Αγνοείται 777 της Malaysia AL

gonso":3bi9gaf1 said:
... Δηλαδή να μπούν σωστά συστήματα με σωστές μπαταρίες και να υπάρχει ουσιαστική δυνατότητα εντοπισμού, ανεξαρτήτως βάθους ή σημείου στον πλανήτη. ...

Σαν Agrionics έχω να πω ότι το σύστημα αυτό επρόκειτο να είναι το ADS (Automatic Dependent Surveillance) το οποίο χρησιμοποιούσε το AF447 [!] και εξαιτίας του οποίου το ατύχημα έγινε γύρω στις 2 και το πήραν χαμπάρι μετά τις 9 (μόνο με 7 ώρες καθυστέρηση).
Όσο για τα παιδάκια με τα κομπιουτεράκια ... όταν δεν έχουν ιδέα από αεροπλανάκια ... (δεν θέλω Ουουου... γιατί είμαι ένα από αυτά!)

Γιαυτό αποφάσισα να ασχοληθώ με τη στάνη! (Μην ξεχνάμε, η γνωστή αγκλίτσα αποτελεί τεχνολογία τουλάχιστον 20.000 ετών και δεν έχει πέσει η μόδα της!)
 
AGV":2up7k3nx said:
Όσο για τα παιδάκια με τα κομπιουτεράκια ... όταν δεν έχουν ιδέα από αεροπλανάκια ...

Προφανώς, αλλά όπως ειπώθηκε στην κορυφαία αεροπορική κινηματογραφική ταινία όλων των εποχών : "No bucks, no Buck Rogers"
 
Έχει παρατηρήσει κανείς οτι στο google maps στην περιοχή δυτικά της Αυστραλίας, εκει που γίνονται οι έρευνες δηλαδή, εχουν προστεθεί φωτογραφίες δορυφόρου? Μπορείτε να το δείτε
 
Μη ξεχνάμε ακόμη οτι αν επιβεβαιωθεί τελικά το σενάριο της πολύωρης πτήσης με τους χειριστές εξουδετερωμένους/αναίσθητους/εκτός ενεργείας, το CVR λίγες χρήσιμες πληροφορίες θα έχει ακόμη και αν βρεθεί τελικά. Αφου γράφει σχετικά μικρό αριθμό λεπτών ( 120 ?), το πιθανότερο να ακούγονται μονο μονότονοι ήχοι ακυβέρνητου αεροσκάφους...
 
Ναί,αλλά προφανώς θα έχη ήδη γράψει τους διαλόγους που προηγήθηκαν τής ακυβερνησίας,δηλαδή τί είπαν οι πιλότοι πρίν τους πνίξουν οι καπνοί-και πολλά χρήσιμα συμπεράσματα μπορούν να βγούν απ'αυτό και μόνο.
Γιά τα υπόλοιπα,πιό γενικά θέματα περί κόστους συστημάτων ασφαλείας vs κόστος δυστυχημάτων,κάποια στιγμή ίσως ανοίξω ένα νέο,φιλοσοφικό θέμα,διότι μπορεί μέν όλα να είναι κόστος,αλλά πολλές φορές το κόστος δέν είναι (μόνο) αυτό που βλέπουμε-ούτε όμως και το όφελος...
 
Hastaroth1":3l44k8m5 said:
Ναί,αλλά προφανώς θα έχη ήδη γράψει τους διαλόγους που προηγήθηκαν τής ακυβερνησίας,δηλαδή τί είπαν οι πιλότοι πρίν τους πνίξουν οι καπνοί-και πολλά χρήσιμα συμπεράσματα μπορούν να βγούν απ'αυτό και μόνο.
Γιά τα υπόλοιπα,πιό γενικά θέματα περί κόστους συστημάτων ασφαλείας vs κόστος δυστυχημάτων,κάποια στιγμή ίσως ανοίξω ένα νέο,φιλοσοφικό θέμα,διότι μπορεί μέν όλα να είναι κόστος,αλλά πολλές φορές το κόστος δέν είναι (μόνο) αυτό που βλέπουμε-ούτε όμως και το όφελος...

Θα τα έχει γράψει, αλλά θα τα έχει σβήσει αν η πτήση κράτησε μέχρι εξάντλησης καυσίμων. Αν έγραψε τι έγινε στο πιλοτήριο πριν 6 ώρες, αυτά θα έχουν σβηστεί και αντικατασταθεί από τις 2 τελευταίες ώρες που πέταγε μονο του...
 
Πάντως, αν είχαμε κάτι σαν FB like ή google +1, θα έβαζα άνετα στο
viewtopic.php?f=75&t=9009&start=405#p170016

η πιο εκτεταμένη ανάλυση. Ιππότη gonso, τα συγχαρητήριά μου...

Βγάζει knock-out και τα ...53 (ζωή να'χουνε) νήματα στο .net για το ίδιο θέμα. Μεταξύ μας, εγώ παρακαλάω να βρεθεί το άβρεστο (κατά το ασκότωτος του James Bond), γιατί προβλέπω να απολύομαι από τη δουλειά μου. Δεν μου μένει χρόνος να τα διαβάσω όλα...
 
Τώρα που οι εκτιμήσεις είναι πως ο βυθός στην περιοχή των ερευνών βρίσκεται στα 5000 μ. (15000 πόδια), που τα ηχητικά σήματα έχουν αρχίσει να χάνονται (σύμφωνα με κάποιες πηγές αυτά δεν σχετίζονται με κάποιο αεροπορικό εξοπλισμό), ξανάρχισαν τα παλιά σενάρια (πού θα πάει, θα φτάσουμε και στον πλανήτη Άρη):
«Ζωντανοί στο Αφγανιστάν οι επιβάτες του Boeing»:
http://www.newsbomb.gr/diethnh/story/431653/zontanoi-sto-afganistan-oi-epivates-toy-boeing
 
Αναρωτιέμαι ποιός άραγε διαδίδει τέτοια "σενάρια",που δέν αντέχουν κάν στην κοινή λογική.Αν το αεροπλάνο είχε καταληφθεί από αεροπειρατές,αυτοί ήδη εδώ και εβδομάδες θα είχαν ανακοινώσει τα αιτήματά τους.Δέν υπάρχει λόγος να κάνη κάποιος αεροπειρατεία μόνο και μόνο γιά να φιλοξενήση σε καλύβες καμμιά 300ριά άτομα (και προφανώς να πληρώνη και τα έξοδα διατροφής τους)....
 
Top