Αγνοείται 777 της Malaysia AL

πίσης,άν ίσχυε η θεωρία περί αεροπειρατών που έχουν καταλάβει το αεροπλάνο,δέν πρέπει αυτήν την στιγμή να βρίσκεται κάπου στο έδαφος,αφού δέν μπορεί βεβαίως να πετά επί 72 ώρες συνεχώς;Ομως,με τόσους δορυφόρους και με κοτζάμ Google Earth στήν διάθεσή τους,που βλέπουν ακόμη και τα βρακιά μας άν είναι λερωμένα,πώς γίνεται να μήν έχουν εντοπίσει οι αρμόδιοι ακόμη την περιοχή στην οποία βρίσκεται,η οποία,άν μή τι άλλο,πρέπει να είναι τουλάχιστον ένας διάδρομος τρία χιλιόμετρα μακρύς;

ΥΓ λίγο off-topic:τον Τσολάκη τον θεωρώ σοβαρό άνθρωπο (ακόμη και στα 80 του) και μού κάνει εντύπωση που ξεστόμισε αυτά που ξεστόμισε.Από εκεί και πέρα,βεβαίως,αναρωτιέμαι κι'εγώ πώς και δέν βρέθηκε ένας έστω απ'τους νεώτερους πιλότους τής "αείμνηστης" ΟΑ που πήγαν στην ΥΠΑ γιά να τον βάλουν στην ΕΔΑΑ.Πολύ καλός μέν ο Τολάκης,αλλά το να εργάζεται κάποιος στα 80 του είναι πάρα πολύ κουραστικό...
 
Πριν απο λιγο , ακουσα στο CNN , για καποια εταιρια , που εχει τις απεικονησεις του δορυφορου της , στην διαθεση οποιου εθελοντη θελει να τις σκαναρει , και να βοηθησει στην ερευνα . http://thenextweb.com/insider/2014/03/1 ... -2/#!zps6B
 
Πρέπει να είναι πολύ ...σοβαρή αυτή η εταιρεία. Έχει δορυφόρο, έχει απεικονίσεις. Φοβερό. Της λείπει κάτι ακόμα πιο high-tech, ένας... scanner??? για να κάνει τι, ακριβώς; να ...σκανάρει ...ψηφιακές φωτογραφίες; εκτός και αν ο δορυφόρος έστειλε πίσω στη γη το φιλμ για εμφάνιση στο φωτογραφείο της γειτονιάς..... :twisted:

έλεος.
 
Το άρθρο δεν γράφει κάτι για ψηφιοποίηση φωτογραφιών, δεν ξέρω από που προέκυψε αυτό. Το ακριβές κείμενο είναι: "Volunteers are assigned a collection of satellite images to pore through and pin any possible clues or wreckage." Ακόμα και αν διάβαζα την λέξη "scan" θα την αντιλαμβανόμουν σαν σάρωση με το μάτι (η πλησιέστερη ελληνική λέξη που αποδίδει το νόημα είναι φωτοερμηνεία), όχι ψηφιοοποίηση.
 
Κι'εγώ έτσι το ερμήνευσα,σάν ψάξιμο με το μάτι δηλαδή και όχι σάν ψηφιοποίηση (οι δορυφόροι δέν στέλνουν τίς φωτογραφίες τους με ταχυδρομικά περιστέρια,ώς γνωστόν..).Η ιδέα δέν είναι άσχημη,όμως γιά να "ερμηνεύσης" μιά φωτογραφία από δορυφόρο δέν αρκεί να έχης μάτια,πρέπει να έχης και γνώσες και εμπειρία.Ασφαλώς κάποιοι απ'αυτούς που θα ενδιαφερθούν να κατεβάσουν ή απλώς να δούν τίς εικόνες είναι άτομα με τέτοιες γνώσεις,όμως πολύ φοβάμαι ότι θα ενδιαφερθούν και πολλά άτομα που δέν τίς έχουν και θα προκαλέσουν σύγχιση στίς αρμόδιες αρχές,κάνοντας εσφαλμένες αναφορές-όχι απαραιτήτως από κακή πρόθεση,αλλά λόγω άγνοιας.Ιδωμεν πάντως,πολλά μάτια είναι σίγουρα καλύτερο από λίγα....
 
μπορώ να κανω και γω μια ερώτηση πριν παραθέσω την δικιά μου εκδοχη? Σε περίπτωση που σταματήσουν οι κινητήρες, για οποιονδήποτε λόγο, τοτε σταματάνε να δουλεύουν τα ηλεκτρικα σύστηματα του αεροσκάφους? μπορεί να επηρεαστουν οι επικοινωνίες? το transporder μπορει να σταματήσει να λειτουργεί χωρίς να το κλείσει κάποιος?
 
Hastaroth1":7s3w75ef said:
οι δορυφόροι δέν στέλνουν τίς φωτογραφίες τους με ταχυδρομικά περιστέρια,ώς γνωστόν..
Στις ημέρες μας όχι, όμως για πολλά χρόνια οι δορυφόροι KH-8 και KH-9 έκαναν ακριβώς αυτό το πράγμα. Δηλαδή επέστρεφαν αυτόματα κάψουλες με φιλμ, οι οποίες έμπαιναν στην ατμόσφαιρα σαν μικροσκοπικά διαστημόπλοια και μετά άνοιγαν αλεξίπτωτο, τις ψάρευαν δε στον αέρα C-130 με ένα είδος απόχης.
 
τα ηλεκτρικά συστηματα ειναι αρκετά πολυπλοκα σημερα που σχεδον όλα τα display ειναι glass cockpitκαι δεν απλοποιούνται στην αφηγηση.
Αν σταματησουν οι δυο γεννητριες των κινητηρων για οποιονδήποτε λόγο τότε εχουμε ακόμα την apu η οποία θα "πάρει" ορισμένα φορτία βασικά 'οπως τις υδραυλικές αντλίες για να υπάρχουν control και τα air packs για να υπάρχει συμπίεση επίσης uα πάρει και τις οθόνες .Αν χασουμε και την apu (απο καυσιμα πές) τότε εκτινάσσεται αυτόματα απο την ατρακτο η RAT(Ram air turbine) μια μικρη αννεμογεννητρια η οποία παίρνει ακόμα λιγότερα απαραίτητα φορτία .Αν την χασουμε καιυτήν (δεν μπορώ να καταλάβω πως πες ότι δεν εκτινάσσεται) τότε εχουμε τους συσσωρευτές με τα τελείως απαραίτητα φορτία.Αν τελειωσουν και οι συσσωρευτές τότε......... τίποτε.Αν όμως όπως στον ατυχο Zimmerman της SR111 καει ο πίνακας διανομής που ελέγχει όλα αυτά πίσω απο την πλάτη του δηλαδη oi κυριες παροχές τότε ακόμα κι αν δουλεύουν οι κινητήρες και εχει ταση στους διακόπτες το ρευμα απο τα βραχυκυκλώματα μεγαλώνει και κατακαίει τα πάντα .ασε ασε
 
sv1xv":2kuus0vp said:
Hastaroth1":2kuus0vp said:
οι δορυφόροι δέν στέλνουν τίς φωτογραφίες τους με ταχυδρομικά περιστέρια,ώς γνωστόν..
Στις ημέρες μας όχι, όμως για πολλά χρόνια οι δορυφόροι KH-8 και KH-9 έκαναν ακριβώς αυτό το πράγμα. Δηλαδή επέστρεφαν αυτόματα κάψουλες με φιλμ, οι οποίες έμπαιναν στην ατμόσφαιρα σαν μικροσκοπικά διαστημόπλοια και μετά άνοιγαν αλεξίπτωτο, τις ψάρευαν δε στον αέρα C-130 με ένα είδος απόχης.

Πρέπει να ήταν ενδιαφέρον θέαμα γιά όποιον το έβλεπε...

Μόλις πρίν λίγο διάβασα στο a.net ότι το -9M-MRO δέν διαθέτει onboard GSM σύστημα,συνεπώς οι όποιες αναφορές σε κινητά επιβατών που εξακολουθούν να κουδουνίζουν είναι μάλλον αποκυήματα φαντασίας.
Επίσης σύμφωνα με σχολιαστές στο εν λόγω site,και οι θεωρίες περί καταρρίψεως τού αεροπλάνου απ'τους Βιετναμέζους είναι αστήρικτες,επειδή κάτι τέτοιο θα είχε μαθευτεί σχεδόν αμέσως,πέραν τού ότι απαιτείται μιά αλυσίδα εγκρίσεων προηγουμένως.
 
Λόγω της πορείας του αεροσκάφους άλλα και της έλλειψης συντριμμιών σκέφτηκα ότι ίσως είναι πιθανό να σταμάτησε η λειτουργιά των κινητήρων με αποτέλεσμα να κάνει στροφή ο πιλότος για να το γυρίσει στην Κουάλα Λουμπούρ όμως η απόσταση ήταν μεγάλη για gliding μέχρι το αεροδρόμιο με αποτέλεσμα να το προσθαλασσωσει στα στενά της μαλακα ακριβώς έτσι όπως έγινε με την πτήση 1549 της US Airways...κατά συνεπεία το αεροπλάνο βυθίστηκε ολόκληρο και χωρίς διάσπαρτα συντρίμμια μαζι με τους επιβάτες . Τωρα το γιατι κόπηκαν οι επικοινωνίες και σταμάτησε το transporder δεν μπορώ να το φανταστώ.
 
Top