Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Πολύ περίεργη η πληροφόρηση σχετικά με το συγκεκριμένο συμβάν.
Τα στενα της Malacca είναι δυτικά της Κουάλα Λουμπούρ σχεδόν 1 ώρα πτήσης από το σημείο που χάθηκε απο τα ραντάρ και προς την αντίθετη κατεύθυνση απο το flight path... Είναι δυνατόν να πέρασε απο την ενδοχώρα και να μην το επιασε καποιο ρανταρ?
Σε τι υψος πεταγε και περασε μεσα απο βουνα για να βγει στην αλλη μερια...
 
http://www.zougla.gr/kosmos/article/malesia

Εκδοχή οτι "εθεάθη" από στρατιωτικά ραντάρ!

Όσον αφορά τα ELT, έχουν πράγματι εντοπιστεί αεροπλάνα ακόμη και στο βυθό της θάλασσας από αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα, ας μη το απαξιώνουμε. Η συνήθη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, είναι περί τις 30 ημέρες. Οι συνήθεις προδιαγραφές του, δεν του δίνουν την ικανότητα να το εντοπίσει κανείς από το... διάστημα, αλλά αν μιλάμε για θαλάσσιο χώρο, ένα πλοίο με κατάλληλο εξοπλισμό μπορεί να λάβει σήμα του και να βρει το χώρο συντριβής.
 
Κι όμως, δεν είναι το πρώτο ΑΦ που εξαφανίστηκε...

1. Varig PP-VLU (B707 Cargo) Still Missing Since 1979 ...
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/2978549/
http://en.wikipedia.org/wiki/1979_Boein ... appearance

2. Amelia Earhart disappears while circumnavigating the globe
http://www.examiner.com/article/what-ha ... ia-earhart

3. Glenn Miller's Air Force Plane disappears over the English Channel

http://www.history.com/this-day-in-hist ... sh-channel
http://en.wikipedia.org/wiki/Glenn_Miller
 
gonso":popekejj said:
Εδώ, από το 11:55 και μετά.

Καείτε υπεύθυνα.

Στο 19:05, φτάνει το πακέτο που είχε στείλει ο Ευαγγελάτος εδώ


Παρεπιπτόντως, επέστρεψε ο Βετεράνος στην ΕΔΑΑΠ σαν μέλος (το έμαθα πρίν καμμιά βδομάδα και το επιβεβαιώνει και ο ίδιος στο βίντεο). Δεν υπάρχουν δυστυχώς στην Ελλάδα νεώτεροι άνθρωποι για μία τέτοια θέση οπότε αναγκαστικά επαναπροσλαμβάνονται 80άχρονοι.


Το επομενο ειναι να πει για UFO και τριγωνο Βερμουδων....μαλλον οταν περπατας το στενο του Μαλακα οπως ο ιδιος ειπε παθαινεις μια συγκεκριμενη ασθενεια :wall:
 
Φίλε gonso, το MD-11 της Swissair το 1998 κάρφωσε τον ατλαντικο σχεδόν κάθετα και με μεγάλη ταχύτητα, και τα μεγαλύτερα συντρίμμια που βρήκαν ήταν τα σκέλη του συστήματος προσγείωσης και κάτι που θύμιζε κινητήρα αεροπλάνου! Δεν νομίζω να ισχύει το ότι ένα (ακόμα και το αποδεδειγμένα "τεθωρακισμένο" 777) αεροπλάνο θα "βυθιζοταν σαν τορπιλη". Κολυμπηθροξυλο δεν θα έμεινε... Απλά δεν θα είχαν μεγάλη διασπορά τα συντρίμμια.

Το τελευταίο νέο που λέει στο avherald (και, παρακαλώ, κάντε ένα καλό στον εαυτό σας καί σ εμάς και σταματήστε να λινκαρετε Ζουγκλες, Πρώτα Θέματα κλπ κλπ κλπ και διαβάστε καμία σοβαρή πηγή) είναι ότι το πρωτεύον ραντάρ το δείχνει να έχει αλλάξει πορεία, να έχει περάσει πάνω απο τη Μαλαισια (μόνο το ύψος δεν μας καθορίζουν) και να έχει χαθεί κάπου στο στενό της Μαλακκα (αυτό που έχει περπατήσει ο Τσολακης).
Με δεδομένα ότι : 1) Δεν διαλύθηκε στον αέρα (αλλιώς το ραντάρ θα έδειχνε έναν στόχο να διαιρείται σε περισσότερους)
2) Δεν μίλησε σε κανέναν
3) Έκλεισε το transponder
4) Αυτόπτες μάρτυρες λένε για μεγάλο αεροσκάφος να πετάει χαμηλά κοντά στις ακτές τις Μαλαισιας
5) Μέσα μόνο εγώ με το διαβατήριο του gonso δεν ήμουν

... Εμένα μου θυμίζει αρκετά United 93 η φάση. Θα δείξει.
 
northwest dc10":11t2l6tu said:
[...]
Disentegration in the air σημαίνει οπωσδήποτε debris on the sea διότι μεγάλο μέρος του αεροσκάφους ειναι composite materials και συνεπως θα επιπλέει. [...]

Eδω μια μικρη ενσταση (γενικα συμφωνω με ο,τι εχεις γραψει).
1. Το αεροσκαφος ηταν 12 ετων. Τοτε η Boeing δε χρησιμοποιουσε "σε μεγαλη κλιμακα" composite materials.. Kαι σιγουρα οχι στο Β777. Στην σελιδα της Boeing για το Β777, εχουμε στην παρουσιαση του αεροσκαφους: "Carbon fibers embedded in recently available toughened resins are found in the vertical and horizontal tails. The floor beams of the passenger cabin also are made of these advanced composite materials." Και πιο κατω: "Other composite applications include those on secondary structures such as aerodynamic fairings. Composites, including resins and adhesives, account for nine percent of the 777's structural weight." Οποτε αμφιβαλλω εαν και κατα ποσο ισχυει και για ενα αεροσκαφος 12 ετων.

2. Επειδη ειναι πλαστικο (στην ουσια), το composite material δε σημαινει οτι επιπλεει κιολας! Εαν η ρητινη ειναι αναμεμιγμενη με το χερι και περασμενη, και δεν προκειται για preimpregnated material τοτε εχει πιθανοτητες να επιπλεει. Στα αεροσκαφη χρησιμοποιειται αποκλειστικα preimpregnated material. Εχω καποιες κατασκευες στο σπιτι μου, φτιαγμενες με ρητινη που ειναι με το χερι αναμεμιγμενη, αλλα και απο preimpregnated υλικο. Να πω οτι ειναι με προδιαγραφες της Airbus κατασκευασμενες (αυτες με την χειροποιητη ρητινη ηταν ενα τεστ που εκανα). Εβαλα νερο στην μπανιερα και κανενα απο τα 4 κομματια δεν μπορεσε να επιπλευσει.Αρα δεν παιζει. Και μην ακουσω οτι η μπανιερα δεν ειχε το αλατι της θαλασσας (ουτε και τα κομματια μου ειχαν το μεγεθος debris αεροσκαφους!). Παραλληλα, τα μερη ειναι συνδεδεμενα μεταξυ τους με πιρτσινια απο τιτανιο, ενω μπορει να περνανε και καλωδιωσεις. Οποτε αυξανεται το ειδικο βαρος.

Αυτα.. Ερωτησεις?
 
nikosoik":2zmyoce3 said:
O καθένα ότι θέλει γράφει...
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 29&catid=7
Μήπως να συνδέσουμε το ατύχημα και με το λιώσιμο των πάγων;
Είπαμε να αξιολογείτε αυτά που λινκάρετε. Αεροπορικό φόρουμ είμαστε και όχι το πρωινό της Μενεγακη. Ας ποστάρουμε βάσει αυτού λοιπόν. Τα υπόλοιπα πάνε στα... "αεροπορικά μαργαριτάρια"!!!
 
Οφειλω απαντησεις
Τα NG βεβαια δεν χρειαζονται αλλαγη κορνας γιατι εχουν eicam.εκδοθηκε απο την boeing recomendation για τα 733,734,735 που εχουν κοινο πιλοτηριο.
Αν επεφτε κατακορυφα λεμε αν θα ειχε πολυ γρηγορα φθασει σε ορικη ταχυτητα επαναλαμβανω ορικη πολυ μεγαλυτερη απο την Vne και δεν θα ειχε μεινει τιποτε απο τα κινουμενα μερη μπορει να εχανε και τις πτερυγες.
Τα composite materials ειναι και όλα τα πλαστικα τι σκοτωνεστε ολη η εσωτερικη επενδυση δεν μιλαμε μονο για τις εξωτερικες επιφανειες.
Δεν συμμετεχουμε σ θεωριες εθελουσιας καταστροφης.(για τους πετρονας πήγαινε τον πηραν χαμπαρι οι επιβατες αρπαξαν το κψμ κα σπασανε την πορτα)χιχιχιχιχιχι
 
seven4seven":yy94xero said:
Με δεδομένα ότι : 1) Δεν διαλύθηκε στον αέρα (αλλιώς το ραντάρ θα έδειχνε έναν στόχο να διαιρείται σε περισσότερους)
2) Δεν μίλησε σε κανέναν
3) Έκλεισε το transponder
4) Αυτόπτες μάρτυρες λένε για μεγάλο αεροσκάφος να πετάει χαμηλά κοντά στις ακτές τις Μαλαισιας
5) Μέσα μόνο εγώ με το διαβατήριο του gonso δεν ήμουν

... Εμένα μου θυμίζει αρκετά United 93 η φάση. Θα δείξει.
1,2) Δεκτό αυτό.
3) Για να κλείσει το transponder πρέπει να είχε γνώσεις. Προφανώς δεν ήξερε να κλείνει μόνο το transponder άρα μιλάμε για αεροπειρατή-πιλότο, ή για σκέτο πιλότο (μέλος του πληρώματος)
4) Mένει να αποδειχθή...
5) Εκτός από αεροπειρατές είχε ειπωθεί ότι μπορεί να είναι είτε παιδόφιλοι ή μεταφορείς ναρκωτικών. Το πρώτο απορρίπτεται λόγω καταγωγής και ηλικίας. Εγω κλίνω πιο πολύ προς το δεύτερο. Επίσης μόνο 2 άτομα να πεταχτούν από την οικονομική και να εξουδετερώσουν όλο το πλήρωμα είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο.

Αυτό που δεν καλύπτει η θεωρία του seven4seven είναι το κίνητρο των αεροπειρατών.
Που θέλανε να πάνε;
Οι πιθανοί στόχοι για μένα είναι Hong-Kong, Σιγκαπούρη ή Kuala Lumpur όπως και το Πεκίνο.
Αν υποθέσουμε ότι η πορεία σταθεροποιήθηκε κάπως δυτικά όπως δείχνουν τα διάφορα σχήματα τότε προς τα εκεί δεν υπάρχει κάποιος "στόχος'' άρα κερδίζει έδαφος η θεωρία Τσολάκη. Δηλαδή σκόπευαν να προσγειωθούν κάπου στην Ινδία ή στη Σρι Λάνκα να ανεφοδιαστούν και μετά να πάνε για επίθεση. Βέβαια αυτή η φάση είναι οριακά απραγματοποίητη λόγω διαδρόμου με φωτισμό προφανώς, ύπαρξης καυσίμων κλπ.
Η άλλη εκδοχή είναι ότι κινήθηκαν κυκλωτικά διασχίζοντας τη χερσόνησο στο πιο στενό της σημείο και συνεχίζοντας προς το νότο με μοναδικό στόχο την Kuala Lumpur αφού για τους άλλους υπάρχει πιο εύκολος δρόμος.

Οσοι θα πουν για range και καύσιμα απαντώ ότι στην περίπτωση της Ινδίας θα μπορούσαν όταν έφταναν στα ανοιχτά δυτικά της χερσονήσου να ανέβουν πάλι σε 'κανονικό' ύψος.

Ο αστάθμητος παράγοντας στην παραπάνω θεώρηση είναι για πόσο χρόνο είχαν οι επιβάτες τον έλεγχο τους ά/φους.
 
Top