ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το θεμα αυτο θα ελεγα αντικατοπριζει την ελληνικη κοινωνια σημερα, ξεκινησε με αγανακτηση (δικαιολογημενη) συνεχισε με θυμο, γενικευσεις, ισοπεδωτικες προτασεις, απολογιες, κριτικες και αυτοκριτικες και τελος αληθειες. Χαιρομαι ιδιαιτερα για το επιπεδο της συζητησης και των (περισσοτερων τοποθετησεων) και ευχομαι και η κοινωνια μας να παρει συντομα τον ιδιο δρομο.
Και ετσι οπως η πλειοψηφια των επαγγελματικων συντεχνιων - ταξεων που (κατα)κρινονται σημερα (μεταφορεις, υπαλληλους δημων, δεκο, δημοσιου, δασκαλους, καθηγητες, δημοσιογραφους, κληρικους, εργολαβους, γιατρους, αστυνομικους, δικηγορους, πολιτικους κλπ (αληθεια ποιο επαγγελμα δεν εχει κατακεραυνωθει σημερα?) , ηταν λογικο να ερθει και η σειρα της ΥΠΑ.
Γνωμη μου ειναι οτι οτι συμβαινει σημερα παντου ειναι κατα βαση αποροια κοινωνικης καταπτωσης και αντιστοιχης κουλτουρας. Παρακαλω, δεν απευθυνομαι σε κανενα προσωπικα εδω.
Αλλα γενικευοντας, και με αντιστοιχα παραδειγματα θα μπορουσαμε να ονομασουμε το θεμα Ελλαδα μια διεφθαρμενη χωρα που πρεπει να κλεισει?
Κυριες και κυριοι. Προσεξτε και μην παρασερνεστε. Ψυχραιμια. Αν συνεχισουμε ετσι (σαν χωρα) δεν θα μεινει κανενας.
Με την ιδια λογικη που σημερα προτεινουμε να απολυθουν ολοι οι (διεφθαρμενοι) δημοσιοι υπαλληλοι, με την ιδια λογικη θα επρεπε να φυλακιστουν και ολοι οσοι εχουν προσπαθησει να τους διαφθειρουν. Τανγκο με εναν δεν χορευεται. Αλλα επειδη αυτη η κουβεντα του πως φτασαμε εδω και δεν ωφελει και δεν μπορει να τελεσφορησει, επιτρεψτε μου να συνεχισω στο πνευμα του xristos kai pipewarrior.
Εγω θα πω την δικια μου (ασχετη με αεροπορικα) ιστορια. Προισταμαι τμηματος σε ιδιωτικο οργανισμο περιπου 30 ανθρωπων βασικης εκπαιδευσης, ορισμενου χρονου (9 μηνο). Θα μπορουσα για πολλους (και δικαιολογημενους) λογους να μην ξαναπροληφθει κανενας απο τους ανθρωπους αυτους (ηλικιας απο 22-62), και εχω εκατονταδες βιογραφικα για τις θεσεις τους. Και ομως.... Διαλεξα στο τελος της προηγουμενης σεζον να ανακοινωσω σε ολους οτι ολοι θα συνεχισουν τη νεα σεζον. Εθεσα τους στοχους της νεας περιοδου, καποιοι μπηκαν σε επιτηρηση (με ξεκαθαρες παρατηρησεις - και ξερετε κατι, καποιοι ειχαν αγνοια, και καποιοι βεβαια εκαναν πως εχουν αγνοια, αλλα στο τελος της ημερας, ολοι ξερουν που πατανε σημερα) Χαιρομαι που ηδη αυτοι που ειχαν πραγματικη αγνοια εχουν βελτιωθει θεαματικα, και αυτοι που ειχαν ψευδη αγνοια προσπαθουν να δειξουν εργο, δυσκολευονται και εχουν αρχισει να προβληματιζονται, και αν δεν βελτιωθουν, δεν λυπαμαι καθολου και δεν θα εχω κανενα ενδοιασμο. Ευκαιρια τους δωθηκε. Αλλιως ολοι οι υπολοιποι θα νοιωθουν αδικημενοι, ενω ετσι, νοιωθουν δικαιωμενοι.
Και τελος, τους πιο ψηλους στοχους τους εχω βαλει στον εαυτο μου και η ευθυνη των επιλογων ειναι ξεκαθαρα δικη μου. Και τελικα ειναι απλο..... παμε καλα.... γινομαστε καλυτεροι, παραγουμε εργο, και ειμαστε χαρουμενοι.

Και τελος για το θεμα. Εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει σχολη που να μαθαινει καποιον να γινει υπαλληλος της ΥΠΑ ή ΕΕΚ.
Αν υπηρχε σχολη σωστης κουλτουρας, εγω αυτη θα ψηφιζα για τα περισσοτερα επαγγελματα..... αν εχεις σωστη κουλτουρα (για αλλη μια φορα, στο θεμα αυτο το φορουμ εχει δειξει εξαιρετικη κουλτουρα) μπορεις να μαθεις και να κανεις παρα πολλα πραγματα....
Για ΕΕΚ θα προτιμουσα εναν αποφοιτο θεολογικης που εχει κανει δεξιος ψαλτης σε βιαστικο παπα που κοβει δρομο σε μια θεια λειτουργια, απο καθε αλλο αποφοιτο αλλης σχολης......
 
Μάλλον παρεξηγήσατε για ποιο λόγο έγραψα για τους απόφοιτους ΠΕ.
Η απορία και ένστασή μου πήγαινε στο γιατί έβαλαν μόνο τέτοια κριτήρια.
Γιατί να μη μπορεί να μπει ΕΕΚ ένας κάτοχος επαγγελματικού πτυχίου πιλότου που δεν είχε την τύχη να προσληφθεί σε κάποια αεροπορική; Δεν γνωρίζει αυτός πολύ καλύτερα τις επικοινωνίες, διαχωρισμούς και ό,τι άλλο έχει σχέση με τους ΕΕΚ;
Γιατί να μη μπορεί να πάρει μέρος ένας εργαζόμενος στα flight ops που έχει γνώσεις από flight plans, καιρούς κτλ;
Το οτι πέρασαν μετά εκπαίδευση αυτοί οι φιλόλογοι, οικονομολόγοι, θεολόγοι για να γίνουν ΕΕΚ είναι άλλο θέμα. Αφού έγινε με τα σωστά πρότυπα δεν μπορούμε να πούμε τίποτε άλλο. Πέρασαν οι κατάλληλοι για τη θέση και μπράβο τους.

Χαίρομαι και εγώ που υπάρχουν εργαζόμενοι της ΥΠΑ που διαβάζουν και γράφουν στο φόρουμ. Θα πω όμως δύο πράγματα:
α. Είναι λίγοι και προφανώς καλοί, μιας και που φαίνεται το ενδιαφέρον τους για την αεροπορία.
β. Εμείς οι εκτός ΥΠΑ να σκεφτούμε αυτό που μαθαίνουμε στα human factors ως peer pressure and conformity, όπως και τη δημοσιο-υπαλληλική κουλτούρα που επικρατεί εκεί. Τι να κάνει ο όποιος άξιος μόνος του; Να κάνει αναφορές κάθε λίγο και λιγάκι στους άσχετους συναδέλφους του;

Την ΥΠΑ όμως σαν σύνολο δεν μπορούμε να την βάλουμε ως ίση και όμοια τις άλλες κρατικές υπηρεσίες. Τι θέλω να πω με αυτό:
Αν κάνει πχ μια "πατάτα" η ΔΕΗ και κοπεί το ρεύμα, αυτό θα περιοριστεί μόνο στη χώρα μας.
Η ΥΠΑ είναι μία ιδιαίτερη υπηρεσία της οποίας η δυσκαμψία δυσκολεύει και ξένους.
Πόσο αεροπορικό τουρισμό έχουμε χάσει άραγε από διάφορους λόγους τους οποίους γνωρίζεται εσείς οι πιλότοι της γενικής αεροπορίας;
Βέβαια έχουμε χάσει πολύ σημαντικότερα πράγματα από τον αεροπορικό τουρισμό λόγω γενικής κρατικής ακαμψίας, όπως σοβαρές ξένες επενδύσεις.
Εδώ όμως μιλάμε για τα αεροπορικά ζητήματα των οποίων αρμόδια είναι η ΥΠΑ.

xristos":h6pv1isd said:
Έτσι πολύ εύκολα ο μηχανικός της Ολυμπιακής (B737Mech) θεωρεί ότι οποιοδήποτε τζιπ της ΥΠΑ κάνει βόλτα και περνάει από το υπόστεγο της τεχνικής βάσης, είναι υποχρεωμένο να γνωρίζει τους σωλήνες pitot ή την εξέλιξη της αεροπορικής τεχνολογίας. Αν αυτός που κατέβηκε είναι οδηγός, ή ηλεκτρολόγος ή ψυκτικός της ΥΠΑ, γιατί πρέπει να γνωρίζει τα τμήματα του αεροσκάφους; Ο μεν πρώτος οδηγάει οχήματα (από εκχιονιστικά, μέχρι τζιπ, σάρωθρα και λεωφορεία), ο άλλος ελέγχει τα ηλεκτρολογικά των αεροδρομίων (διαδρόμων, κτιρίων κτλ.) και ο άλλος τα air-condition των terminal. Ακόμα κι ο αερολιμενικός, έχει αρμοδιότητα ελέγχου εγγράφων, αδειών, πτυχίων, σωστικών μέσων, ελέγχου ανεφοδιασμού καυσίμων κ.α. αλλά δεν είναι επιθεωρητής αεροσκαφών, με την έννοια του μηχανικού. Αντίστοιχα ένας οδηγός του ΟΤΕ ή της ΔΕΗ ή οποιασδήποτε άλλης δημόσιας υπηρεσίας δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζει και να είναι ειδικός επί του αντικειμένου με το οποίο ασχολείται η υπηρεσία του. Είναι λίγο-πολύ σαν να λες ότι είσαι εργαζόμενος στην Ολυμπιακή (έστω load controller ή καθαρίστρια ή εργάτης ή μηχανικός) και να περιμένει ο άλλος να πετάς το αεροπλάνο.
Αγαπητέ Χρήστο όταν το όχημα της ΥΠΑ σταμάτησε δίπλα μας, ήρθαν οι υπάλληλοι να μας ρωτήσουν τι δουλειά κάνουμε. Διακόψαμε δηλαδή την εργασία μας νομίζοντας που είναι έλεγχος. Τι με νοιάζει αν δεν ξέρει τι είναι η pack valve ή τo όποιο σύστημα του αεροπλάνου και είναι ο ψυκτικός της υπηρεσίας;
Ανήκει στην ΥΠΑ; ΝΑΙ.
Διέκοψε εργασία σε αεροσκάφος για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις; ΝΑΙ
Είναι υποχρεωμένος να ξέρει τα συστήματα του α/φους; Οχι φυσικά και δεν είναι! {Αυτό ήταν το αστείο της υπόθεσης για εμένα και για όσους έχουν τις ελάχιστες αεροπορικές γνώσεις.}
ΕΙΝΑΙ όμως υποχρεωμένος να ξέρει οτι δεν πρέπει να εκμεταλλεύεται την ιδιότητά του {υπάλληλος της ΥΠΑ} για προσωπικό όφελος.
Ένας άντρας με πολιτικά με πλησίασε, δε φορούσε φόρμα εργασίας. Χρησιμοποίησε το όχημα της υπηρεσίας που χρησιμοποιούν και οι επιθεωρητές. Εγώ δεν μπορώ να ξέρω την ιδιότητά του.
Με την ίδια λογική δηλαδή να πάει ένας οδηγός του Υπουργείου Υγείας να διακόψει ένα χειρουργείο για να ρωτήσει τον χειρουργό τι κάνει το όποιο εργαλείο χρησιμοποιεί....
Απλά περιέγραψα ένα γεγονός που μπορεί να χαρακτηριστεί από αστείο ως και μοιραίο λόγω της αναίτιας απόσπασης της προσοχής μας.
 
Θα`θελα να ρωτησω οσους εδω μεσα υποστηριζουν την ΥΠΑ:μας θεωρειτε πολιτες Γ κατηγοριας?Γιατι σε ολη την Ε.Ε δεν υπαρχουν αντιστοιχα περιστατικα και ηλιθιοι κανονισμοι που απαγορευουν τα παντα?Γιατι ειναι τοσο ευκολο να πεταξεις ασφαλεστερα σε μια χωρα της Ε.Ε, εκτος απο την Ελλαδα?Γιατι δεν προσλαμβανονται τοσοι ανεργοι επαγγελματιες χειριστες ωστε ναστελεχωσουν νευραλγικα ποστα στην ΥΠΑ?Γιατι καθε φορα που αλλαζει η κυβερνηση,αλλαζουν ολοι οι διευθυντες και ο διοικητης?Γιατι μενουν ατιμωρητοι δεκαδες διεφθαρμενοι και ασχετοι υπαλληλοι που δημιουργουν προβληματα στην ομαλη διεξαγωγη των οτησεων και κατα συνεπεια στην ασφαλεια πτησεων?Ζηταμε καθαρση και ισοτιμη μεταχειριση με καθε Ευρωπαιο πολιτη.εχουμε πιασει πατο,γι`αυτο και ειμαστε εξοργισμενοι.εχετε βαλει ταφοπλακα στη γενικη αεροπορια και σε καθε ειδους αεροπορικης αναπτυξης.Το οικοδομημα,ειναι σαπιο απο τα θεμελια.Οσοι σωστοι υπηρχαν,τους εχετε διωξει,απομονωσει και παροπλισει. Ειστε κρατος ενα κρατει,με απαραδεκτη συμπεριφορα και κουτοπονηρια.Με λιγα λογια,ειστε μια συνηθισμενη,Ελληνικη,διεφθαρμενη δημοσια υπηρεσια.Πραγματικα πιστευω,οτι σας αξιζει μια παραδειγματικη τιμωρια.
 
Βρέ Σωκράτη,κάνε και λίγο "κράτει"......
 
@ socratis_71
Αγαπητέ φίλε, διαβάζω τα γραφόμενά σου στο forum και απο αυτά φαίνεται ένα φοβερό μίσος για την ΥΠΑ. Οντας υπάλληλός της επι 15 χρόνια σε μια ειδικότητα που την έχω σπουδάσει , δεν έχω καμμία ενοχή να λέω οτι είμαι υπάλληλός της και μάλιστα να λέω οτι τα "καλά" λεφτά που παιρνω τα δουλεύω και με το παραπάνω . Αρκεί να πώ οτι με μίά-δύο μόνο παρέμβασεις μου το μήνα βγαίνει ο μισθός μου, αν κρίνω απο τα ποσά που χρεώνουν εταιρείες στο εξωτερικό. Μην τα ισωπεδώνουμε όλα. Ποιός σου είπε οτι η υπόλοιπη Ευρώπη είναι σε καλύτερη μοίρα απο εμας σε επίπεδο γνώσεων και ασφάλειας ? αν ήξερες μόνο τί γίνεται κάθε μέρα και τί κόσμος δουλεύει σε νευραλγικά σημεία του εναέριου χώρου της Ε.Ε θα άλλαζες γνώμη. Οι Ελληνες συνάδελφοί μου δεν έχουν καθόλου κακό όνομα στο Eurocontrol όπου συχνά -όχι πλέον- πηγαίνουμε για ενημερώσεις & εκπαιδεύσεις. Εκεί έχει κάποιος τη δυνατότητα να συγκρίνει και να βγάλει συμπεράσματα.
Γιατί δεν λέμε οτι έχουμε ενα δίκτυο RADAR που καλύπτει κάθε πετούμενο απο 2-3 διαφορετικές θέσεις, παρόλο το δύσκολο ανάγλυφο της χώρας, οτι δίνουμε εικόνα και σε γείτονες, χωρίς να παίρνουμε τίποτα ? ενώ άλλοι πιό τυχεροί στην Ευρώπη, έχουν αλληλοκάλυψη με ανταλλαγές δεδομένων απο διπλανές χώρες με πάτημα ενός κουμπιού ?? τα καλά μας δηλαδή δεν μετράνε ? Και όλα αυτά χωρίς να έχουμε την ευτυχία να πλαισιωνόμαστε απο εγχώρια βιομηχανία, εταιρείες που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν το εργο μας. Ποσο ζηλεύουμε τους Γερμανούς και τους Ιταλούς & Γάλλους, που με ένα τηλεφώνημα στην εταιρεία που κατασκευάζει το χ σύστημα έχουν μια ανταλλακτική κάρτα, βελτιώνουν ή κάνουν customize τα συστήματά τους με το τηλέφωνο και άλλα ωραία !! Εμείς πρέπει να βασιζόμαστε σε πατέντες πολλές φορές, πατέντες όμως που γλυτώνουν τη χώρα απο πολλά εκατομμύρια !!
Η κάθαρση και η τιμωρία που λές, δεν είναι πρόβλημα της ΥΠΑ αλλά ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του ελληνικού κράτους, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Τί περίμενες δηλαδή? μέσα σε αυτό το αλαλούμ να υπάρχει μια υπηρεσία που όλα να πηγαίνουν ρολόι? ΝΑΙ, υπάρχουν διεφθαρμένοι, ΝΑΙ βλέπουμε πράματα και θάματα, ΝΑΙ προμήθειες με εξωπραγματικό κόστος... μήπως περίμενες να πώ οτι τέτοια δεν υπάρχουν στην ΥΠΑ ?
Συμφωνώ , όπως και ΟΛΟΙ οι σωστοί υπάλληλοι της ΥΠΑ, οτι είναι απαράδεκτο να αλλάζει μαζί με την εκάστοτε κυβέρνηση το "κομματικό σκυλί" που βάζουν για διοικητή, άλλωστε συνήθως δεν είναι και του χώρου ή είναι κάνας απόστρατος που νομίζει οτι έχει να κάνει με σμηνίτες !
Οσον αφορά τα περί προϋποθέσεων για να γίνει κάποιος ΕΕΚ, έχει ήδη ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο η Ευρ. οδηγία που απαιτεί πτυχίο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για να γίνει κάποιος δόκιμος ΕΕΚ- και μετά απο προϋπηρεσία να γίνει κανονικός ΕΕΚ... όντως ενα μεγάλο ποσοστό ΕΕΚ δεν είχαν καμμία σχέση με την αεροπορία και πολλοί απο αυτούς δεν ενδιαφέρονται ούτε αγαπούν το χώρο. Αυτό όμως δεν πρέπει να το συσχετίζουμε με την υπευθυνότητα και τον επαγγελματισμό που δείχνουν.. ναί, έχω ακούσει και εγώ απο φίλους μου πιλότους την μεγάλη διαφορά κυρίως σε "ύφος" όταν μπαίνουν στο ελληνικό FIR, πολλές φορές το ακούω και εγώ.
Πείτε μου όμως πραγματικά πόσοι στην Ελλάδα κάνουν τη δουλειά που αγαπούν, πόσοι μπήκαν στη σχολή που ονειρεύονταν,πόσοι απο αυτούς που σήμερα εργάζονται στην ΥΠΑ, το είχαν σαν όνειρο ?? δεν νομίζω οτι το ποσοστό ξεπερνάει το 2-5%, απο όσους γνωρίζω σε όλους τους κάδους μπήκαν επειδή είδαν την προκήρυξη !
Ίσως το νέο νομοσχέδιο που πάει για τη Βουλή να φτιάξει κάποιες στρεβλώσεις, άλλωστε ο κανονισμός της ΥΠΑ είναι απο τα 80ς και έπρεπε να προσαρμοστεί στα σημερινά- αυριανά δεδομένα. Ίσως ο διαχωρισμός της αεροναυτιλίας να την κάνει πιο ευέλικτη και πιο αποδοτική. Προσωπικά μόνο θετικά βλέπω απο την προβλεπόμενη αλλαγή, ελπίζω να μην διαψευσθώ !!
 
@ sokratis_71

Καλέ μου φίλε Σωκράτη, θέλω να σε καθησυχάσω λέγοντας σου ότι η ελληνική ΥΠΑ στα σίγουρα ΔΕΝ έχει πιάσει πάτο. Ο πάτος ανήκει σε μια άλλη ΥΠΑ ενός κράτους μέλους της Ε.Ε. και αυτό το ξέρω πάρα πάρα πάρα πολύ καλά. Σε αυτό το κράτος μέλος λοιπόν, για δες τι συμβαίνει:

-Δεν εκδίδονται παρά μόνο άδειες PPL και τα μόνα ratings τα οποία εκδίδει είναι Multi Engine και Flight Instructor.
-Δεν εκδίδονται άδειες μηχανικών αεροσκαφών Β1 ή/και Β2.
-Τα τελευταία 12 χρόνια γίνονται προσπάθειες να κτιστεί αεροδρόμιο ελάφρας αεροπορίας.
-Όλες οι πτήσεις (από μηχανικίνητο αετό μέχρι Antonov 225) πρέπει να καταθέσουν flight plan και υποχρεωτικά να έχουν Mode C transponder.
-Στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας αυτής ΔΕΝ υπάρχει RADAR και ο έλεγχος γίνεται διαδικαστικά.
-Δεν υπάρχουν κανονισμοί για ΥΠΑΜ και η οποιαδήποτε δρατηριότητα ΥΠΑΜ φιλοξενείται στα διεθνή αεροδρόμια μαζί με τα Commercial Airliners.
-Δεν υπάρχουν hangars.
-Το κόστος εξυπηρέτησης ενός επισκεπτόμενου ελαφρού ξεπερνάει τα 350 ευρώ.
-Στο AIP της χώρας αυτής αναφέρεται χαρακτηριστικά "All the airspace is a prohibited area except those parts designated as training areas
for light aircraft and the designated cross-country routes"

Οπότε παρά να την κάψεις την ελληνική ΥΠΑ, καλύτερα εξόρισε την και στείλε την σ' εμάς...

Γιώργος
 
Νά υποθέσω πως αυτό το κράτος-μέλος τής ΕΕ είναι κάπως νότια τής Ελλάδος αλλά ότι και σ'αυτό μιλούν Ελληνικά;

ΥΓ 1.Πώς βάζεις transponder σ'ένα υπερελαφρό όταν με το ζόρι βρίσκεις χώρο να στηρίξης ένα GPSάκι;

ΥΓ 2.Στό κράτος αυτό,σίγουρα θα είναι φοβερή εμπειρία να κάνης παράλληλη προσγείωση με το υπερελαφρό σου πλάϊ σ'ένα AN-225 (λέμε τώρα.....)
 
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ΥΠΑ δεν έχει καμμία απολύτως διαφορά από οποιαδήποτε άλλη κρατική υπηρεσία. Και γιατί να έχει άλλωστε. Η ρίζα του κακού είναι κοινή, άρα κοινά και τα προβλήματα.

Είναι αλήθεια ότι οι υπάλληλοι της προ-προηγούμενης γεννιάς (αυτοί πχ που βγήκαν σε σύνταξη μέχρι το 2000), ήταν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ευσυνείδητοι από ότι η επόμενη γεννιά (με σαφείς και συγκεκριμμένες εξαιρέσεις βεβαίως). Δεν ήταν λάτρεις της αεροπορίας, αλλά τουλάχιστον ήταν υψηλής παιδείας άνθρωποι. Όταν λάβανε διευθυντικές θέσεις κάποιοι από αυτούς, δεν κατάφεραν να ελέγξουν την υπηρεσία, όχι μόνο λόγω του χάους αλλά και λόγω έλλειψης "γραμμής" από τους πιό πάνω. Όταν υπήρχε πρίν 20 χρόνια διευθυντής τμήματος (πχ) ο κος Αβραάμ, έβλεπες έναν κύριο αξιοπρεπέστατο του οποίου οι περισσότεροι υφιστάμενοι ήταν λαμόγια και κυφήνες του κερατά. Πού να βγάλει άκρη? Να τους απέλυε? Υπομονή έκανε και μέτραγε τις μέρες για την συνταξιοδότηση του. Αυτός θα έσωνε την ΥΠΑ?

Όταν το 1993, αναλαμβάνει την διοίκηση της ΥΠΑ ο περίφημος και πραγματικά εξαίρετος επιστήμων κος Σαπουντζής (χειρούργος-καρδιολόγος) ( :wall: :rolleyes: ), άνθρωπος που όχι μόνο κεντρικές αποφάσεις δεν μπορούσε να βγάλει αλλά ούτε καν μπορούσε να παρακολουθήσει τις συζητήσεις περί των αποφάσεων που θα έβγαιναν από άλλους, με την δική του όμως υπογραφή, νομίζω έχουμε σε δυό γραμμές την ιστορία και την παθογένεια της ελληνικής ΥΠΑ. Αντί να τον κάνουν πρόεδρο σε κάποιο νοσοκομείο, προφανώς επειδή δεν "βγαίνανε" τα νούμερα, τον στείλανε στην ΥΠΑ. Ότι να'ναι δηλαδή. Βλέπετε του χρώσταγε μεγάλη χάρη ο τότε πρωθυπουργός, μιάς και του είχε σώσει τη ζωή μιά φορά. Και του το ξεπλήρωσε....όπως νά΄ναι.

Ιστορίες αμέτρητες υπάρχουν. "Φάτσες" ιστορικές. Τερτίπια ανεπανάληπτα και ταλαιπωρία μεγατόννων. Οι εξαιρέσεις των πραγματικά αξιόλογων υπαλλήλων εκεί μέσα, είναι τόσο χτυπητές. Ο άνθρωπος που κάνει την δουλειά του, είναι σαν την μύγα σαν το γάλα. Κάνει μπάμ από χιλιόμετρο. Πράγμα που αναδυκνύει ακόμα περισσότερο τη σαπίλα.

Μπορώ να γράψω σελίδες επί σελίδων επί σελίδων. Ένα πράγμα θα πώ. Αφού δεν έγινα φονιάς εκεί μέσα, δεν θα γίνω ποτέ. Κυριολεκτώ .... δυστυχώς.
 
Φίλτατε μεσαιωνικέ ιππότη Γόνσε,όταν οι ίδιοι οι υπουργοί,δηλαδή αυτοί που θα χαράξουν την κεντρική πολιτική τής κυβέρνησης στους τομείς που εποπτεύουν,είναι άσχετοι με το αντικείμενό τους,πώς περιμένουμε να είναι καλύτερα τα πράγματα στο επίπεδο τής διοίκησης τών διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών;

Γι'αυτό είπα στό αρχικό μου post ότι μπορεί η ΥΠΑ να έχη ένα σωρό ελλείψεις,ανοργανωσιά,τσαπατσουλιά κλπ αλλά το να κατηγορούμε συλλήβδην ΟΛΟΥΣ τους ΥΠΑλλήλους :mrgreen: ώς διεφθαρμένους είναι ακραίο και υπερβολικό και καταφανώς άδικο.

Δέν συμβαίνουν όμως τέτοια πράγματα μόνο στην Ελλάδα.Στο κράτος τού οποίου την ΥΠΑ περιέγραψε πιό πάνω ο George KOUMIS,την εποχή που πρωθυπουργός της ήταν ένας αρχιεπίσκοπος,ένας φίλος και συνάδελφος τού πατέρα μου,λαμπρός πολιτικός μηχανικός,είχε χρηματίσει γιά κάποιο διάστημα υπουργός...γεωργίας.Οταν τον είχα ρωτήσει τί δουλειά έχει ένας πολιτικός μηχανικός να ανακατεύεται με τα λιπάσματα και τά πίτουρα,είχε χαμογελάσει με αμηχανία.....

ΥΓ 1.Ο εν λόγω κος Σαπουντζής ήταν προφανώς χειρουργός και όχι χειρούργος (τά είς -ουργός λήγοντα ουσιαστικά υποδηλώνουν δημιουργία -πχ μουσουργός,σιδηρουργός κλπ- ενώ τά εις -ούργος λήγοντα,συνήθως επίθετα,υποδηλώνουν κακοποιό δράση -π.χ. κακούργος,ραδιούργος,πανούργος κλπ).Αυτά,γιατί μάς διαβάζει και ο FlyingDoc :) .Πάντως,μήν έχης παράπονο γιατί και ο επίσης λαμπρός επιστήμων κος Σουμάκης,μαιευτήρ-γυναικολόγος,είχε διατελέσει υπουργός εμπορικής ναυτιλίας.......

ΥΓ 2.Στά νοσοκομεία δέν διορίζουν γιατρούς ώς προέδρους.Διορίζουν αρχιτέκτονες,ναυπηγούς,φιλόλογους και διαιτολόγους.Ξέρω εγώ τί λέω..........
 
Φιλε xristo που εισαι και συντονιστης, ολοι οσοι γραφουνε και σχολιαζουνε σε αυτο το φορουμ δεν ειναι μονο χομπιστες οπως λες αλλα υπαρχουν και
επαγγελματιες οπως πιλοτοι, μηχανικοι, αεροναυπηγοι, ανθρωποι με παρα πολλες ειδικοτητες πανω στην αεροπορια, στο αεροπλανο και εργασια στα αεροδρομια της Ελλαδος αλλα και του εξωτερικου, οι οποιοι εχουν υπευθυνη γνωμη. Τα φαινομενα και τα παραδειγματα που γραφουμε και που σε μεγαλυτερο ποσοστο αντιπροσωπευουν την ΥΠΑ μπορει να συμβουν και στο εξωτερικο ή σε καποια αλλη υπηρεσια αλλα ειναι μεμονομενα και κυριως σπανια, σε μικρο βαθμο. Εδω στην Ελλαδα ειναι η καθημερινοτητα και η συνεχης συμπεριφορα και πραξεις απο την υπηρεσια, στο μεγαλυτερο ποσοστο. Η Υπα και το Υπουργειο Μεταφορων εχει καθηστερησει τοσο πολυσε παρα πολλα θεματα σε σημειο η αεροπορια και τα αεροδρομια στην Ελλαδα να εχουν μεινει 30 χρονια πισω και να ειμαστε το περιγελο ολων των ευρωπαιων. Απο τους επαγγελματιες που πετανε στα αεροπλανα ή επισκεπτονται για εργασιες την Ελλαδα μεχρι και τους τουριστες που κατα εκατομμυρια ερχονται το καλοκαιρι στα ελληνικα νησια, ολοι εχουν την αποψη οτι οι εγκαταστασεις, οι υποδομες και οι συνθηκες που επικρατουν ειναι υποαναπτυκτες. Τουρισμο εχουν και αλλα κρατη οπως και χομπιστες και ερασιτεχνες πιλοτους. Στην Αμερικη ενας στους δυο κατοικους εχει PPL αλλα και αυτοι εχουν τουρισμο. Και η γενικη αεροπορια ειναι πολυ ανεπτυγμενη σε ολα τα κρατη του κοσμου παρα μονο στην Ελλαδα που οπως ειπα ειναι απο τα λιγα κρατη που εχει καλοκαιρια πανω απο 300 ημερες το χρονο. Αλλα εδω στην Ελλαδα δε μπορουν να συνυπαρχουν γενικη αεροπορια και τουρισμος γιατι καποιοι ειναι ευθυνοφοφοι, τεμπεληδες, αδιαφοροι και ασχετοι. Οι ερασιτεχνες και οι χομπιστες πρεπει να ξερεις οτι αυτο που κανουν το κανουν απο αγαπη και ενδιαφερον και οχι απο εξαναγκασμο για εργασια. Δεν ειναι ημιμαθεις οπως λες αλλα ουτε και εχουν ελλιπη γνωση του αντικειμενου αφου το εχουν επιλεξει οι ιδιοι να το κανουν και αφιερωνουν πολυ χρονο για την ενημερωση τους και την αυξηση των γνωσεων τους στο αντικειμενο.
Στην Ευρωπη λες οτι το επιπεδο των υπαλληλων ειναι ανεβασμενο και οι υπηρεσιες στην χωρα εχουν ανεπτυγμενη την αεροπορικη παιδεια. Αρα εμεις στην Ελλαδα ειμαστε χαζοι χωρις επιπεδο. Ταξιδευοντας σε πολλες χωρες του κοσμου εχω συναναστραφει με πολλους ανθρωπους και βλεπεις οτι δεν εχουν κατι το διαφορετικο απο εμας. Αντιθετως ειμαστε πολυ πιο εξυπνοι και ικανοι σε πολλους τομεις, αλλα ειμαστε τεμπεληδες και αναζητουμε παντα τον ευκολο τροπο για το χρημα και την καλοπεραση. Εξαλλου φαινεται η παιδεια και η συμπεριφορα των αλλων λαων οταν ερχονται στην Ελλαδα για διακοπες ή για δουλεια.Οι απαιτησεις που εχουμε απο την ΥΠΑ ειναι μεσα στα λογικα πλαισια και τις υποχρωσεις που εχουν. Πρεπει να ειναι επαγγελματιες και υπευθυνοι σε αυτο που κανουν. Πληρωνονται αμυδρα για αυτο που κανουν και δεν ειναι χομπυ, πρεπει να δεινουν το 100% των δυνατοτητων τους, και να μην λουφαρουν με την πρωτη ευκαιρια για καφε και για τσιγαρο.Ολοι τα κανουμε αλλα οταν τελειωσει η εργασια μας.Η δουλεια μας δεν ειναι παντα ευχαριστη ετσι και η δικια τους.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι γραφεις ολα αυτα για τα τμηματα που υπαρχουν στην ΥΠΑ.Υπαρχουν πολλα τμηματα ολα με πλεοναζον προσωπικο.Σε παρα πολλες ειδικοτητες το προσωπικο δεν εχει καμια σχεση με το αντικειμενο γιατι πολυ απλα ειναι με μεταταξη απο ενα αλλο τμημα.
Μαλλον μας κοροιδευεις οταν μιλας για τους κηπουρους και τους ψυκτικους. Θεωρεις οτι ολοι εμεις που διαβαζουμε και γραφουμε στο φορουμ ειμαστε ασχετοι. Τo θεμα μιλαει για την ΥΠΑ και αφορα το αεροπορικο κομματι. Και κατι τελευταιο. Καθε φορα που παω στην ΥΠΑ για μια υποθεση, οταν τελειωνω κανω τον σταυρο μου και ευχομαι να μην χρειαστει να ξαναπατησω εκει. Εχει δικιο ο Gonso, πρεπει να εχεις μεγαλη υπομονη και να απορεις που δεν εχεις γινει φονιας με αυτα που ακους και βλεπεις σε αυτη την υπηρεσια.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top