Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Hastaroth1":28b006wd said:
είναι φυσικό να προσπαθούν να δικαιολογήσουν την ανεπάρκειά τους.

Και να μη φανερώσουν/αποκαλύψουν τα κενά στα συστήματα αεράμυνάς τους.

Αν το είδαν, το ότι δεν αντέδρασαν είναι φανερή αδυναμία/αδιαφορία.
Αν δεν το είδαν, είναι φανερή αδυναμια. κλπ κλπ
 
Δεν είναι δυνατόν όλες οι χώρες να έχουν την οργάνωση και τις υποδομές της Γαλλίας, της Αγγλίας ή των ΗΠΑ.
Γιαυτό ο ICAO προβλέπει σε κάθε τέτοια περίπτωση τη δυνατότητα η χώρα που αντιμετωπίζει μια τέτοια κατάσταση να μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή όλων εκείνων που πιστεύει ότι μπορούν να τη βοηθήσουν στο έργο της μέσα από τον ICAO.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως άργησαν υπερβολικά και όχι προς τη σωστή κατεύθυνση.
 
να μεινουμε παρακαλω στο καθαρό μερος του airliner
Σεναριο 232
Εχει φωτιά φορτίου (VALUEJET) χωρίς φλόγα εξαρχής του καιει τα καλωδια του transponder και δεν τοπαιρνει χαμπάρι.Μόλις το καταλαβαίνει ανεβαίνει στα 45000 για να κόψει το οξυγόνο της!!!!!!!!!(Δεν εξηγείται αλλιως)Στρίβει σε γνωριμα αεροδρόμια όπως λεει και το ρεπορτάζ θαλασσινά για να αποφύγει μανούβρες σε βουνα και σιγά σιγά σβηνουν όλα( οθόνες όλα ) Ειναι fly by wire και του μενουν μόνο μανετες κοντρόλ και τα αρχαία (ταχυμετρο,υψόμετρο πυξίδα και τεχνητός ορίζοντας) Κατεβαίνει στα 5000 και ψαχνει με τα ματια να βρεί το νησάκι η κανενα αλλο αεροδρόμιο να προσγειωθεί .Τρωει πέντε ώρες στο ψάξιμο και του τελειώνουν τα καυσιμα (acars στην RR)( Η aeroperu εμεινε μονο μιση ώρα νυχτα στον αερα χωρίς ταχυμετρο και υψόμετρο) ΠΟΥ δεν κολλάει????.Και τι δεν ειπαν για το πλήρωμα ΘΔ τι ακτιβιστής ,τι γυναικάκιας ,τι ψυχω Θα ζητησουν ταπεινα συγγνωμη όταν βρεθεί το αεροπλάνο?
 
northwest dc10":1dmubmbd said:
ΠΟΥ δεν κολλάει????.

ούτε Pan-Pan, ούτε MayDay. Αν ήταν τόσο σοβαρό (δηλαδή πιο σοβαρό από τη SR111), για να μη εκπέμψουν κανένα σήμα, έμειναν 5 ώρες airborne?
 
Και χωρίς κανείς από τους επιβαίνοντες να ανησυχήσει αρκετά ώστε να πάρει κάποιο τηλέφωνο με το κινητό του (ή έστω ένα SMS τουλάχιστον).
 
Καπου διάβασα οτι αν ανέβηκε στα 45 χιλιάδες ποδια θα ηταν αδυνατο να επιζήσουν οι επιβάτες λόγο του οτι το οξυγόνο στην καμπίνα εννοείτε πως δεν θα επαρκούσε αλλα και το οξυγόνο απο τις μασκες θα ηταν και αυτο ανεπαρκες... οι πιλότοι θα μπορουσαν να επιζήσουν γιατί έχουν μεγαλύτερη παροχή... αμα λεω λαλακιες διορθώστε
 
Και ειπώθηκε και σε καμία περίπτωση δε λες......Μ#$%%ς. Αυτοί που τις λένε είναι αυτοί που έχουν διασπείρει τόσες -σκοπίμως κατά τη γνώμη μου- αντιφατικές,αλληλοαναιρούμενες και αυτοαναιρούμενες πληροφορίες. Το ξέρω, επαναλαμβάνομαι. Και δυστυχώς ένας από αυτούς που μπήκαν στον πειρασμό και άρχισαν τις θεωρίες είμαι και εγώ. Επειδή το σίριαλ των ενημερώσεων και των δεδομένων που αφήνουν να διαρρεύσουν οι Μαλαισιανοί και λοιποί προσβάλλει την νοημοσύνη μου, αρνούμαι να τους παρακολουθήσω. Ας αποφασίσουν τι θέλουν να γράψουν στους τίτλους τέλους και να τερματίσουν το δράμα των οικογενειών. Tα first class ξέρουν μόνο να πλασσάρουν και ας κάθονται στην economy Ιρανοί με κλεμμένα ευρωπαικά διαβατήρια... :wall:
 
Ποιάς έκτασης φωτιά κάνει τόση σημαντική ζημιά στο αεροπλάνο, αφήνει λιπόθυμους ή ακόμα και σκοτώνει τους πιλότους και τους επιβάτες (δηλητηρίαση από CO ?) και παρόλα αυτα δεν είναι ικανή να οδηγήσει σε συντριβή, παρά αφήνει το αεροσκάφος να πετάει για 5,6,7 ώρες....όσο τελοσπάντων τους καπνίσει να μας πουν;;;; Ή μάλλον να αλλάξουν αυτό που μας έχουν πει. Προβλέπω ότι σιγά σιγά θα αρχίσουν να λένε ότι οι κινητήρες δε δούλευαν για άλλες 7 ώρες, μάλλον 4, μάλλον 2, μάλλον 1....και το σενάριο της φωτιάς δένει μια χαρά....σα το σιρόπι από ραβανί Βεροίας. Εύγεστο και μόνο για ελάχιστους δύσπεπτο.
Υ.Γ. Πρέπει να αναιρέσουν και τις αυξομειώσεις στο altitude (45.000ft αρχικά για να σβήσει η φωτιά-5000 μετά για να ψάχνει ο πιλότος αεροδρόμιο-23.000 και μετά 29.500 cruis.alt πώς δικαιολογείται;;;;;), την πορεία αργότερα κατά μήκος άσχετου αεροδιαδρόμου κτλ κτλ. Η εκλεκτική επεξεργασία δεδομένων προς την εξαγωγή συμπερασμάτων, με την προυπόθεση ότι γίνεται από ανθρώπους με νοημοσύνη και από ανθρώπους που έχουν μελετήσει τις βασικές πτυχές του συμβάντος, υποδηλώνει δόλο. Όχι μόνο για τον συντάκτη του παραπάνω δημοσιεύματος, αλλά και γενικότερα. Τεσπα....
 
Επιτέλους μια λογική-σοβαρή εξήγηση στις αηδίες που ακούγονται από τους wannabe σεναριογράφους των ΜΜΕ -και μη- τις τελευταίες βδομάδες. Αλλά όταν η ανικανότητα συναντάει τη ''φαντασία χωρίς όρια'' μάλλον αυτά είναι τα αποτελέσματα. Πόσο δίκιο είχε τελικά όταν σύγκρινε το σύμπαν με την ανθρώπινη βλακεία ο μεγάλος Albert.. :wall:
 
Top