Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Έχεις δίκιο για τυχόν βλάβη του 777. Σε προηγούμενο ποστ, είχα αναφέρει ακόμη και την πιθανότητα δομικής αστοχίας.
Σε οτι αφορά το ατύχημα με το Yac, ο ΕΕΚ χωρίς ραντάρ βασίζεται αποκλειστικά στις αναφορές του χειριστή για να δώσει τις απαραίτητες οδηγίες. Αν ο χειριστής είναι χαμένος, το πρώτο που πρέπει να κάνει είναι να το δηλώσει, ώστε να εφαρμοστούν οι σχετικες διαδικασίες (του διαδικασιακού ελέγχου πάντα). Διορθώστε με αλλά νομίζω οτι οι χειριστες στο συγκεκριμένο δεν το δήλωσαν ποτε...
Με το οποιοδήποτε ραντάρ, είναι παράνομη η παροχή ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας από ΕΕΚ που δεν είναι πιστοποιημένος με ειδικότητα ρανταρ ( και μάλιστα με το αντίστοιχο rating, App, en route κλπ).
 
Ο χειριστής σπανίως καταλαβαίνει ότι χάθηκε όπως ουδέποτε καταλαβαίνει την υποξία (Ήλιος). Καλά πόσα σενάρια πρέπει να γραφούν ακόμη για το ατύχημα αυτό. Ας περιμένουμε πρώτα να βρεθεί το σημείο που βρίσκεται το α/φος και μετά τον λόγο για τον οποίο βρέθηκε εκεί και αν τότε κάποιος έχει ακόμη απορίες να τις διευκρινίσουν οι γνώστες. Έλεος ποιά με τα σενάρια.
 
Ο πρωθυπουργος της Μαλαισιας ανακοινωσε οτι βρεθηκαν συντριμια 1350nm νοτιοδυτικα απο το Perth της Αυστραλιας.
 
Τελος στο serial... Έχουμε πλέον επίσημη ανακοίνωση οτι το αεροσκάφος συνετρίβη στον ινδικό ωκεανό δυτικά του Perth. Ώρα να αλλάξει και ο τίτλος
 
Αν δεν υπολογίσουμε το πόσο ταξίδεψαν τα συντρίμια από τα ρεύματα και τον αέρα, η απόσταση των ευρημάτων εώς τα δυτικά της Μαλαισίας (αν τα στρατιωτικά ραντάρ "είδαν" όντως το αεροσκάφος), μετά ώς το σημείο που χάθηκε η επαφή από τα πολιτικά ραντάρ και μετά εώς την Κουάλα Λουμπούρ, είναι περίπου 3800 ναυτικά μίλια.

Από την Κουάλα Λουμπούρ μέχρι το Πεκίνο είναι 2400 ναυτικά μίλια. Σύν τα καύσιμα για το εναλλακτικό (μάλλον Σανγκάι) που είναι 500 ναυτικά = 2900. Συν τα καύσιμα ασφαλείας (περίπου 200 μίλια) = 3100.

Άρα τα συντρίμμια μπορεί να κάλυψαν 700 ναυτικά μίλια σε 15 μέρες. Πολύ λογικό. Απλά οι μετεωρολόγοι και οι ωκεανολόγοι πρέπει να βρούν τώρα από πού ήρθαν τα συντρίμμια εκεί που βρέθηκαν.

Πάντως (χοντρικά) το αεροπλάνο έκανε μία αλλαγή πορείας 180 μοιρών, σε σχέση με τον προορισμό του!
 
Το ζήτημα είναι ότι αν τις έρευνες αναλάβουν οι Αυστραλοί, τότε μπορεί και να μάθουμε τι πραγματικά συνέβη.
Είναι οι καλύτεροι στην ευρύτερη περιοχή.
 
Η ακριβής ανακοίνωση του πρωθυπουργού είναι ότι αναλύθηκαν τα στοιχεία από την Inmarsat και πληροφορήθηκαν ότι η πορεία του αεροσκάφους είναι κατά μήκος του νότιου corridor και το τελευταίο ίχνος φαίνεται στο μέσο του Ινδικού ωκεανού, δυτικά του Perth. Δεν έχει γίνει κάποια ταυτοποίηση συντριμιών ακόμα, ούτε ανάσυρσή τους. Η υπόθεση μας έχει μάθει να μην προτρέχουμε. Ας τους δώσουμε το χρόνο να μαζέψουν τα συντρίμια, να τα ταυτοποιήσουν και εδώ είμαστε. Μην προτρέχουμε, όσο θέμα χρόνου και αν ακούγεται η περισυλλογή τους.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... -live.html
Σε περίπτωση που κάποιος έχει κάποιο link που να λέει ότι βρέθηκαν,ταυτοποιήθηκαν και περισυνέλεξαν τα συντρίμια του αεροσκάφους, ας με διορθώσει.
Υ.Γ1. Για να κάνω και το δικηγόρο του διαβόλου...Επιτέλους έδεσε στο μυαλό τους το σενάριο που θα μας παρουσιάσουν. Φαντάζομαι και την εξήγηση θα τη στείλουν με SMS στους συγγενεις :evil:
Υ.Γ.2 Πτήση κατά μήκος του νότιου corridor;;;;; Αυτό πάει για αναίρεση standar
 
Καλησπέρα σας από 'μένα

Δεν είναι κάτι καινούργιο η υποτιθέμενη θέση συντριβής του α/φ σε σχέση με την ακτίνα που είχε υπολογιστεί αρχικά.

http://www.washingtonpost.com/blogs/the ... -mh370.jpg

Επίσης ο Τσολάκης βρέθηκε πριν λίγο στον Σκάι και είπε για σενάριο "ditching".
 
Εγώ πιστεύω οτι σε καμιά εβδομάδα θα ψάχνουν το αεροπλάνο στο Αιγαίο οι άσχετοι να το πω?δεν το λέω γιατι φυσικά δεν είναι άσχετοι και ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν και τι έχει γίνει το αεροπλάνο.Επίσης κάποιος είπε παραπάνω οτι μπορεί να χαθεί ενα αεροπλάνο εύκολα και να μην ξέρει που πάει μέχρι να τον ενημερώσει ο πύργος.Δεν υπάρχει χαρτογραφημενο GPS στα αεροπλάνα ή θα τρελαθούμε τελείως?
 
Ύπαγε οπίσω μου!!!

Πάλι στον Ευαγγελάτο σήμερα, πάλι καντήλες ο gonso.

Εξέφρασα αμφιβολίες κατά πόσο πήρε μέρος ο Μαθουσαλίξ στη διερεύνηση του Helios. Σήμερα με αναγκάζει να εκφράζω αμφιβολίες κατά το αν ήταν ποτέ πιλότος. Η άλλη εκδοχή είναι ότι με τρολλάρει ασύστολα και εγώ τσιμπάω σα χάνος.

Ο δημοσιογράφος είναι δημοσιογράφος και ότι παρλαπίπα του έρθει την λέει. Κακώς, αλλά έτσι είναι πλέον τα media. Βγαίνει η ιστορία με το AD για τα 777, σχετικά με τη βάση της κεραιας του Satcom στα συγκεκριμμένα α/φη. Το τσιμπάει ο δημοσιογράφος και βγάζει μιά φωτογραφία η οποία μέσα σε κύκλο έχει την κεραία που αναφέρεται στο AD.

Εδώ η ίδια φωτογραφία, όπως είναι στο site του

Εν συνεχεία πασάρει στον "καταλληλότερο" των διερευνητών να σχολιάσει τα περί της κεραίας. Ο αθεόφοβος, ατάραχος, εξηγεί ότι από αυτήν την μία κεραία περνάνε..... τα πάντα. Acars, transponders, gps, τα πάντα όλα.

Για τους μή γνωρίζοντες (συμπεριλαμβανομένου και του διερευνητή προφανώς!), η "κεραία" αυτή δεν είναι τίποτε άλλο από τον σωλήνα pitot του ταχυμέτρου του κυβερνήτη. Δεν υπάρχει χειριστής στον κόσμο, έστω και μαθητευόμενος με μία ώρα πτήσης στο ενεργητικό του, που δεν μπορεί να διακρίνει ένα σωλήνα pitot. Ούτε ένας. Ακόμα και οι παλαιότεροι. Δεν είναι κάτι καινούριο. Έχει ανακαλυφθεί πρίν από τα αεροπλάνα! Πόσο μάλλον ο Μαθουσαλίξ και οι 18.000 ώρες πτήσης που έχει.

Τα υπόλοιπα μαυράκια που φαίνονται εντός κύκλου, είναι ένα εξωτερικό θερμόμετρο και ένας από τους αισθητήρες γωνίας προσβολής. Καμμία σχέση με κεραίες, οτιδήποτε εντός του κύκλου.

Βάσει αυτού του "δεδομένου", πλέκει λοιπόν ένα ολόκληρο σενάριο για το πώς έσπασε η "κεραία", χάθηκαν τα πάντα (επικοινωνίες, τρανσπόντερ, acars και ότι άλλο υπάρχει), το πλήρωμα επέστρεψε πρός Μαλαισία, αλλά μιάς και είχε ανοίξει τρύπα από την κεραία, έγινε αποσυμπίεση και πέθαναν όλοι και μπλά μπλά μπλά. Α, και ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ σαν καταλληλότεροι το σενάριο κακόβουλης ενέργειας πλέον. Πάνε τα περί προσγειώσεως σε ζούγκλες για μελλοντική ....χρήση.

Το έταιρον "αστείο" είναι ότι ο δημοσιογράφος τονίζει ότι ο καταλληλότερος, είναι ο μόνος που έχει ενημέρωση απ'ευθείας από τους Μαλαισιανούς (π@π@ρια), μιάς και είναι υπεύθυνος να ενημερώνει τον πρωθυπουργό για θέματα ασφαλείας πτήσεων. Και παρ΄όλες αυτές τις ξούρες, ο δικός μου δεν αντιδρά ποσώς. Να πεί: "Ξέρετε, δεν είμαι πλέον εγώ υπέυθυνος για κάτι τέτοιο. Δεν είμαι Πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ". Κάθεται και το απολαμβάνει.

Επειδή υπάρχουν πολλοί που δίνουν σημασία στα λεγόμενά του, να ξεκαθαρίσουμε ότι όντως υπήρχε AD, και ήταν για τη βάση της κεραίας του Satcom που βρίσκεται στην ράχη του 777 και πίσω από τα φτερά. Η κεραία αυτή δεν έχει να κάνει ούτε με το τρανσπόντερ (2 ξεχωριστές κεραίες), ούτε με τις επικοινωνίες του ασυρμάτου με τον ΕΕΚ (3 ξεχωριστές κεραίες), ούτε με το acars στο vhf mode, ούτε με τα GPS (2 ξεχωριστές κεραίες).

Σχετικά με τα pings που έλαβε ο δορυφόρος, καταλαβαίνω ότι ίσως και με εκτός το acars μπορεί να έγινε κάποια επαφή. Με την κεραία του satcom σπασμένη πώς έλαβε το ping?

Τέλος, δεν αποκλείεται προφανώς όλες αυτές οι ώρες πτήσεως του α/φους να έγιναν με όλους μέσα νεκρούς ή σε κώμα. Όμως μήν ξεχνάμε ότι το 777 δεν είναι 737 (Helios). Το 777 σου "λέει" ότι έχει αποσυμπίεση καμπίνας. Δεν σε αφήνει να το μαντέψεις όπως το 737. Αν δεν φόρεσαν μάσκες οι πιλότοι και αγνόησαν το προφανές warning στο EICAS, είναι άλλο θέμα. Αλλά η κακόβουλη ενέργεια δεν μπορεί με τίποτα να αποκλειστεί με τα δεδομένα που υπάρχουν.

ΥΓ. Όσο συνεχίσει να κάνει τα νουμεράκια του στην τιβί, τόσο θα συνεχίσω και εγώ να χώνω. Δίκαια πράγματα.
 
Top