Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ε, λιγο δυσκολο να πεθανει απολυτως αιφνιδια εκει που καθεται!!!
Αν παθει εμφραγμα ή κατι τετοιο που απαιτει αμεση αντιμετωπιση, το αεροπλανο κανει αναγκαστικη προσγειωση, ενω νομιζω οτι και οι αεροσυνοδοι λογικα εχουν μια βασικη εκπεδευση παροχης πρωτων βοηθειων ωστε να αντιμετωπισουν το περιστατικο μεχρι το αεροσκαφος να προσγειωθει.
 
apostolosbg":1hpfxznb said:
Να ρωτήσω κάτι shocking? Αν πεθάνει ένας επιβάτης στη πτήση .. τι τον κάνουνε; :mrgreen:
Όπως έχει γράψει ο Καββαδίας:
Δυο μέτρα καραβόπανο, και αριστερά τιμόνι.
Μια μέδουσα σε αντίκρισε γαλάζια και σιμώνει
κι ένας βυθός που βόσκουνε σαλάχια και χταπόδια.


Αυτό αν ο επιβάτης πεθάνει πάνω από νέρο.
Αλλιώς ισχύει το «δυο μέτρα καραβόπανο και αριστερά τιμόνι», αλλά αντί για μέδουσες και χταπόδια το τέλος θα είναι πιο βίαιο.
 
έχουν καταγρσφεί "θάνατοι εν πλω". Υπάρχουν σαφέστατες διαδικασίες και φυσικά το αεροσκάφος πραγματοποιεί προσγείωση στον κοντινότερο αερολιμένα. Ωστόσο, δεν πρέπει να μπερδεύουμε τις "πρώτες βοήθειες" που δίνει το πλήρωμα σε ένα μικροτραυματισμό με την περίπτωση ενός εγκεφαλικού, ή καρδιακής προσβολής εκεί τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά και ακόμα και επαγγελματίες γιατροί...λίγα μπορούν να κάνουν.
 
Στην Ευρώπη τουλάχιστον, είναι πάγια τακτική (νομίζω και νόμος), ότι επισήμως κανένας δεν πεθαίνει εν πτήση παρά μόνο στο έδαφος. Τί εννοώ? Ότι κανένας δεν έχει την διακαιοδοσία (ακόμα και επιβάτης γιατρός) να βεβαιώσει θάνατο στον αέρα. Θεωρείται δηλαδή ζωντανός μέχρι την αναγκαστική προσγείωση, όπου θα βεβαιωθεί ο θάνατός του από την ιατρική βοήθεια στο έδαφος.

Οι χειριστές κάνουν το ταχύτερο δυνατό για να προσγειωθούν στο πλησιέστερο αεροδρόμιο, σαν να θέλουν να προλάβουν το μοιραίο (παρ'όλο που μπορεί το μοιραίο να έχει επέλθει ήδη και είναι οφθαλμοφανές ακόμα και από τον πιό αδαή).

Είναι νομικό το θέμα (κάλυψη πισινού) μιάς και προφανώς έχουν γίνει παρατράγουδα καθώς δεν ήταν πάντα έτσι τα πράγματα.
 
Δέν είναι μόνο νομικό,αλλά νομίζω καί πρακτικό.Στά πλοία,ο καπετάνιος έχει εκ τού νόμου (Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου) καί δικαιοδοσίες ληξιάρχου και συνεπώς μπορεί,μετά από γνωμάτευση ακόμα και επιβάτη γιατρού (άν και σέ πολλά πλοία υπάρχουν και γιατροί στην σύνθεση τού πληρώματος),νά βεβαιώση τόν θάνατο κάποιου επιβαίνοντος και μάλιστα υποχρεούται να καταγράψη τά υπάρχοντά του και να τά παραδώση στο πρώτο λιμάνι κατάπλου.Μπορεί ακόμα και να συντάξη διαθήκη,άν τού ζητηθή.

Αλλά ο καπετάνιος βρίσκεται σέ ένα πλοίο που κινείται μέ 25-26 (άντε 30) και εκτός από την γέφυρα,έχει και το προσωπικό του γραφείο.

Ενώ ο κυβερνήτης ενός αεροπλάνου......
 
Σωστό... κανένας δε δηλώνει θάνατο ενώ είναι στον αέρα... αργότερα η ιατρική εξέταση είναι σε θέση να πει πόση ώρα πριν έχει επέλθει το μοιραίο... νομικά λοιπόν κανείς δεν πεθαίνει στην πτήση. Η πραγματικότητα όμως λέει ότι έχουν συμβεί θάνατοι από παθολογικά και χρόνια ιατρικά προβλήματα κατά τη διάρκεια πτήσης.

Απλά ήθελα να πω... πως το "ε... λίγο δύσκολο να πεθάνει κανείς εκεί που κάθεται" που έγραψε ο φίλος panagios είναι πιθανό και έχει συμβεί.
 
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες αλά έγκυρες πληροφορίες συνέβει πρόσφατα σε πτήση ελληνικής εταιρίας.
 
Αφού κάνω μία μικρή εισαγωγή στο θέμα,θέλω όποιος γνωρίζει να μου εξηγήσει κάτι....

Σήμερα ταξίδευε η μητέρα μου από Θεσσαλονίκη για Σάμο...Ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν στο ύψος ταξιδίου άρχισε κάθοδο και μάλιστα απότομη...Οι περισσότεροι επιβάτες ανησύχησαν καθώς η Σάμος απείχε αρκετή ώρα ακόμα...Το οτι ανησύχησαν οι επιβάτες δείχνει οτι το βιολογικό Vertical Speed Indicator της μαμάς δούλεψε ρολόι κάνοντας ορθά λόγο για απότομη κλίση...Όταν σταμάτησε η κάθοδος ο κυβερνήτης ενημέρωσε τους επιβάτες λέγοντας ότι ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να πετάξουν χαμηλότερα λόγω αυξημένης κίνησης πολεμικών αεροσκαφών...

Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής...

1η) Εκτελείται κάποια πολεμική άσκηση στο Αιγαίο;; (Δεν νομίζω να εκτελείται,καθώς θα είχε αποφευχθεί εξ αρχής η περιοχή...Aν ξέρει κάποιος ας μου πεί)
2η) Σε περιπτώσεις παραβίασης,τα υψόμετρα που πετούν τα μαχητικά είναι ίδια με αυτά των πολιτικών αεροσκαφών;;
3η) Και ηλιθιότερη......Θα σταματήσει ποτέ αυτή η ιστορία;;; :rant:
 
Το πιο πιθανό είναι να συμβαίνει το δεύτερο, παίζαν κυνηγητό τα F-16 οπότε υπολογίζοντας το υψόμετρο που γινόταν το όλο θέμα ενημέρωσαν τις γύρω πτήσεις να πετάξουν πιο χαμηλά.
 
ε, βρε bobonera...
Λιγο μακαβριο να εξακολουθουμε να το συζηταμε
Αν και ολοι θα το παθουμε καποια στιγμη...
Ελπιζω να ειμαι και εγω αρκετα τυχερος να το παθω στον αερα
χα χα χα χα ....
Ε, ο ανθρωπος εχει το ενστικτο της επιβιωσης...
Βαριανασαινεις, τραβας τους γυρω σου, φωναζεις (προσπαθεις τουλαχιστον).......
Συμφωνα και με τα λεγωμενα του γιατρου αδερφου μου, πολυ σπανια πεθαινεις εντελως αιφνιδια σταματωντας απλως να αναπνεεις...
Αν και κατι τετοιο πρεπει να ειναι ο πιο υπεροχος θανατος...
Ανωδυνος και πανω απο τα συνεφα...
ΟΚ, μετα πρεπει να συζητησουμε και σχετικα με την φυσιολογια του θανατου, θεμα που ξεφευγει απο ενα αεροπορικο forum.
Αν απο την στιγμη που αναφερεις οτι εχεις προβλημα μεχρι την στιγμη που το αεροσκαφος θα προσγειωθει και θα κανει ντου το ιατρικο επιτελειο στο αεροπλανο περασει κανενα 40λεπτο τουλαχιστον, αν εχεις παθει εμφραγμα ή αν εχεις στραβοκαταπιει ή αν εχεις καταπιει κανενα σακουλακι με ήρωινη (η τελευταια λεξη απευθυνεται στους φιλους του lost χα χα χα) τοτε μαλλον δεν σε προλαβαινουν και θα πεθανεις στον αερα....
Ουφ...
Ρε παιδια, τι θεμα πιασαμε πρωι πρωι....
χα χα χα χα χα χa

Χμμμμ....
και οσον αφορα τα αποπανω ποστ.
Σε περιπτωση που γινεται τετοιο σκηνικο ενημερωνωνται να αεροπλανα να κατεβουν σε υψος ή να ανεβουν?
Να αλλαξουν το επιπεδο πτησης τους τελος παντων?
Χμμμ...
Τα πολεμικα οταν αναχαιτιζουν ακολουθουν σχεδιο πτησης?
Δεν μπορουν να βρεθουν σε οποιοδηποτε υψος ανα πασα στιγμη, και οποιοδηποτε σημειο?
Συνεπως το θεμα θα ηταν να αδειαζε ο συγκεκριμενος χωρος, οχι το συγκεκριμενο υψος!

Βασικα, μπορει καποιος πολεμικος να μας πει οταν γινωνται αναχαιτισεις, ποιες ειναι οι οδηγειες που δινωνται στα πολιτκα που πετανε γυρω απο την περιοχη και πια η συμπεριφορα των πιλοτων τους?
 
Top