seven4seven":yy94xero said:
Με δεδομένα ότι : 1) Δεν διαλύθηκε στον αέρα (αλλιώς το ραντάρ θα έδειχνε έναν στόχο να διαιρείται σε περισσότερους)
2) Δεν μίλησε σε κανέναν
3) Έκλεισε το transponder
4) Αυτόπτες μάρτυρες λένε για μεγάλο αεροσκάφος να πετάει χαμηλά κοντά στις ακτές τις Μαλαισιας
5) Μέσα μόνο εγώ με το διαβατήριο του gonso δεν ήμουν
... Εμένα μου θυμίζει αρκετά United 93 η φάση. Θα δείξει.
1,2) Δεκτό αυτό.
3) Για να κλείσει το transponder πρέπει να είχε γνώσεις. Προφανώς δεν ήξερε να κλείνει μόνο το transponder άρα μιλάμε για αεροπειρατή-πιλότο, ή για σκέτο πιλότο (μέλος του πληρώματος)
4) Mένει να αποδειχθή...
5) Εκτός από αεροπειρατές είχε ειπωθεί ότι μπορεί να είναι είτε παιδόφιλοι ή μεταφορείς ναρκωτικών. Το πρώτο απορρίπτεται λόγω καταγωγής και ηλικίας. Εγω κλίνω πιο πολύ προς το δεύτερο. Επίσης μόνο 2 άτομα να πεταχτούν από την οικονομική και να εξουδετερώσουν όλο το πλήρωμα είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο.
Αυτό που δεν καλύπτει η θεωρία του seven4seven είναι το κίνητρο των αεροπειρατών.
Που θέλανε να πάνε;
Οι πιθανοί στόχοι για μένα είναι Hong-Kong, Σιγκαπούρη ή Kuala Lumpur όπως και το Πεκίνο.
Αν υποθέσουμε ότι η πορεία σταθεροποιήθηκε κάπως δυτικά όπως δείχνουν τα διάφορα σχήματα τότε προς τα εκεί δεν υπάρχει κάποιος "στόχος'' άρα κερδίζει έδαφος η θεωρία Τσολάκη. Δηλαδή σκόπευαν να προσγειωθούν κάπου στην Ινδία ή στη Σρι Λάνκα να ανεφοδιαστούν και μετά να πάνε για επίθεση. Βέβαια αυτή η φάση είναι οριακά απραγματοποίητη λόγω διαδρόμου με φωτισμό προφανώς, ύπαρξης καυσίμων κλπ.
Η άλλη εκδοχή είναι ότι κινήθηκαν κυκλωτικά διασχίζοντας τη χερσόνησο στο πιο στενό της σημείο και συνεχίζοντας προς το νότο με μοναδικό στόχο την Kuala Lumpur αφού για τους άλλους υπάρχει πιο εύκολος δρόμος.
Οσοι θα πουν για range και καύσιμα απαντώ ότι στην περίπτωση της Ινδίας θα μπορούσαν όταν έφταναν στα ανοιχτά δυτικά της χερσονήσου να ανέβουν πάλι σε 'κανονικό' ύψος.
Ο αστάθμητος παράγοντας στην παραπάνω θεώρηση είναι για πόσο χρόνο είχαν οι επιβάτες τον έλεγχο τους ά/φους.