Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Αγαπητοί συνεπιβάτες!
Κατάρριψη πάνω από απαγορευμένη περιοχή, είναι πράξη επιβεβλημένη και δικαιολογημένη από κάθε άποψη σύμφωνα με την ιδρυτική διακήρυξη του ΟΗΕ. Γιατί θα έπρεπε να μείνει κρυφή;
Άλλωστε και σαν Renegate Flight πάλι η κατάρριψη θα ήταν επιβεβλημένη σύμφωνα με τα ισχύοντα του ICAO.
Σε αυτή την περίπτωση θα το έλεγαν από την πρώτη στιγμή (και τα σκυλιά της στάνης δεμένα!)
 
Hastaroth1
Αν υποθέσουμε ότι όντως λιποθύμησαν αφότου κατάφεραν και κατέβασαν το αεροσκάφος στα 5000ft, υπάρχουν ενδείξεις από όσα ξέρουμε μέχρι τώρα ότι οι πιλότοι ανέκτησαν τις αισθήσεις τους? (έχουν υποστηρίξει ότι το αεροσκάφος ανέκτησε cr.altitude στα 29.500.Τώρα αν το έχουν αναιρέσει και αυτό τα τελευταία 24ωρα....) Γιατί να λιποθυμήσουν από CO?Δεν έχουν ξεχωριστή παροχή οξυγόνου? Συνεπώς δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις, αλλά για κανονικές φλόγες μέσα στο πιλοτήριο...φωτιά στο πιλοτήριο μπορεί να συνδυαστεί με πτήση ωρών?
ΑWACS
Μια αναγκαστική προσγείωση σε έδαφος τέτοια που να επιτρέπει την αποστολή ACARS, δε σημαίνει ότι είναι ανίκανη να κατεστρέψει το 'μαύρο κουτί' και να καταστρέψει σε τέτοιο βαθμό το αεροσκάφος που να μην είναι κάποιο κομμάτι του ορατό από φωτογραφικούς δορυφόρους?

Θα βοηθούσε ιδιαίτερα αν τα δεδομένα από τα ραντάρ (αυξομειώσεις alt, αλλαγές κατεύθυνσεις κτλ ) μας τα δημοσίευαν με τη χρονική στιγμή που έγιναν αυτά, όπως ακριβώς με λεπτομέρειες ξέρουμε τα δεδομένα από τα συστήματα επικοινωνιών/εντοπισμού.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... f_tracking
 
Όποιος δεν βλέπει τη τεράστια προσπάθεια συγκάλυψης που επιχειρείται μάλλον βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου.
 
Εγώ πάντως ποντάρω στο σενάριο της φωτιάς και μάλιστα στο Electronic Compartment. Μια τέτοια φωτιά θα έβγαζε εκτός λειτουργίας τα περισσότερα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους ενώ οι δηλητηριώδεις αναθυμιάσεις να έκαναν το πλήρωμα αρχικά και τους επιβάτες στη συνέχεια να χάσουν τις αισθήσεις τους. Τον έλεγχο στην ευθεία και οριζόντια πτήση (λέγε με cruise) έτσι κι αλλιώς τον έχει ο αυτόματος πιλότος ο οποίος ως δια μαγείας σώζεται από την πυρκαγιά και διατηρεί τον έλεγχο του αεροσκάφους μέχρι να καταναλωθούν όλα τα καύσιμα και να συντριβεί λόγω έλλειψης καυσίμων (ε! αυτό το πήρα από το δικό μας το Helios).
Παιδιά - παιδιά κάποιος με περισσότερη λογοτεχνική έφεση από εμένα για να στείλουμε το σενάριο στο Χόλλυγουντ;
(Σε κάθε περίπτωση πάντως εγώ είμαι εκτός τόπου και χρόνου και γιαυτό ξαναεπιστρέφω στη στάνη μου!)
 
Τη φωτιά την αντιλαμβάνονται οι κυβερνήτες. Αλλάζουν πορεία και κατεβάζουν το αεροσκάφος στα 5000ft ώστε να προσγειώσουν το αεροσκάφος σε αεροδρόμιο περιοχής με το οποίο είναι απόλυτα εξοικειωμένοι. Εδώ κάπου χάνουν τις αισθήσεις τους ή κατά την φάση της κατάβασης.Το αεροπλάνο συνεχίζει στη νοητή ευθεία το U turn και του τελευταίου σημείο στα στρατιωτικά ραντάρ. Παραδοχές:
1) Σύστημα παροχής οξυγόνου στους κυβερνήτες δυσλειτουργεί ή ξέχασαν να το χρησιμοποιήσουν.
2) Το αεροσκάφος με το alt στον αυτόματο πιλότο ρυθμισμένο στα 5000ft αλλάζει συνεχώς υψόμετρο. 45000, 23000, 29500 όπου και σταθεροποιείται. Δυσλειτουργία και του αυτόματου πιλότου. Μετά φτιάχνει από μόνος του.
3) H φωτιά έχοντας καταστρέψει όλα τα ζωτικά όργανα του αεροσκάφους και έχοντας εξουδετερώσει κυβερνήτες,επιβάτες και πλήρωμα αυτοπεριορίζεται με κάποιο τρόπο. Το αεροπλάνο λαβωμένο εκλεκτικά μόνο στα συστήματα επικοινωνίας και εντοπισμού και με νεκρούς-λιπόθυμους επιβάτες συνεχίζει να πετά μέχρις εξάντλησης των καυσίμων, που θα ξαναθυμίσω ότι σύμφωνα με τις αρχικές δηλώσεις των Μαλαισιανών, δεν είναι σαφές πόσα καύσιμα είχε επάνω του.
 
Να θυμισω παντως, οτι ο Μπαν Κι Μουν, ελαχιστες ωρες μετα την εξαφανιση του boeing (την ιδια μερα δηλαδη) , εξεφρασε την λυπη του για το δυστυχημα και ευχηθηκε συλληπητηρια στις οικογενειες των θυματων (!). Γεγονος που προκαλεσε την οργη των συγγενων και την εντυπωση των υπολοιπων, μια που περα απο αυτον, κανεις αλλος (;) δεν μπορουσε να γνωριζει/μιλαει για θυματα εκεινη την ωρα. Οχι μονο πρακτικα, αλλα κυριως δεοντολογικα. Ο Μπαν Κι Μουν παντως, το εκανε. Γεγονος το οποιο εχει περασει εντελως απαρατηρητο.
Σε συνδυασμο με οσα γεγονοτα ακολουθησαν (αστειες "official" αντιφασεις, εμφανης προσπαθεια αποπροσανατολισμου ερευνων και κοινης γνωμης κλπ) μηπως το ατοπημα αυτο δεν ηταν τοσο αθωο οσο εδειχνε αρχικα;


Σεναριο αεροπειρατιας με καταρριψη (και στη συνεχεια προσπαθεια αποκρυψης του γεγονοτος απο Αμερικη-Μαλαισια) ειναι απ'τα λιγα που κατα τη ταπεινη μου γνωμη δενει αρκετα κομματια του παζλ αυτη τη στιγμη. Κι οχι μονο δενει κομματια του παζλ, αλλα εξηγει επαρκεστατα και πολλες κινησεις που δημιουργησαν σημαντικα ερωτηματικα και αποριες:
Interpol απτην 2η μερα: Καμια περιπτωση αεροπειρατιας (αποπροσανατολισμος σε περιπτωση αεροπειρατιας+καταρριψης well done). Με την CIA να αναρωτιεται για το πώς γινεται να ειναι τοσο απολυτη η interpol.
3η-4η μερα: Αρχισε να καλλιεργειται επιμελως ενα κλιμα τυπου "να φορτωσουμε στους πιλοτους το κακο". Προσοχη ομως σε μια ΠΟΛΥ σημαντικη λεπτομερεια. Δεν προσπαθησαν να τους φορτωσουν καποιο λαθος στο χειρισμο or something, αλλα προσπαθουν απτην πρωτη στιγμη μεχρι και σημερα να αναφερθουν στα περι δολιοφθορας/χαμηλου επαγγελματισμου κλπ. Για τον co-pilot βγηκε η ΝοτιοΑφρικανα ξανθια και αρχισε να λεει για μερακληδες συγκυβερνητες, η ειδηση εκανε το γυρο του κοσμου σε κλασματα δευτερολεπτου κλπ κλπ. Για τον captain αρχισαν να λενε οτι πιλοταρε με κακιστη ψυχολογια επειδη εχασε την δικη ο αρχηγος του κομματος που υποστηριζε κλπ. Πλεον εχουμε περασει στη φαση οτι μπορει να ηταν τρομοκρατες οι ιδιοι. Γενικα βλεπουμε επιμονη προπαγανδα εναντιον του πληρωματος, η οποια δεν ειναι στοχευμενη ως προς ενα ζητημα, αλλα την μια λενε για γυναικες, την αλλη για κακες ψυχολογιες, την επομενη για αυτοκτονιες, την μεθεπομενη για τρομοκρατιες κλπ κλπ κλπ. Πολλαπλη επιθεση σε βαρος τους, για να το βαλουμε καλα στο μυαλο μας (με τον εναν ή τον αλλο τροπο) οτι οι 240 αγνοουμενοι (και λογικα νεκροι) μαλλον ειναι προιον των κακοβουλων και δολοπλοκων πιλοτων.
Και φυσικα εξηγει και την εντυπωσιακη κινητοποιηση των Αμερικανων για ενα δυστυχημα που εχει συμβει πολυ μακρια απο αυτους, σε εταιρεια που ουδεμια σχεση εχει με Αμερικη και με ελαχιστους Αμερικανους πολιτες στην πτηση (ναι τους ενδιαφερει η boeing που ειναι αμερικανικη κλπ, αλλα δεν νομιζω οτι εχει υπαρξη τετοια κινητοποιηση αμερικανικων δυναμεων σε αλλα ατυχηματα της boeing, πχ af447 η οποια ηταν πολυ πιο κοντα. Αν κανω λαθος να με διορθωσετε).

A! Να μην ξεχναμε οτι μεσα σε ολο αυτο το "παιχνιδι" βγηκε μια χωρα απτο πουθενα και ειπε "δεν επιτρεπω σε κανεναν να ψαξει τα χωρικα μου υδατα εκτος απο εμενα". Στα χωρικα υδατα της οποιας, ολως τυχαιως συγκεντρωνονται οι περισσοτερες πιθανοτητες να εχει πεσει το αεροσκαφος με τα μεχρι στιγμης δεδομενα (αλλα και στατιστικα βεβαιως). Η οποια χωρα, ολως τυχαιως ειναι οτι πιο φιλοαμερικανικο κυκλοφορει στην περιοχη. Και στην οποια χωρα οι ερευνες αργησαν ΠΟΛΥ να στραφουν. Επιμελως ή οχι δεν ξερω, αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι τα συντριμια διασκορπιζονται λογω ρευματων οσο περνουν οι μερες και ετσι οι προσπαθειες εντοπισμου δυσκολευουν γεωμετρικα.
 
aris 79, δεν είναι καθόλου απαραίτητο να καταστραφούν τα μαύρα κουτιά και το ELT για να μην βρίσκουμε το αεροσκάφος. Το να πέσει σε δάσος ή χαράδρα φτάνει και περισσεύει για να είναι εξαιρετικά δύσκολος ο εντοπισμός του ακόμα και αν είναι σχετικά ανέπαφο.
Όσο για τα ανεβοκατεβάσματα στο ύψος που αναφέρουν διάφοροι, είναι νομίζω φαιδρότητες για ένα φορτωμένο 777. Δεν πιστεύω οτι μπορεί να πιάσει τα 45000, ούτε οτι μπορεί να βουτήξει στις 5000 και να ξανανέβει έτσι εύκολα, εκτός αν έχει απορρίψει σχεδόν όλα τα καύσιμα. Και όντως μπορεί να τα έχει ρίξει, αλλα τότε δεν το ψάχνεις στην Αυστραλία. Ή το ένα ή το άλλο, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.
 
Για την ανεύρεση των κουτιών είναι λογικό όπως υποστηρίζεις να υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην ανεύρεση αν είναι μέσα σε δύσβατα γεωγραφικά μέρη. Η σφοδρότητα της πτώσης στο έδαφος προυποθέτουμε όπως είπαμε ότι ήταν μέτρια. Άρα δεν προκλήθηκε καμία φωτιά ( γιατί δε μας έχουν πει ότι η δορυφόροι είδαν κάποιο θερμικό κύμα- λέω δε μας είπαν, όχι απαραίτητα ότι δεν το έχουν καταγράψει). Υπάρχει περίπτωση ένα άδειο από καύσιμα αεροπλάνο με μια μέτριας σφοδρότητας πρόσκρουση στο έδαφος να μην παραγάγει καμία είδους έκρηξη? Δεν ξέρω,αλλά φαντάζομαι πως ναι. Αν παραδεχθούμε όλα αυτά όμως ταυτόχρονα παραδεχόμαστε ότι το αεροπλάνο είναι σχεδόν ανέπαφο στο έδαφος. Αφού χτενίζουν τεράστιες θαλάσσιες εκτάσεις για να εντοπίσουν συντρίμια, πόσες είναι οι πιθανότητες να μην έχουν χτενίσει εδάφη (πολύ μικρότερης έκτασης σε σχέση με τους ωκεανούς της περιοχής) και να μην έχουν εντοπίσει ένα σχεδόν ανέπαφο αεροπλάνο?
Για τις εναλλαγές υψομέτρου συμφωνώ, μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της αφερεγγυότητας των Μαλαισιανών, ότι μπορεί να μην ισχύουν. Ωστόσο, αν παρατηρήσεις τη στιγμή από την απώλεια της επικοινωνίας με τον transponder μέχρι το σημείο που χάθηκε και από τα primary radar, μεσολαβεί διάστημα 55 λεπτών. Εδώ χρειάζεται κάποιος που πετάει με 777 να πει αν μπορεί το αεροσκάφος με βάση την χιλιομετρική (και πάλι δεν έχουμε πληροφορίες αν το αεροσκάφος ήταν σε ευθεία πορεία πάνω από τη Μαλαισία) και χρονολογική απόσταση των δύο να κάνει αυτές τις υψομετρικές εναλλαγες. Από cr.altitude 35.000 σε 45.000, μετά κάθοδο στα 5000 ( εγώ γιατί θυμάμαι στη αρχή να λένε ότι το χαμηλότερο ήταν 23.000), μετά cr.alti 29500.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι βασικό να δημοσιεύσουν ακριβώς τις πορείες, τα υψόμετρα και τις χρονικές στιγμές όσο το αεροσκάφος ήταν ορατό από τα primary radar. Κάνουμε παραδοχές, γιατί στερούμαστε των δεδομένων.

Ηux-flux μην ξεχνάς ότι οι αρχικές αντιδράσεις του συγκεκριμένου ανθρώπου ήταν -δημόσια πάντα-δύο. Να συλληπηθεί τους συγγενείς μεν, αλλά να στείλει και δυνάμεις από τις χώρες της περιοχής να ψάχνουν για μέρες σε λάθος σημείο. Δεν ξέρω τι συμβαίνει εκεί κάτω ειλικρινά....
 
Hux_Flux":123hjey9 said:
Και φυσικα εξηγει και την εντυπωσιακη κινητοποιηση των Αμερικανων για ενα δυστυχημα που εχει συμβει πολυ μακρια απο αυτους, σε εταιρεια που ουδεμια σχεση εχει με Αμερικη και με ελαχιστους Αμερικανους πολιτες στην πτηση (ναι τους ενδιαφερει η boeing που ειναι αμερικανικη κλπ, αλλα δεν νομιζω οτι εχει υπαρξη τετοια κινητοποιηση αμερικανικων δυναμεων σε αλλα ατυχηματα της boeing, πχ af447 η οποια ηταν πολυ πιο κοντα. Αν κανω λαθος να με διορθωσετε).
-


Πρώτα απ' όλα η AF447 ήταν Α330, δηλαδή Airbus δηλαδή ευρωπαϊκό αεροσκάφος και όχι αμερικάνικο, δεν καταλαβαίνω την συσχέτιση την ΜΗ370. Φυσικά και οι ΗΠΑ έχουν τρομερό ενδιαφέρον και θα επιβάλουν την εμπλοκή τους: μιλάμε για ένα αμερικανικό προϊόν και μια αμερικανική πολυεθνική, που εξάγει το συγκεκριμένο αεροσκάφος παντού. Εσείς στην θέση της Αμερικής, θα αφήνατε την τύχη του προϊόντος σας στο πόρισμα της κάθε Μαλαισίας (με όλη την συμπάθεια); Μιλάμε για δισεκατομμύρια δολάρια και κάποιοι ψάχνετε ιστορίες συνωμοσίας για τα αυτονόητα. Και φυσικά σε πολλά προηγούμενα συμβάντα οι Αμερικανοί συνέδραμαν, χωρίς να είναι δική του η αεροπορική ή πολίτες τους οι επιβάτες.
 
Δυστυχώς έχουμε πικρή ιδία πείρα για το πόσο δύσκολο είναι μερικές φορές να εντοπιστεί ένα αεροσκάφος. Θυμηθείτε το c-130 και το Yakovlev.
Ειδικά στο δεύτερο, πετούσαν συνεχώς κυριολεκτικά απο πάνω όλα τα μέσα που είχαμε διαθέσιμα, και οι πεζοπόρες ομάδες έρευνας είχαν περάσει στα 30-40 μέτρα αλλα δεν το βλέπανε.
Όχι γιατί ήταν ανίκανοι, αδιάφοροι ή γιατί τα μέσα δεν επαρκούσαν, αλλα γιατί μερικές φορές είναι δύσκολο, πολύ δύσκολο να το βρείς.
Γι αυτό και εξοργίζομαι με την συμπεριφορά και τις δηλώσεις Μαλαισιανών και Ινδονήσιων του τύπου "ψάξαμε, δεν είναι εδώ, ή Ταλιμπάν ή εξωγήινοι το πήραν".
Ναι, δεν μπορούμε να ξέρουμε σίγουρα, αλλα είναι πολύ, πάρα πολύ πιθανόν το αεροσκάφος να έχει πέσει εκεί κοντά και κάποιοι να παίζουν πολιτικό παπά ενώ οι μέχρι τώρα ενδείξεις παραπέμπουν σε ήπια πτώση και πολύ πιθανή ύπαρξη επιζώντων.
 
Top