Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Όντως, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση να το εντοπίσουν. Την περίπτωση του C130 δε τη θυμάμαι τόσο καλά, αλλά την υπόθεση του yakovlev τη θυμάμαι καλύτερα. Ομάδα ειδικών δυνάμεων στην οποία υπηρέτησα αρκετά χρόνια μετά συμμετείχε στις προσπάθειες εντοπισμού και διάφοροι λέγαν ιστορίες. Ωστόσο είμαι σχεδόν σίγουρος τουλάχιστον για τη δεύτερη περίπτωση, ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν τέτοιες επί ημέρες, ώστε οι έρευνες να περιορίζονται μόνο από το έδαφος. Πολύ χιόνι και ομίχλη. Και αχνά θυμάμαι ότι το ίδιο ίσχυε και με το C130. Οπότε ούτε λόγος για βοήθεια από δορυφόρους....Μπορεί να μην θυμάμαι και τόσο καλά βέβαια
 
Ναι, ήταν πολύ χαμηλή η ορατότητα στα Πιέρια και φυσικά αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο και στο ατύχημα και στην διάσωση. Αλλά λέει ο καιρός στην Μαλαισία ήταν καλός.
Για να μην ανεβάζω φωτογραφίες και βαραίνω το thread, ψάξτε στο google "sumatra fires nasa". Χειρότερη ορατότητα σε χαμηλό ύψος στην Σουμάτρα και στα στενά απο αυτήν που είχε την ημέρα του ατυχήματος δεν γίνεται, πολλές πτήσεις είχαν ακυρωθεί και αρκετά αεροδρόμια ήταν κλειστά για ώρες.
Τέτοιες συνθήκες αυξάνουν πολύ την πιθανότητα το αεροσκάφος να έχει συντριβεί εκεί και δυσκολεύουν πολύ οποιεσδήποτε έρευνες, οπότε κατα την ταπεινή μου γνώμη εκεί έπρεπε να συγκεντρώνονται οι προσπάθειες και όχι σε μακρινούς ωκεανούς.
Αλλα είπαμε, οι Ινδονήσιοι είναι απόλυτοι οτι το αεροσκάφος δεν πέρασε στο FIR τους και οτι δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν να ψάξει.
 
Καταρχήν χαίρομαι που επιχειρηματολογώντας προσπαθεί ο καθένας να υποστηρίξει τη θέση του. Αυτό είναι το νόημα του forum και όχι κραυγές χωρίς επιχειρήματα. Έχεις άποψη;Την υποστηρίζεις με επιχειρήματα.
Το δεδομένο του καιρού που ανέφερες δεν το ήξερα και ισχυροποιεί την άποψή σου καταρχήν. Ελπίζω να κατάλαβα το σκεπτικό σου, ελεύθερα αν θες με διορθώνεις:
Mιλάμε για φωτιά στο πιλοτήριο και στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου,η οποία κατέστρεψε τις επικοινωνίες και τα συστήματα εντοπισμού και ανάγκασε τους κυβερνήτες να επιστρέψουν και να κατέβουν σε χαμηλό υψόμετρο κινούμενοι πια δυτικα-βορειοδυτικα, ώστε σε γνώριμη πια περιοχή και με καθαρό καιρό να προσγειωθούν. Το κυριότερο ερώτημα που έχω είναι γιατί τελικά να προτιμήσουν να βρεθούν πάνω από την Ινδονησία και να μην το προσγειώσουν άμεσα σε γνώριμο έδαφος και με καλό καιρό?
 
Καλά εσείς που λέτε για φωτιές και επικοινωνίες δεν ξέρετε ότι υπάρχει ανεξάρτητο εφεδρικό ασύρματο στο πιλοτήριο ?Γιατί δεν το χρησιμοποιησαν να επικοινωνησουν με το έδαφος η κάποιο κοντινό αεροσκάφος?
Έκανε παρεμβολές ο καπνός ?
Επίσης κάποιοι λένε ότι έκανε κύκλους και αναζητούσε το αεροδρόμιο?μέχρι που τελείωσαν τα καύσιμα.
Στις 30000 πόδια από το σημείο που εξαφανίστηκε το ίχνος του ,βράδυ και με τόσα φώτα,μετά το u turn και άσχετος να ήταν θα ήξερε που είναι οι ακτές τής Μαλαισίας ώστε να προσγειωθεί σε κάποιο αεροδρόμιο. Μπορούσε να τις δει...εκτός και αν είχε πιάσει άχνα το τζάμι από την φωτιά.

Και αφού η λογική ότι εξαφανίζεται ένα τέτοιο αεροπλάνο μετα απο φωτιά σας ακούγετε τόσο απλή και λογική τι κάνατε τόσο καιρό,την έκανε ο ICAO<IATA κλπ. για να μην συμβεί κάτι τέτοιο?
Εδώ υπάρχουν δορυφόροι που παρακολουθουν δάση και σε ενημερώσουν με το που ανάβει κάποιος τσιγάρο.

Λοιπόν το αεροπλάνο η έχει καταρριφθεί (εσκεμμένα ή καταλαθος)και κάποιοι το κρύβουν ή κάποιοι το έχουν κρύψει κάπου με σκοπό που θα δούμε ή δεν θα προλάβουμε να δούμε.
Όποιος παρακολουθεί απο την αρχή το περιστατικό θα καταλάβει οτι όπου υπάρχει καπνός δεν είναι και φωτιά.
Και έχουν βάλει στην μέση τούς Μαλεσινιους .Που το αεροπλάνο εχει χαθεί σε Βιετναμέζικο FIR και μετά το u turn την μεγαλύτερη ώρα περνάει μέσα απο Ταιλανδεζικο FIR.Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Όταν βγαίνουν και λένε τα στρατιωτικά ραντάρ οτι το τελευταίο στίγμα ήταν εκεί σημαίνει ή ότι έπεσε εκεί ή ότι με κάποιον τρόπο ηθελημένο κρύφτηκε από τα ραντάρ.Δεν γίνετε κάτι άλλο.
:wall:
 
Διαβαζω τωρα, οτι στον εξομοιωτη πτησης του πιλοτου βρεθηκε σχεδιο προσγειωσης στο αεροδρομιο της αμερικανικης βασης στο νησι Ντιεγκο Γκαρσια. Το οποια μαλιστα ειχε φροντισει να διαγραψει 33 μερες πριν την πτηση. Τα καυσιμα της mh370 φτανανε οριακα για να φτασει το αεροπλανο στο συγκεκριμενο νησι και αν πλησιαζε ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα το κατερριψαν. Περαν τουτου οι Μαλαισιανοι αφηνουν αιχμες πλεον οτι οι Αμερικανοι δεν εχουν βοηθησει ουσιαστικα την ερευνα και οτι ουσιαστικα "μας δουλευουν".

Ξαναλεω, παντοτε, κατα τη γνωμη μου, ειναι το μονο σεναριο το οποιο κολλαει πιο καλα απ'ολα τα αλλα, τα κομματια του παζλ. Μεχρι στιγμης παντα.
 
Όταν είδα και εγώ το τελευταίο στίγμα στον χάρτη απο την δεύτερη μέρα που το είπαν κατευθείαν πήγε το μυαλό μου ότι θα έχει προσγειωθεί εδώ κοντά μου στο FJDG.Αλλά άντε απόδειξέ το αυτό .Η το απήγαγαν οι Αμερικανοι ή το κατέβασαν ηλεκτρονικά ή το κατέβασαν όπως τοτε στο Iρακ με την IRANIAN AIR με missiles.
 
Δεν χρειάζεται εκνευρισμός, ο καθένας λέει τα επιχειρήματά του και όποιος διαφωνεί παραθέτει τα δικά του. Ναι,διαφωνώ και εγώ με το ενδεχόμενο της φωτιάς, αλλά το συζητάμε. Και επαναλαμβάνω, δεν μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα αποκλείοντας δεδομένα, επειδή δεν ταιριάζουν με το σκεπτικό σου. Αυτός δεν είναι τρόπος προσέγγισης. Το κακό στην όλη υπόθεση για όσους παρακολουθούν από την αρχή είναι ότι οι κύριοι εκεί κάτω έχουν αναιρέσει δεδομένα, έχουν αφήσει να διαρρεύσουν κάποια άλλα, δε λένε πραγματικά σημαντικά στοιχεία...ένας μύλος. Είτε λόγω ανικανότητας, είτε λόγω ανοργανωσιάς, είτε για λόγους εθνικής ασφάλειας και είτε...όπως πιστεύω και εγώ, γιατί κάτι θέλουν να μπαλώσουν. Αλλά επειδή κανείς μας δεν έχει επιχειρήματα να υποστηρίξει το ένα ή το άλλο, τουλάχιστον ας μείνουμε σε αυτά που μας έκαναν την τιμή να μας πουν οι κύριοι ,είτε είναι αλήθεια,είτε ψέμα
 
Άπλα είναι λίγο περίεργο για μένα που δεν ζω από το αεροπλάνο άσχετα οτι οι σπουδές μου έχουν να κάνουν αρκετά με το αντικείμενο να βγαίνουν με μια ευκολία άτομα που βλέπω οτι είναι απόλυτα σχετικοί με το αεροπλάνο και να λένε οτι ψάχνουμε 20 μέρες ένα υπερσύγχρονο 777 που χάθηκε εξαιτίας φωτιάς?Με τόσα εναλλακτικά δίκτυα ,ανιχνευτές ,άκαυστα καλώδια κλπ.εν έτη 2014. Είναι τόσο πίσω η αεροναυπηγική?Τι να πω?Για να το λένε ...ε?Εγώ ξέρω οτι από ένα ατυχές περιστατικό δεν πέφτει ένα αεροπλάνο.Αλλά άντε και πέφτει από ένα ατυχές γεγονός, να το ψάχνεις κιόλας τόσες μέρες πάει πολύ.
 
Δεν έχω κάποια ολοκληρωμένη ή παγιωμένη άποψη επι του θέματος, Aris 79 και λοιποί φίλοι, κι εγώ το ψάχνω όσο μπορώ και όσο προλαβαίνω και απλά μοιράζομαι τις σκέψεις μου όπως εξελίσσονται με κάθε καινούργιο πράγμα που μαθαίνουμε.
Είπα νωρίτερα οτι κατα την γνώμη μου το acars δεν είναι καθόλου βέβαιο οτι απενεργοποιήθηκε με δόλο ή απο βλάβη. Μπορεί να απενεργοποιήθηκε σαν στάνταρ διαδικασία των πληρωμάτων της Malaysian σε αυτή την περιοχή και να ξεχάστηκε κατα την επιστροφή, ή μπορεί απλά να απενεργοποιήθηκε όταν παλεύανε να αποκαταστήσουν τις επικοινωνίες. Ναι, αν δεν κάνω λάθος (δεν ξέρω καλά το 777) το να βάλεις τον ασυρματο VHF απο data σε voice πολύ απλά κόβει τις εκπομπές του acars.
Υποθέτουμε πάλι οτι χάσανε και τους δύο transponders, αλλα και γι αυτό δεν είμαι σίγουρος. Δεν ξέρω, ξαναλέω, την ακριβή διαταξη του 777, αλλα η αλλαγή απο τον προβληματικό transponder σε αυτόν που δουλεύει είναι πολύ πιθανόν να μην γίνεται αυτόματα, να απαιτεί κάποια επιλογή απο τον πιλότο πχ στο control panel του tcas, και αυτός μέσα σε όποιο σοβαρό πρόβλημα είχε να μην συνειδητοποίησε καν οτι o transponder που χρησιμοποιούσε είχε βγεί εκτός.
Και πάλι, οι transponders δεν επηρρεάζουν το αν και πώς πετάει το αεροσκάφος, αλλα η απώλεια έστω του ενός, του ενεργού, είναι ένα στοιχείο προς το τί μπορεί να συνέβη.
 
Απαγορεύεται η απενεργοποίηση των συστημάτων αυτών κατά την πτήση. Το ATC Transponder, το ACARS το VHF-Communications κλπ. εξασφαλίζουν το ότι η πτήση θα είναι ελεγχόμενη μέσα στον εθνικό εναέριο χώρο κάθε χώρας. Είναι σαν να πετάς χωρίς να έχεις υποβάλει σχέδιο πτήσης. Κάθε τέτοια πτήση, όπως περιγράφεται στους διεθνείς κανονισμούς "Μπορεί να καταρριφθεί χωρίς προειδοποίηση, σαν εχθρική". Αυτό το γνωρίζουν όλα τα πληρώματα και δεν παίζουν με αυτό (μέχρι στιγμής έχουν καταρριφθεί τουλάχιστον ένα JUMBO και ένα Airbus A300B4 χωρίς κανείς να ρωτήσει γιατί το καταρρίψατε!).
 
Top