Ύπαγε οπίσω μου!!!
Πάλι στον Ευαγγελάτο σήμερα, πάλι καντήλες ο gonso.
Εξέφρασα αμφιβολίες κατά πόσο πήρε μέρος ο Μαθουσαλίξ στη διερεύνηση του Helios. Σήμερα με αναγκάζει να εκφράζω αμφιβολίες κατά το αν ήταν ποτέ πιλότος. Η άλλη εκδοχή είναι ότι με τρολλάρει ασύστολα και εγώ τσιμπάω σα χάνος.
Ο δημοσιογράφος είναι δημοσιογράφος και ότι παρλαπίπα του έρθει την λέει. Κακώς, αλλά έτσι είναι πλέον τα media. Βγαίνει η ιστορία με το AD για τα 777, σχετικά με τη βάση της κεραιας του Satcom στα συγκεκριμμένα α/φη. Το τσιμπάει ο δημοσιογράφος και βγάζει μιά φωτογραφία η οποία μέσα σε κύκλο έχει την κεραία που αναφέρεται στο AD.
Εδώ η ίδια φωτογραφία, όπως είναι στο site του
Εν συνεχεία πασάρει στον "καταλληλότερο" των διερευνητών να σχολιάσει τα περί της κεραίας. Ο αθεόφοβος, ατάραχος, εξηγεί ότι από αυτήν την μία κεραία περνάνε..... τα πάντα. Acars, transponders, gps, τα πάντα όλα.
Για τους μή γνωρίζοντες (συμπεριλαμβανομένου και του διερευνητή προφανώς!), η "κεραία" αυτή δεν είναι τίποτε άλλο από τον σωλήνα pitot του ταχυμέτρου του κυβερνήτη. Δεν υπάρχει χειριστής στον κόσμο, έστω και μαθητευόμενος με μία ώρα πτήσης στο ενεργητικό του, που δεν μπορεί να διακρίνει ένα σωλήνα pitot. Ούτε ένας. Ακόμα και οι παλαιότεροι. Δεν είναι κάτι καινούριο. Έχει ανακαλυφθεί πρίν από τα αεροπλάνα! Πόσο μάλλον ο Μαθουσαλίξ και οι 18.000 ώρες πτήσης που έχει.
Τα υπόλοιπα μαυράκια που φαίνονται εντός κύκλου, είναι ένα εξωτερικό θερμόμετρο και ένας από τους αισθητήρες γωνίας προσβολής. Καμμία σχέση με κεραίες, οτιδήποτε εντός του κύκλου.
Βάσει αυτού του "δεδομένου", πλέκει λοιπόν ένα ολόκληρο σενάριο για το πώς έσπασε η "κεραία", χάθηκαν τα πάντα (επικοινωνίες, τρανσπόντερ, acars και ότι άλλο υπάρχει), το πλήρωμα επέστρεψε πρός Μαλαισία, αλλά μιάς και είχε ανοίξει τρύπα από την κεραία, έγινε αποσυμπίεση και πέθαναν όλοι και μπλά μπλά μπλά. Α, και ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ σαν καταλληλότεροι το σενάριο κακόβουλης ενέργειας πλέον. Πάνε τα περί προσγειώσεως σε ζούγκλες για μελλοντική ....χρήση.
Το έταιρον "αστείο" είναι ότι ο δημοσιογράφος τονίζει ότι ο καταλληλότερος, είναι ο μόνος που έχει ενημέρωση απ'ευθείας από τους Μαλαισιανούς (π@π@ρια), μιάς και είναι υπεύθυνος να ενημερώνει τον πρωθυπουργό για θέματα ασφαλείας πτήσεων. Και παρ΄όλες αυτές τις ξούρες, ο δικός μου δεν αντιδρά ποσώς. Να πεί: "Ξέρετε, δεν είμαι πλέον εγώ υπέυθυνος για κάτι τέτοιο. Δεν είμαι Πρόεδρος της ΕΔΑΑΠ". Κάθεται και το απολαμβάνει.
Επειδή υπάρχουν πολλοί που δίνουν σημασία στα λεγόμενά του, να ξεκαθαρίσουμε ότι όντως υπήρχε AD, και ήταν για τη βάση της κεραίας του Satcom που βρίσκεται στην ράχη του 777 και πίσω από τα φτερά. Η κεραία αυτή δεν έχει να κάνει ούτε με το τρανσπόντερ (2 ξεχωριστές κεραίες), ούτε με τις επικοινωνίες του ασυρμάτου με τον ΕΕΚ (3 ξεχωριστές κεραίες), ούτε με το acars στο vhf mode, ούτε με τα GPS (2 ξεχωριστές κεραίες).
Σχετικά με τα pings που έλαβε ο δορυφόρος, καταλαβαίνω ότι ίσως και με εκτός το acars μπορεί να έγινε κάποια επαφή. Με την κεραία του satcom σπασμένη πώς έλαβε το ping?
Τέλος, δεν αποκλείεται προφανώς όλες αυτές οι ώρες πτήσεως του α/φους να έγιναν με όλους μέσα νεκρούς ή σε κώμα. Όμως μήν ξεχνάμε ότι το 777 δεν είναι 737 (Helios). Το 777 σου "λέει" ότι έχει αποσυμπίεση καμπίνας. Δεν σε αφήνει να το μαντέψεις όπως το 737. Αν δεν φόρεσαν μάσκες οι πιλότοι και αγνόησαν το προφανές warning στο EICAS, είναι άλλο θέμα. Αλλά η κακόβουλη ενέργεια δεν μπορεί με τίποτα να αποκλειστεί με τα δεδομένα που υπάρχουν.
ΥΓ. Όσο συνεχίσει να κάνει τα νουμεράκια του στην τιβί, τόσο θα συνεχίσω και εγώ να χώνω. Δίκαια πράγματα.