγε για το database που φορτώνεται στο αεροπλάνο από τους μηχανικούς κάθε 20τόσες μέρες. Ήμουν καλοπροαίρετος! Όμως μετά μου έσβησε κάθε αμφιβολία. Αυτό πιστεύει ο έγκυρος.

Ιδού: http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 52&catid=3
(Κατεβείτε κάτω μέρος για το βίντεο)

Δε θα με αφήσει να αγιάσω με τίποτα
 
Ας μη παρασυρόμαστε σε βιαστικές κρίσεις. Ο Κος Τσολάκης μην ξεχνάμε ανήκει σε μια παλαιότερη γενιά χειριστών, όταν δεν υπήρχαν flight computers, τουλαχιστον στη σημερινή μορφή τους. Αν διαβάσει κανείς το πορισμα για το ατύχημα της Helios, θα διαπιστώσει οτι μια χαρά έχει περιγράψει τη λειτουργία του FMC( άλλωστε δεν ήταν καν συμβάλλων παράγοντας ή πολύ περισσότερο αιτία του ατυχηματος). Κάντε ένα κόπο πριν κάνετε κρίσεις και διαβάστε μερικά πορίσματά του, ακόμη και σε ορισμένα που αφορουν "μικρότερα" ατυχήματα, έχει κάνει καταπληκτική δουλειά...

Για το συγκεκριμένο που συζητάμε, ομολογώ με εξέπληξε το ότι βγήκε και είπε τόσο νωρίς περί αεροπειρατείας και προσγείωσης κάπου, γενικά είναι πολύ προσεκτικός και προτιμά να μιλά με γεγονότα και αποδείξεις ( τουλάχιστον στα πορίσματα του αυτό είναι απόλυτο).

Πάντως η καθημερινή παραγωγή... σεναρίων και νέων "στοιχείων", συνεχίζεται κανονικά.
Ότι δηλαδή, το 777, σαν αεροσκάφος στελθ επεχείρησε επίθεση αλλά διδυμοι πύργοι, σε οργανωμένη Αμερικάνικη βάση, που έχει... ντουζίνες μαχητικά αναχαίτησης έτοιμα για δράση, θεωρείται το πιθανότερο σενάριο, με έχει αφήσει να αναρωτιέμαι.
Τα πλέοντα πιθανά τμήματα του αεροσκάφους, δυτικά της Αυστραλιας, μάλλον είναι κοντέινερς τελικά...
Επίσης, μάθαμε σήμερα οτι είχε φορτώσει λέει περίπου 120 τόνους καύσιμο...
Αντε να δουμε τι θα μας πούνε αύριο. :banana:

Edit: ξέχασα και τα bonus σενάρια περί βιολογικού και πυρηνικού φορτίου...
 
Το ότι υπογράφω κάτι, δεν σημαίνει ότι το έγραψα εγώ απαραίτητα. Μπορεί απλά να συμφωνώ/εγκρίνω δουλειά κάποιων άλλων ;)
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον κ.gonso και με την ευκαιρία ως μη ειδικός επιθυμώ να εκφράσω τα παρακάτω σχόλια:
Εκτιμώ τις απόψεις που κατατίθενται από αρκετά μέλη στο παρόν θέμα, για τις οποίες ευκρινώς διαπιστώνει και ο πλέον αδαής ότι είναι του χώρου και γνωρίζουν επαρκώς τις επιστημονικές τεχνικές λειτουργίες συστημάτων και χειρισμούς πλοήγησης των σύγχρονων α/φ και ως εκ τούτου ατιολογούν πιθανά ενδεχόμενα του συμβάντος, που τυχόν απορρέουν από αυτές, ασχέτως των όποιων και σε συνδυασμό με αυτές, σεναρίων που ακούγονται απανταχού ( αεροπειρατεία, σαμποτάζ κλπ)
Όσον αφορά την ενημέρωση από τα ελληνικά ΜΜΕ, έχω παρατηρήσει απερίγραπτες φανφάρες από τους υποτιθέμενους ειδικούς που προσκαλούνται από τα ΜΜΕ οι οποίοι χάριν δημοσιότητας, υποβαθμίζουν την οντότητα και το κύρος της ιδιότητάς τους, αφού αφήνονται στο «καπέλωμα» των παντελώς αδαών επί τεχνικών γνώσεων δημοσιογράφων τύπου Ευαγγελάτου και συζύγου, Παπαδάκη, Αυτιά, Βερύκιου & λοιπών, οι οποίοι ίσως γι αυτό προσκαλούν τα ίδια πρόσωπα, πρωτίστως συνταξιούχους του περασμένου αιώνα και γλάστρες υποψήφιους Δημάρχους.
 
Μα δισκέτα ρε φίλε?Τουλάχιστον ήταν η δισκέτα που προλάβαμε ή στην προηγούμενη
μορφή της που ήταν τεράστια?Πάντως αυτό που λέει ο Τσολακης είναι ότι δεν γίνεται να αλλαχθούν τόσο εύκολα τα δεδομένα του αυτομάτου πιλότου (AP) κατι που το ξέρουμε όλοι . Δηλαδή πως κάποιος να αλλάξει τα δεδομένα με φωτιά και καπνό στο αεροπλάνο και λογικά με την κονσόλα του αυτομάτου εκτός λειτουργίας ?Αρα το αεροπλάνο θα έπεφτε κάπου κοντά και οχι στην Αυστραλία. Εδώ θέλω να ρωτήσω το πόσο εφικτό είναι η αλλαγή του σχεδίου πτήσης του AP απο κάποιον στο έδαφος? Επίσης μπορούν να φορτωθούν απο τον πιλότο περισσότερα απο ενα σχέδιο πτήσης στον ΑΡ πριν την απογείωση ?Νομίζω πως οχι αλλά πείτε αν ξέρετε.
 
Επικαλούμενος πάλι όσα έχουν δημοσιευθεί, το καινούριο waypoint στο flight plan προστέθηκε πριν την τελευταία εκπομπή των ACARS και συνεπώς πριν την τελευταία επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου. Στις δύο οθόνες συνεπώς εμφανιζόταν το καινούριο waypoint και ήταν ορατό από δύο ζευγάρια μάτια. Ακολούθησε η φράση 'όλα καλά' από τον συγκυβερνήτη όπως φαίνεται. Αυτό σημαίνει κατά τη γνώμη μου ή ότι και οι δύο κυβερνήτες γνώριζαν την αλλαγή στο waypoint (δεν έχουν διευκρινήσει αν πρόκειται για ένα waypoint ή για ολόκληρο νέο flight plan) ή ότι με δεδομένο ότι μίλησε ο συγκυβερνήτης ότι ο κυβερνήτης 'εξουδετερώθηκε' ή ότι κάποιος τρίτος στο πιλοτήριο υποχρέωσε το πλήρωμα να μην αναφέρουν τίποτα στην τελευταία επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου. Δε γνωρίζω τεχνολογία να παρεμβαίνει στο σχεδιασμό του flight plan από το έδαφος, αλλά ακόμα και αν υπάρχει, οι κυβερνήτες έιχαν όλο το χρόνο να το δουν στις οθόνες τους και να ειδοποιήσουν. Είτε φόρτωση ενός waypoint είτε ολόκληρου flight plan (χειροκίνητα ή ίσως και αποθηκευμένου παλίοτερου σχεδίου ) χρειάζεται παρεμβάσεις που δε γίνονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου και στο τέλος και confirm για να σβήσει η ένδειξη και να φορτωθούν τα νέα δεδομένα. Όλα αυτά έχουν γίνει επαναλαμβάνω, όπως μας έχουν πεί, πριν την 01.07. Τελευταία επικοινωνία με πύργο ελέγχου στη 01.19. Δεν μπορεί το αεροπλάνο να είχε φωτιά στο πιλοτήριο
 
Πως ξέρουν πότε και που ήταν το WP που λες ?Μεταφέρονται οι αλλαγές στον AP με κάποιον τρόπο στο έδαφος?Γνωρίζεις που ήταν αυτό το WP?Αν ισχύει αυτό υπάρχει έστω και ένας να πιστεύει ότι ήταν μηχανικό πρόβλημα ακόμα? :wall:
 
Κάτι που δεν έχει σχολιαστεί. Το ACARS σταμάτησε να εκπέμπει μετά τη 01.07. Κάθε μισή ώρα γίνεται η εκπομπή των δεδομένων. Όταν μπαίνει για οποιοδήποτε λόγω σε off, γίνεται handshake ανά μία ώρα. Σύμφωνα με την Inmarsat τα handshakes ήταν 7 στον αριθμό. 02.11 - 08.11 που ήταν το τελευταίο.
Τι συμπεράσματα βγάζω:
1) To ACARS έκλεισε στη 01.11. Οκτώ λεπτά πριν το διάλογο με τον πύργο ελέγχου.
2) Σίγουρα μπορούν να ενώσουν τα δεδομένα από τα ωριαία handshakes και ξέρουν περίπου την πορεία που ακολούθησε το αεροπλάνο.
3) Οι κινητήρες δε σταμάτησαν να λειτουργούν στις 08.11 αναγκαστικά, αλλά ενδιάμεσα 08.12 με 09.10.
Chaniatower όπως είπα, αναφέρω ό,τι μας έχουν πει. Δεν μπορώ να ξέρω τίποτε άλλο.
Επαναλαμβάνομαι, αλλά για όποιον έχει μελετήσει το ιστορικό,ο αποκλεισμός δεδομένων προς εξαγωγή συμπεράσματος (πχ φωτιά στο πιλοτήριο) δεν πρέπει να γίνεται. Όποιος, και δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου, αμφισβητεί όσα έχουν ειπωθεί από από τους Μαλαισιανούς, μπορεί να φτιάχνει άλλα σενάρια για φωτιά κτλ. Με αυτά που μας έχουν πει όμως τέτοια σενάρια είναι πολύ δύσκολο να έχουν συμβεί
 
Εδώ ειναι η συνομιλία της MH370 με τον πύργο ελέγχου.

http://www.zarpa.gr/telegraph-ποιος-είχε-τελικά-τον-έλεγχο-του-boeing-777/

Αυτό που λέω από την πρώτη μέρα είναι ότι το σημείο εξαφάνισης της ΜΗ370 είναι το σημείο που θα αργήσεις να κινήσεις υποψίες και να κινητοποιησεις τις αρχές κερδίζοντας αρκετό χρόνο να προχωρήσεις το σχέδιο σου.Ολοι ξέρουμε οτι η αλλαγή FIR σημαίνει αλλαγή συχνοτήτων μια διαδικασία που μπορεί να μπερδέψει τους πιλότους και γιαυτό υπάρχει και ένα χρονικό gap από τους ελεγκτές.


Επίσης γνωρίζει κάποιος σε τι υψόμετρο κρύβετε ενα τέτοιο αεροπλάνο απο στρατιωτικό ραντάρ λόγο εδάφους?Λένε ότι στα 5000 πόδια μπορεί να το κρύψεις είναι δυνατόν?Από την εμπειρία μου ξέρω οτι ακομα και ενα μαχητικό κρύβεται κάτω από τα 500 πόδια και αυτό με βοήθεια και βουνών και οχι σε μια flat περιοχή όπως της Μαλαισίας.
 
Οι πλροφορίες από τη RR είναι ότι το αεροσκάφος 'βούτηξε' από τα 45.000 στα 5000. Δεν έχει επιβεβαιωθεί και αναφέρεται ότι είναι αδύνατο σε ένα λεπτό το αεροπλάνο να έχει κατέβει 40.000ft. Τα ραντάρ, σύμφωνα με αυτά που έχουν δημοσιευθεί, δεν έχουν δει το αεροπλάνο σε τέτοιο υψόμετρο,παρά μόνο αναφέρεται ότι πάνω από τη περιοχή Penang στα ραντάρ το υψόμετρο φαινόταν στα 23.000.
Το αεροσκάφος ποτέ δεν χαρακτηρίστηκε ως renegade. Ένδειξη ότι δε λειτούργησε σωστά στρατός και πολιτεία. Και μέχρι τώρα η εκτίμηση του επίδοξου' απαγωγέα' σχετικά με τα αντανακλαστικά των αρχών της περιοχής, νομίζω επιβεβαιώνεται πλήρως. Πέταξε πάνω από περιοχή με πληθυσμό άνω του 1 εκατομμυρίου και κανείς δεν το πήρε χαμπάρι. Κανείς μα κανείς, αλλιώς δε θα ψάχνανε για μέρες στην αντίθετη πλευρά. Εδώ νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε. Η Μαλαισία έπρεπε να κινήσει διαδικασίες renegade αεροσκάφους. Αντι αυτού, το αεροπλάνο για 54 λεπτά διέσχιζε τους αιθέρες ανενόχλητο. Θεωρώ ότι δεν έγινε καμία προσπάθεια να 'κρύψει' κάποιος το αεροπλάνο. Είχε την εκτίμηση ότι θα κινηθεί ανενόχλητος, όπως και έγινε. Και αυτή είναι μια από τις πιο εμφανής μ@#$ες των Μαλαισιανών. Λυπάμαι που το λέω, αλλά αν εμφανίστηκε στα primary radar κάποιας άλλης χώρας (που δεν κοιμόντουσαν όπως μας λένε οι Μαλαισιανοί) η λογική διαδικασία είναι renegade και αν υπάρχει ένδειξη ότι το αεροπλάνο θα χρησιμοποιηθεί ως όπλο, κατάρριψη.
 
Top