ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Aγαπητά μέλη, όπως υπάρχουν αυτά, υπάρχουν και τ' άλλα. Δεν μπορείς να πάρεις σοβαρά κάποιον που δογματικά πιστεύει ότι ισχύει μία μόνον όψη/άποψη. Και αυτό το μαρτυρούν τα παραδείγματα γύρω μας. Δείτε τα. Ας ανοίξουμε και τα μυαλά μας να πάρουν λίγο καθαρό αέρα. Οι εμπειρίες μας είναι η μία όψη. Η άλλη μας κρύβεται πονηρά για να μας βάλει τρικλοποδιά. Χαλαρά.

δικός σας
 
Εγω εχω καποια παραδειγματα να σας δωσω. Πριν περιπου 15 χρονια, εδινα εξετασεις για την αποκτηση πτυχιου χειριστη Β' ταξης στην ΥΠΑ. Στα διαλλειματα των εξετασεων, ερχονταν οι εξεταστες και μας ρωτουσαν γιατι δινουμε εξετασεις. Μας δηλωναν με θρασος οτι δεν θα μας περναγαν. Ο λογος? Ζητουσαν λαδωμα 50000 δραχμες για καθε μαθημα!!!!!!!! Η εναλλακτικη ηταν ιδιαιτερο μαθημα εναντι ευτελους ποσου με τον εν λογω εξεταστη.
Αλλο παραδειγμα. Καποια, ονοματι Λολα, που εκανε τις ανανεωσεις πτυχιων, ταλαιπωρουσε με αγενεστατο τροπο, ολους τους χειριστες κωλυσιεργωντας και στελνοντας τους σε αλλα γραφεια, σε αλλες υπηρεσιες κλπ. Αποκλειστικος σκοπος της ηταν να καθυστερησει την εκδοση, η ανανεωση πτυχιων. Συχνα δε, τροποποιουσε τη νομοθεσια κατα βουληση, αναλογα με το πως τη συνεφερε.
Τριτο παραδειγμα. Σε επιθεωρηση εταιρειας αεροταξι, υπαλληλος της ΥΠΑ (χειριστης), ισχυριζοταν οτι τα safety cards του... κατασκευαστη του αεροσκαφους...δεν ηταν καταλληλα και αποδεκτα απο την ΥΠΑ :wall: :wall: :wall:
Τεταρτο παραδειγμα. Οταν καποτε εκλεισε η εταιρεια για την οποια πεταγα, εμεινα εναμιση χρονο χωρις δουλεια. Αιτια ηταν η ΥΠΑ, η οποια δεν εξεδιδε πτυχια JAR σε αντιθεση με ολη την υπολοιπη Ευρωπη η οποια το εκανε ηδη 5 χρονια. Αποτελεσμα ηταν να χασω προσφορα εργασιας απο 2 κορυφαιους εθνικους αερομεταφορεις της Ευρωπης.
Πεμπτο παραδειγμα. Επιθεωρητης της ΥΠΑ και γνωστος για την μονιμα απλωμενη παλαμη(μεταφορικα παντα). Ο τυπος κυκλοφορουσε με Jaguar και ειχε βιλλα στο Λαγονησι. Δηλωνε ευθαρσως οτι "εσεις μου αγορασατε την Jaguar, αλλα πρεπει να με βοηθησετε να την....ταϊζω" :thx: :thx:

Εχω βιωσει ενα σωρο αλλα παραδειγματα αλλα δεν θα επεκταθω. Τα ανωτερω τα ανεφερα ενδεικτικα.

Ευτυχως καποιοι απο αυτους εχουν παρει συνταξη. Καποιοι αλλοι εξακολουθουν να βρισκονται εκει. Παιδια κρεμασμα θελουν οι περισσοτεροι. Ελαχιστοι ειναι αυτοι που κανουν σωστη και καλη δουλεια

Καποιος εχει πει οτι το ακρονυμιο ΥΠΑ σημαινει Υπηρεσια Παρεμποδισης Αεροποριας. Μαλλον εχει απολυτο δικιο
 
Φίλε spinal δεν ανέφερα προηγουμενως παραδείγματα, γιατί είναι τοσα πολλά που δεν ήξερα τι να πρωτοαναφέρω.
Ορίστε μερικά λοιπόν:
έχω περιμένει στο έδαφος μέχρι και 20 λεπτά με αναμμένο κινητήρα στο Ηράκλειο, πραγματικά χωρίς λόγο, μόνο οι αδικαιολόγητοι φοβοι των ελεγκτών και τα δικά τους ξεχωριστά minima που τα έχουν βγάλει από το κεφάλι τους.
Έχω φύγει από Αστυπάλαια για Κω, και μου έιπαν να κατευθυνθώ προς Νίσυρο γιατί υπήρχε κίνηση. Ξέρεις τι κίνηση? Ένα (1) αεροσκάφος!!!!(παρεπιπτόντως, πάντα ξέρω ποιος και που έιναι γύρω μου, δεν γίνεται και αλλιώς, πίστεψε με) Το οποίο με έβλεπε στο TCAS και έγω το έιχα εν΄όψει, άλλα αυτό δεν άλλαξε τίποτα, το θεωρούν φυσιολογικό σε διεθνές αεροδρόμιο να μην έχουν πάνω απο ένα αεροπλάνο στο ΤΜΑ τους. Μου έχει τύχει να θέλω να πάω σε αεροδρόμιο των Κυκλάδων, να μου λένε ότι δεν υπάρχει θέση στην πίστα, αλλα με ενα μικρό λαδωματάκι κάτι μπορέσαμε και κάναμε (είπαμε και οι αερολιμενικοί δεν πάνε πίσω)! Και φυσικά τελικα υπήρχαν κάποιες θέσεις εξαρχής...

Θα μπορούσα να λέω και να λέω και να λέω, αλλα είναι τόσες πολλές ιστορίες. Κάθε δεύτερη πτήση μου κατα μέσο όρο και μια τέτοια μικρή ιστορια.

Τέλος παντων, μετά από όλα αυτά όπως λεεί και ο socratis_71, γιατί να κρατηθούν χαμηλοί οι τόνοι, μετά απο όλα αυτα?
Είμαι οργισμένος με όλα αυτά και αυτούς και δεν προτίθεμαι, να κάνω τα στραβά μάτια μόνο και μόνο να φαίνομαι πολιτικά ορθός...
 
sokratis_71 μαζι σου, αλλα χαλαρωσε και λιγο. Δεν μιλας στην ΥΠΑ, σ εμας μιλας! :)
 
καθε 5 λεπτα ρωτανε τους χειριστες που βρισκονται πραγμα που το θεωρω εγκλημα
Γιατί θεωρείται έγκλημα η 2η αναφορά θέσης σε ενα 5λεπτο ρε παιδιά?Αν είναι δυνατόν.Που είναι γραμμένο αυτό?
sokratis_71 επειδή μάλλον αναφέρεσαι στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων όπου όντως πετάνε 2 α/φ την ημέρα να σου θυμίσω ότι εκεί γίνεται διαδικασιακός έλεγχος. Στον procedural έλεγχο λοιπόν αυτός πραγματοποιείται με αναφορές θέσεων και ανάμεσα σε IFR α/φ με DME και radials.Oταν λοιπόν εσύ πετούσες αν απογειωνόταν εκείνη την ώρα ένα Dash ότι διαχωρισμός γινόταν αυτός θα ήταν με αναφορά θέσης και ναι εντός 5 λεπτου μιας και η ΟΑL σε maximum 5 λεπτά έχει αφήσει την TMA του LGIO.
Πάντως κατανοώ τα όποια προβλήματα υπάρχουν κυρίως στο έδαφος του συγκεκριμένου α/δ μιας και έχω ακούσει για σημεία και τέρατα.Μιας και σίγουρα πολλά από αυτά έχουν βάση.Άλλωστε όπου καπνός υπάρχει και φωτιά.

Εν πάσει περιπτώσει όσον αφορά τα παραδείγματα του FL420,seven4seven δεν αμφιβάλλω για ούτε ενα από αυτά.Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι έγιναν και γίνονταν.Κανείς δε νομίζω να πιστεύει οτι η ΥΠΑ είναι υπηρεσία αγγελικά πλασμένη.Είναι και αυτή στην ίδια κατάντια του υπόλοιπου σάπιου κρατικού μηχανισμού.

Eγώ αυτό που έχω να πω να πω και ας το κρατήσουμε είναι να αισιοδοξούμε όσο είναι δυνατόν μιας και υπάρχουν νεα παιδιά που ήδη μπήκαν στο χώρο με τεράστια όρεξη,πολλά με μεγάλη αγάπη και πόρωση για το αεροπορικό αντικείμενο και προπαντώς με άλλη νοοτροπία.Γιατί και εγώ ως ενα τέτοιο βλέπω πράγματα και εξοργίζομαι.Και σιγά σιγά πιστεύω ότι πολλά,όχι όλα βέβαια, θα αλλάξουν προς το καλύτερο.Ίδωμεν...
 
Επιτελους και ενα θεμα που επρεπε να ειχε συζητηθει εδω και χρονια.....Το οτι η Υπα ειναι διεφθαρμενη το
ξερουν ολοι οσοι εχουν πεταξει εστω και για μια ωρα. Και οχι μονο διεφθαρμενη. Οι ανθρωποι που δουλευουν
και που διοικουν την υπηρεσια ειναι ασχετοι, αδιαφοροι , αδιαβαστοι, τεμπελιδες και αλλα πολλα. Οι πιο
πολλοι πιλοτοι που εχουν πεταξει στο εξωτερικο ξερουν πως ειναι η λειτουργια και η δομη μιας σωστης
υπηρεσιας πολιτικης αεροποριας.Στην Ελλαδα ειναι συνεχεια του πολιτικου συστηματος και η αρχη του κακου
που η Ελλαδα δεν εχει γενικη αεροπορια και αεροδρομια με υποδομες.Απο που να αρχισεις...Σε μια χωρα με
300 ημερες καλοκαιρια και ιδανικες συνθηκες για αεροπορικη εκπαιδευση εχουμε μολις 4 αεροδομια με ILS,
ενω στα περισσοτερα αεροδρομια για να πεταξεις το καλοκαιρι με ελαφρο αεροσκαφος πρεπει να εχεις παρει
αδεια απο το αερολιμεναρχη 24 ωρες πριν. Να μιλησουμε για την γραφειοκρατια. Χρειαζεσσαι 200 σφραγιδες
για μια αιτηση, να πας απο την Δ2 στην Δ3 και μετα στην Δ4 και μετα ξανα στην Δ2 για να σου πουν τελικα
οτι στις 13:00 κλεινει η ωρα για το κοινο και θα πρεπει να ξαναπερασεις αυριο. Και αφου εχεις μαζεψει
ολες τις υπογραφες και τις σφραγιδες αφηνεις τα χαρτια σου και δεν ξερεις ποτε θα παρεις μια απαντηση και
εαν δεχτουν την αιτηση σου. Και αφου περνουν οι μερες και οι εβδομαδες χωρις να σε εχουν ειδοποιησει
αποφασιζεις να τους παρεις τηλεφωνο αλλα δεν απανταει κανεις για πολλες ημερες στο τηλεφωνο και αν καποτε
απαντησει καποιος θα σου πουν οτι ειχαν πολυ δουλεια και οτι δεν εχουν ασχοληθει ακομα με την αιτηση σου.
Και ομως σε καθε τμημα το προσωπικο ειναι υπεραριθμο αλλα σε καθε 10 υπαλληλους οι 3 ειναι σχετικοι με το
τμημα. Οι αλλοι 7 ειναι με μεταταξη, και δεν εχουν καμια σχεση με το αντικειμενο, μερικοι ασχετοι και με
την αεροπορια. Και καθονται σε ενα γραφειο 9-5 και δεν κανουν τιποτα. Μερικοι παλι δεν πατανε και τις
μισες μερες στο γραφειο αφου δεν υπαρχει ελεγχος απο πουθενα και δεν "χτυπανε και καρτα".Πρεπει να εισαι
τυχερος και σε πιο ατομο θα πεσει η αιτηση σου γιατι αλλιως εισαι χαμενος απο χερι.Ο καθενας εφαρμοζει
την νομοθεσια οπως θελει ο ιδιος. Αφου εχεις προσκομισει την χαρτουρα για μια αδεια καποιοι δεχονται να
την εκδοσουν και αλλοι παλι οχι .Αλλοι γνωριζουν την νομοθεσια και αλλοι παλι δεν εχουν ανοιξει
βιβλιο.Μερικοι θελουν ενα "δωρακι"!!!Θυμαμε μια ιστορια οταν ημουν στην Αμερικη και πεταγα εκει, και οι
πιο παλιοι το γνωριζετε σαν ανεκδοτο. Ειμαστε εκει στη Florida και πεταγαμε, λιγο πριν τελειωσουμε με τα
πτυχια και μου λεγαν καποιοι που ειχαν την τυχη να εχουν παρει PPL στην Ελλαδα οτι στην ΥΠΑ, στα πτυχια
ειναι η ΛΟΛΑ και θα ειναι δυσκολο να παρω Β ταξεως. Και ρωταγα εγω ποια ειναι αυτη η Λολα!!!Μερικοι θα
την Θυμαστε. Τελικα ειχα την τυχη να την γνωρισω. Μια κυρια παντελως ασχετη με πτυχια και νομοθεσια που
στα χερια τις και στις δικες της αποφασεις κρινοταν το μελλον ενος πιλοτου.Ας αφησουμε τα πτυχια...Στα
αεροπλανα κανουν ελεγχους ανθρωποι που οχι μονο δεν γνωριζουν τον τυπο του αεροσκαφους αλλα που δεν εχουν
πεταξει ποτε τους jet αεροπλανο.Παρα πολλα παραδειγματα που θα χρειαζοταν ωρες να γραφω.Εγω απορω τελικα
πως η JAA εχει αφησει την ΥΠΑ και την Ελλαδα να ειναι ισοτιμο μελος αεροπορικα.Εχουν δεχτει πως εχουνε
εναρμονιστει με τα JAR? Οπως ειναι το κρατος ειναι και η υπα και θελω να ελπιζω οτι καποτε απο την JAA θα
ασχοληθουν με αυτη την υπηρεσια λιγο παραπανω μπας και μπει μια ταξη. Οι ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας
ειναι ενα αλλο κομματι συζητησης.Ας αφησω και μερικους αλλους να γραψουν γιατι ειναι πολλα τα
παραδειγματα και τα παραπονα εδω και πολλα χρονια
 
Ανήκω στην ΥΠΑ, κατά συνέπεια η όποια αντικειμενικότητα διαθέτω θα αμφισβητηθεί εκ των προτέρων. Και επειδή είναι αδύνατο να αποδείξει κανείς ότι δεν είναι ελέφαντας δε θα το επιχειρήσω καθόλου - αφήνω το τόπικ να εξελιχτεί από μόνο του. Εξάλλου τα παράποντα είναι καλό να ακούγονται και να μην αφήνουν απωθημένα, άσε που αρκετά από αυτά που ήδη διάβασα (και είμαι σε θέση να κρίνω, καθώς κανείς δεν είναι παντογνώστης) έχουν βάση και καλώς επισημαίνονται.

Θέτω όμως και 2-3 άλλα ζητήματα προς προβληματισμό:

1. Εντάξει να κλείσει η "διεθφαρμένη" ΥΠΑ. Να ανοίξει μια άλλη στη θέση της (υποθέτω ότι όλοι συμφωνούν ότι κάποιος πρέπει να κάνει αυτή τη δουλειά - κατανοώ την πιθανή ανάγκη κάποιων να πετάνε και λογαριασμό να μη δίνουν πουθενά, πιστεύω όμως κι αυτοί να κατανοούν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό). Είστε όλοι βέβαιοι ότι αρκεί η αντικατάσταση μια υπηρεσίας από μία άλλη, όταν όλες οι βαθύτερες δομές παραμένουν οι ίδιες, δηλαδή η αναξιοκρατία, η συναλλαγή, η αδιαφάνεια; Και δε μιλάω μόνο για το δημόσιο τομέα, οι δομές αυτές είναι ίδιες σε όλη την κοινωνία.

2. Νομίζω ότι κάποιοι βιάζεστε να μιλήσετε για ασχετοσύνη, ρουσφέτια και τα σχετικά πριν μάθετε (αλλά να μάθετε υπεύθυνα, κι όχι να αναπαράγετε ότι πιάνει τ' αυτί σας) τί εκπαίδευση παίρνει ο καθένας και πώς προσλαμβάνεται. Ρουσφέτια γίνανε (Ελλάδα είσαι, να γιατί χαίρεται το ΔΝΤ), μετατάξεις ακόμα περισσότερες, αλλά μάθετε ότι από το 1999 και μετά, κανείς στην ΥΠΑ δε διορίστηκε σε θέσεις επιχειρησιακές (Ελεγκτές, Αερολιμενικοί, Ηλεκτρονικοί, αλλά και αεροναυπηγοί, οικονομικοί, οδηγοί, ηλεκτρολόγοι κλπ) εκτός ΑΣΕΠ - οι δυο πρώτες ειδικότητες μάλιστα με γραπτό διαγωνισμό και εν συνεχεία με 5μηνη εκπαίδευση. Θεμιτή η κάθε αντίρρηση για τα προσόντα των διοριστέων, για την ύλη των εξετάσεων και την ποιότητα της ΣΠΟΑ, αλλά καλό να μη διαστρευλώνεται η πραγματικότητα.

3. Κάτι τελευταίο: Οι χειριστές της ΥΠΑ που στελεχώνουν την Δ2 κατά κύριο λόγο (και τώρα κάπιοι θέλουν να γίνουν μερικές εκατοντάδες) ΔΕΝ διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ. Κάποιοι είναι από μετατάξεις (και ακόμα περισσότεροι θέλουν να έρθουν όπως είπα), άλλοι είναι σύμβουλοι μη αποκλειστικής απασχόλησης, και λίγοι είναι μόνιμοι αορίστου χρόνου (αυτοί που πετάνε το αεροπλανάκι της ΥΠΑ, που ΔΕΝ κάνουν ελέγχους). Θεωρώ (αλλά μπορεί και να κάνω λάθος) ότι ελάχιστα πρέπει να απολογηθεί ένας μόνιμος δημόσιος υπάλληλος για πράξεις και παραλείψεις ενός, στην κυριολεξία, περαστικού από την ΥΠΑ, που ταυτόχρονα κάνει και δουλειές "έξω" και μάλιστα "νόμιμα".

Αυτά, καλή συνέχεια στο θέμα!
 
Συμφώνω με τον Ops10, η ΥΠΑ είναι αναγκαίο κακό και δεν μπορεί να "κλείσει". Όπως η Αστυνομία, ο Στρατός κ.α..

Τι μπορεί να γίνει όμως; Ελεγκτικοί μηχανισμοί! Και τι εννοω με αυτό; Ένα γραφείο να ασχολείται με τις εσωτερικές υποθέσεις ας πουμε, της ΥΠΑ... Δεν κάνει κάποιος σωστά την δουλειά του; Καταγγέλια... Μια, δυο, τρεις, "έλα εδώ αγόρι μου, τι πράγματα είναι αυτά; Ούτε μονιμότητα, ούτε τίποτα, άντε στο καλό να πας, πηγαινε βρες κάτι άλλο, πούλα κάστανα, δεν με ενδιαφέρει!" Ουτοπικό πολύ, ε;;; Το παραέκανα, το ομολογώ!!!

Τώρα αν κάνεις καταγγελία... Άστο, μην μπεις καν στον κόπο.... Το χειρότερο με την ΥΠΑ είναι ότι είναι και κλίκα, σαν την Μαφία ένα πράγμα! Και δεν κάνω καθόλου πλάκα! Έχω παράδειγμα πολύ καλού μου φίλου που παραλίγο να σκοτωθεί μια φορά επειδή ήρθε μούρη με μούρη με ενα airliner στον κύκλο ένος αεροδρομίου, από λάθος ελεγκτή. Η πιο έντονη στιγμή της ζωής του όπως δηλώνει, έκανε αναφορά και όπως φαντάζεστε.... τίποτα, ο ελεγκτής ακόμα εκεί είναι...

Όλοι μιλάμε για την αεροπορία, πόσο όμορφος χώρος είναι και τα γνωστά... Και όντως είναι, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κινείσαι μέσα σε αυτό το σιχαμερο περιβάλλον που περιγράφω, τόσο όμορφη είναι η αεροπορία...
Αλλά δεν ξέρω πόσο ακόμα καιρό θα αντέξω να τα ζυγίζω έτσι τα πράγματα και να συνεχίζω να ασχολούμαι...

Αν είχα λεφτά θα έπαιρνα ένα ελικόπτερο, θα πήγαινα όπου γούσταρα, εκτός από αεροδρόμια, μακρυά από αεροδρόμια και μακρυά από όλους αυτους.....
 
Δεν πιστευω οτι η λυση ειναι να τα παρατησουμε ή να μετακομισουμε σε μια πολιτισμενη χωρα.Πιστευω οτι αξιζει να παλεψουμε ολοι ωστε να εξαρθρωθει αυτο το βρωμικο κυκλωμα που λυμαινεται τον αεροπορικο χωρο στην Ελλαδα και να συμβαδισουμε μαζι με τις αλλες πολιτισμενες χωρες.Υπαρχουν αξιοι και ικανοι "αεροποροι" που μπορουν να ξεκαθαρισουν αμεσα και με συνοπτικες διαδικασιες τα καρκινωματα της ΥΠΑ και να δουμε επιτελους ασπρη μερα.Απο εμας εξαρταται αν το θελουμε πραγματικα και τι ειμαστε διατεθιμενοι να κανουμε.Προετοιμαζουμε μια αποκαλυπτικη εκπομπη σε γνωστη εκπομπη.Αν καποιος θελει να συμετεχει,ή γνωριζει καποιον που θα βγει μαζι με τους υπολοιπους και θα μιλησει για ολα τα στραβα του χωρου αυτου,ας επικοινωνησει μαζι μου με ΠΜ για να το κανονισουμε.
 
Φίλε Σωκράτη, κατ'άρχην μπράβο για την κίνηση... Κατά δεύτερομ όμως (και πραγματικά δεν θέλω να σε αποπάρω, είναι αξιέπαινο που θελεις να κινητοποιηθείς), δεν πιστεύω ότι θα νοιάξει κανένα η κατάσταση στον αεροπορικό χώρο. Τον μέσο Έλληνα τον νοιάζει πια μόνο η τιμή της ντομάτας, του πετρελαίου θέρμανσης, ο αντικαπνιστικός νόμος... Και δεν τον αδικώ κιόλας να σου πω την αλήθεια!

Για τον μέσο Έλληνα, όποιος ασχολείται με την αεροπορία, απλά κάνει το ψώνιο του, είναι καθαρά μια πολυτέλεια για αυτον.
Δεν θα κάτσει να ασχοληθεί και πολύ με κάτι το οποίο το θεωρεί "ελίτ"...

Πάντως ένα σημαντικότατο θέμα, είναι το θέμα των τεκμηρίων. Δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί στο forum. Αν είναι να θίξετε κάτι, οπουδήποτε, αυτό είναι ίσως το πιο ακραίο μέτρο της ελληνικής κυβέρνησης. Αν έχεις ένα σκάφος 10 μέτρων το τεκμήριο είναι γύρω στα 12000 ευρώ, ενώ αν έχεις οποιοδήποτε αεροσκάφος μέχρι 150 άλογα είναι 65000 ευρω!!!!!!!!!! Είτε είναι αεροπλάνο με πιστόνι, είτε ελικόπτερο, είτε turboprop! Και δεν υπάρχει παλαιότητα! Βγήκε λέει ένα κλιμάκιο της εφορίας να κάνει έρευνα αγοράς για να δούνε πόσα είναι τα κόστη ενός αεροσκάφους για να διαμορφώσουν τα τεκμήρια...

Και ερωτώ: που στο καλό βγήκαν και έψαξαν και έβγαλαν αυτά τα νούμερα??????? πήγαν καν να ρωτήσουν κάποιο σχετικό με το αντικείμενο ή απλά κοίταξαν στο google τιμές καινούριων αεροσκαφων μόνο? Δηλαδή κάποιος με ένα μεταχειρισμένο υπερέλαφρο αξίας 15000 ευρώ είναι το ίδιο για αυτους με κάποιον που έχει ενα robinson????

Δεν ξέρω ρε παιδια, τι να πω, μην σας κόψω και τα φτερά, απλά είμαι πολύ απαισιόδοξος πια.....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top