Εγω εχω καποια παραδειγματα να σας δωσω. Πριν περιπου 15 χρονια, εδινα εξετασεις για την αποκτηση πτυχιου χειριστη Β' ταξης στην ΥΠΑ. Στα διαλλειματα των εξετασεων, ερχονταν οι εξεταστες και μας ρωτουσαν γιατι δινουμε εξετασεις. Μας δηλωναν με θρασος οτι δεν θα μας περναγαν. Ο λογος? Ζητουσαν λαδωμα 50000 δραχμες για καθε μαθημα!!!!!!!! Η εναλλακτικη ηταν ιδιαιτερο μαθημα εναντι ευτελους ποσου με τον εν λογω εξεταστη.
Αλλο παραδειγμα. Καποια, ονοματι Λολα, που εκανε τις ανανεωσεις πτυχιων, ταλαιπωρουσε με αγενεστατο τροπο, ολους τους χειριστες κωλυσιεργωντας και στελνοντας τους σε αλλα γραφεια, σε αλλες υπηρεσιες κλπ. Αποκλειστικος σκοπος της ηταν να καθυστερησει την εκδοση, η ανανεωση πτυχιων. Συχνα δε, τροποποιουσε τη νομοθεσια κατα βουληση, αναλογα με το πως τη συνεφερε.
Τριτο παραδειγμα. Σε επιθεωρηση εταιρειας αεροταξι, υπαλληλος της ΥΠΑ (χειριστης), ισχυριζοταν οτι τα safety cards του... κατασκευαστη του αεροσκαφους...δεν ηταν καταλληλα και αποδεκτα απο την ΥΠΑ
Τεταρτο παραδειγμα. Οταν καποτε εκλεισε η εταιρεια για την οποια πεταγα, εμεινα εναμιση χρονο χωρις δουλεια. Αιτια ηταν η ΥΠΑ, η οποια δεν εξεδιδε πτυχια JAR σε αντιθεση με ολη την υπολοιπη Ευρωπη η οποια το εκανε ηδη 5 χρονια. Αποτελεσμα ηταν να χασω προσφορα εργασιας απο 2 κορυφαιους εθνικους αερομεταφορεις της Ευρωπης.
Πεμπτο παραδειγμα. Επιθεωρητης της ΥΠΑ και γνωστος για την μονιμα απλωμενη παλαμη(μεταφορικα παντα). Ο τυπος κυκλοφορουσε με Jaguar και ειχε βιλλα στο Λαγονησι. Δηλωνε ευθαρσως οτι "εσεις μου αγορασατε την Jaguar, αλλα πρεπει να με βοηθησετε να την....ταϊζω"
Εχω βιωσει ενα σωρο αλλα παραδειγματα αλλα δεν θα επεκταθω. Τα ανωτερω τα ανεφερα ενδεικτικα.
Ευτυχως καποιοι απο αυτους εχουν παρει συνταξη. Καποιοι αλλοι εξακολουθουν να βρισκονται εκει. Παιδια κρεμασμα θελουν οι περισσοτεροι. Ελαχιστοι ειναι αυτοι που κανουν σωστη και καλη δουλεια
Καποιος εχει πει οτι το ακρονυμιο ΥΠΑ σημαινει Υπηρεσια Παρεμποδισης Αεροποριας. Μαλλον εχει απολυτο δικιο