Αγνοείται 777 της Malaysia AL

@Hastaroth1: Δεν ξέρω πόσο ενδιαφέρον ήταν. Έχω 2-3 φωτογραφίες σε βιβλία. Σου βρήκα όμως και μια on-line, με ένα C-119 που μαζεύει κάψουλα: Keyhole capsule recovery.jpg. Να και άλλη μια με C-130: KH film recovery.jpg.
 
iasonaswp":19jkrbam said:
σκέφτηκα ότι ίσως είναι πιθανό να σταμάτησε η λειτουργιά των κινητήρων με αποτέλεσμα να κάνει στροφή ο πιλότος για να το γυρίσει...
Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα προσπαθούσε να πάει στο Kuala Terengganu (WMKN) ?
 
Καλησπέρα σε όλους. Προσπαθώ να θυμηθώ τις λεπτομέρειες της πτήσης της Transat, η οποία ουσιαστικά πετούσε για αρκετή ώρα και κάλυψε μεγάλη απόσταση πάνω από τον ατλαντικό χωρίς καύσιμα, λειτουργώντας -ας μου επιτραπεί ο όρος- ως ανεμόπτερο. Σκέφτομαι πως αν κάτι συνέβει στα ηλεκτρονικά συστήματα του αεροσκάφους ή οτιδήποτε άλλο, θα μπορούσε το 777 να διασχίσει κάποια απόσταση και ακόμα να αλλάξει κατεύθυνση πριν πέσει είτε στο έδαφος είτε στη θάλασσα. Και ίσως τελικά το αεροσκάφος να βρίσκεται σε τελείως διαφορετική τοποθεσία από εκεί που υπολογίζουν οι αρχές. Τι πιστεύετε, θα μπορούσε να ισχύει κάτι τέτοιο?
 
iasonaswp":1k2mzw06 said:
μπορώ να κανω και γω μια ερώτηση πριν παραθέσω την δικιά μου εκδοχη? Σε περίπτωση που σταματήσουν οι κινητήρες, για οποιονδήποτε λόγο, τοτε σταματάνε να δουλεύουν τα ηλεκτρικα σύστηματα του αεροσκάφους? μπορεί να επηρεαστουν οι επικοινωνίες? το transporder μπορει να σταματήσει να λειτουργεί χωρίς να το κλείσει κάποιος?

Ξεχασε το.....ram air turbine.....συγγνωμη δεν διαβασα οτι απαντηθηκε παραπανω.
 
Στο συμβάν με την Transat, πριν φτάσει καν στο στάδιο της... ανεμοπορείας, το πλήρωμα είχε ήδη διαπιστώσει οτι υπήρχε θέμα με τις ενδείξεις ποσότητας καυσίμου. Δεν φαντάστηκαν οτι είχαν τόσο μεγάλη διαρροή έως ότου έσβησε ο πρώτος κινητήρας από έλλειψη καυσίμου. Σε αυτό βέβαια, συνετέλεσαν και οι περίεργες ενδειξεις στάθμης, πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού του κινητηρα στον οποίο είχαν την διαρροή. Γι αυτό το λόγο, είχαν επικοινωνία με την τεχνική τους βάση, ζητωντας συμβουλές. Στο τέλος βέβαια, όταν έσβησε και ο δεύτερος κινητήρας, λειτουργησε η RAT, παρέχοντας ηλεκτρική ισχύ αλλά και υδραυλική πίεση για να λειτουργήσουν υποτυπωδώς (αλλα επαρκώς για ασφαλή... ανεμοπορεία ) τα αντίστοιχα συστήματα του αεροσκάφους. Υπήρξαν αναφορές και συνεχής επικοινωνία, σχεδον μέχρι κοντά στο αεροδρόμιο που προσγειωθηκαν ( αν θυμάμαι καλά αυτό ηταν κλειστο στρατιωτικο airfield).
Σε τελική ανάλυση δηλαδή, καμία σχέση με το θρίλερ ( όπως λενε και τα καναλια :? ) των τελευταιων ημερών

Για το Μαλαισιανό αεροσκάφος, θεωρώ πως η περίπτωση της μερικής βλάβης εξαιτίας της οποίας προσπαθησαν να επιστρέψουν κάπου για προσγείωση/ προσθαλάσσωση, συγκεντρώνει μικρές πιθανότητες, ίσες με αυτές ενός total electrical failure σε ένα Β777... ( Και πάλι όλο και καποιος επιβαίνων, θα είχε χρησιμοποιήσει κινητό τηλεφωνο, κατερχομενοι σε χαμηλό ύψος, οπως έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις).

Για μένα τα πιθανότερα σενάρια είναι η έκνομη ενέργεια ή η ξαφνική δομική αστοχία ( μεγάλες υποψίες στο επισκευασμένο φτερό /ακροπτερυγιο) που δεν άφησε κανένα περιθώριο αντιδρασης στο ΠΘΔ.
 
Σίγουρα οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές και η Transat είχε περιθώρια αντίδρασης και φυσικά δυνατότητα επικοινωνίας. Σίγουρα όμως κανένα ατύχημα δεν είναι όμοιο με το προηγούμενο και το νόημα της διεξαγωγής των ερευνών μετά τα ατυχήματα ή συμβάντα είναι ακριβώς να μαθαίνουμε κάτι από αυτά, κυρίως στο πώς να προλαμβάνονται, αλλά νομίζω και πώς να σκεφτόμαστε σε τυχόν άλλα περιστατικά στο μέλλον.
Συμφωνώ και εγώ ότι είναι μεγάλη η πιθανότητα η ζημιά που είχε υποστεί το φτερό του 777 να έχει παίξει κάποιο ρόλο. Στις ειδήσεις αναφέρεται ότι το φτερό είχε υποστεί ζημιά στο έδαφος το 2012, όταν το 777 ενώ τροχοδρομούσε ήρθε σε επαφή με ένα Α340 της China Eastern στο αεροδρόμιο της Σαγκάης. Η πτήση 611 της China Airlines το 2002 δείχνει το κακό ιστορικό των κινέζων σε θέματα maintenance και ίσως εκεί κάπου να βρίσκεται η αιτία.
 
Την υπόθεση δεξιαπτερυγα την ανεφερα σελιδα 2 9-3-14 για οσους ενδιαφερονται carleton university master haido papapanou.Να πουμε τωρα δυο λόγια για το gliding.Aν υπαρχει pitch control και δεν αναγκαστεις να "τραβηξεις "spoilers και εχεις και tailwind θα διανυσεις τοπολυ 120-140 μιλια Αυτοι ψαχνουν 1000 μιλια!!!Αν προσθαλασσωθεις και δεν ξεχασεις τις outflow valves οπως ο sulenberg τοτε εχεις χρονο ναβγαλεις slides -βαρκουλες σωσιβια σφυρίχτρες και φωτακια.Επειδη ομως ο ωκεανος δενειναι hudson βλεπε το 767 της ethiopian.
Επειδη σας υποσχεθηκα οτι ολα εχουν συμβει στα111 χρονια θελω να σας θυμισω το ρωσικο Α310 που ο καπετανιος εδωσε τα χειριστηρια στο γιο του εστριψε το παιδι δεξια με δυναμη βγηκε ο αυτοματος και το αεροπλανο επεσε σεπερδινηση.
Στο cbc.ca ειχε βιντεο με μια νοτιοαφρκανα ξανθια που λεει οτι την πλησιασε ο fo και της προτεινε με μια φιλη της να πανε στο πιλοτηριο.Μηπως τοχε χουι ο συγκυβερνητης και καθησε για φωτο καμμια ομορφουλα? Σεβομαι την μνημη του και δεν σας παω κατευθειαν στο 340Χ της ΑΟΜ
 
Το αεροπλάνο χάθηκε ξαφνικά απ'τα ραντάρ και τίς τηλεπικοινωνίες ενώ βρισκόταν στα 35000 πόδια.Αυτό σημαίνει πως ό,τι συνέβη ήταν ξαφνικό και διέλυσε το αεροπλάνο σε τόσο μικρά κομματάκια που ακόμη και τα ραντάρ δέν μπορούσαν να τα πιάσουν (μήν κοιτάτε που τα "σονάρ" τών νυχτερίδων βλέπουν ακόμη και τίς μύγες ή τών φαλαινών που αντιλαμβάνονται τήν μαρίδα,τα ανθρώπινα κατασκευάσματα δέν είναι ποτέ τόσο τέλεια όσο αυτά τής φύσης).Τέτοια καταστροφή μόνο από δομική αστοχία (το κακώς επισκευασμένο φτερό) ή από τρομοκρατική ενέργεια γίνεται.Το αεροπλάνο πρέπει να διαλύθηκε πάνω από θαλάσσια περιοχή και καθώς δέν είναι κυρίως από composite materials αλλά από μέταλλο,τα περισσότερα μικρά κομματάκια πήγαν στον πάτο.Γι'αυτό και θα είναι δύσκολο να βρεθούν-πιστεύω όμως πως θα βρεθούν (θυμηθείτε το Comet που έπεσε στην θάλασσα ανοιχτά τής Ιταλίας,και σ'εκείνην την περίπτωση είχε περάσει καιρός μέχρι να βρεθούν τα συντρίμμια,και σ'εκείνην την περίπτωση η αιτία ήταν μιά δομική-κατασκευαστική όμως-αστοχία).Τα υπόλοιπα με τίς μικρούλες και τους F/O στο πιλοτήριο είναι μόνο γιά σενάρια κακογυρισμένων ταινιών....
 
Hastaroth1":1oj98zl1 said:
Το αεροπλάνο χάθηκε ξαφνικά απ'τα ραντάρ και τίς τηλεπικοινωνίες ενώ βρισκόταν στα 35000 πόδια.
Αν αυτό που γράφεις ίσχυε ακριβώς όπως το γράφεις, τότε θα ξέραμε και που να ψάξουμε!

Αυτά που γράφουν και λένε οι δημοσιογράφοι "χάθηκε από το ραντάρ" ανήκει προφανώς στα καλολογικά στοιχεία, τις μαλ.. που μας διδάσκει το σχολείο και οι σχολές δημοσιογραφίας. Η μόνη λέξη που περιγράφει την κατάσταση επακριβώς και κυριολεκτικά είναι "αγνοείται".
 
northwest dc10":2rk4axom said:
τα ηλεκτρικά συστηματα ειναι αρκετά πολυπλοκα σημερα που σχεδον όλα τα display ειναι glass cockpitκαι δεν απλοποιούνται στην αφηγηση.
Αν σταματησουν οι δυο γεννητριες των κινητηρων για οποιονδήποτε λόγο τότε εχουμε ακόμα την apu η οποία θα "πάρει" ορισμένα φορτία βασικά 'οπως τις υδραυλικές αντλίες για να υπάρχουν control και τα air packs για να υπάρχει συμπίεση επίσης uα πάρει και τις οθόνες .Αν χασουμε και την apu (απο καυσιμα πές) τότε εκτινάσσεται αυτόματα απο την ατρακτο η RAT(Ram air turbine) μια μικρη αννεμογεννητρια η οποία παίρνει ακόμα λιγότερα απαραίτητα φορτία .Αν την χασουμε καιυτήν (δεν μπορώ να καταλάβω πως πες ότι δεν εκτινάσσεται) τότε εχουμε τους συσσωρευτές με τα τελείως απαραίτητα φορτία.Αν τελειωσουν και οι συσσωρευτές τότε......... τίποτε.Αν όμως όπως στον ατυχο Zimmerman της SR111 καει ο πίνακας διανομής που ελέγχει όλα αυτά πίσω απο την πλάτη του δηλαδη oi κυριες παροχές τότε ακόμα κι αν δουλεύουν οι κινητήρες και εχει ταση στους διακόπτες το ρευμα απο τα βραχυκυκλώματα μεγαλώνει και κατακαίει τα πάντα .ασε ασε
Θα μου επιτρέψεις μια μικρή διόρθωση..το APU δεν ''παίρνει'' ορισμένα φορτία. Έχει την ίδια απόδοση με τα generators των κινητήρων. Μπορεί να τροφοδοτήσει εξολοκλήρου το ηλεκτρικό κύκλωμα του α/φους και να διατηρήσει μέγιστο Δp στην καμπίνα έως ένα συγκεκριμένο ύψος.
 
Top