Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
tasos-SMI":3a3gux9v said:
1η) Εκτελείται κάποια πολεμική άσκηση στο Αιγαίο;; (Δεν νομίζω να εκτελείται,καθώς θα είχε αποφευχθεί εξ αρχής η περιοχή...Aν ξέρει κάποιος ας μου πεί)
2η) Σε περιπτώσεις παραβίασης,τα υψόμετρα που πετούν τα μαχητικά είναι ίδια με αυτά των πολιτικών αεροσκαφών;;

Aν εκτελούνταν κάποια άσκηση αυτή θα ήταν γνωστή στους πάντες με έκδοση ΝΟΤΑΜ.Θα διεξαγόταν σε σαφώς καθορισμένα όρια που περιγράφονται με συντεταγμένες και σε αυστηρά καθορισμένα ύψη.
Οπότε σχεδόν σίγουρα έλαβε χώρα το δεύτερο.όταν γίνονται αναχαιτήσεις τα μαχητικά μπορούν να πετάνε σε οποιαδήποτε ύψη ακόμα και σε αυτά των πολιτικών αεροσκαφών,π.χ 27.000 ή 34.000 πόδια.

panagios":3a3gux9v said:
Βασικα, μπορει καποιος πολεμικος να μας πει οταν γινωνται αναχαιτισεις, ποιες ειναι οι οδηγειες που δινωνται στα πολιτκα που πετανε γυρω απο την περιοχη και πια η συμπεριφορα των πιλοτων τους?

Σαφώς και δεν κατατίθεται σχέδιο πτήσης ούτε από τους αναχαιτίζοντες πόσο μάλλον από τους αναχαιτισμένους.(εξ ου και παραβίαση εθνικού εναερίου χώρου και παράβαση κανόνων εναέριας κυκλοφορίας).Αυτό που γίνεται είναι να ενημερώνει η Πολεμική αεροπορία τους ελεγκτές της ΥΠΑ για το τι πρόκειται να συμβεί και που.Όπως και ο σταθμός(στρατιωτικό ρανταρ) που είναι σε επικονωνία με τα μαχητικά τους ενημερώνει αν πλησιάσουν κοντά σε πολιτικό αεροσκάφος.Οι δε πολίτες ελεγκτές για να είναι καθ' όλα καλυμμένοι φροντίζουν να πετάνε τα α/φ που έχουν υπο τον έλεγχο τους εντός των προκαθορισμένων αεροδιαδρόμων (ξεχνάνε δλδ τα direct) και φροντίζουν να δίνουν την πληροφορία άμεσα στα πολιτικά α/φ (''άγνωστη στρατιωτική κυκλοφορία.ώρα τάδε,ύψη από τάδε μέχρι τάδε και με άγνωστες προθέσεις) ώστε να έχουν το νου τους οι πιλότοι.
Αυτά!Επλίζω να διαφώτισα κάπως!
 
Ευχαριστώ spinal!! Ήσουν κατατοπιστικότατος... :great:
Πάντως όλη αυτή η φάση με τις παραβιάσεις κοντά σε πολιτικά αεροσκάφη,μου φαίνεται λίγο επικίνδυνη.... :rant:
 
Κάποιο site για τις αφίξεις και αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο Σκιάθου υπάρχει.
 
Ερωτηση ειναι αυτο η καταφαση?
 
Ταξίδευα από Σόφια για Αθήνα την ημέρα της απεργίας 5/5. Τελικά το δρομολόγιο ακυρώθηκε και μεταφέρθηκε μία μέρα μετά. Εμένα δεν με βόλευε και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω. Τηλεφώνησα στην airtickets.gr που τα είχα κλείσει .. μου έστειλαν μια αίτηση μέσω εμαιλ, τους την έστειλα πίσω .. και μου απάντησαν ότι τα χρήματα θα τα πάρω από 45-90 μέρες!!!!!!!!!!!!!! Γνωρίζετε κάτι γι'αυτό;; Πετούσα με Bulgaria Air!!!
 
Καλησπερα σε ολους...Μηπως ξερει κανεις τι πληροτητα εχουν οι πτησεις Αθηνα-Κερκυρα κ αντιστροφα;Δεν με νοιαζει για καποια συγκεκριμενη εταιρεια,οποια κ να ειναι!!Πχ...στην Aegean εχει 35 ατομα η καθε πτηση...40;50;....Ευχαριστω προκαταβολικα!!
 
Η πληροτητα σε καποια πτηση εξαρταται απο τις χρονικες περιοδους κυριως, ειδικα για εναν δημοφιλη, οπως ειναι η Κερκυρα, προορισμο. Με καθε επιφυλαξη θα ελεγα εναν Μ.Ο γυρω στο 80 τοις εκατο.
 
Καλησπέρα,

σπουδάζω μηχανολογος μηχανικός στο Αριστοτέλειο και εχω επιλέξει τομέα αεροναυτικής. Κατα τη διάρκεια διάλεξης του μαθήματος αεροπορικοί κινητήρες στην οποία ο διδάσκων μιλούσε για τις πιστοποιήσεις διεθνών φορέων γύρω από την ασφάλεια ενεργητικών μηχανισμών σε κινητήρες πολιτικών αεροσκαφών, είπε ότι λίγο πολύ οι αντιστροφείς ώσης είναι κάτι πολύ δευτερεύον και ότι τα αεροσκάφη έχουν τη δυνατότητα να προσεδαφίζονται ασφαλώς και χωρίς αυτούς. Είπε μάλιστα ότι πολλοί πιλότοι τους χρησιμοποιούν για να προλαβαίνουν την κοντινότερη έξοδο του διαδρόμου προσαπογείωσης και ότι σε μεγάλους διαδρόμους δεν υπάρχει η αναγκαιότητα χρήσης τους για επιβράδυνση.
Θα ήθελα τη γνώμη κάποιου για να με βοηθησει να ξεμπερδευτω γιατι άλλη άποψη είχα για το συγκεκριμένο θέμα,δηλαδή ότι η χρήση τους είναι επιβεβλημένη. Ευχαριστώ.
 
Οι κανονισμοι για να παρει πιστοποιηση ενα αεροσκαφος οριζουν οτι αυτο θα πρεπει να προσγειωθει κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες χωρις την χρηση αντιστροφεων ωσης. Ειναι δηλαδη κατι σαν "πολυτελεια" για τον πιλοτο. Απλα χρειαζωνται για να μειωνουν αρκετα την αποσταση που χρειαζεται ενα αεροσκαφος μεχρι να σταματησει καθως επισης μειωνουν κατα πολυ την φθορα των φρενων. Ειναι καθαρα μεσο επιβραδυνσης, και σαφως, σε μεγαλους διαδρομους, ο πιλοτος μπορει να αποφασισει να μην τους χρησιμοποιησει.
 
Top