northwest dc10":24lhp2oj said:
Ο ανθρωπος που εκανε την boeing να αλλάξει την κόρνα του take off configuration ειναι αξιοσέβαστος
Δεν έχει αλλάξει καμμία κόρνα, σε κανένα 737 και ούτε υπάρχει κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα. Ένα 737 που βγαίνει καινούριο σήμερα από το εργοστάσιο, έχει ακριβώς την ίδια κόρνα και διπλή χρήση της κόρνας, όπως το 737 της Helios. Επίσης δεν έχει γίνει το παραμικρό ώστε (ακόμα και στο απώτερο μέλλον (πχ Β737MAX) να αλλάξει το warning system του 737, το οποίο μπέρδεψε το πλήρωμα της Helios (άναψε "Overhead" caution, αυτοί είδαν το equipment cooling αναμμένο αλλά όχι το "PAX OXY")
Σχετικά με το ELT (Emergency Locator Transmitter), πρέπει να είναι το πιό άχρηστο πράγμα στο αεροπλάνο. Πείτε μου ποιό αεροπλάνο που έπεσε πχ σε δάσος ή στο ωκεανό, βρέθηκε χάριν του ELT? Ποτέ δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Και ας υποτίθεται ότι δεν παθαίνει τίποτα και ας έχει δική του μπαταρία για 24 ώρες και ας υποτίθεται ότι δεν καταλαβαίνει ούτε από νερά ούτε από βάθη. Πάντα ψάχνονται αεροπλάνα είτε από αέρος είτε δια θαλάσσης για ώρες και μέρες. Και το πιό "αστείο" είναι ότι παρ΄όλο που δεν παρέχει τις υπηρεσίες που υποτίθεται ότι πρέπει να παράσχει, δεν έχω δεί ποτέ να γίνει κάποια έρευνα γιατί δεν λειτούργησε ή γιατί δεν εντοπίστηκε αν λειτουργούσε. Αβαβά κανονικό.
Θεωρία:
Το θέτω μόνο προς προβληματισμό. Αν ένα 777 καρφώσει στη θάλασσα, εντελώς (ή σχεδον εντελώς) κάθετα, με μία ταχύτητα 350+ κόμβων και όντας άθικτο (δεν του λείπει τίποτα), πόσα συντρίμμια θα αφήσει?
Δεν ρωτάω πώς και γιατί βρέθηκε να πέφτει έτσι. Απλά το παίρνω σαν υπόθεση.
Η άτρακτος, ώντας αεροδυναμικού σχήματος, θα κατέβει πάρα πολλά μέτρα βάθος σαν τορπίλη, σχεδόν ανέπαφη. Προφανώς θα έχει την τάση να ανέβει μόλις τελειώσει η κάθοδος, αλλά λόγω του πολύ μεγάλου βάθους που θα έχει επιτύχει, είναι δυνατόν να γεμίσει πλήρως από νερό πρωτού "ξενερίσει", με αποτέλεσμα να ξαναρχίσει να βυθίζεται μέχρι τον πάτο.
Τα φτερά/ουραίο και κινητήρες, προφανώς θα αποκολληθούν από την πρόσκρουση στο νερό, αλλά πόσο θα μπορέσουν να επιπλέυσουν, και μάλιστα μετά από βέβαιη έκρηξη με τόσα καύσιμα? Μήν ξεχνάμε ότι το 777 δεν είναι ούτε 787 ούτε Α380, ούτε ακόμα Α330/340 από πλευράς χρήσης ανθρακονημάτων. Το 777 είναι πάνω από 20 χρόνια σχέδιο. Για παράδειγμα, όλοι θυμόμαστε την ουρά του A330 της Air France να επιπλέει στον Ατλαντικό. Το 777, αν δεν απατώμε και διορθώστε με, έχει ουρά γραφίτη (επιπλέει? Δεν νομίζω) και μόνο το rudder νομίζω είναι ανθρακονήματα. Αν το rudder έχει παραμείνει συνδεδεμένο στο υπόλοιπο ουραίο, έχουν πάει κάτω παρέα. Στο Α330, ολόκληρο το ουραίο είναι ανθρακονήματα και εξού το είδαμε να επιπλέει. Το ίδιο ισχύει με τα φτερά. Ελάχιστα τμήματα είναι carbon fiber και γραφίτης (flap fairings κλπ). Ακόμα και να αποκολλήθηκαν (που δεν είναι βέβαιο), είναι μικρά και δύσκολο να εντοπιστούν.
Απλά το μοιράζομαι επειδή αυτή η εμμονή στην θεωρία της έκρηξης ή της διάλυσης του αεροπλάνου στον αέρα, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κάπου πρέπει να υπάρχουν πολλά συντρίμμια. Αυτά δεν βρίσκονται και βαλτώνει η υπόθεση.
Για να κλείσω και για να μπορεί ο καθένας να έχει μία εικόνα της αρχικής περιοχής ερευνών (εκεί που έψαχναν αρχικά βάση τελευταίου στίγματος), μιλάμε για ένα θαλάσσιο χώρο σχετικά μικρής έκτασης. Από την Ευβοια εώς τη νότια Κρήτη και από τη Ρόδο ώς την Καλαμάτα. Σε αυτό το πεδίο ερευνών, δεν βρήκαν τίποτα, εξού και το άπλωμα της έρευνας σε άσχετες φαινομενικά περιοχές.
iasonaswp":24lhp2oj said:
μηπως αυτό που συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα, οτι χτυπούν ακόμα δηλαδή, ενισχύει τις πιθανότητες να έχει συμβεί αυτο που είπε ο Τσολακης?
Τα κινητά, όταν βρίσκονται σε άλλες χώρες, σβήνουν, ανάβουν κλπ, κάνουν διάφορα τρελλά. Κανείς δεν είπε καταρχάς ότι τα τηλέφωνα που παίρνουν κτυπάνε. Απλά κτυπάνε για λίγο (ένα δύο κτυπήματα από ότι κατάλαβα) και μετά νεκρώνουν. Και ας πάρουμε απλά προς χάριν της συζήτησης τη θεωρία ότι το αεροπλάνο προσγειώθηκε σε κάποιο "κρυφό" αεροδρόμιο. Είναι σε τόσο κεντρικό μέρος που έχει και σήμα κινητής τηλεφωνίας εκέι?