ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η εκπομπη θα γινει οταν θα ειμαστε ετοιμοι,οργανωμενοι και αποφασισμενοι να δωσουμε ενα τελος στη μιζερια που μας εχετε καταδικασει.Πριν ή μετα το νομοσχεδιο ή τις εκλογες δεν εχει καμια σημασια.Μακαρι να υπηρχε ενιαιος κανονισμος σε ολη την Ευρωπη(γιατι οχι και σε ολο τον κοσμο).Ειναι αδιανοητο να πεταω με το αεροπλανο μου στην Ιταλια νομιμοτατα,και οταν ερχομαι ελλαδα την επομενη μερα να με θεωρουν παρανομο.Εδω και 3 μηνες παλευω με τα "θηρια" που εφτιαξαν τον κανονισμο(ταφοπλακα)για τις ΥΠΑΜ.Μας ζητανε αδειες σταθμων απο την Ιταλια παρ`ολο που παραδεχονται οτι οι Ιταλοι δεν εκδιδουν αδειες!!!Ετσι λοιπον,οι διευθυντες και υπαλληλοι,με εκβιαζουν να κανω ελληνικο το νηολογιο προκειμενου να πεταω.........!!!Τωρα πως γινεται αλλες ΥΠΑΜ με ξενο νηολογιο να πετανε χωρις αδειες σταθμου απο ελεγχομενα αεροδρομια,αυτο θα πρεπει να μας το εξηγησουν οι αερολιμενικοι που θεωρουν τους εαυτους τους υπερανω ολων και αλανθαστους.Θα μου πειτε,στα Γιαννενα επετρεπαν σε ατομα να πετανε χωρις καν πτυχια χειριστων,εκει θα κολησουμε?
Επανιδρυση ειναι η σωστη λεξη.Αυτο θελουμε κυριοι.Κι οχι μονο για την ΥΠΑ,αλλα για ολο το κρατος.γκρεμισμα και χτισιμο απο την αρχη.
 
sokratis_71":3mzo5ghn said:
Εχω την εντυπωση,οτι οσον αφορα τα υδροπλανα,το οτι τα διωξαμ(τ)ε,ειναι κατορθωμα του κλαδου των αερολιμενικων,που θελουν να "ελεγχουν" οτι πεταει,και οταν καταλαβαν οτι με τα υδροπλανα θα εχαναν τον ελεγχο(μιας και στα λιμανια δεν υπαρχει ΥΠΑ,αερολιμενικος ελεγχος,handling,κλπ),καταφεραν και τα στειλανε απο κει που ηρθαν.......με ολα τα επακολουθα στη δυσφημηση της χωρας μας στο εξωτερικο.Ειναι επισης γνωστο οτι οι διαδικασιες εισοδου σε ενα αερολιμενα,διαφερουν απο αεροδρομιο σε αεροδρομιο.Καποιοι υπαλληλοι ασκουν επιλεκτικα ελεγχους,αναλογως τα κεφια τους,τη βαρεμαρα τους και τις "ιδιαιτερες" σχεσεις που εχουν με τους εμπλεκομενους.Αν ειναι να ερθει ας πουμε ενα VIP, ενος επωνυμου Ελληνα επιχειρηματια,τα αεροδρομια ανοιγουν διαπλατα οτι ωρα κι αν ειναι....Το εχω δει με τα ματια μου.Σε καποιους κανουν υποκλισεις και σε αλλους....υποκλεισμους!!!!Θεωρεις παραλογο satcorfu,να δειχνω μια ταυτοτητα και να μπαινω στο αεροδρομιο,ωστε να παω στο αεροπλανο μου, οπως γινεται σε πολιτισμενα κρατη?Και δεν μιλαω απλα για εναν επισκεπτη.Αναφερομαι σε ατομα που δραστηριοποιουνται μονιμα σε ενα αεροδρομιο για πολλα χρονια,και καθε φορα,υπομενουν την απιστευτη και ηλιθια γραφειοκρατεια των υπαλληλων λες κι ειναι καταζητουμενοι τρομοκρατες.Επιμενω και θα το λεω συνεχεια.Το οικοδομημα ειναι σαπιο και θελει συθεμελο γκρεμισμα και επανιδρυση εκ του μηδενος.Μονο ετσι θα παμε μπροστα.

Οσον αφορά τά υδροπλάνα-γιά τά οποία υπάρχει ολόκληρη συζήτηση στο airliners.gr-το ότι δέν "ευδοκίμησαν" οφείλεται σε άλλους λόγους και όχι στο ότι οι αερολιμενικοί ήθελαν να ελέγχουν "ό,τι πετάει" (που είναι και το σωστό,δηλαδή,αλλιώς τί ήθελες,τον έλεγχο τών υδροπλάνων να τον έχη ο κυρ-λιμενάρχης;).Και εν πάσει περιπτώσει,σε μιά χώρα που το 95% τών λιμανιών της είναι πανάθλια και που ούτε τα βαπόρια μπορούν καλά-καλά να μπούν και να σταθούν μέσα σ'αυτά,τό υδροπλάνο είναι που μάς μάρανε....
Οσον αφορά τό "δείχνω μιά ταυτότητα γιά να πάω στο αεροπλάνο μου",δέν νομίζω ότι δέν μπορείς να το κάνης κι'εδώ αυτό-αρκεί φυσικά να έχης αεροπλάνο και να μπορής να το αποδείξης στον επιφορτισμένο με την ασφάλεια τού αεροδρομίου.Διαφορετικά μπορώ κι'εγώ να δείξω την ταυτότητά μου και να πώ ότι πάω στο αεροπλάνο μου,χωρίς να έχω ούτε φλάπ δικό μου.
Η ειδυλλιακή περιγραφή σου γιά τα τεκταινόμενα στην βάση τού ΝΑΤΟ όπου ελάφια και αγριοκούνελα συνυπήρχαν με αερομοντελιστές και αεροπλάνα και ψήνατε και τρώγατε (τά ψητά ανεβάζουν την χοληστερίνη,πράγμα κακό γιά έναν πιλότο) δέν αντιλέγω ότι ήταν έτσι όπως τα λές,αρκεί να μάς πής πότε γινόντουσαν αυτά.Γιατί έχω την εντύπωση πως μιά στρατιωτική βάση (και ειδικά τόσο απόρρητη που δέν υπάρχει ούτε στο google earth,όπως λές) είναι χώρος όπου δέν μπορεί ο καθένας να μπαίνη και να κάνη ό,τι θέλει.
Τέλος,όσον αφορά την πρόταση "Το οικοδομημα ειναι σαπιο και θελει συθεμελο γκρεμισμα και επανιδρυση εκ του μηδενος" που επαναλαμβάνεις κατά κόρον,πρέπει να έχης υπ'όψιν σου ότι ενόσω το "οικοδόμημα" θα είναι γκρεμισμένο θα πρέπη κάποιος να ελέγχη τα αεροπλάνα,τα οποία φυσικά δέν μπορούν να περιμένουν την "επανίδρυση" γιά να ξαναρχίσουν να πετάνε....
 
Αγαπητε Hastaroth,εχεις χασει τη μπαλλα (και την ψυχραιμια σου).Αν θεωρεις σημερα τα λιμανια μας παναθλια,τοτε πως θα τα χαρακτηριζες πριν 60 χρονια?Εχεις δει ποτε σου ασπρομαυρες φωτο με στολους απο υδροπλανα σε ολα τα λιμανια της Ελλαδας,σε καθε νησι και σε καθε κολπισκο πολυ πριν δημιουργηθει η ΥΠΑ?Πας καλα ανθρωπε μου?Που νομιζεις οτι απευθυνεσαι?Σε τιποτα παιδακια?Στα Γιαννενα και σε πολλα επαρχιακα αεροδρομια με ανυπαρκτη κυκλοφορια(οπως στην Κοζανη κλπ),οι υπαλληλοι "τα ξυνουν" ολημερις!!!!Μας ξερουν εδω και 20 χρονια,μας εχουν "φακελωμενους" και για να παω στο αεροπλανο μου,περναω καθε φορα απο ιερα εξεταση.Δεν αποδεχονται καμια ταυτοτητα,ουτε της Λεσχης,ουτε καν της AOPA(δε νομιζω καν να γνωριζουν τι σημαινει AOPA).Οσοι ξενοι εχει τυχει να ερθουν(κατα λαθος),τραβανε τα μαλλια τους με τις διαδικασιες.Ελεος πια,κοψε το δουλεμα.
Στη βαση που περιεγραψα τις συνθηκες,εξακολουθει ακομη και σημερα να συμβαινει το ιδιο πραγμα.Δεν ειναι τυχαιο οτι η Γερμανια ειναι η ατμομηχανη της Ευρωπης.Η χοληστερινη,ειναι κακη οχι μονο για τους πιλοτους,αλλα η βλακεια και η ηλιθιοτητα ειναι εγκληματικη για ανθρωπους που ασχολουνται στον αεροπορικο κοσμο μας.Κι αφου δεν πιστευεις οσα γραφω,θα γραψω καποια στιγμη στην ιστοσελιδα της Λεσχης μας(http://www.lai.gr)ενα αρθρο με φωτο και βιντεο απο τις εμπειριες μου στη συγκεκριμενη βαση.Βεβαια στα Γιαννενα,αν τολμησεις να τραβηξεις μια φωτο στο αεροδρομιο(οπως κανουν καθημερινα πολλοι επιβατες)η υπευθυνη αερολιμενικου ελεγχου Κα Σκαμνελου,θα σε παει στα δικαστηρια(οπως ακριβως εκανε με μενα).Δεν ξερω τι κρυβουνε εκει μεσα που ειναι τοσο απορητο,παντως δεν υπαρχει πουθενα ουτε μια πινακιδα απαγορευτικη για ληψη φωτογραφιων.Εσυ τι πιστευεις πανω στο θεμα αυτο?Πολυ δυσπιστο σε βλεπω παντως.
 
Και τι προτείνεις λοιπόν hastaroth; Επειδή χρειαζόμαστε μια επιβλέπουσα υπηρεσία, να είμαστε όμηροι ηλιθίων,
ανίκανων και τεμπέληδων;

Η λύση έιναι πολύ απλή κατ'εμέ, όχι μόνο για την ΥΠΑ αλλά και για κάθε δημόσια υπηρεσία:
απλά να εξετάζονται αναφορές, καταγγελίες και να γίνεται μια αξιολόγηση των υπαλλήλων. Όσοι δεν κάνουν, είπαμε, καστανα στην Ομόνοια! Όχι όπως τώρα μόνιμες θέσεις δια βίου, ανεξάρτητα από την παραγωγικότητα τους. Και αντικαταστάτες, δυστυχώς υπάρχουν μπόλικοι, 1.000.000 και βάλε άνεργοι, πολλοί από αυτούς πολύ καταλληλότεροι.

Αυτά βέβαια γίνονται μόνο σε μη τριτοκοσμικές χώρες... Εδώ απλά συνεχίζουμε να πετάμε λεφτά μόνο και μόνο για να συντηρούμε μερικές κάποιες εκατοντάδες πολιτικών-επιχειρηματιων και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες κηφήνων.
Που θα πάει, θα τελείωσουν τα λεφτά, την χώρα ήδη την αγοράζουν ξένοι κομμάτι-κομμάτι, και να δούμε μετά την ανοχή που θα έχει ο σαουδάραβας ή ο γερμανός να βρίσκεται στο έλεος του κλασσικού έλληνα δημόσιου υπαλλήλου..
Έχουμε να φάμε πολύ κάστανο!!!!
 
Αν θες,πηγαινε στο google earth,και πληκτρολογησε:Teveren
Ειναι ενα μικρο χωριουδακι,500 μετρα απο τη βαση.Θα δεις εκει διπλα,το αεροδρομιο και τις εγκαταστασεις "μουτζουρωμενες",αλλα μπορεις να βρεις στο you tube αρκετα βιντεο,καθως και φωτο απο τις ιστοσελιδες των Clubs που δραστηριοποιουνται μεσα στη βαση.Κι αν επιμενεις,σε προκαλω να παμε παρεα και να μπουμε μαζι μεσα κι αν καθυστερησουμε περισσοτερο απο 15 δευτερολεπτα στην πυλη θα σχισω τα πτυχια μου.Θα σε ξεναγησω σε ολη τη βαση,θα πεταξουμε(με τον πυργο ελεγχου off),θα ανεβασουμε τη χοληστερινη μας και θα πιουμε τις μπυριτσες μας.Να δω μετα,με τι κουραγιο θα γυρισεις στην Ελλαδα......... :mrgreen:
Βρες μου εσυ ενα αεροδρομιο(ελεγχομενο απο την ΥΠΑ)που να μπορεις να κανεις κατι αντιστοιχο......Φανταζεσαι τι θα γινοταν αν ζητουσαμε κατι αναλογο απο την ΥΠΑ,εδω?Απανωτα εγκεφαλικα....... :p
 
sokratis_71":3lxsaw5c said:
στα Γιαννενα,αν τολμησεις να τραβηξεις μια φωτο στο αεροδρομιο(οπως κανουν καθημερινα πολλοι επιβατες)η υπευθυνη αερολιμενικου ελεγχου Κα Σκαμνελου,θα σε παει στα δικαστηρια(οπως ακριβως εκανε με μενα).



Μάλλον με σένα μόνο έχει το πρόβλημα, καθώς εγώ έχω ΤΑΡΑΞΕΙ το αεροδρόμιο και ό,τι περίεργο έρχεται, στις φωτογραφίες...
 
μήπως το στρατιωτικό αεροδρόμιο του Teveren που μας λέει ο Socratis_71 είναι ενα airfield βορειοανατολικά του κυρίου στρατιωτικού αεροδρομίου και με καθαρά σύνορα μεταξύ τους ? γιατί αν ενας οποιοσδήποτε -έστω και πιλότος , ιδιοκτήτης jet, ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να φτάσει στους κύριους χώρους της βάσης, με τα Awacs, τότε παρακαλώ να μου δοθεί φωτογραφία, ώστε να την τρίψω στα μούτρα των ελεγκτών ασφάλειας της Ε.Ε την επόμενη φορά που θα μας επισκεφτούν...
Φωτογραφίες απο το αεροδρόμιο που υπηρετώ μπορεί να τραβήξει ο καθένας, αλλωστε οι planespotters έχουν γεμίσει τα σχετικά sites με φωτογραφίες κάθε είδους. Μόνο τα στρατιωτικά έχουν περιορισμούς και υπάρχουν οι σχετικές πινακίδες -και αυτό συζητήσιμο βέβαια είναι αν πλέον χρειάζεται η απαγόρευση με τη σύγχρονη τεχνολογία !
Απο τα γραφόμενα του Socratis_71 στην ιστοσελίδα της αερολέσχης, μίας εκ των 4-5 αερολεσχών που έχουν τα Γιάννενα ( έτσι τουλάχιστον διάβασα σε άλλο thread) φαίνεται οτι υπάρχει προσωπική κόντρα- εμπάθεια με κάποιους συγκεκριμένους υπαλλήλους του αεροδρομίου, ( και ο Αερολιμενάρχης υπάλληλος είναι )
Μήπως πρέπει πρώτα να λυθούν τα προβλήματα μεταξύ των υπευθύνων αυτών των αερολεσχών για να υπάρξει πραγματική ανάπτυξη και όχι πάθος για καρέκλες ? Γιατί και άλλες πόλεις έχουν περισσότερες αερολέσχες απο μέλη ( υπερβολή !!) και σκοτώνονται μεταξύ τους...
 
sokratis_71":1e1p9uwq said:
Αγαπητε Hastaroth,εχεις χασει τη μπαλλα (και την ψυχραιμια σου).Αν θεωρεις σημερα τα λιμανια μας παναθλια,τοτε πως θα τα χαρακτηριζες πριν 60 χρονια?Εχεις δει ποτε σου ασπρομαυρες φωτο με στολους απο υδροπλανα σε ολα τα λιμανια της Ελλαδας,σε καθε νησι και σε καθε κολπισκο πολυ πριν δημιουργηθει η ΥΠΑ?Πας καλα ανθρωπε μου?Που νομιζεις οτι απευθυνεσαι?Σε τιποτα παιδακια?Στα Γιαννενα και σε πολλα επαρχιακα αεροδρομια με ανυπαρκτη κυκλοφορια(οπως στην Κοζανη κλπ),οι υπαλληλοι "τα ξυνουν" ολημερις!!!!Μας ξερουν εδω και 20 χρονια,μας εχουν "φακελωμενους" και για να παω στο αεροπλανο μου,περναω καθε φορα απο ιερα εξεταση.Δεν αποδεχονται καμια ταυτοτητα,ουτε της Λεσχης,ουτε καν της AOPA(δε νομιζω καν να γνωριζουν τι σημαινει AOPA).Οσοι ξενοι εχει τυχει να ερθουν(κατα λαθος),τραβανε τα μαλλια τους με τις διαδικασιες.Ελεος πια,κοψε το δουλεμα.
Στη βαση που περιεγραψα τις συνθηκες,εξακολουθει ακομη και σημερα να συμβαινει το ιδιο πραγμα.Δεν ειναι τυχαιο οτι η Γερμανια ειναι η ατμομηχανη της Ευρωπης.Η χοληστερινη,ειναι κακη οχι μονο για τους πιλοτους,αλλα η βλακεια και η ηλιθιοτητα ειναι εγκληματικη για ανθρωπους που ασχολουνται στον αεροπορικο κοσμο μας.Κι αφου δεν πιστευεις οσα γραφω,θα γραψω καποια στιγμη στην ιστοσελιδα της Λεσχης μας(http://www.lai.gr)ενα αρθρο με φωτο και βιντεο απο τις εμπειριες μου στη συγκεκριμενη βαση.Βεβαια στα Γιαννενα,αν τολμησεις να τραβηξεις μια φωτο στο αεροδρομιο(οπως κανουν καθημερινα πολλοι επιβατες)η υπευθυνη αερολιμενικου ελεγχου Κα Σκαμνελου,θα σε παει στα δικαστηρια(οπως ακριβως εκανε με μενα).Δεν ξερω τι κρυβουνε εκει μεσα που ειναι τοσο απορητο,παντως δεν υπαρχει πουθενα ουτε μια πινακιδα απαγορευτικη για ληψη φωτογραφιων.Εσυ τι πιστευεις πανω στο θεμα αυτο?Πολυ δυσπιστο σε βλεπω παντως.

Αγαπητέ Σωκράτη,μάλλον εσύ έχεις χάσει την ψυχραιμία σου.Υποθέτω πως οι εκπαιδευτές σου σού έχουν επισημάνει πόσο κακό είναι γιά έναν πιλότο να χάνη την ψυχραιμία του....

Σε ό,τι αφορά το θέμα με τά λιμάνια,πήγαινε στο http://www.shipfriends.gr και στην ενότητα "Λιμάνια και λιμενικές υποδομές" και θα βρής εκεί τίς εκθέσεις τών πλοιάρχων τής ακτοπλοϊας που λένε γιά τίς ελλείψεις και τά προβλήματα τών λιμανιών (κυρίως τού Αιγαίου).Θα βρής δελτία τύπου με τίτλους "αδυναμία προσέγγισης τού (τάδε) πλοίου στο (τάδε) λιμάνι λόγω καιρικών συνθηκών"-και τά "τάδε" πλοία είναι πολύ μεγαλύτερα από τά υδροπρα-πράκια που έφεραν εδώ οι Καναδομεξικάνοι που νόμισαν ότι το Αιγαίο είναι Great Lakes όπου με το ζόρι θα βγάλη ένα κυματάκι είκοσι πόντους ύψος.Και θα καταλάβης γιά ποιό λόγο δέν μπορούν τα υδροπλάνα να "φτουρήσουν" ώς μέσο τακτικής συγκοινωνίας μεταξύ τών Ελληνικών νησιών-ιδιαίτερα δέ αυτών τού Αιγαίου

Ασπρόμαυρες φωτό με στόλους από υδροπλάνα σε κάθε νησί και σε κάθε κολπίσκο τής Ελλάδας δέν έχω δεί,άν έχης εσύ κάποιες,ανέβασέ τες εδώ να τίς δούμε.

Αλλά δέν είναι αυτό το θέμα μας.

Λές ότι οι αερολιμενικοί στα Γιάννενα και όπου αλλού πάς σε ξέρουν εδώ και 20 χρόνια και παρ'όλα αυτά σέ περνάνε από Ιερά Εξέταση κάθε φορά γιά να πάς στο αεροπλάνο σου.Περίεργο,γιατί έχω δεί (και στό παρόν forum αλλά και σε άλλα) φωτογραφίες από μικρά αεροπλάνα σε διάφορα επαρχιακά αεροδρόμια με σχόλια που δείχνουν ότι αυτοί που τα πήγαν εκεί δέν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα.Αν,όπως λές,δέν αποδέχονται οι εκεί αερολιμενικοί ούτε την ταυτότητα μέλους τής αερολέσχης σου,ούτε τήν ταυτότητα μέλους τής AOPA,τότε πώς πηγαίνεις στο αεροπλάνο σου;

Λές επίσης ότι πολλοί επιβάτες καθημερινά τραβάνε φωτογραφίες στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων αλλά παράλληλα λές ότι αυτή η κα Σκαμνέλου σε πήγε στα δικαστήρια.Τούς πολλούς επιβάτες που καθημερινά τραβάνε φωτογραφίες-και υπάρχουν κι'εδώ στην gallery ούκ ολίγες από το αεροδρόμιο αυτό-πώς και δέν τους πάει-επίσης καθημερινά-στά δικαστήρια;Μήπως,όπως ορθώς επισημαίνει ο mimithem,η εν λόγω κυρία έχει κάποιο πρόβλημα με την δική σου συμπεριφορά;

Τέλος,επειδή εγώ μπορεί μέν να μίλησα γιά την χοληστερίνη αλλά ούτε βλάκα σε απεκάλεσα ούτε ηλίθιο,σε παρακαλώ να "μαζέψης" λιγάκι το ύφος σου γιατί η επιθετικότητα δέν ωφελεί σε τίποτε.Θέλω να ελπίζω δέ ότι όταν πετάς δέν χρησιμοποιείς παρόμοιο ύφος στίς επικοινωνίες σου.....

piperwarrior":1e1p9uwq said:
Και τι προτείνεις λοιπόν hastaroth; Επειδή χρειαζόμαστε μια επιβλέπουσα υπηρεσία, να είμαστε όμηροι ηλιθίων,ανίκανων και τεμπέληδων;

Η λύση έιναι πολύ απλή κατ'εμέ, όχι μόνο για την ΥΠΑ αλλά και για κάθε δημόσια υπηρεσία:
απλά να εξετάζονται αναφορές, καταγγελίες και να γίνεται μια αξιολόγηση των υπαλλήλων. Όσοι δεν κάνουν, είπαμε, καστανα στην Ομόνοια! Όχι όπως τώρα μόνιμες θέσεις δια βίου, ανεξάρτητα από την παραγωγικότητα τους. Και αντικαταστάτες, δυστυχώς υπάρχουν μπόλικοι, 1.000.000 και βάλε άνεργοι, πολλοί από αυτούς πολύ καταλληλότεροι.

Αυτά βέβαια γίνονται μόνο σε μη τριτοκοσμικές χώρες... Εδώ απλά συνεχίζουμε να πετάμε λεφτά μόνο και μόνο για να συντηρούμε μερικές κάποιες εκατοντάδες πολιτικών-επιχειρηματιων και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες κηφήνων.
Που θα πάει, θα τελείωσουν τα λεφτά, την χώρα ήδη την αγοράζουν ξένοι κομμάτι-κομμάτι, και να δούμε μετά την ανοχή που θα έχει ο σαουδάραβας ή ο γερμανός να βρίσκεται στο έλεος του κλασσικού έλληνα δημόσιου υπαλλήλου..
Έχουμε να φάμε πολύ κάστανο!!!!

Εγώ αυτό που λέω είναι πολύ απλά να μήν παρασυρώμαστε και καταλήγουμε σε γενικεύσεις και αφορισμούς.Σαφώς και πρέπει να ληφθούν μέτρα γιά να βελτιωθή η οργάνωση και η λειτουργία τής ΥΠΑ και κάθε άλλης δημόσιας υπηρεσίας και οργανισμού.Αυτό όμως δέν σημαίνει ότι πρέπει εν μιά νυκτί να...καταργήσουμε όλο το Δημόσιο.

Αν μιλήσω πιό γενικά,θα πώ ότι ελπίδα να πάη μπροστά αυτή η χώρα θα υπάρξη όταν αποκτήση έναν πρωθυπουργό ο οποίος:

1.Θά επιλέξη ώς υπουργούς αποκλειστικά και μόνο άτομα που θα έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενο τού υπουργείου που θα διοικήσουν.Αν δέ τέτοια άτομα δέν υπάρχουν μεταξύ τών βουλευτών τού κόμματός του,θα επιλέξη εξωκοινοβουλευτικά άτομα που έχουν αυτήν την άμεση σχέση.

2.Δεν θα κάνη ανασχηματισμούς κάθε τρείς και λίγο,αλλά θα αφήνη τούς υπουργούς του να ολοκληρώνουν το έργο τους στά υπουργεία τους.Αν δέ απαιτήται να αντικαταστήση κάποιον υπουργό που θεωρεί ότι απέτυχε,δέν θα τόν βάζη σε άλλο υπουργείο αλλά θα τόν στέλνη στο σπίτι του.

Τότε-και μόνο τότε-θα αρχίσουν να γίνωνται βήματα μπροστά,γιατί με την σειρά τους οι υπουργοί γνώστες τού αντικειμένου τους θα επιλέγουν επίσης ώς διοικητές/διευθυντές-ή όπως αλλιώς λέγονται-τών οργανισμών που θα εποπτεύουν,άτομα σχετικά με το αντικείμενο αυτών τών οργανισμών,γιατί ενδεχόμενη επιλογή κάποιου άσχετου που θα τά κάνη μπάχαλο σεένα νοσοκομείο θα έχη αντίκτυπο και στόν ίδιο τον υπουργό,ο οποίος θα δή τον πρωθυπουργό να τού δείχνη την έξοδο....
 
Για να ριξω λιιιγο λαδακι ακομα...

Πριν μερικους μηνες, ηρθε στην Ελλαδα επιτροπη του Red Bull Air Race για να συζητησει με την γνωστη υπΕρεσια το να ερθει το event και στην Ελλαδα. (Νομιζω ολοι ξερουμε τι θετικα συνεπαγεται αυτο, θεωρω περιττη μια αναλυση). Aρχηγος της επιτροπης ηταν ο Peter Besenyei (επισης δεν χρειαζονται συστασεις). Μεταξυ αλλων, ζητησαν διελευση των αγωνιστικων αεροσκαφων κατω απο τη γεφυρα Ριου-Αντιρριου, με το event καπου εκει κοντα (μου διαφευγουν οι λεπτομερειες). Liaison για την επιτροπη ηταν γνωστος μου Ελληνας χειριστης (και ανθρωπος με μεγαλη προσφορα στο χωρο γενικοτερα).

Μαντεψτε την απαντηση που ακουσαν ολοι μαζι απο την ΥπΕρεσια Παρακωλυσης Αεροποριας.

Μπραβο, σωστα μαντεψατε. :great:

Πηγη, ο Ελληνας χειριστης που προανεφερα, που τυγχανει να ειναι και φιλος μου.

Ολα τα αλλα (τα "υπερασπιστικα") τα διαβαζω βερεσε...
 
Εγώ δέν υπερασπίστηκα την ΥΠΑ.Ξέρω ότι ώς δημόσιος οργανισμός έχει κι'αυτή τά προβλήματα κάθε δημόσιου οργανισμού στην Ελλάδα.

Είναι αμφίβολο άν αυτοί στους οποίους αποτάθηκε ο χειριστής φίλος σου ήξεραν τί εστί Red Bull Air Race.Το πολύ-πολύ να ήξεραν το αναψυκτικό (επειδή διαφημίζεται στην τηλεόραση) και άντε κάποιος πιό "ψαγμένος" να ήξερε και το Red Bull Τροχάδια,που είχε γίνει μιά-δυό φορές σε κάτι πλάζ εδώ στην Αθήνα.Θα τού είπαν λοιπόν στην "Υπερησία" (που έλεγε και μιά γνωστή μου εκ Πολωνίας) "τί είν'τούτο πάλι ρέ παιδί μου;να περνάτε κάτω από την γέφυρα,κοτζαμάν αεροπλάνα;α πα πα πα θα πέσουνε πάνω σε κανένα βαπόρι κι'άντε να ξεμπλέξουμε μετά"....

Λογικό αυτό,οι άνθρωποι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.Πρόκειται περί άγνοιας,ανικανότητας,όπως θέλεις πές το.Οπότε κακώς βρίσκονται οι άνθρωποι αυτοί στίς θέσεις που βρίσκονται-κανονικά θα έπρεπε να έχουν προσληφθεί σ'αυτές τίς θέσεις άνθρωποι σάν τόν χειριστή που προανέφερες.Γιά να γίνη κάτι τέτοιο όμως,πρέπει και ο διοικητής τής "Υπερεσίας" να είναι σχετικός με το αντικείμενο που λέγεται "αεροπορία".Αν ο διοικητής είναι ογκολόγος ή ορθοπεδικός τής άκρας χειρός ή φιλόλογος πρώην καθηγητής στο γυμνάσιο τής Ανω Ρεματιάς αλλά μπατζανάκης τού υπουργού Μεταφορών (ο οποίος επίσης είναι χημικός οινολόγος με ειδίκευση στίς ρετσίνες),πού να ξέρη ο άνθρωπος ποιοί είναι οι κατάλληλοι άνθρωποι να στελεχώσουν την υπηρεσία του; (όπως και πού να ξέρη ο οινολόγος υπουργός ποιός είναι κατάλληλος γιά διοικητής τής ΥΠΑ;)

Αλλο αυτό όμως και άλλο η διαφθορά.Διαφθορά σημαίνει να τού είπαν "κοίτα να δής,εμείς δέν τα ξέρουμε αυτά κι'άν σάς δώσουμε τέτοια άδεια και γίνη καμμιά στραβή θα μάς πάνε μέσα.Αλλά άν μάς ρίξετε λίιιιγο λαδάκι-ξέρετε,απ'αυτό που βγαίνει με την μορφή πράσινων χαρτονομισμάτων-τότε η δουλειά σας έγινε...."

Διαφθορά σημαίνει επίσης ο "αρμόδιος" να ήταν μέν πρώην Κ1 με 80000 ώρες πτήσης στο σβέρκο του και άρα σχετικός με το αντικείμενο,να ήξερε ότι ένα τέτοιο εγχείρημα είναι τεχνικά αδύνατον αλλά να διέβλεπε στην όλη φάση με το Air Race την ευκαιρία να βγάλη εν μιά νυκτί όσα δέν έβγαλε γυρνώντας τον κόσμο σε 30 χρόνια........
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top