Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Ivan":dfu530px said:
Ειπώθηκε και καλά ότι το αεροπλάνο απήχθη από αεροπειρατές, οι οποίοι το προσγείωσαν κάπου...
Εμένα όμως μου το μετέφεραν κάπως διαφορέτικά. Όντως αναφέρθηκε το σενάριο αυτό, αλλά σαν ακραίο και απίθανο.
 
Είναι δυνατόν να έχει προσγειωθεί κάπου ένα τεράστιο αεροσκάφος σαν αυτό και να μην άκουσε και να μην είδε κανείς τίποτα;;

Εκτός και αν το προσγείωσαν σε κάνα αεροδρόμιο μέσα σε καμιά ζούγκλα. :wall: :wall: :wall:

Τώρα να μου πείτε οι οικογένειες των θυμάτων ελπίζουν και σε αυτό το ενδεχόμενο.
 
Σχετικά με τα κλεμμένα διαβατήρια η Interpol εξέδωσε ανακοίνωση οπου επισημαίνει ότι τα διαβατήρια είχαν κατοχυρωθεί στη βάση δεδομένων της (Stolen and Lost Travel Documents - SLTD) λίγο αργότερα αφότου κλάπηκαν. Από τότε δεν είχαν χρησιμοποιηθεί καθόλου έως τη στιγμή που της επιβίβασης. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν, λίγες χώρες συστηματικά διασταυρώνουν τα στοιχεία των ταξιδιωτικών εγγράφων των επιβατών με τη βάση της Interpol, περίπου 6 από τις 10 φορές πραγματοποιείτε ο απαραίτητος έλεγχος. Οπότε δεν πρέπει να μας φαίνεται τόσο παράξενο που κατάφεραν να περάσουν με τα κλεμμένα διαβατήρια.

Προσωπικά μου έχει τύχει (13 χρόνια πριν) να έχω μπλεξίματα με τις αρχές επειδή το κλεμμένο μου διαβατήριο χρησιμοποιήθηκε 2 χρόνια μετά από έναν φυγόδικο στην Ιταλία. Το αποτέλεσμα ήταν να με ψάχνουν οι Ιταλικές αρχές επειδή κάποιος χρησιμοποιήσε το όνομα μου. Μου πήρε 6 μήνες να ξεμπερδέψω και ευτυχώς που δεν είχα ταξιδέψει με Alitalia εκείνες τις χρονιές. :mrgreen:
 
Σύμφωνα με την Washington Post τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός ότι τα κινητά των επιβατών της μοιραίας πτήσης του Boeing 777 συνεχίζουν ακόμα να χτυπούν. Η πληροφορία επιβεβαίωνεται και από τους συγγενείς των επιβατών οι οποίοι προσπαθούν απεγνωσμένα να εντοπίσουν τα ίχνη τους.

Η επιστήμη και η λογική θα ήθελαν τα κινητά να βρίσκονται εκτός λειτουργίας με την προϋπόθεση ότι το αεροπλάνο έχει ανατιναχθεί στον αέρα ή έχει βυθιστεί στον ωκεανό.

Ωστόσο το site China.org σημειώνει ότι δεκαεννιά οικογένειες των συγγενών των θυμάτων υπέγραψαν μια υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με την οποία αρκετά κινητά βρίσκονται ακόμα σε λειτουργία. Οι συγγενείς προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με τις αρχές για να εντοπίσουν τα τηλέφωνα και με αυτό τον τρόπο να ανακαλύψουν τα ίχνη της πτήσης, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν πάρει κάποια επίσημη απάντηση από τις αρχές.
 
Αυτο που εμένα μου κανει τεράστια εντύπωση ειναι οτι η έρευνα για το B777 εχει πλεον επεκταθεί και στα δυτικά της Μαλαισιας, στην θάλασσα του Άνταμαν, που ειναι απο τη πλευρά που κοιτάει προς Ινδία. Το μεταδίδουν διάφορα ΜΜΕ: http://edition.cnn.com/2014/03/10/world ... ?hpt=hp_t1

Αυτο τι μας λέει λοιπόν; Ή οτι δεν έχουν ιδέα που να ψάξουν και ψάχνουν παντού, ακόμη και στην αντίθετη κατεύθυνση ( ειναι σαν να πετούσε το αεροσκάφος από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και να το ψάχνουν και στην Σαντορίνη ), ή οτι κάτι ξέρουν / υποψιαζονται αλλα δεν το λένε ακόμη.

Και επειδή κάποιοι λένε οτι το αεροσκάφος υπέστη καταστροφική βλάβη στον αέρα, ή εξερράγη, να πω οτι σύμφωνα με ειδικούς, αυτο το ενδεχόμενο πλεον οσο περνούν οι μέρες ελαχιστοποιείται.

Εάν δεν μπορούν 72 ώρες μετά να βρουν εστω και απομεινάρι χειραποσκευής απο το αεροπλάνο σε μια απο τις πιο πολυσύχναστες θάλασσες του κόσμου, τοτε μιλάμε για πρόσκρουση ακεραιου σχετικά αεροσκάφους ειτε στο έδαφος ειτε στη θάλασσα που αφήνει πολυ μικρό ίχνος πρόσκρουσης. Μια έκρηξη στα 35000 πόδια θα πρέπει να είχε "βρέξει" χιλιάδες κομμάτια σε μια τεράστια έκταση και κάτι να είχε βρεθεί σχεδόν αμέσως.

Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να εχει συμβεί, και πολυ φοβάμαι πια ότι μένουν μόνο τα ενδεχόμενα ανθρώπινου λάθους, μηχανικής βλάβης με απώλεια κάθε δυνατότητας επικοινωνίας, ή ηθελημένης πτώσης / πρόσκρουσης. :(
 
Να γυρισουμε παρακαλω στον πραγματκο κόσμο των αεροπλάνων???
Υπάρχει μια θεωρία που λεει ότι ότι ηταν να συμβεί στον αερα 111 χρόνια εχει ηδη συμβεί.Πράγματι θα σας παραθέσω μια σειρά απο ατυχήματα όπου οι χειριστές ηταν εντελως αβοηθητοι και τραγικά περιμεναν το μοιραίο.Σε τρείς απο αυτές τις περιπτώσεις εδειξαν τέτοια aircraftmanship (δεν ξερω να το μεταφράσω) που αφησαν τον κόσμο με ανοιχτό το στόμα .Πάμε χωρίς σειρά
1.japan Φευγει απο κακη επιδιόρθωση το πίσω compressor dome χανεται όλο το stabilizer μαζι με τα elevators
2.Alaska Απο ελλειψη γρασσαρισματος ενος ατερμονα χανεται το elevator trim
3.Tw800 Παει ο μηχανικός να φέρει καυσιμα στην αδεια κεντρική και ενας σπινθηρας απτην αντλία στο FL 130 γεμιζει την θαλασσα συντρίμμια(απο που αγοράζει αντλίες η boeing σημερα?)
4.Turkish Χανει την cargo door πάνω απο το Παρίσι και η βίαιη αποσυμπίεση διαλύει όλα τα control
5.American χανει το stabilizer απο wing tip vortices!!!! και τέρμα rudder και πέφτει στο queens
Και βέβαια η μεγαλύτερη διάσωση όλων των εποχών:
1. το sioux city με εκπαιδευτη dc10 στο πιλοτηριο κομμενα όλα τα υδραυλικά και το έφεραν μαλλια κουβαρια και σώθηκαν 189 ατομα.
2.Η United στα 23000 ανοίγει απο σχεδιαστικο λάθος η cargo door χάνει 9 επιβάτες και το γυρίζει στην χονολούλου
3.Η Aloha χανει όλο το πάνω μερος της ατράκτου και ποιητικά αναφέρεται ότι το πιλοτήριο στηρίζεται στα rails και το φέρνει πίσω.
Στο προκείμενο τώρα:
Αν εχασε control επιφάνεια(Μερος Της δεξιάς πτερυγας ας πούμε απο την συγκρουση του 2012) στα 35000 δεν ειχε καμμια ορεξη για κουβέντες πάλευε να σωσει την ζωή του.
Disentegration in the air σημαίνει οπωσδήποτε debris on the sea διότι μεγάλο μέρος του αεροσκάφους ειναι composite materials και συνεπως θα επιπλέει.Διασπορά ναι Αφαντο όμως όχι.Επίσης τι εγινε με το Emergency Locator Transmitter.O Κινητήρας και να εφυγε απο τα pylons οπως ειδα σε μερικά animations δεν ειναι και τρομερό.Εκτός αν εχουμε ΕΛΑΛ Αμστερνταμ.Τι σας ελεγα όλα εχουν συμβεί.
Ο ανθρωπος που εκανε την boeing να αλλάξει την κόρνα του take off configuration ειναι αξιοσέβαστος . Ο Ακριβός Τσολάκης ειναι ο πατριαρχης στα ατυχηματα.Αλλά ναχουν φτιάξει διάδρομο 80Χ3000 μετρα σε πεδιαδα και φώτα PAPI ,VASI και ILS σε αγνωστο μερος πως ξεφυγαν απο τους δορυφορους?????
Χρειαζόμαστε απάντηση τώρα
Η malaysia πήρε ACARS???
Γιατί ψάχνει ανατολικά?
 
Ακόμη και αν έκλεισαν ηθελημένα (λόγω αεροπειρατείας) τον transponder, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καταγεγραμμένο ίχνος από κάποιο πρωτεύων ραντάρ ( στρατιωτικό ή μη)?
 
μηπως αυτό που συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα, οτι χτυπούν ακόμα δηλαδή, ενισχύει τις πιθανότητες να έχει συμβεί αυτο που είπε ο Τσολακης? Μισω τις θεωρίες συνωμοσίας και δεν πιστεύω ουτε σε μια αλλα πλέον μου φαίνεται λογικο αν και υπάρχουν πολλα ερωτηματικά
 
northwest dc10":24lhp2oj said:
Ο ανθρωπος που εκανε την boeing να αλλάξει την κόρνα του take off configuration ειναι αξιοσέβαστος

Δεν έχει αλλάξει καμμία κόρνα, σε κανένα 737 και ούτε υπάρχει κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα. Ένα 737 που βγαίνει καινούριο σήμερα από το εργοστάσιο, έχει ακριβώς την ίδια κόρνα και διπλή χρήση της κόρνας, όπως το 737 της Helios. Επίσης δεν έχει γίνει το παραμικρό ώστε (ακόμα και στο απώτερο μέλλον (πχ Β737MAX) να αλλάξει το warning system του 737, το οποίο μπέρδεψε το πλήρωμα της Helios (άναψε "Overhead" caution, αυτοί είδαν το equipment cooling αναμμένο αλλά όχι το "PAX OXY")

Σχετικά με το ELT (Emergency Locator Transmitter), πρέπει να είναι το πιό άχρηστο πράγμα στο αεροπλάνο. Πείτε μου ποιό αεροπλάνο που έπεσε πχ σε δάσος ή στο ωκεανό, βρέθηκε χάριν του ELT? Ποτέ δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Και ας υποτίθεται ότι δεν παθαίνει τίποτα και ας έχει δική του μπαταρία για 24 ώρες και ας υποτίθεται ότι δεν καταλαβαίνει ούτε από νερά ούτε από βάθη. Πάντα ψάχνονται αεροπλάνα είτε από αέρος είτε δια θαλάσσης για ώρες και μέρες. Και το πιό "αστείο" είναι ότι παρ΄όλο που δεν παρέχει τις υπηρεσίες που υποτίθεται ότι πρέπει να παράσχει, δεν έχω δεί ποτέ να γίνει κάποια έρευνα γιατί δεν λειτούργησε ή γιατί δεν εντοπίστηκε αν λειτουργούσε. Αβαβά κανονικό.

Θεωρία:

Το θέτω μόνο προς προβληματισμό. Αν ένα 777 καρφώσει στη θάλασσα, εντελώς (ή σχεδον εντελώς) κάθετα, με μία ταχύτητα 350+ κόμβων και όντας άθικτο (δεν του λείπει τίποτα), πόσα συντρίμμια θα αφήσει?

Δεν ρωτάω πώς και γιατί βρέθηκε να πέφτει έτσι. Απλά το παίρνω σαν υπόθεση.

Η άτρακτος, ώντας αεροδυναμικού σχήματος, θα κατέβει πάρα πολλά μέτρα βάθος σαν τορπίλη, σχεδόν ανέπαφη. Προφανώς θα έχει την τάση να ανέβει μόλις τελειώσει η κάθοδος, αλλά λόγω του πολύ μεγάλου βάθους που θα έχει επιτύχει, είναι δυνατόν να γεμίσει πλήρως από νερό πρωτού "ξενερίσει", με αποτέλεσμα να ξαναρχίσει να βυθίζεται μέχρι τον πάτο.

Τα φτερά/ουραίο και κινητήρες, προφανώς θα αποκολληθούν από την πρόσκρουση στο νερό, αλλά πόσο θα μπορέσουν να επιπλέυσουν, και μάλιστα μετά από βέβαιη έκρηξη με τόσα καύσιμα? Μήν ξεχνάμε ότι το 777 δεν είναι ούτε 787 ούτε Α380, ούτε ακόμα Α330/340 από πλευράς χρήσης ανθρακονημάτων. Το 777 είναι πάνω από 20 χρόνια σχέδιο. Για παράδειγμα, όλοι θυμόμαστε την ουρά του A330 της Air France να επιπλέει στον Ατλαντικό. Το 777, αν δεν απατώμε και διορθώστε με, έχει ουρά γραφίτη (επιπλέει? Δεν νομίζω) και μόνο το rudder νομίζω είναι ανθρακονήματα. Αν το rudder έχει παραμείνει συνδεδεμένο στο υπόλοιπο ουραίο, έχουν πάει κάτω παρέα. Στο Α330, ολόκληρο το ουραίο είναι ανθρακονήματα και εξού το είδαμε να επιπλέει. Το ίδιο ισχύει με τα φτερά. Ελάχιστα τμήματα είναι carbon fiber και γραφίτης (flap fairings κλπ). Ακόμα και να αποκολλήθηκαν (που δεν είναι βέβαιο), είναι μικρά και δύσκολο να εντοπιστούν.

Απλά το μοιράζομαι επειδή αυτή η εμμονή στην θεωρία της έκρηξης ή της διάλυσης του αεροπλάνου στον αέρα, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κάπου πρέπει να υπάρχουν πολλά συντρίμμια. Αυτά δεν βρίσκονται και βαλτώνει η υπόθεση.

Για να κλείσω και για να μπορεί ο καθένας να έχει μία εικόνα της αρχικής περιοχής ερευνών (εκεί που έψαχναν αρχικά βάση τελευταίου στίγματος), μιλάμε για ένα θαλάσσιο χώρο σχετικά μικρής έκτασης. Από την Ευβοια εώς τη νότια Κρήτη και από τη Ρόδο ώς την Καλαμάτα. Σε αυτό το πεδίο ερευνών, δεν βρήκαν τίποτα, εξού και το άπλωμα της έρευνας σε άσχετες φαινομενικά περιοχές.

iasonaswp":24lhp2oj said:
μηπως αυτό που συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα, οτι χτυπούν ακόμα δηλαδή, ενισχύει τις πιθανότητες να έχει συμβεί αυτο που είπε ο Τσολακης?

Τα κινητά, όταν βρίσκονται σε άλλες χώρες, σβήνουν, ανάβουν κλπ, κάνουν διάφορα τρελλά. Κανείς δεν είπε καταρχάς ότι τα τηλέφωνα που παίρνουν κτυπάνε. Απλά κτυπάνε για λίγο (ένα δύο κτυπήματα από ότι κατάλαβα) και μετά νεκρώνουν. Και ας πάρουμε απλά προς χάριν της συζήτησης τη θεωρία ότι το αεροπλάνο προσγειώθηκε σε κάποιο "κρυφό" αεροδρόμιο. Είναι σε τόσο κεντρικό μέρος που έχει και σήμα κινητής τηλεφωνίας εκέι?
 
Top